Paino ei nouse..

Itsellä oli sama ongelma.

Alun alkujaan mitat oli 180/54kg, ikää oli tuolloin noin 17v, alotin heti tosi kovaa treenin ja paino nousi vaikken syöny yhtään erikoisemmin sinne 62kg kieppeille. Siitä eteenpäin aloin vetämään serious mass + omia proteiini/hiilihydraatti sekotuksia, energynetin avustuksella laskeslein paljonko olin aina syöny plussalle, vetelin sellasta joka pv yli 3000kcal ja paino nous nopeesti 70kg, siitä eteenpäin sit pitänykkin vetää vielä mielettömämpiä kcal määriä :D että päässy 75 kiloon ja kohta alkaa 80 olemaan lähellä. Varmaan jos olisin 2viikkoa ns normaali ruoalla niin paino tippuis 10kg heti.

Eikai nopealle aineenvaihdunnalle voi itse mitään. Pitää vaan pakottaa itsensä syömään paljon (24/7) ja jättää lenkkeilyt vähemmälle. Suosittelen ostelemaan jotain massanlisääjä jossa on kunnolla kcal + vetämään rypsi/oliiviöljyä naamaan. Vielä kun syöt päivässä ainakin 2 lämmintä ruokaa + mässyt niin pitäs nousta. :) tai voin taata että nousee.

Ja kezmahille voin kertoa että 2kk treenillä 7kg lihasta on aika hc veto :D eli toisin sanoen mahdoton. Kokeileppa 3 vuoteen saada edes tuo määrä.

Ostan Hera80 proteiinia ja MALTO6 hiilihydraattijauhetta

VAI pitäisikö ostaa

MASS2
High Protein Weight Gainer jauhetta?

Kumpi järkevämpi mielestäsi?

Eli mässyä saa kumminki syödä normaaliin tapaan?

Olen ollut nyt yli viikon syömättä oikeastaan mitään makeaa.
Mutta jollei siitä nyt pahemmin haittaa ole niin kyllä suklaa joskus maistuisi :p

Kiitos paljon vastauksista!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
OHJELMANI: Koko kroppa kerralla ohjelma

Koko kroppa kerralla by Arc:

Kyykky / Prässi 2 x
Jalkojen koukistus / SJMV 2 x
Pohkeet istuen / Pohkeet seisten 2 x

Kulmasoutu tangolla / Kulmasoutu käsipainolla / Alatalja 2 x
Leuanveto / Ylätalja 2 x

Vinopenkki / Penkki 2 x
Viparit sivuille / Pystysoutu 2 x

Ranskalainen punnerrus tangolla / Ranskalainen punnerrus käsipainoilla 1 x
Scott hauiskääntö / Hauiskääntö käsipainoilla 1 x

Jalkojen nosto / Vatsarutistus 1 x

Ohjelman voi tehdä vaikka ma-ke-pe.

En nyt ymmärrä mikä siinnä on niin päin persettä.:david:

Ei siinä olekkaan, hötkyilevät vain kun et sitä kokonaan sitä kertonut:)

Hyvältä vaikuttaa treeniohjelma

Halvemmaks tulisi, kun ostat erikseen malton ja heran. Helpommalla pääset, kun ostat jotain valmista shittiä.

Joo tosiaan kaikki jotka hehkuttaa täällä että tullu 1-2kk joku 5-7 kiloa lihaa ja muutki jotka uskoo että sitä natuna vois tollasia määriä saada vois mennä lukemaan T-Nationista sen artikkelin jossa kerrotaan lyhyesti natuna bodaamisesta. Bulkit ja tollaset siis kannattaa jättää kokonaan pois. Syödään vaan sopivasti plussa kaloreilla ja jos paino nyt kasvaa 0,5-1kg kuukaudessa alussa niin sen pitäs olla kohtuu sopiva vauhti. Ymmärrän toki sinänsä itse jos joku tosi alipainonen haluaa vähän painoakin saada.

No ei välttämättä tarvi jättää bulkkeja pois mutta vähän vois järkee ja suhteellisuudentajua pitää pelissä mukana. Tai niinkun ite ffds sanoitkin, sopivasti plussa kaloreilla ja sitten vastaavasti taas joskus miinuskaloreilla. Kalorisyklittelyä kehiin siis:dance:

No ei välttämättä tarvi jättää bulkkeja pois mutta vähän vois järkee ja suhteellisuudentajua pitää pelissä mukana. Tai niinkun ite ffds sanoitkin, sopivasti plussa kaloreilla ja sitten vastaavasti taas joskus miinuskaloreilla. Kalorisyklittelyä kehiin siis:dance:

Joo ymmärrän yskän. Enkä todellakaan joka päivä näin jaksaisikaan syödä. Tänään olen syönyt reilusti yli kulutukseni ja se saa riittää.

