Paino kun ei nouse millään

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ryal
  • Aloitettu Aloitettu
Heh, enmä mitään diapeeteksestä tiiä mutta noin mä olen kuvitellut. Eikös tota insuliinia voi käyttää jotenkin hyväksikkin massanhankinnassa? Noh mutta tämä keskusteluhan on turha, sinulle on annettu jo kaikki neuvot mitä tähän asiaan voi antaa eli lisää ruokaa.

Joo no kyllä sitä vaan sit isketään lisää jos vetää enemmän hiilaria, mutta kun diabetes on kaikilla vähän erilainen niin siks hymyilyttää jos joku antaa neuvoja siihen.. (vaikka melkeinpä oletin, että olisit itse diabeetikko kun on pokkaa antaa neuvoja) kun esim. sairaanhoitajat ja lääkäritkin sairaaloissa sanovat yleensä diabeetikoille, että "sähän sen parhaiten tiedät mitä pistät". Ja antavat diabeetikon itse hoitaa hommat.. jokainen diabeetikko tietää itse parhaiten miten se insuliini juuri siinä omassa kehossa toimii.

Ton inskan hyväksikäyttö massanhankinnassa ei oo kyl tullutkaan mieleen, mutta kun tarkemmin mietin niin teoriassa sitä pitäis pystyy hyödyntää... täytyykin alkaa tekee tutkimustyötä omalla keholla. :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No onko se nyt sitten tyytyväisyyttä omiin massoihin, jos kuitenkin haluat sitä 10kg lisää? Mutta jees, lisää ruokaa koneeseen, diabetes huomioiden ja hyvillä treeniohjelmilla eteenpäin niin eiköhän ne joskus tavoitteetkin täyty. Karu homma, mutta ei ne lihakset kasva tyhjästä, siihen tarvitaan energiaa.

Tarkoitan, että massaan oon tyytsi ulkoisesti. En kaipaa mitään bodarin kehoa.

Tarkoitan, että massaan oon tyytsi ulkoisesti. En kaipaa mitään bodarin kehoa.

No niin, mutta jos haluat isommat lihakset ja 10kg lisää massaa, niin joudut kuitenkin treenaamaan ihan tosissasi. Treenaat ja syöt, niinkuin tavoitteenasi olisi kilpabodarin massat, niin ehkä pääset joskus siihen 70kg @ 10% bf. Ei kukaan kasva vahingossa liian isoksi.

Ton sairauden kanssa lähtisin siitä et rasva ja proteiini on sun kavereita jos sitä massaa on saatava. Ihan oikeesti ala syömään metukkaa, juustoa, munia ja ylipäänsä kaikkea missä on rasvaa ja proteiinia. Kyllä sa alussa tekee tukkosenolon, mutta se menee pian ohi. Aamulla ja illalla paimat munakkaan jossa reilusti salamia, juustoa rkl rypsäri ja rkl oliivi öljyä. 2 reilua pääruokaa mitä sitten syötkin ja jälkkäriks prodejuoma ja Vitamar kalaöljy 5 ml. Johonkin väliin vedät ison kourallisen pähkinöitä välipalaksi. Muista juoda riittävästi. Syö myös vihreyksiä mutta älä täytä itseäsi niillä esim. parsakaali on hyvää. Jos rahasta ei oo kiinni niin spiruliina ja chlorella jauhe on hyvä lisä prodejuomaan tai sit sekottaa vaikka omenamehuun ja ääntä kohti aamulla. Muutenkin syö kaikkea mitä mieli tekee mutta pidä huolta että syöt ne perus safkat ensin.

Älä treenaa salilla 5-6 kertaa viikossa tai jos on pakko niin sitten alle 30min kerralla. 3-4 olis aika ok ja sillonkin tähtää max 45 min treeneihin.Treenin jälkeen otat vaikka tollasen massapalarin Heti treenin jälkeen ja painat samalla raketti insut nahkaan. Otat tolla ilon irti siitä, että sulla on anabolinen lääke käytössäsi ja samalla katkaiset kataboliapeikon niskat heti treenin jälkeen. Joka neljännen tai viidennen viikon pidät taukoa. Sillon vaan pari kävelylenkkiä kevyeen hikeen ja venyt, ettei kroppa mee jumiin ja palautuu tehokkaasti.

Käytä perus monivitamiinia ja reippaasti D vitamiinia. Kreatiiniakin voisi ottaa oikeestaan vuodet ympäri ota sekin aina ennen insuliini pistosta joka sitten kuljettaa sen lihaksille.

Lihasten rakennus on hidasta hommaan eli malttia tsemppia!

