Heippa. Tarvitsisin myös apua kovasti sillä en oikein osaa toimia itsekseni mitentkään järkevästi. Olen parin vuoden aikana nyt pudottanut painoa 26kg kalorilaskurin avulla. Tällä hetkellä mitat on 160/59. Tahtoisin saada painoa tai rasvaa kehosta pois vielä sellaiset viitisen kiloa (vatsalla edelleen makkara raskaudesta muistona). Olen nyt ollut 10 päivää Go fat go-dieetillä ja noudattanut ruokaohjeita orjallisesti. Painoa on 10 päivän aikana pudonnut hurjat 1kg.
Aamupala
45g neljänviljanhiutaleita
100g marjoja
100g raejuustoa
Lounas
100g liha/kal/kana
200g kasviksia
25g raejuusto
Välipala
useimminten profx patukka kahvin kanssa
Päivällinen
100g liha/kala/kana
200g kasvikset
40g pastaa/riisiä kuivana /170g perunaa /2 siivua real-leipää
Iltapala
250g rahka
100g marjoja
10g neljänviljanhiutaleita
Treenin jälkeen 35g hera80 veteen sekoitettuna
Dieetin aloituksen jälkeen olen aloittanut käymään salilla. Ennen saleilua olen ollut parin vuoden ajan perusjumppailija, ainoa lihaskuntoharjoitus on ollut jumppien lopussa vatsat yms. ja bodypump. SAliohjelmani on 3-jakoinen ja sen on tehnyt pt viime syksynä. Salilla lämmittelen joko crosstrainerilla tai juoksumatolla 15 min ennen aloitusta. Keskimäärin treenissä kuluu n.500 kcal. Lisäksi olen koittanut pari kertaa viikossa käydä jumpassa (=zumba, combat) ja kerran viikossa käyn tankotanssimassa. Tavoitteena olisi saada tiiviimpi olemus ja kauniimpi ulkomuoto.
Miten saisin painon putoamaan? Ensimmäisellä viikolla paino laski hyvin mutta nyt toisen viikon aikana on paino alkanut nousta. On tullut puoli kiloa takaisin jo pudonneista. Enkä tiedä onko se normaalia vai olenko jotenkin mokannut tän jutun? Harmittaa vaan niin vietävästi kun ensimmäistä kertaa elämässä on motivaatiota vaikka mihin mutta on niin kovin vaikea löytää oikeaa tietoa mistään. Koitin täältä jo hakea ohjeita miten laatia saliohjelmaa mutta en vaan löytänyt. Jos joku osaisi auttaa tai ohjata oikeaan keskusteluun niin kiitos kovasti jo etukäteen