Vaikka 3 päivän välein yli kulutuksen tai jotain.

Hyvältä vaikuttaa treeniohjelma

Halvemmaks tulisi, kun ostat erikseen malton ja heran. Helpommalla pääset, kun ostat jotain valmista shittiä.

Ihan miten itse haluat. Mass 2 ei oo kovin hyvän makusta :urjo:
mutta eipä ole malto+hera yhdistelmäkään.... hera kannattaa ostaa jonain suht neutraalina (ei tod kokonaan ilman makua) esim vanilja maistuu aika hyvältä, eli ehkä sellasen setin voisit ostaa..

Mun vastaus oli lähinnä näille alipainoisille henkilöille, joiden on melkein pakko saada sitä läskiäkin vähän. Punanen maito eli jtn puoli purkkia päivässä on aika ok painon (LUE: läskin) lisäykseen :rock:

Mut älä nyt liikaa bulkkaile kuiteskaan :D

Sano mulle ykski ihminen joka on ilman horkkaa saanu 10kg LIHASTA vuodessa ? Kannattaa vähän katsoa peiliin ja miettiä mitä se paino on. Alussa painon on tietysti luvallista nousta nopeamminkin nesteiden kertymisen vuoksi. Tuo 0,5kg painonlisäys per viikko voi olla hyvä juttu, riippuu ihan OMASTA SYSTEEMISTÄ. Miten hoitaa massakaudet, dietit ja muut.
Jos lisäät sitä painoa vaan 1kg/kk niin ei sitä lihasta kyllä tulekkaan 10kg vuodessa. Paljon todennäköisempää on, että lihas kasvaa enemmän, jos lisää sitä painoa sen 0,5kg viikossa, eli n. 2kg kuukaudessa. Ja aloittelijalla voi olla aika helpostikin puolet eillei ylikin, tosta lisääntyneestä painosta lihasta.

mutta eipä ole malto+hera yhdistelmäkään.... hera kannattaa ostaa jonain suht neutraalina (ei tod kokonaan ilman makua) esim vanilja maistuu aika hyvältä, eli ehkä sellasen setin voisit ostaa..

maustamaton on huomattavasti halvempaa(esimerkkinä 22e 1800g), ja makua siihen saa mehutiivisteellä tai vaikkapa kaakaolla.

maustamaton on huomattavasti halvempaa(esimerkkinä 22e 1800g), ja makua siihen saa mehutiivisteellä tai vaikkapa kaakaolla.

Totta tuokin. Itellä ei ainakaan maustamaton menny kaakaonkaan kanssa alas :itku: niin piti sit alkaa ostamaan maustettua, aivan mahtava sekotus tulee tästä http://www.versokeskus.fi/kauppa/pr...22&PHPSESSID=5a35143954684322c784219b3ec298a3
ja tästä http://www.fast.fi/index.php?mid=72

Maistuu ihan vaniljavaahdolle. :) Tosin on hieman kalliimpaakin. :whip:

edit: tuo protsku on suomessa aika tuntematon mutta ruotsin ostetuin, näin sanoi itse lisäravinne myyjä :)

Viimeksi muokattu:

Mun vastaus oli lähinnä näille alipainoisille henkilöille, joiden on melkein pakko saada sitä läskiäkin vähän. Punanen maito eli jtn puoli purkkia päivässä on aika ok painon (LUE: läskin) lisäykseen :rock:

Mut älä nyt liikaa bulkkaile kuiteskaan :D
No ei välttämättä rasvaa bulkkaukseen... paljon hidasta hiilaria pitäs bulkilla ottaa.

Totta tuokin. Itellä ei ainakaan maustamaton menny kaakaonkaan kanssa alas :itku: niin piti sit alkaa ostamaan maustettua, aivan mahtava sekotus tulee tästä http://www.versokeskus.fi/kauppa/pr...22&PHPSESSID=5a35143954684322c784219b3ec298a3
ja tästä http://www.fast.fi/index.php?mid=72

Maistuu ihan vaniljavaahdolle. :) Tosin on hieman kalliimpaakin. :whip:

edit: tuo protsku on suomessa aika tuntematon mutta ruotsin ostetuin, näin sanoi itse lisäravinne myyjä :)

Mistäs noita sais sitte ostettua??

