Se on kans jännä, että jos ruumiinpainolla x kiloa alat "syömään plussalla" ja tuntuu että huh huh, mitä ahtamista niin kun paino on noussut tiettyyn tasoon onkin taas yhtäkkiä noilla syömisillä enää ylläpitokaloreilla ja taas pitäisi lisätä. Eli aina tietty ruokamäärän pysyvä lisäys johtaa tiettyyn pysyvään painotasoon, mutta ei ikuiseen nousuun. Samahan tietysti käänteisenä laihdutuksessa mitä monet "dieettinaiset" eivät käsitä eli et voi vähentää kaloreita hetkeksi ja sitten kevyempänä palata entiseen ruokavalioon ja silti säilyä kevyempänä. Ei sillä etteikö me pakkislaiset tätä tiedettäisi mutta kunhan vain ääneen ajattelen.
Itse pääsin helposti jostain 60 kg tietämiltä kahdella lämpimällä ruoalla entisen yhden sijasta tonne 72 kg:een. Siitä sitten vielä 10 kg ylös kun on syönyt suunnitelmallisesti ja vaatii jo vähän ahtamista. Siihen sit oonkin ikävästi jäänyt, tuntuu että tulee jo aika kalliiksikin. Tästä jos väkisin vääntäis vaikka 90kg:oon ja sitten käytännöllisyys- yms muista syistä pitäis sen jälkeen vähentää hiukan syömistä niin olisin taas reilussa kasikympissä alta aikayksikön mutta köyhempänä. On se rankkaa
Itse pääsin helposti jostain 60 kg tietämiltä kahdella lämpimällä ruoalla entisen yhden sijasta tonne 72 kg:een. Siitä sitten vielä 10 kg ylös kun on syönyt suunnitelmallisesti ja vaatii jo vähän ahtamista. Siihen sit oonkin ikävästi jäänyt, tuntuu että tulee jo aika kalliiksikin. Tästä jos väkisin vääntäis vaikka 90kg:oon ja sitten käytännöllisyys- yms muista syistä pitäis sen jälkeen vähentää hiukan syömistä niin olisin taas reilussa kasikympissä alta aikayksikön mutta köyhempänä. On se rankkaa