--------------------------------------------------------------------------------
Terve elikkä tahtoisin neuvoja.
Painoni:128kg
ikä:18
pituus 188
Urheilua olen harrastanut 8vuotta (koripalloa) jonka jälkeen pidin vuoden tauon ja aloitin tämän puntilla käynnin.
rinnat ovat aika suuret samoin maha ja reidet muuten olen normaalin kokoinen mutta noihin paikkoihin on rasvakertynyt....
olen käynyt 3 viikkoa salilla ja tuuminut että paino ei laske millään vaikka mitä tekisi... Mielestäni en syö liikaa tai epäterveellisesti ja puntillakin käyn 5x viikossa tähän tapaan...
Ma: Rinta , kädet
Ti: selkä , olkapäät , jalat
Ke: rinta , käet, keskivartalo
to: Huilia
Pe: selkä , olkapäät
La: jalat , keskivartalo
su: Huilia
+koulumatka aamulla ylämäkeen 1.6km ja takaisin
Kaikkia teen 4 sarjaa jonka jälkeen vaihdan liikettä ja palaan taas samaan liikkeeseen uudestaan joka harjoituksessa eli sarjota tulee 8 per liike....
aina niin kauan ettei enää jaksa ja lihakset ovat hapoilla.
Palautus juomana käytän Fastin reco2 annostuksen mukaan.
syömätavat:
AAMUPALA 07-08: 2 leivän palaa (yleensä paahtoleipää) vähärasvaisen kinkun juuston salaatin ja tomaatin kera.
PÄIVÄLLINEN 11-12: Kouluruokaa Puolet ruokaa puolet salaattia 2mukia maitoa tai piimää
VÄLIPALA: 14-16 pari hdelmää tai noit vähä kalorisia keittoja
ILTAPALA 18-20: pari leipää , hedelmä tai keittoa (mustikka mansikka yms)
Treenin alussa poljen yleensä kuntopyörällä 2kilometriä rauhallisesti
Treenin lopussa poljen 10-15min pyörää kaksi tasoa nostaen/min ja viimeinen puoliminuuttia max tasolla.
Tavoitteena olisin saada 10-15kiloa noin vuoden päästä alkavaa armeijaa ennen.
Kysyisin miksei paino laske vaan pysyy samassa tai nousee ja sitten laskeen samaan 128kiloa????
Terve elikkä tahtoisin neuvoja.
Painoni:128kg
ikä:18
pituus 188
Urheilua olen harrastanut 8vuotta (koripalloa) jonka jälkeen pidin vuoden tauon ja aloitin tämän puntilla käynnin.
rinnat ovat aika suuret samoin maha ja reidet muuten olen normaalin kokoinen mutta noihin paikkoihin on rasvakertynyt....
olen käynyt 3 viikkoa salilla ja tuuminut että paino ei laske millään vaikka mitä tekisi... Mielestäni en syö liikaa tai epäterveellisesti ja puntillakin käyn 5x viikossa tähän tapaan...
Ma: Rinta , kädet
Ti: selkä , olkapäät , jalat
Ke: rinta , käet, keskivartalo
to: Huilia
Pe: selkä , olkapäät
La: jalat , keskivartalo
su: Huilia
+koulumatka aamulla ylämäkeen 1.6km ja takaisin
Kaikkia teen 4 sarjaa jonka jälkeen vaihdan liikettä ja palaan taas samaan liikkeeseen uudestaan joka harjoituksessa eli sarjota tulee 8 per liike....
aina niin kauan ettei enää jaksa ja lihakset ovat hapoilla.
Palautus juomana käytän Fastin reco2 annostuksen mukaan.
syömätavat:
AAMUPALA 07-08: 2 leivän palaa (yleensä paahtoleipää) vähärasvaisen kinkun juuston salaatin ja tomaatin kera.
PÄIVÄLLINEN 11-12: Kouluruokaa Puolet ruokaa puolet salaattia 2mukia maitoa tai piimää
VÄLIPALA: 14-16 pari hdelmää tai noit vähä kalorisia keittoja
ILTAPALA 18-20: pari leipää , hedelmä tai keittoa (mustikka mansikka yms)
Treenin alussa poljen yleensä kuntopyörällä 2kilometriä rauhallisesti
Treenin lopussa poljen 10-15min pyörää kaksi tasoa nostaen/min ja viimeinen puoliminuuttia max tasolla.
Tavoitteena olisin saada 10-15kiloa noin vuoden päästä alkavaa armeijaa ennen.
Kysyisin miksei paino laske vaan pysyy samassa tai nousee ja sitten laskeen samaan 128kiloa????