Ettei tarvis monesta liikkeestä tilata.

Luulenpa että maistuu ihan yhtä hyvältä jonkun muunkin maustamattoman hiilihydraatin kanssa.. :) täällä ei ilmeisesti muita lisäravinne kauppoja kauheesti saa mainostella. Google auttaa.

Weak, mitäs se rasva haittaa alipainoiselle ihmiselle? :D meikäläinen ainaki tartti paljon muutakin kun pelkkää hiilaria painon nostamiseen edes jokseenkin normaalille tasolle.

No se nyt on ihan yks lysti mitä proteiinijauhetta ostat. Menet vain lähimpään kauppaan/markettiin ja ostat jotain perustuotteita. IMO aivan hirveää rahan tuhlausta ostaa noin kalliita protskuja, paitsi jos on rahaa niin paljon ettei tiedä mihin sen laittaisi. Fastin tuotteita ainaki myydään ihan marketeissa ja pakkiksen kaupastakin löytyy edullista tavaraa. Maustamattomassa on tosiaan se etu että siihen voi sekoittaa mitä vain mausteeksi, ja sitä voi käyttää lisäproteiinina vaikka puuronkin seassa. Ja mun mielestä KAIKKI valmiiksi maustetut on ollu ihan helvetin pahoja ja liian makeita.

No se nyt on ihan yks lysti mitä proteiinijauhetta ostat. Menet vain lähimpään kauppaan/markettiin ja ostat jotain perustuotteita. IMO aivan hirveää rahan tuhlausta ostaa noin kalliita protskuja, paitsi jos on rahaa niin paljon ettei tiedä mihin sen laittaisi. Fastin tuotteita ainaki myydään ihan marketeissa ja pakkiksen kaupastakin löytyy edullista tavaraa. Maustamattomassa on tosiaan se etu että siihen voi sekoittaa mitä vain mausteeksi, ja sitä voi käyttää lisäproteiinina vaikka puuronkin seassa. Ja mun mielestä KAIKKI valmiiksi maustetut on ollu ihan helvetin pahoja ja liian makeita.

Hienoa! Tuon halusinkin kuulla. Varmasti huomenissa/lauantaina käyn sitten ostoksilla lähi marketissa.

Kiitos paljon vinkeistä, se on hyvä että on edes yksi hyvä foorumi missä tulee asiallisia vastauksia.

:kippis1:

Neuvokaa vaimoketta ruokkimaan miesväkensä oikein, please!

Mies valittaa olevansa liian laiha, pojat (15v ja 17v) ON laihoja.
Mies ajaa työkseen rekkaa, syö miten sattuu, joskus ehtii johonkin huoltsikan ruokalaan, ruisleipää aina eväänä varmuuden vuoksi jos ei ehdi ruokalaan.
Miehen pituus 190cm, paino 76-77kg.
Vanhemman pojan pituus 192, paino n. 66 kg, harrastaa lätkää 2-3 krt/vk, muutoin istuu koulussa ja tietsikan äärellä.
Nuorempi poika on 196 cm, painaa alle 60kg, ei harrasta urheilua.

Mitä ihmettä mä näille teen että saisivat massaa?! Pakotan ne joka päivä syömään lihaa, pastaa, vihanneksia, ehrmannin rahkaa, tungen rypsiöljyä joka ruokaan, olen ostanut protskujauhetta mutta ne ei pidä mausta (pahus, iso pönttö vielä), marjoja, hedelmiä. Mutta eihän nää liho. Valittavat vaan että kun ei meinaa mahaan mahtua kun ruokaa tuputetaan liikaa. Mielellään söisivät kaikkea epäterveellistä pilvin pimein, kuten pizzoja ja hillomunkkeja, sipsejä, limpparia ja kahvia. Yäk. En suostu ostamaan. Pojat ostavat kuitenkin salaa, tiedän. Paitsi ei mies, hän ei niistä tykkää vaan pitää ihmisravinnoksi sopimattomina.
Onko olemassa mitään kikka kakkosta kun ykköskeinot on käytetty eli protskujen tuuppaaminen joka aterialla? Sidonko keittiön tuoleihin kiinni ja tungen safkaa lusikalla niiden suuhun? :curs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom