Elikkäs olen 187cm pitkä ja painan noin 65kg, eli lievästi alipainoinen.. :( Olen aina syönyt hyvin ja paljon mutta ei ikinä paino ole noussut. Olen treenannut korista about 5 vuotta ja lopetin 1,5 v sitten. Kun lopetin koriksen, pituus oli about 170 ja paino siinä 65-70 kilon paikkeilla. Siinä vaiheessa lihaskuntokin oli erinomainen. Sitte aloin kasvamaan pituutta ja rupesin syömään enemmän että pysyis massa about samana, mut ei, pituutta kasvoin ja laihemmaksi tulin. Sitte alko lihaksetkin pikkuhiljaa häipymään.. Alotin lihastreenaamisen about 3kk sitte ja syönykin paremmin et sais massaa jota vois treenata lihakseksi, mut ei, vaikka söisin viisi kertaa päivässä, ei paino nouse millään.. :wtf: Todella ärsyttävää.. Olen miettinyt treenamisen ohelle jotain massaa edistävää tai lisäävää lisäravinnetta, mut en tiiä viittinkö turhaan käyttää.. Voisiko joku vähän neuvoa? Tarkotuksena ois saada paino nousemaan 5-15 tai vaikka 20 kiloa ja samalla treenata tuleva massa lihaksiksi.. Kiitos etukäteen !
*turhautunut*
*turhautunut*