paino ei vaan nouse...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja nuikki
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
olen jo toista vuotta jo käynyt 4 kertaa viikossa salilla ja tehnyt monipuolisesti raskaita perusliikkeitä.
toistomäärät olleet 10-15, joskus 20 haarukassa ja sarjat 3:ssa. liikkeitä olen vaihtanut n.2 kk välein. treenin intensiteetti on kova ja palautukset olen huolehtinut. kalorit ovat olleet plussalla, verensokerit pitänyt tasassa ja muutenkin syömisen puoleen vaa'n mittarin olisi pitänyt jo heilahtaa. geenit eivät kyllä ole otollisimmat, mutta se ei lannista. treenaus kyllä näkyy peilissä mutta luulishan sen painonkin nyt nousevan?? paino on vaan jämähtänyt 75kg ja siinä pysyy, joten nyt olis hyvät vinkit poikaa...

olen jo toista vuotta jo käynyt 4 kertaa viikossa salilla ja tehnyt monipuolisesti raskaita perusliikkeitä.
toistomäärät olleet 10-15, joskus 20 haarukassa ja sarjat 3:ssa. liikkeitä olen vaihtanut n.2 kk välein. treenin intensiteetti on kova ja palautukset olen huolehtinut. kalorit ovat olleet plussalla, verensokerit pitänyt tasassa ja muutenkin syömisen puoleen vaa'n mittarin olisi pitänyt jo heilahtaa. geenit eivät kyllä ole otollisimmat, mutta se ei lannista. treenaus kyllä näkyy peilissä mutta luulishan sen painonkin nyt nousevan?? paino on vaan jämähtänyt 75kg ja siinä pysyy, joten nyt olis hyvät vinkit poikaa...

Kaloreita vaan lisää plussalle. Lisää ainakin 500 kaloria päivään.

Jos kalorit on plussalla niin paino nousee. Jos ei nouse, niin kalorit ei oo plussalla. Näin yksinkertaista se on.

Syö lisää. Kyllä se paino nousee. Minäkin luulin aikanani olevani läpipasko, mutta sehän ei ollutkaan niin. Jos ei muu auta, kirjaa syömisesi ylös, se on ainoa tapa jolla varmistat asian.

Kirjoita yhden normipäivän syömiset tänne niin katsotaan missä mättää.

et maininnu paljon harrastat muuta liikuntaa?jos on liikaa airobista mukana,ni syy on varmaankin siinä.

aamu(ennen treeniä): 4viljan puuroo kunnon satsi, kahvi, banaani, soijaprotsku, kalaöljy, vitamiinit
treeni-> palkkari
safka1:kunnolla hiilareita (pasta,peruna,riisi), lihaa (kana,nauta),vihanneksia, maito/olut
välipala:ruisleipää+höysteet, pähkinöitä tms. (vaihtelee)
safka2: (sama kun 1)
illallinen:2 kananmunaa, ananas,tee, leipää tms.
yöpala:purkki raejuustoa

gymin lisäksi käyn kerran viikossa juoksemassa n.45min. palauttavan lenkin.. pitäisikö lopettaa??
ironista on myös se että on hidas aineenvaihdunta joten luulis että jotain jäisi kroppaan talteen..

Kyllähän toi näyttäisi olevan ihan ok ruokavalio; käytännössä sun pitää nyt vaan lisätä annoskokoja (paitsi ei ehkä olutta). Esim. alkuun tuplaat safka1:ssen lihat ja illallisella myös hiukan roheiinia, esim. blenderillä sekoitat purkillisen Ehrmannia, mansikoita/mustikoita, omena, kananmuna, hiukan pähkinöitä ja annos proteiinijauhetta. Katsot pari viikkoa onko vaikutusta, pitäs kyllä alkaa painon nousta jos tosiaan omaat hitaan aineenvaihdunnan. Näin ainakin omien kokemusten pohjalta.

45min lenkki viikkoon ei käsittääkseni vaikuta painoosi juuri mitenkään, pitää vain mielen virkeänä:)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Ei tuo sun ruokapuoli ole kunnossa kun olet niinsanotusti massakaudella. ite syön normaali työpäivänä kolme lämmintä ruokaa ja aamupala ja iltapala erikseeen.

Jos paino ei nouse niin sulla on kalorit miinuksella.

jos et pahemmin kaloreita jaksa laskea ja haluat oikeasti sen painon nousuun niin syö 2-3 tunnin välein niin paljon kuin pystyt. Lyhytaikainen massakausi ei varmasti susta mitään läskikasaa kerkeä tekemään kunhan tajuat sitten lopettaa ajoissa. Ja jos et mitään ihan tynkäsarjoja jaksa tehdä, niin kyllä tollaset kahdeksan toiston sarjat ovat jo hyvää vaihtelua jos normaalisit käytössä on n. 12 toistoa. Itellä on kahden kuukauden välein joko 8 toistoa tai 5 toistoa(kahdeksalla toistolla on käytössä nelijakoinen ohjelma ja viidellä toistolla yksijakoinen)

Kuten jo moneen kertaan todettu, niin SYÖ ENEMMÄN... tasan niin yksinkertaista painon ylöspäin saaminen on!! Ongelma tulee siinä, että valtaosa treenaajista, jotka valittelee, että paino ei vaan nouse vaikka syö paljon... ei syö PALJON!! Syö, syö, syö... ja kun alkaa tuleen korvista niin SYÖ lisää... se on aivan uskomaton määrä ruokaa (ja mitä "puhtaampaa" niin sen enemmän) mitä lihasmassan kasvatus vaatii.

45min lenkki kerran viikkoon tekee vaan hyvää... kunhat SYÖT senkin edestä... joskin 2kpl 30 minuuttisia olis mielestäni vielä parempi.

MT

Suositut

Back
Ylös Bottom