Paidattomat aloittelijat.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fuehrer
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Meitsi treenaa kotona niin asulla ei oo välia:kippis1: Tavallisesti uuno-paita ja päällä huppari:)

Te, jotka treenaatte college-paita päällä niin onko mitään vaikeuksia missään liikkeissä? Esim. penkissä ym? Jotenkin tuntuu että siitä saattaisi olla jotain haittaa vaan eihän sitä tiedä... Mielipiteitä ja kokemuksia asiasta?

Ei se gollege mitenkään huono ole, jos se on tarpeeksi väljä.

Te, jotka treenaatte college-paita päällä niin onko mitään vaikeuksia missään liikkeissä? Esim. penkissä ym? Jotenkin tuntuu että siitä saattaisi olla jotain haittaa vaan eihän sitä tiedä... Mielipiteitä ja kokemuksia asiasta?

kurqo -->:david:

Joskus kun olen kokeillut collegella treenaamista niin minusta se oli ainakin epämukavaa haukkari ja selkä liikkeissä. Mutta jos on kylmä sali niin kyllä se pitää paikat mukavasti lämpimänä niin kuin joku jo sanoikin. Vittumaista on treenata kylmässä hiessä.

Originally posted by Tiukkis

Voisit muuten vielä perustella sitä, miksi ei TIUKKOJA vaatteita saisi käyttää. Minä kun olen havainnut esim. jalkatreenissä parhaiksi housuiksi nimenomaan tiukat ja mukavat trikoot - tuolloin peitän yleensä persukseni pitkällä paidalla, en ainakaan häiritse kenekään treeniä ahterini kanssa.

No tottahan niitä TIUKKOJA vaatteita saa käyttää, jos se on jotenkin välttämätöntä. Joillain naisillahan on sen verran suuret rinnat, että on ihan järkevää pitää ne aloillaan tiukoilla vaatteilla. En tosin ymmärrä, miksi se estää T-paidan käytön.

En halua mitenkään arvostella jalkatreeniasusteitasi, kaikkihan löytävät varmaan ne parhaiten treeniin sopivat vaatteet kokeilemalla. Kuitenkin tiukat trikoot yhdistettynä löysään pitkään, hihattomaan paitaan kuulostaa hieman koomiselta. Vähän sellaiselta ettei oikein osaa päättää treenaisiko, vai menisikö nukkumaan :)

Originally posted by Nat_Ural
ettei oikein osaa päättää treenaisiko, vai menisikö nukkumaan :)

LOL, no onneksi treenini harvemmin näyttää siltä - tai vaikka näyttäisikin niin so not, hyvät fiilikset siitä ainakin saan :)

Originally posted by tommih
Kuka helvetin neiti ajelee kainalokarvansa??? Jos oot iso niin mun puolesta saat tehä vaikka reisien loitontajia.:kippis1:
Just, mutta ei ajella kainalokarvoja? Mitä vitun hyötyä kainalokarvoista on? Ellei sitten ole 14-vuotias ja haluaa brassailla että murrosikä on jo menossa. :) Kainalokarvat ei tee mitään muuta kuin kerää bakteereita ja hikeä ja haisee helvetin pahalta. Oon ajellut yli 3 vuotta kainalokarvoja ja tulen tekemään niin jatkossakin.

Kuka helvetin neiti ajelee kainalokarvansa???

Mä ainakin ajelen mutta ei liene yllätys niille jotka mut tuntee, neiti mikä neiti :D

Jumalaut, toi tiukkiksen avatarkuva on kyllä p0rn0. Suloinen pikku bambi jolla on suuret silmät ja pitkät jalat, hiukan säikähtänyt katse...

Ei voi mitään mutta levottomat ajatukset valtaa aina tuon nähdessään mielen :confused:

Löysät vs. tiukat vaatteet salilla,
Minä ainakin tunnen itseni melkein heikoksi, ja aika epämääräiseksi löysissä vaatteissa...

Joku XXXL t- paita ja valtavat verkkarit häiritsevät kyllä IMHO reeniä. En kulje kuitenkaan ympäri missään trikoossa:david:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Boyracer, laittaisin ton "Winsu"-hymiön ellen olisi niin kiltti tyttö... :D

Ei hitto, nyt vasta huomasin että Nat_Ural visioi minut tekemässä jalkatreeniä hihattomassa löysässä paidassa - eihän se nyt sentään hihaton ole, täytyyhän kyykkytreenissä olla hartioiden päällä riittävästi kangasta :) Eli vähän taidan puhella sekavia treenivaatetuksestani ja on lisäksi erittäin epätodennäköistä, että tämä ketään enää kiinnostaa. Taitaa olla aika mennä nukkumaan :jahas:

Originally posted by Nat_Ural
Hihojen epämukavuustekijä? Tämä on kyllä kummallisin tekosyy, jonka olen kuullut ekshibitionistiselle käytökselle :david:

