Paidattomat aloittelijat.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fuehrer
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kaikki nämä kuukaudet olen ahminut tarinoitanne ja imenyt niistä voimaa nälkiintyneeseen vartalooni; Miten dobermanneja koulutetaan painimalla, millaista on vartijan karu arki, kuinka tärkeää on kyykätä, kyykätä ja kyykätä, vaikka vaimo lähtisi, suonet paukkuu ja naama on kuin pala edamia - ja nyt yhtäkkiä, varoittamatta sivallatte märällä, joskin karvattomalla ja hyvältä tuoksuvalla pyyhkeellä päin naamaani :itku:

Maolpa-ressu on hyvin, hyvin hämmentynyt.

Originally posted by Nat_Ural
Hihojen epämukavuustekijä? Tämä on kyllä kummallisin tekosyy, jonka olen kuullut ekshibitionistiselle käytökselle :david:

No siis jos t-paita on kiree hihoista (tosi kiree) niin jo pelkkä oleminen aiheuttaa runsasta hikoilua :). Sitä paitsi ne hiertää ikävästi. Mutta MÄ en tietenkään sellasia käytä... oon joskus vaan kokeillu... :D

Ei sitä ilman paitaa oikein kehtaa... varsinkin, kun sitä hikoilee niin niin perkeleesti. 15-20min kuntopyöräilyn jälkeen on pakko käydä vaihtamassa paita, jottei kaikki käyttämäni laitteet ole limaisia mun käytön jälkeen. Onhan toi osittain hieman kiusallistakin. Tietääpä treenanneensa, kun on paita läpimärkä. :D

hieman offtopiccia kehiin:

kaverini kerran totesi mulle salilla, että " jätkä hikoilee ja puhisee.." :rolleyes: ja tolla puhinalla en nyt tarkoita mitään huutamista. En oikein osannut sanoa tuohon mitään. Jos salilla ei saa hikoilla ja puhista niin missä sitten..

Re: Re: hmph

Originally posted by miesxxx
Täytyy nostaa hattua työmaan salilla eräs ihminen nosteli 40kg penaa siitä se lähtee :kippis1:

Hehe tulipas mieleen hauska tapahtuma, ajoilta kun kävin samalla salilla, kuin Ano Turtiainen. Nostin hikistä ykköstä 22,5 kg:lla penkissä, ja Ano kannusti: "paina, Simpsoni!!" Mulla oli Bart Simpson -paita päällä. ;) Ihan hyvässä hengessä sinänsä, se vaan katteli hymy suupielessä ku hirvee rääpäle tsemppaa naama punasena.

Originally posted by Jakob
" jätkä hikoilee ja puhisee.."

niinpä niin... :rolleyes:

Jätkä syö ja paskoo....

Jätkä hengittää ja haisee...

Jätkä suutelee ja halii levytankoa...

...kaikki itsestään selviä asioita joiden ei luulisi vaativan lisäselvitystä, mutta auta kun joku hyypiö ei ymmärrä... :D

Originally posted by Samppo
Jätkä syö ja paskoo....

Jätkä hengittää ja haisee...

Jätkä suutelee ja halii levytankoa...

Toihan alkoi jo tuntumaan eroottiselta... :D

Paljaat jalat

Täten kerrottakoon aloittelijoille myös se, että paljain jaloin treenaaminen ei myöskään ole välttämättä kovin fiksu veto. Ei ole kiva mennä tekemään penkkiä edellisen treenaajan pidettyä hikisiä paljaita jalkoja penkillä :eek:

Nimimerkillä ensimmäistä kertaa elämässään paljasjalkaisen salitreenaajan nähnyt.

Re: Paljaat jalat

Originally posted by Tiukkis
Täten kerrottakoon aloittelijoille myös se, että paljain jaloin treenaaminen ei myöskään ole välttämättä kovin fiksu veto. Ei ole kiva mennä tekemään penkkiä edellisen treenaajan pidettyä hikisiä paljaita jalkoja penkillä :eek:

Tuota ei olisi kannattanut mennä sanomaan alkuperäisellä Gold's Gymilla 1970-luvulla... :D

Tosin vuoteen 1980 mennessä Arskakin tosin oli jo pehmennyt ja alkanut käyttämään kenkiä.

Originally posted by Nat_Ural
Hihojen epämukavuustekijä? Tämä on kyllä kummallisin tekosyy, jonka olen kuullut ekshibitionistiselle käytökselle :david:

Edit: Ja rocketkin vielä, laittakaa nyt hyvät ihmiset sitä vaatetta päälle. Ihmisen hermosto on niin hyvä, ettei tarvitse silmällä katsoa, missä asennossa ne raajat ovat.

Joo, kyllähän se näin on että jos näen salilla jonkun treenaavan hihattomassa tai kireässä paidassa hauiskääntöä, niin menen yleensä kaverin luo ja rupean tönimään samalla hokien vitun spede paita päälle ja kaivan näitä tilanteita varten kantamaani toista treenikassia jossa on valikoima erikokoisia college paitoja.

Punttisalin ydin on että jokainen seuratkoon toisia ja toisten tekemisiä ja perisuomalaista seläntakana vittuilua ja naureskelua jos kaveri erehtyy poikkeamaan harmaasta massasta.

Hyvä huomata että tällä palstalla suurin osa on "Suomalaisia".

Re: Paljaat jalat

Originally posted by Tiukkis

Nimimerkillä ensimmäistä kertaa elämässään paljasjalkaisen salitreenaajan nähnyt.
Mä treenaan paljain jaloin, mutta tapana ei ole hieroa jalkapohjia penkkeihin tai muiden treenaajien naamoihin/kieliin. Sitäpaitsi minkälainen hormonihäiriö täytyy olla, että jalkaPOHJAT hikoilee avojaloin ollessa? :confused:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Re: Re: Paljaat jalat

Originally posted by Tomi
Sitäpaitsi minkälainen hormonihäiriö täytyy olla, että jalkaPOHJAT hikoilee avojaloin ollessa? :confused:

Kutsutaanko kemiallista valmentautumista hormonihäiriöksi?

Mä treenaan paljain jaloin, mutta tapana ei ole hieroa jalkapohjia penkkeihin tai muiden treenaajien naamoihin/kieliin. Sitäpaitsi minkälainen hormonihäiriö täytyy olla, että jalkaPOHJAT hikoilee avojaloin ollessa? :confused:

No jos ne jalat pitää lattialla niin ihan ok :) Mutta ihan oikeasti ei ole kivaa mennä tekemään penkille, jossa toinen on juuri pitänyt (ei hieronut) paljaita jalkojaan. Toki jos hygienia on kunnossa niin ei tuossakaan mitään ongelmaa ole, mutta en vaan varmaankaan osaa luottaa siihen, että avojalkainen on pessyt päivällä kengissä ja/tai sukissa muhineet jalkansa ennen treeniä. Olen kai tiukkis :jahas:

Kyllä sitä meikäläinenkin senverran hikoilee et ei heti tulis itellä mieleen olla ilman paitaa...mutta kesällä kun on kuuma ja hiostava keli (viime kesänä niitä riitti) on se hiaton paita kyllä pirun hyvä...muuten käytän aina t-paitaa ja shortseja...eikä oo ollu ongelmia siitä et ei ois lämmöt riittäny!!

Kyllä sitä Jyväkylän Elixiassakin yhessä vaiheessa kävi yks kaveri, joka reenas ilman paitaa...ei nyt ihan alottelija ollu...mutta kyllä porukkaa huvitti...sama se minkälainen kroppa on...paita päälle reenatessa!! se on mun mielipide...

huhhuh! Tänään minäkin sitten rankan jalkatreenin päätteeksi näin muuan taekwondojampan joka treeninsä päätteeksi viskas paidan nurkkaan ja rupes varjonyrkkeileen helvetin isojen lasipeilien, sekä 50 todistajan keskellä.

Monella repes monttu totaalisesti auki, mutta tämä Rocky ei välittäny. Musta tommosen egoilun sais nakata suosiolla helvettiin ja jättää ne ninjafilmit vähemmälle siellä kotipuolessa

Re: Re: Re: hmph

Originally posted by igf1bp3
Hehe tulipas mieleen hauska tapahtuma, ajoilta kun kävin samalla salilla, kuin Ano Turtiainen. Nostin hikistä ykköstä 22,5 kg:lla penkissä, ja Ano kannusti: "paina, Simpsoni!!" Mulla oli Bart Simpson -paita päällä. ;) Ihan hyvässä hengessä sinänsä, se vaan katteli hymy suupielessä ku hirvee rääpäle tsemppaa naama punasena.

Helvetin hyvä! Putosin ihan kympillä! ..paina Simpsoni.. ...voi vittu sentään.. :lol2:

Kyllä se Ano osaa..:D

Tossa tuli et naurettavan näköstä ku 60kg alottelija vääntää hihattomassa elvistellen.
Musta se o naurettavamman näköstä ku se 60 kilonen, 185 senttinen pukeutuu collegepaitaan joka vaikuttaa teltalta. :D
Jos ei o viä päässy reeniin kunnolla sisää ni eks o ihan jees jos käyttää tiukkaa hihatonta ja löysiä housuja, ei näytä teltalta eikä ihan tikultakaan?! :kippis1: muutenki sellane "anteeks et oon olemassa" meininki ku kaapit kattoo vierestä ku vetää just sitä 20 kiloo siitä penkistä.

vai?:david:

Salilla jossa käyn käy myöskin eräs turkkilainen mies. Hän aina repi paitansa irti puolessa välissä treeniä. Oli mukava treenata kun kyseinen äijä oli yltäpäältä karvojen peitossa ja hiessä.Sitten se oikein kävi joka saatanan laitteessa pyörimässä ja merkkaamassa reviirinsä hiellä jota irtosi nätisti selkäkarvoista.
Loppunu nuina päivinä itellä treeni lyhyeen kun kyseinen äijä on tullut salille. Epäilen ettei hän käy suihkussa koskaan sillä sen haistaa jo n.10 metrin päähän että kyseinen kaveri on lähettyvillä.
Sanoin salin omistajille asiasta ja kävihän ne sitten sanomassa tälle tummalle miehelle asiasta jota ei ole näkynyt vähään aikaan salilla.

Re: Re: Paidattomat aloittelijat.

Ovat. Myöskin huivipäiset 60-kiloiset urhot ovat vähintään yhtä hupaisa näky. Terveisiä teille kahdelle merirosvolle sinne Ison Omnadrenin Wellnessiin. :)

Buuaaah , repesin.Nää urhot varmaan treenaa penkkiä 25 sarjaa ja haukkaa tunti perään :D

Re: Re: Paidattomat aloittelijat.

Ovat. Myöskin huivipäiset 60-kiloiset urhot ovat vähintään yhtä hupaisa näky. Terveisiä teille kahdelle merirosvolle sinne Ison Omnadrenin Wellnessiin. :)

Buuaaah , repesin.Nää urhot varmaan treenaa penkkiä 25 sarjaa ja haukkaa tunti perään :D

Mikset pidä kenkiä? Mukavampihan se on olla kengät jalas kuin ilman :confused:

Suositut

Back
Ylös Bottom