Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Te, jotka treenaatte college-paita päällä niin onko mitään vaikeuksia missään liikkeissä? Esim. penkissä ym? Jotenkin tuntuu että siitä saattaisi olla jotain haittaa vaan eihän sitä tiedä... Mielipiteitä ja kokemuksia asiasta?
Originally posted by Tiukkis
Voisit muuten vielä perustella sitä, miksi ei TIUKKOJA vaatteita saisi käyttää. Minä kun olen havainnut esim. jalkatreenissä parhaiksi housuiksi nimenomaan tiukat ja mukavat trikoot - tuolloin peitän yleensä persukseni pitkällä paidalla, en ainakaan häiritse kenekään treeniä ahterini kanssa.
Minä myös. Helpottaa hikoiluongelmaa.Originally posted by tommih
Kuka helvetin neiti ajelee kainalokarvansa???
Originally posted by Nat_Ural
ettei oikein osaa päättää treenaisiko, vai menisikö nukkumaan
Just, mutta ei ajella kainalokarvoja? Mitä vitun hyötyä kainalokarvoista on? Ellei sitten ole 14-vuotias ja haluaa brassailla että murrosikä on jo menossa. Kainalokarvat ei tee mitään muuta kuin kerää bakteereita ja hikeä ja haisee helvetin pahalta. Oon ajellut yli 3 vuotta kainalokarvoja ja tulen tekemään niin jatkossakin.Originally posted by tommih
Kuka helvetin neiti ajelee kainalokarvansa??? Jos oot iso niin mun puolesta saat tehä vaikka reisien loitontajia.:kippis1:
Kuka helvetin neiti ajelee kainalokarvansa???
Originally posted by Nat_Ural
Hihojen epämukavuustekijä? Tämä on kyllä kummallisin tekosyy, jonka olen kuullut ekshibitionistiselle käytökselle
Edit: Ja rocketkin vielä, laittakaa nyt hyvät ihmiset sitä vaatetta päälle. Ihmisen hermosto on niin hyvä, ettei tarvitse silmällä katsoa, missä asennossa ne raajat ovat.
Originally posted by LAUMAT
EIkös jossain Wanhassa weiderin oppaassa neuvottu et t-paita ja uikkarit on hyvä asu?
Toisaalta saman sarjan massaoppaassa kehotettiin välipalaksi ottamaan lasi maitoa + keksi
Originally posted by andor
Te, jotka treenaatte college-paita päällä niin onko mitään vaikeuksia missään liikkeissä? Esim. penkissä ym? Jotenkin tuntuu että siitä saattaisi olla jotain haittaa vaan eihän sitä tiedä... Mielipiteitä ja kokemuksia asiasta?
Originally posted by Tomi
Mitä vitun hyötyä kainalokarvoista on? Ellei sitten ole 14-vuotias ja haluaa brassailla että murrosikä on jo menossa. Kainalokarvat ei tee mitään muuta kuin kerää bakteereita ja hikeä ja haisee helvetin pahalta.
Suihku? Mikä se on? Kun antiperspiranttia suihkuttaa se jää niihin kainalokarvoihin eikä ihon pinnalle, jonne se kuuluuOriginally posted by kekexx
Minä olen ratkaissut tämän ongelman siten, että käyn suihkussa. Käytän myös antiperspiranttia. Pesun voi tehdä myös hiuksille, kulmakarvoille ja häpykarvoille, niin ei tarvi ajella niitäkään.