Paidattomat aloittelijat.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fuehrer
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Olen treenannut montakin kertaa ilman paitaa Thaimaassa. Salilla kun on +35 lämmintä niin ei sitä täysin hikistä paitaa ole kivaa pitää päällä. Pyyhkeen sieltä kyllä kaikki saa ettei laitteet mene hikisiksi;) Ja pyyhkeeseen on hyvä pyyhkiä sitä hikeä vähemmäksi.
Suomessa en treenaisi ilman paitaa missään tapauksessa.

Originally posted by PattiPete
Itse pidän aina kaksi paitaa päällekkäin. T-paita ja ohut pitkähihainen paita. Pitää lämmön hyvin ja sitä kautta ehkäisee loukkaantumisilta.

mies puhuu vähän mutta asiaa :D

Kyllähän aloittelijan olisi kiva ilman paitaa treenata kun alkaa vähän papu pilkottamaan, mutta ehtii ne hihat kääriä kotonakin ja pullistella :)

Paita päälle ni ei tuu vilu!

Originally posted by Hulkki
... Salille ei mennä näyttäytymään vaan treenaamaan.

Jep, oon kylla tassa asiassa Hulkin kanssa samalla aaltopituudella. Ei sinne salille menna hyvalta nayttamaan. Vituttaa sellaset raihnaset pellet jotka marssii salille omistajan elkein samoissa merkkivaatteissa mita ne kayttaa salin ulkopuolellakin,ja heti kun joku misu kulkee ohi niin pitaa oikein rynnata penkille sita 60:n kilon maksimia kokeilemaan ettei vaan missaa tilaisuutta nayttaa kaikille kuka on salin ''dominoiva uros''. :curs: :curs:
Fuck.

Ite treenaan yleensa ihan vaan teepaidassa ja shortseissa tai urheiluhousuissa.

EIkös jossain Wanhassa weiderin oppaassa neuvottu et t-paita ja uikkarit on hyvä asu? :)

Toisaalta saman sarjan massaoppaassa kehotettiin välipalaksi ottamaan lasi maitoa + keksi

Jos siltä tuntuu että ilman paitaa tekee mieli reenata, niin eikun vaan. Hienostosaleilla saatetaan katsoa vinoon, mutta siitä viis jos tuntuu paremmalta reenata. Oma t-paita on vielä pysynyt päällä treeneissä ja college lämmittelyissä.

Hygieniasyistä kuitenkin suosittelen käyttämään esim. penkkipunnerruksessa ja kyykyssä jonkin asteista kangasta, vaikka pyyhettä ihon ja penkin tai hartioiden ja tangon välissä. Ei ole kiva seuraavan mennä sinun jälkeen penkkaamaan, jos siihen on turskahdellut verensekaisia finnejä ja olet hieronut ne selälläsi tasaiseksi kelmuksi.

Tottakai itseään pitää peilistä sarjojen välissä vähän vilkuilla ja vähän jännitelläkkin niitä lihoja. En tiedä onko siinä jännittelyssä mitään hyötyperää, mie oon mieltänyt, että jotenkin nuo lihat aktivoituu sitten seuraavaan sarjaan paremmin. Itseä varten siellä salilla ollaan. Ei sen pitäisi kenenkään treeniä sotkea jos heitätkin most muscular posetuksen ja katsot sitä peilistä.

Tsemppiä vaan kaikille treeneihin, paidan kanssa tai ilman.

Originally posted by Hyvägeeni
Jos siltä tuntuu että ilman paitaa tekee mieli reenata, niin eikun vaan. Hienostosaleilla saatetaan katsoa vinoon, mutta siitä viis jos tuntuu paremmalta reenata. Oma t-paita on vielä pysynyt päällä treeneissä ja college lämmittelyissä.

Hygieniasyistä kuitenkin suosittelen käyttämään esim. penkkipunnerruksessa ja kyykyssä jonkin asteista kangasta, vaikka pyyhettä ihon ja penkin tai hartioiden ja tangon välissä. Ei ole kiva seuraavan mennä sinun jälkeen penkkaamaan, jos siihen on turskahdellut verensekaisia finnejä ja olet hieronut ne selälläsi tasaiseksi kelmuksi.

Tottakai itseään pitää peilistä sarjojen välissä vähän vilkuilla ja vähän jännitelläkkin niitä lihoja. En tiedä onko siinä jännittelyssä mitään hyötyperää, mie oon mieltänyt, että jotenkin nuo lihat aktivoituu sitten seuraavaan sarjaan paremmin. Itseä varten siellä salilla ollaan. Ei sen pitäisi kenenkään treeniä sotkea jos heitätkin most muscular posetuksen ja katsot sitä peilistä.

Tsemppiä vaan kaikille treeneihin, paidan kanssa tai ilman.

Jeps. Aivan sama onko paitaa vai ei, kunhan treenaa kovaa. Ja se on aivan sama onko merkkivaatteet vai ei, eikai se omaa treeniä voi pilata? Taitaa olla osa tämänkin threadin puhujoista jotain ihmeen juntteja jotka rupee heti mollaamaan ihmistä joka elää trendien mukana. Mutta myönnetään, että onhan se vähän barbaarimaista kulkea julkisissa paikoissa ilman paitaa.

Itse en kuitenkaan treenaa ilman paitaa, enkä merkkivaatteisiin pukeudu. Pääasia että treenit sujuu eikä muista oo mitään haittaa toisille.

reenailin nuorempana yhellä salilla jossa yksi ukko reenasi vain Speedot jalassa.. näin jälkeenpäin ajatellen asia kuulostaa kyllä hieman kornilta.. vaikkakin kyseessä oli pk-seudulla uimahallin kupeessa oleva punttis.

hmph

No ei saa kiusata 60kg rintahauis-pellejä.... ne oikeet pellet istuu himassa perseellään ja vetää sipsiä. Hyvä se vaan on jos kersat ovat vähän innoissaan kun aloittavat.

Pitää respectiä antaa kaikille jokka salilla näkyy n x viikossa vaikka ei menisikään 200kg penkistä ja elopaino ole 120+kg.

En ole eläessäni nähnyt ketään treenamassa ilman paitaa edes kesällä ~30 asteisessa salissa kellarissa ilman ilmanvaihtoa.

Re: hmph

Originally posted by AG+
No ei saa kiusata 60kg rintahauis-pellejä.... ne oikeet pellet istuu himassa perseellään ja vetää sipsiä. Hyvä se vaan on jos kersat ovat vähän innoissaan kun aloittavat.

Pitää respectiä antaa kaikille jokka salilla näkyy n x viikossa vaikka ei menisikään 200kg penkistä ja elopaino ole 120+kg.

Täytyy nostaa hattua työmaan salilla eräs ihminen nosteli 40kg penaa siitä se lähtee :kippis1:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Re: Re: hmph

Originally posted by miesxxx
Täytyy nostaa hattua työmaan salilla eräs ihminen nosteli 40kg penaa siitä se lähtee :kippis1:

Täytyy nostaa hattua. Työmaan salilla eräs ihminen nosteli 40kg penaa. Siitä se lähtee :kippis1: :david:

Originally posted by Rock^
Ja se on aivan sama onko merkkivaatteet vai ei, eikai se omaa treeniä voi pilata? Taitaa olla osa tämänkin threadin puhujoista jotain ihmeen juntteja jotka rupee heti mollaamaan ihmistä joka elää trendien mukana.

Siis tarkotin lahinna sita etta ne tyypit mua ketuttaa jotka tulee salille sellasissa kledjuissa jotka ei ollenkaan sovi punttaukseen. Ei siina etta on salilla merkkivaatteissa oo mitaan vikaa,kunhan ne vaan palvelee taroitusta. :) !

''Jotain ihme juntteja??''
:lol2: :lol2:
Gimme a break!!
Taitaa olla niin,etta ne tyypit joilla ulkonakoa ei ole omasta takaa tarpeeksi kokevat eniten tarvetta kompensoida sita merkkipelleilylla. Tunnen monia tallasia tyyppeja jotka ostavat itselleen itsetunnon kalleimmilla vaatteilla mita suinkin loytavat. Vaatemerkilla ei siis ole vitunkaan valia,kunhan vaatekappale nayttaa hyvalta. But that's just my personal opinion, and I'd appreciate it if this didn't escalate into an argument! No disrespect intended! :) (meni vahasen offtopicin puolelle)

Re: hmph

Originally posted by AG+
Nojoo,enhan mina nyt tarkottanu...
Kaikkan joskus on rintahauispelleja ollu, itseni mukaanlukien!Salillakin rupesin kaymaan vasta n. puoli vuotta sitten..sita ennen oon vaan pumpannu penaa himassa.

Originally posted by rocket
Fuehrer, voisinko minä olla ilman paitaa salilla:) ehei, paita päälle vain.
kyllä se pumppi sen verran sieltä alta näkyy:)

Jos sinä treenaat ilman paitaa ni mulle tuli salin vaihto eteen :D

h.

Originally posted by Fuehrer
Ovatko paidattomat aloittelijat mielestänne hupaisa näky punttisaleilla?

Ovat. Mutta jokainen saa treenata mielestäni sellaisissa vaatteissa (/ilman vaatteita) kun haluaa, kunhna vaan pyyhklii hien laitteista pois. En varmasti huomauta tai naura ulos salilta (OK, näillä lihoilla se ei olisi mahdollista).

Minua ei haittaa vaikka ympärillä olisi n+50 RHP:ä, miksi pitäisi haitata.

Oi aikoja, oi tapoja!

Yleissivistykseen kuuluu mm. se, että julkisilla paikoilla pukeudutaan asianmukaisesti.

Tietysti jos haluat herättää huomiota, mein Fuhrer, treenaa vaikka ilman housuja, ei pääse tulemaan liian kuuma. :)

Originally posted by jukjuk
reenailin nuorempana yhellä salilla jossa yksi ukko reenasi vain Speedot jalassa.. näin jälkeenpäin ajatellen asia kuulostaa kyllä hieman kornilta.. vaikkakin kyseessä oli pk-seudulla uimahallin kupeessa oleva punttis.

Hetken jo luulin Speedon olevan kenkämerkki :lol2:

Kyllä hiaton paita on lähes yhtä Spede...

Miksi tälläinen muuten piti yleensä ottaa puheeksi ? Itse keskityn treenaamiseen eikä ainakaan minua häiritse sama mitä ympärillä tapahtuu :david:

Originally posted by jukjuk

Uimahallin sali jossa aiemmin treenasin, kävi ryhmä sotaveteraaneja. Näillä kaikilla oli "speedot" jalassa treenatessa, mutta onneksi näiden lisäksi käyttivät paitoja. Menivät ilmeisesti salilta suoraan uimaan.

Originally posted by rocket
Fuehrer, voisinko minä olla ilman paitaa salilla:) ehei, paita päälle vain.
kyllä se pumppi sen verran sieltä alta näkyy:)

Saattaisit häiritä miesten treenejä, jos "munkit" paljaana pumppailisit :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom