Itsellä oli sama ongelma.
Alun alkujaan mitat oli 180/54kg, ikää oli tuolloin noin 17v, alotin heti tosi kovaa treenin ja paino nousi vaikken syöny yhtään erikoisemmin sinne 62kg kieppeille. Siitä eteenpäin aloin vetämään serious mass + omia proteiini/hiilihydraatti sekotuksia, energynetin avustuksella laskeslein paljonko olin aina syöny plussalle, vetelin sellasta joka pv yli 3000kcal ja paino nous nopeesti 70kg, siitä eteenpäin sit pitänykkin vetää vielä mielettömämpiä kcal määriä :D että päässy 75 kiloon ja kohta alkaa 80 olemaan lähellä. Varmaan jos olisin 2viikkoa ns normaali ruoalla niin paino tippuis 10kg heti.
Eikai nopealle aineenvaihdunnalle voi itse mitään. Pitää vaan pakottaa itsensä syömään paljon (24/7) ja jättää lenkkeilyt vähemmälle. Suosittelen ostelemaan jotain massanlisääjä jossa on kunnolla kcal + vetämään rypsi/oliiviöljyä naamaan. Vielä kun syöt päivässä ainakin 2 lämmintä ruokaa + mässyt niin pitäs nousta. tai voin taata että nousee.
Ja kezmahille voin kertoa että 2kk treenillä 7kg lihasta on aika hc veto :D eli toisin sanoen mahdoton. Kokeileppa 3 vuoteen saada edes tuo määrä.
Ostan Hera80 proteiinia ja MALTO6 hiilihydraattijauhetta
VAI pitäisikö ostaa
MASS2
High Protein Weight Gainer jauhetta?
Kumpi järkevämpi mielestäsi?
Eli mässyä saa kumminki syödä normaaliin tapaan?
Olen ollut nyt yli viikon syömättä oikeastaan mitään makeaa.
Mutta jollei siitä nyt pahemmin haittaa ole niin kyllä suklaa joskus maistuisi :p
Kiitos paljon vastauksista!