Edit: Ja rocketkin vielä, laittakaa nyt hyvät ihmiset sitä vaatetta päälle. Ihmisen hermosto on niin hyvä, ettei tarvitse silmällä katsoa, missä asennossa ne raajat ovat.

hä. nää on näitä mielipide juttuja. ja ketut, saatan joskus treenata niin askeettisissa vaatteissa, ja haista pahalle kuin orava (...itseasiassa aika usein...), että säkin kääntyisit kotia. toisaalta, sali on aina lähes tyhjillään kun treenaan. :) joten so.

ja eeeeheheeei se ole aina niin simppeliä, kaikilla on oma tyylinsä. kyllä se on ihan eri juttu kun sen lihaksen näkee työssä...on on.

nää on mielipidekysymyksiä. kaikkia ei vain voi miellyttää.gaaaa... mä en taas osaa puhua...:) joo, tuki r suusi:D

noista hihoista vielä...:) toisaalta jos tunnet olosi mukavaksi hihattomassa pidä sitä, tärkeintä on että et tunne oloasi epämukavaksi. ok, voisin paasata tästä ylihuomiseen asti. taidan hypätä peiton alle.hi.

Hähä, minä suuri Saunatonttu ilmoittaudun kanssa neidiksi. Tosin PENA ei ajele karvoja, se antaa parran ja kaiken kasvaa niin tuuheaksi kuin vain mahdollista. Pääasia että ruoka mahtuu sisään ja näkee jotenkin eteensä :D....

Karvat pois :D ja mahdollisimman paljon vaan vaatetta päälle niin tulee lämmittely tehtyä jo salille kävellessä. Juu siis itsellä aina salilla päällä gollege ja ns. puntilliset.

Originally posted by LAUMAT
EIkös jossain Wanhassa weiderin oppaassa neuvottu et t-paita ja uikkarit on hyvä asu? :)

Toisaalta saman sarjan massaoppaassa kehotettiin välipalaksi ottamaan lasi maitoa + keksi

Mun "perintönä" tulleessa :) Weiderin wanhassa oppaassa ainakin neuvotaan pukeutumaan juuri lämpimästi, eli t-paita ja toinen paita päälle. Ja vielä hieromaan itseensä linimenttiä treenin jälkeen jotta pysyis lämmöt päällä ja ei olis niin tukossa aamulla. Mut linimenttiä en oo haistanu kyllä oikeen kellään.

Tosta jälkimmäisestä en tiedä, voipi olla totta. Jos se keksi on sillanen biscuit, sillasta ihan hyvää hitaasti imeytyvää hiilaria.

No vanha opus mikä vanha opus, mutta ei se nyt niin metsään voi mennä, koska on niilläkin ohjeilla kasvanut lihas, tai ainakin ego. :P

Originally posted by andor

Ei minulla ole ollut collegen pidosta mitään haittaa. Kunhan paidassa on hartioiden seudulla riittävästi löysää, joka ei minulla olekaan mikään ongelma....:D
Vaatekaappiin onkin valikoitunut yksi hylly treenipaitoja, riittävän isoja, mutta ei kuitenkaan mitään telttoja.

Hmm, dieetti alkanut purra, joutuu kohta vaihtamaan signeerauksen.....;)

Joo siis, mullakin olis usein tullu vielä 2 toistoa kyykyssä, mutta HIHAT ottaa vastaan ;) No ei mut treenatkaa vaan hihattomassa, mutta en kyllä tiedä miten ne 10 sentin hihat muka mitään haittaa. Onhan hihattomia paitoja monenlaisia kuten myös t-paitoja, eli sinänsä ne hihat tuskin muodostaa sitä ongelmaa vaan sen paidan yleinen kireys yms. Ja mitä tulee tuohon hikoiluun, niin kyllä mun jäljijltä ainakin jalkapäivänä voi olla vähän ikävää mennä esim. reidenkoukistus maaten -laitteeseen, oli paita mikä hyvänsä.

Originally posted by Tomi
Mitä vitun hyötyä kainalokarvoista on? Ellei sitten ole 14-vuotias ja haluaa brassailla että murrosikä on jo menossa. :) Kainalokarvat ei tee mitään muuta kuin kerää bakteereita ja hikeä ja haisee helvetin pahalta.

Minä olen ratkaissut tämän ongelman siten, että käyn suihkussa. Käytän myös antiperspiranttia. :) Pesun voi tehdä myös hiuksille, kulmakarvoille ja häpykarvoille, niin ei tarvi ajella niitäkään. :)

Originally posted by kekexx
Minä olen ratkaissut tämän ongelman siten, että käyn suihkussa. Käytän myös antiperspiranttia. :) Pesun voi tehdä myös hiuksille, kulmakarvoille ja häpykarvoille, niin ei tarvi ajella niitäkään. :)
Suihku? :) Mikä se on? :) Kun antiperspiranttia suihkuttaa se jää niihin kainalokarvoihin eikä ihon pinnalle, jonne se kuuluu :)

:david:

Suositut

Back
Ylös Bottom