Paidattomat aloittelijat.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fuehrer
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Originally posted by Mixu
ilman paitaa en suosittelisi kenenkään treenaavan.
Hihattomat paidatkin hyväksyn vain heillä, kenellä on jotain näytettävää. Kynäniska hihattomassa paidassa on kurja näky. Sen sijaan iso kaappi kädet paljaina on uhkaava näky ja saa heteromiehenkin treenaamaan vieressä 10% lujempaa, psykologista voimaa, "ei saa nyt pehmoilla, kun toi on vieressä!, ei saa näyttää heikkoutta, tai se syö minut välipalaksi!!"
Mutta jos kaappi olisi pukeutunut sen lisäksi lyhyihin shortseihin, ottaisin vähän etäisyyttä. Eli järki mukaan!

Jaa-a... Eiköhän sinne salille kuitenki mennä treenaamaan, eikä näyttelemään lihaksia. Jos joku 50 kilonen kaveri haluu treenata "vaimonhakkaaja" paita päällä, niin siitä vaan. Ei se VÄLTTÄMÄTTÄ ole tullu mitään olemattomia hauiksiiaan sinne esittelemään. Mut ehdottomasti joku paita täytyy olla - pelkästään jo hygienian vuoksi.

Originally posted by Chd
Enhän mä kehtaa enää mennä salille kun näköjään penkkaaminen pienillä painoilla on noin naurettavaa :confused:

EIEIEIEIEI!:eek: se asenne on varmaan se ratkasevin tekijä. semmoset ylimieliset pikkuapinat käy repii. Älä ainakaan mee kysyy ees vitsillä ekaa lämmittelysarjaa tyhjällä tangolla tekevältä pikkasen isommalta kaverilta et "hei, tarviiks varmistajaa heh heh". vittu palo kyl sillon hihat:D tää tyyppi oli just semmonen tyypillinen 16 kesänen kaveri siinä hihattomassa joka oli jsut lopettanu "sikahyvän sarjan 40kg:lla"
tai sit mulla vaan ei ole huumorintajua

Älähän yleistä,SirVili!Kaikki naiset ei "treenaa" tai treenaa merkkivaatteet päällä.Ja mitä noihin meikkeihin ja kampauksiin tulee,niin useimmat eivät viitsi meikkejä pestä pois ennen salia,kun suihkuun on kuitenkin mentävä sen jälkeen.Kampaustakaan ei välttämättä jaksa käydä muuttelemaan.
Onhan toki joukossa myös niitä,jotka menevät salille vain näyttäytymään treenaaville miehille ja ovat sen takia laittautuneet.

Aivan yks ja sama treenaako joku hihattomassa paidassa. Ei se nyt heti tarkoita, että ollaan elvistelemässä, jos on hihaton paita. Ja mitä väliä vaikka joku kynäniska sattuisi elvistelemään...ei haittaa mua. Se on kyllä hiukan ikävää jos joku on ilman paitaa, hikoilee vitusti ja jättää lammikoita joka laitteeseen.

Voi väliliha :(

Ostin viikkopari sitten uudet vaatteet ihan salilla käymistä varten kun olin sitä ennen käytänyt vanhoja tuulipuvun housuja ja virttynyttä t-paitaa.

Nyt tätä lukiessani tajusin että jumalaut, siitä t-paidasta tosiaan puuttuu hihat ja nyt mua luullaan sitten kynäniskaelvikseksi kun ei oo tota palaa vielä kamalasti kertynyt. Ei se onneks oo ihan sellanen vaimonhakkaajapaita missä menee pelkät stringit olkapäiden yli.

Taas yks hyvä syy enemmän mennä vaan yöllä salille ettei kukaan nää mun treenipaitaa :itku:

Mä ainaki treenaan aina hihattomasa paidassa..
Syy: T-paita on liian lämmin asuste meikäläiselle salilla, hikeä pukkaa tos tank-topissaki varmaan litratolkulla..

Originally posted by wezku
Mä ainaki treenaan aina hihattomasa paidassa..
Syy: T-paita on liian lämmin asuste meikäläiselle salilla, hikeä pukkaa tos tank-topissaki varmaan litratolkulla..
Sama juttu. Hulluus iskee jos T-paidassa joutuu treenaamaan! :itku:

Originally posted by Heikko
Seuraavan kerran munasillaan salille.

Niin... Mut vaan jos on jotain mitä näyttää. Pieni munaisten ei kannata vaivautua tai Mixu ottaa herneen nenään. :blow:

Treenaan hihattomassa koska hihat ahdistavat! Etenkin sellaiset naisten kireät t-paidat kireillä hihoilla = mahdottomia treenipaitoja. Pidän kesällä muutenkin aina hihattomia paitoja vaikka narukäsi olenkin. Vai onko tässä naisilla eri kriteerit kuin miehillä, tiedä häntä...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by Tiukkis
oja. Pidän kesällä muutenkin aina hihattomia paitoja vaikka narukäsi olenkin. Vai onko tässä naisilla eri kriteerit kuin miehillä, tiedä häntä...

Noh, jos mä näen naisen treenaavan hihattomassa niin ei tuu välttämättä ekana mieleen, että mitä toi narukäsi luulee esittävänsä :D

No kiva :D Tosin eiköhän se hihojen epämukavuustekijä ole olemassa myös miehillä, siispä ymmärrän täysin myös hihattomassa treenaavia miehiä... Jos hygienia on kunnossa (kainaloista ei tursota hikiset karvapehkot jne.) on minulle aivan sama vaikka joku treenaisi ilman paitaa. Toki tällöin täytyy laitteet ja tangot suojata pyyhkeellä tms. jo ihan käytännönkin syistä.

usein saatan kannustaa esim. tydeä ohjauksessa pienempään vaatteeseen, ihan juuri sen takia, että hän oppii näkemään, samalla kuin tuntemaan mitä ja missä tapahtuu.

nämä on toisaalta sellasia juttuja, joita vieroksutaan hyvin paljon. mua ei kyllä henk. koht. haittaa jos mies tai nainen treenaa pienissä vaatteissa. kuitenkin joukko on kirjavaa, ja tottakai hyvän näköinen ihminen saattaa salilla ihan muistakin syistä olla pienissä tamineissa. ei se mua haittaa, nämä on kuitenkin kaksi eri asiaa...periaatteessa.:)

jotain ihmistä voi varmasti haitata, jos pidän toppia päällä salilla, mutta toisaalta, jotain toista taas joku tietty teksti paidassa. meitä on moneen lähtöön.

tärkeintä et reeni kulkee. eks jeh:)

hey, anssi, taidampas lähteä tästä body compattiin ilman paitaa :D vitsi.

-r

Hihojen epämukavuustekijä? Tämä on kyllä kummallisin tekosyy, jonka olen kuullut ekshibitionistiselle käytökselle :david:

Edit: Ja rocketkin vielä, laittakaa nyt hyvät ihmiset sitä vaatetta päälle. Ihmisen hermosto on niin hyvä, ettei tarvitse silmällä katsoa, missä asennossa ne raajat ovat.

Kaipa semmoinen paidaton aloittelija on aika hupaisa näky salilla, vaikka en koskaan ole nähnyt semmoista salilla.

Mutta mitenkäs sitä salietikettiä noin niinkuin laajemmalti ajatellen tulisi noudattaa.

Voiko personal trainer olla lihava? Saako olla lihava? Ai niin, siihen jo vastattiin.

Voiko natu treenata hihattomassa paidassa? Saako natu treenata hihattomassa paidassa? Pitääkö kainalokarvat ajella? Paljonko pitää penkkituloksen ilman paitaa olla, että voi pitää vaimonhakkaajapaitaa? Saako tehdä pelkkää penkkiä ja hauista? :david:

Originally posted by Hannibal
Kaipa semmoinen paidaton aloittelija on aika hupaisa näky salilla, vaikka en koskaan ole nähnyt semmoista salilla.

Mutta mitenkäs sitä salietikettiä noin niinkuin laajemmalti ajatellen tulisi noudattaa.

Voiko personal trainer olla lihava? Saako olla lihava? Ai niin, siihen jo vastattiin.

Voiko natu treenata hihattomassa paidassa? Saako natu treenata hihattomassa paidassa? Pitääkö kainalokarvat ajella? Paljonko pitää penkkituloksen ilman paitaa olla, että voi pitää vaimonhakkaajapaitaa? Saako tehdä pelkkää penkkiä ja hauista? :david:

Kuka helvetin neiti ajelee kainalokarvansa??? Jos oot iso niin mun puolesta saat tehä vaikka reisien loitontajia.:kippis1:

Originally posted by Nat_Ural
Hihojen epämukavuustekijä? Tämä on kyllä kummallisin tekosyy, jonka olen kuullut ekshibitionistiselle käytökselle :david:

:lol2: Ihan totta, inhoan hihoja!! Hikoilen oikeasti paljon ja jos pidän hihallista paitaa, on kainaloissa välittömästi laikut ja olo on epämukava. Ok, jotain löysääkin löysempiä hihallisia voisi periaatteessa käyttää ja joskus käytänkin (t-paita kokoa xxxl) mutta eipä esim. keskikropan asentoa ole niin helppo kontrolloida ja tarkkailla löysissä vaatteissa kuin hiukan istuvammissa! Ehkäpä hermostossani on sitten jotain vikaa...

Voisit muuten vielä perustella sitä, miksi ei TIUKKOJA vaatteita saisi käyttää. Minä kun olen havainnut esim. jalkatreenissä parhaiksi housuiksi nimenomaan tiukat ja mukavat trikoot - tuolloin peitän yleensä persukseni pitkällä paidalla, en ainakaan häiritse kenekään treeniä ahterini kanssa.

Eiköhän nää oo kuitenkin mielipide asioita, kunhan vain pitäis (hygienia syistä) edes jonkunlaista paitaa päällä (oli se sitten hihaton tai hihallinen). Eiköhän suurin osa meistä kuitenkin ole treenaamassa eikä mulkoilemassa muitten tekemisiä (olen kyllä jälkimmäistä havainnut salillakin).

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Originally posted by tommih
Kuka helvetin neiti ajelee kainalokarvansa???
--------------------------------------------------------------------------------

mä.

---

samoin mä.

No kuitenkin. Joskus kymmenen vuotta sitten kun treenailin Tampereen atleticolla, siellä treenasi aina välillä pelkissä pyöräilyshorteissa ja salikengissä joku sellainen bodarin näkönen ja kokonen tyyppi. Olihan sillä siis lihasta mitä näyttää, mutta oli se kuitenkin aika omaperäinen treeniasu. Ei mistään kuvauksistakaan ollut kyse...

Itse treenailen joskus ja kesällä useimiten hihattomassa paidassa (en kuitenkaan lyhyissä shorteissa). Mun mielestäni se on ihan ok. Mulle ei oo väliä treenaako hihattomassa 50 kg hintelä salihiiri vai 100 kg tukeva atleetti. Asenne on tärkein. Isottelu ei ole koskaan ok, vaikka olis kuinka iso - saati sitten pieni. Saa sitä respektiä muutenkin.

Turha peiliin pällistely ja pullistelu ei kuulu salille vaikka olisi kuinka fitness- tai bodaus-harrastaja. Aloittelijat vaan pelästyy ja kanssaharrastajat nolostuu. Kisaposeeraukset ja kireystsekkaukset voidaan hoitaa jossain muuallakin. On tietysti ihan ok vähän näyttää , jos on tosi tiukka kondis ja kaverit pyytää. Mutta jos käsivarsien näyttäminen on itsensäpaljastamista niin voi David hasselhoffendorf.

Suositut

Back
Ylös Bottom