Ton sairauden kanssa lähtisin siitä et rasva ja proteiini on sun kavereita jos sitä massaa on saatava. Ihan oikeesti ala syömään metukkaa, juustoa, munia ja ylipäänsä kaikkea missä on rasvaa ja proteiinia. Kyllä sa alussa tekee tukkosenolon, mutta se menee pian ohi. Aamulla ja illalla paimat munakkaan jossa reilusti salamia, juustoa rkl rypsäri ja rkl oliivi öljyä. 2 reilua pääruokaa mitä sitten syötkin ja jälkkäriks prodejuoma ja Vitamar kalaöljy 5 ml. Johonkin väliin vedät ison kourallisen pähkinöitä välipalaksi. Muista juoda riittävästi. Syö myös vihreyksiä mutta älä täytä itseäsi niillä esim. parsakaali on hyvää. Jos rahasta ei oo kiinni niin spiruliina ja chlorella jauhe on hyvä lisä prodejuomaan tai sit sekottaa vaikka omenamehuun ja ääntä kohti aamulla. Muutenkin syö kaikkea mitä mieli tekee mutta pidä huolta että syöt ne perus safkat ensin.

Älä treenaa salilla 5-6 kertaa viikossa tai jos on pakko niin sitten alle 30min kerralla. 3-4 olis aika ok ja sillonkin tähtää max 45 min treeneihin.Treenin jälkeen otat vaikka tollasen massapalarin Heti treenin jälkeen ja painat samalla raketti insut nahkaan. Otat tolla ilon irti siitä, että sulla on anabolinen lääke käytössäsi ja samalla katkaiset kataboliapeikon niskat heti treenin jälkeen. Joka neljännen tai viidennen viikon pidät taukoa. Sillon vaan pari kävelylenkkiä kevyeen hikeen ja venyt, ettei kroppa mee jumiin ja palautuu tehokkaasti.

Käytä perus monivitamiinia ja reippaasti D vitamiinia. Kreatiiniakin voisi ottaa oikeestaan vuodet ympäri ota sekin aina ennen insuliini pistosta joka sitten kuljettaa sen lihaksille.

Lihasten rakennus on hidasta hommaan eli malttia tsemppia!

Kiitos hemmetisti näistä neuvoista inskan hyödyntämisen suhteen! Ja en ollu koskaan kuullu spiruliinasta tai chlorellasta, täytyy tsekkaa nekin, kiitos.

-R

Hmmm, noilla alotuspostin syömisillä varmaa nousis meikäläisenki paino vaikka 183/90 mittaris. Pitäis vaan lisätä SE TOINEN LÄMMIN ATERIA. Miks vaan yks lämmin päiväs? Ja jos treenaat 5-6(?) viikossa niin onko noiden lisäks vielä lajitreenit? Treenaatko tuon 5-6krt/viikko jollain hilavitkutusohjelmalla jossa hitosti eristettyjä laiteliikkeitä? Vaihda suosiolla 2-3 jakoseen ja mukaan kyykyt, mave, soutu, penkki, alatalja, penkki ja pari liikettä käsille. Varmasti tulee paremmin lihaa kun saa paikat levätä. Viikkoon myös 1-2pv jollon et mene sinne salille, ja mieluusti et lajiharjotuksiinkaan. Jos treenaat 5-6krt/viikko ja samoina päivinä viel lajiharkkoja ni tarve voi hyvinki olla jossai 4500-5000kcal lukemissa...

Jätä noi juomat vähemmälle ja syö ruokaa josta saat hivenaineita, kuituja ja vitamiineja. Säästyy lopulta rahaa ja ruoka sulaa kauemmin->antaa energiaa tasasemmin. Jauhoja korkeintaa treenin ympärillä (ite vedän ennen treeniä 30g heraa+5g kreatiinia, treenin perää palkkari 50g heraa+kreatiinia+leusiinia, hiilarit sit n.1h päästä ruoan yhteydes, voi vetää sen 50g maltoa jos tuntuu ettei riitä). Vaihda tuo iltapala mieluummi proteiinipitoseen. Hyvä iltapala on esimerkiks 2x250g Ehrmann maitorahkaa + 200-300g marjoja + 5-6dl kevytmaitoa + 3rkl rypsiöljyä. Voi myös heittää pari kananmunaa sekaan, menee helposti alas tuossa sekotuksessa :) Blenderiin ja suoraan kannusta huiviin :P Kelpaa myös aamulle hyvin, hiilareita ei kuitenkaan niin hirveästi tarvita lämpimien aterioiden lisäksi jos syö leipää ja salaatteja.

Hmmm, noilla alotuspostin syömisillä varmaa nousis meikäläisenki paino vaikka 183/90 mittaris. Pitäis vaan lisätä SE TOINEN LÄMMIN ATERIA. Miks vaan yks lämmin päiväs? Ja jos treenaat 5-6(?) viikossa niin onko noiden lisäks vielä lajitreenit? Treenaatko tuon 5-6krt/viikko jollain hilavitkutusohjelmalla jossa hitosti eristettyjä laiteliikkeitä? Vaihda suosiolla 2-3 jakoseen ja mukaan kyykyt, mave, soutu, penkki, alatalja, penkki ja pari liikettä käsille. Varmasti tulee paremmin lihaa kun saa paikat levätä. Viikkoon myös 1-2pv jollon et mene sinne salille, ja mieluusti et lajiharjotuksiinkaan. Jos treenaat 5-6krt/viikko ja samoina päivinä viel lajiharkkoja ni tarve voi hyvinki olla jossai 4500-5000kcal lukemissa...

Jätä noi juomat vähemmälle ja syö ruokaa josta saat hivenaineita, kuituja ja vitamiineja. Säästyy lopulta rahaa ja ruoka sulaa kauemmin->antaa energiaa tasasemmin. Jauhoja korkeintaa treenin ympärillä (ite vedän ennen treeniä 30g heraa+5g kreatiinia, treenin perää palkkari 50g heraa+kreatiinia+leusiinia, hiilarit sit n.1h päästä ruoan yhteydes, voi vetää sen 50g maltoa jos tuntuu ettei riitä). Vaihda tuo iltapala mieluummi proteiinipitoseen. Hyvä iltapala on esimerkiks 2x250g Ehrmann maitorahkaa + 200-300g marjoja + 5-6dl kevytmaitoa + 3rkl rypsiöljyä. Voi myös heittää pari kananmunaa sekaan, menee helposti alas tuossa sekotuksessa :) Blenderiin ja suoraan kannusta huiviin :P Kelpaa myös aamulle hyvin, hiilareita ei kuitenkaan niin hirveästi tarvita lämpimien aterioiden lisäksi jos syö leipää ja salaatteja.

Työni takia en yksinkertaisesti kerkeä syömään / valmistamaan enempää kuin yhtä ateriaa päivässä, eikä myöskään tällä hetkellä ole siihen rahaakaan, kun täytyy saada noi palautumis/protsku-juomatkin ostettua.

Ja treeniohjelmastani, en käytä yhtäkään laitetta koskaan. Ohjelman perustana on joko moniin eri lihaksiin ottavia liikkeitä suurilla painoilla esim. mave ja etukyykky, mavessakin teen 10 sarjaa, repit 10,5,3,2,1,1,1,1,1,1. Tai omalla keholla + lisäpainoilla tehtäviä perusliikkeitä, punnerrus, vatsat, selkä, dipit, ja sit viel kestävyyttä parantavia "hold" sarjoja (esim. dipissä 4 settiä 30 sec hold 10 sec levolla). Räjäytän lihakseni salilla. En mee sinne lukemaan lehtiä tai puhumaaan paskaa. Intensiivistä treeniä 40 minsaa, siihen päälle lämmittelyt ja hieman loppuveryttelyä, yleensä varjonyrkkeilyä tms.

Tällä hetkellä ei oo lajiharkkoja, kun koitan saada tätä painoa ylös. Mut jos ei tää paino ala nousemaan niin täytyy luovuttaa ja palaa takas höyhensarjaan tappelemaan.

-R

...Mut jos ei tää paino ala nousemaan niin täytyy luovuttaa ja palaa takas höyhensarjaan tappelemaan.

-R

Älä ny hemmetissä luovuta, vaan päätä että nyt perkele syödään niin että se paino alkaa nousemaan. Kun ei se ole muusta kiinni. Kannattaa joku balanssi olla tuon rahankäytön suhteen, että mahdollisimman paljon normaalia ruokaa ja sitten normaali palkkari sen verran ku pystyy. Ei sitä jauhoa tosiaan kannata vetää joka välissä, vaan pyrkiä syömään oikeaa ruokaa mieluummin. Nosta kalorit neljään tonniin nyt vaikka aluksi, kun taisi olla johtopäätös että keskimäärin 3000kcal tulee tällä hetkellä. Jos ei neljällä tonnilla nouse, niin sitten 4500, 5000 jne..

Älä ny hemmetissä luovuta, vaan päätä että nyt perkele syödään niin että se paino alkaa nousemaan. Kun ei se ole muusta kiinni. Kannattaa joku balanssi olla tuon rahankäytön suhteen, että mahdollisimman paljon normaalia ruokaa ja sitten normaali palkkari sen verran ku pystyy. Ei sitä jauhoa tosiaan kannata vetää joka välissä, vaan pyrkiä syömään oikeaa ruokaa mieluummin. Nosta kalorit neljään tonniin nyt vaikka aluksi, kun taisi olla johtopäätös että keskimäärin 3000kcal tulee tällä hetkellä. Jos ei neljällä tonnilla nouse, niin sitten 4500, 5000 jne..

Mitä mä uudelleen kunnolla kaloreita laskin, niin kyl se tulos oli 4102kcal. Mut kai se on sit nostettava niitä lisää. Kiitos kaikille neuvoista. Ehkä mä kans kysyn neuvoa diabeteslääkäriltäkin, ehkä se voi tietää helponkin ratkaisun.

Mitä mä uudelleen kunnolla kaloreita laskin, niin kyl se tulos oli 4102kcal. Mut kai se on sit nostettava niitä lisää. Kiitos kaikille neuvoista. Ehkä mä kans kysyn neuvoa diabeteslääkäriltäkin, ehkä se voi tietää helponkin ratkaisun.

En diabeteksesta paljoa tiedä, mutta epäilen ettei se sairaus saa sun kroppaasi taikomaan energiaa tyhjästä. Painonnousu on kuitenkin kiinni energiatasapainosta enimmäkseen, jos nyt ei aleta miettimään erikseen sen lisäpainon olomuotoa.

Ehkä hieman sivuuttaa aihetta, mutta millaset voimatasot sulla on? Esim 1max Penkki,kyykky,mave? Kun kerta raadat saatana niska limassa..

Itsellä kanssa ollut ongelmia oman painon nostamisessa kun on niin perhanan nopea aineenvaihdunta. Mulla jämähti paino paikoilleen vaikka söin perhanasti ja etsiskelin vinkkejä jne. ympäri nettiä. Nyt lähti sitten paino taas nousuun kun rupesin ottaan pellavansiemenöljyä 3krt päivässä rkl ja paras vinkki minkä löysin oli se että hommasin ylimääräisen sekoituspullon jossa on protskujuomaa ja se on aina jääkaapissa. Siitä sitten siemailen pitkin päivää n. tunnin välein pikku annoksia...tietenkin silloin kun kotona olen. Esim. massanlisääjää vois laittaa tommoseen pulloon jääkaappiin. Kuiteskin kun tommosen pullon vetää kerralla niin elimistö ei saa siitä kerralla niin paljon irti ku säännöllisesti vedettynä. Toki palkkari vedetään kerralla, vaikka ite vedänkin sen treenin aikana ja loput treenin jälkeen...

Mutta toi öljy on tärkeä ja aika moni vannoo sen nimiin painonnostossa...siis oman ja raudan:D

Ehkä hieman sivuuttaa aihetta, mutta millaset voimatasot sulla on? Esim 1max Penkki,kyykky,mave? Kun kerta raadat saatana niska limassa..

Mave 130kg, muiden maksimeja en oo kokeillu aikoihin.

edit: Mutta musta maksimi mave, penkki, kyykky jne. ei mittaa hirveesti lihaskuntoa, noihan on pitkälti tekniikasta kiinni. Mut leukoja vajaa 20 ja punnerruksia reilu 30. Tietääkseni missään lihaskuntotestissä ei testata maksimeja. Kuitenkin mave menee 130kg. En tiedä onko vähän yli 2x oma paino sit niin hyvä tulos tossa vai ei.

tähän threadiin riittäisi yksi vastaus, syö enemmän. monasti jengi luulee syövänsä tarpeeksi, vaikka todellisuudessa safkat ovat hiirelle, enemmä kaloria koneesee --> paino nousee, ei sen vaikeampaa.

Jep, sitä on tässä jo kolme sivua toitottanu kaikki. Nää luurangot ei vaan tajua että niitten pitää syödä niin että pahaa tekee. Sama se on kun luonnostaan "rehevät" kaverit joutuu tappelee enemmän miinus kaloreilla.

tähän threadiin riittäisi yksi vastaus, syö enemmän. monasti jengi luulee syövänsä tarpeeksi, vaikka todellisuudessa safkat ovat hiirelle, enemmä kaloria koneesee --> paino nousee, ei sen vaikeampaa.

Mun mielestä oon hyötynyt paljon niistä vastauksista, jossa on kuvailtu MITÄ pitäisi lisätä ruokavalioon eikä vaan "syö enemmän". Ja mun tapauksessa LAUMAT:in neuvot insuliinien hyödyntämisen suhteen + muut oli ehkä 3000% kertaa hyödyllisempiä kuin sun vastaus, ei millään pahalla.

Mun mielestä oon hyötynyt paljon niistä vastauksista, jossa on kuvailtu MITÄ pitäisi lisätä ruokavalioon eikä vaan "syö enemmän". Ja mun tapauksessa LAUMAT:in neuvot insuliinien hyödyntämisen suhteen + muut oli ehkä 3000% kertaa hyödyllisempiä kuin sun vastaus, ei millään pahalla.

Jätä vaikka ne testobuusterit ostamatta ja osta niillä rahoilla kananmunia.Niitä vaikka 10 päivässä. Ei pitäisi jäädä hinnasta kiinni enää massankasvatus.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom