Pahimmat kännisekoilut

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Iso-I
  • Aloitettu Aloitettu
Näemmä paljon pahempia tullut jo mutta laitetaan silti täysin "tuore" tapaus...
Oltiin paikallisessa "pinta-baarissa", mikä oli aivan tupaten täynnä.

Muutama tunti sitten(viestin kirjoittamisesta) tuttava sai mut ja toisen kaverin suostuteltua polttari-tytön yllättämiseen, mihin liittyi muunmuassa että otettiin yhtäkkiä paidat pois täydessä baarissa ja tanssittiin kyseisen muijan edessä. Aikansa riehuttuamme tuli poke sanomaan mulle: "Se paita pysyy sitten päällä!" ja jotain oli tietty pakko kommentoida takaisin.

Toisesta baarista tuli sitten soitto koulukaverilta ja se kutsui eri baariin käymään joten päätettiin vaihtaa kuppilaa. Ajateltiin sitten tehdä näyttävä ulostautuminen ja otettiin taas paidat pois ja lähdettiin kulkemaan ympäri baaria "beduiinina" paita päässä ja pokailtiin muijia(joita riitti ilman paitaa, kannattaa siis kokeilla ;)). Kun päästiin narikkaan niin alkoi taas poket kiinnostumaan ja meitä ohjailtiin pikku hiljaa ulko-oven suuntaan. Käveltiin edelleen ilman paitoja koska ne olivat joutuneet kaverin haltuun hieman aiemmin ja otettiin sitten takit narikasta. Ulko-ovella poke sanoi osuvasti:
"Nähdään pojat sitten syksyllä taas." :david: ...ja mehän muuten nähdään! :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
muutamia juttuja:

- 7 luokalla huitasin puolikkaan kossupullon lärviin 2 huikalla ja sammuin vehje julpista ulkona lumihankeen diskon pihalle(ja siel oli varmaa kaikki meiän koulusta)

- potkasin (kait) vahingossa vessanpöntön kokonaan säpäleiks ex-muijan kaverin pippaloissa ja se vessa oli yläkerroksessa ja tapauksen tajusin vasta ku kuulin alhaalta huutoja"miks katosta tippuu vettä keittiöön"

- tulin ympäri kännissä kotiin ja könysin itteni sänkyyn ja en muistanu/tajunnu et mun serkku nukku mun sängyn vieres lattialla, ni olin yöllä oksentanu sen päälle

- yks ryyppyilta olin lähteny jatkoille jonku naisen kaa joka väitti olevansa 21 vuotias, ja tietenki ku olin kännissä ku käki ni arvostelukyky oli heikentyny erittäin pahasti, ja aamulla herätessä kävi ilmi että nainen oli 40 vuoden paremmalla puolen ja ite sillon 18v(en nyt tiiä oliko kauheen noloa) mut kummiski tuli aikamoinen kiire, ja kotona tunsin oloni tosi kummalliseksi ku edellis illan nainen oli vanhempi ku mun oma mutsi.

Sattui ollessa nuorena miehenä 16-vuotiaana Kanarian saarilla. Isä otti minut ja veljeni ekan kerran mukaan ryyppäämään :kippis1: ja mehän juniorit tintattiin liian nopeasti viinaa ja mulle rupesi tulemaan tosi paha olo. Siinä kännisessä tilassa rupesi jo kovasti happi loppumaan ja ainoaksi ratkaisuksi keksin lähteä ulos ravintolasta. Hoipuin ulos raflasta silmät kiinni ettei tulisi yrjöt ulos liian aikaisin kun maailma niin pyöri silmissä. Pari metriä ulos käveltyäni päästin laatan tulemaan ulos :urjo: ja avattuani silmäni huomasin edessäni avo Porschen jossa oli rättikatto alhaalla ja koko etupenkistö täynnä yrjöä. Siinä vaiheessa isäukko otti kädestä kiinni ja lähdettiin puolihoippuvaa juoksua karkuun paikalta. Auton omistajaa en ikinä tavannut, mahtoikohan olla :david:

Eilen tuli kyl sekoiltuu helsingissä oikein urakalla. Olin juonu varmaa ennätysmäärän viinaa. Mentiin kavereiden kaa baariin. Jossain vaiheessa sain jostain kumman syystä päähän et ollaan Virossa. Ehkä sen takii et baarijonossa joku sano mulle jotain ja sitte olin niin kännissä etten saanu selvää ja luulin et se puhuu jotain vierasta kieltä. Mulla ei ollu mitään selvää kuvaa siitä millä olin sinne tullu. Melkein heti ku olin tullu baariin ni päätinki lähtee pois sieltä ja mennä takasin Suomeen. Kyselin vähä neuvoo ohikulkijoilta et missä päin on Suomi. Ne varmasti ajatteli et oon ihan :david: Sitte hortoilin eksyneenä siin baarin lähellä. Joku tyttö istu maassa ja luulin sitä virolaiseks kerjäläiseks. Kysyin siltä jotain neuvoo ja sitte aattelin heittää sille kolikon mut en löytänykkää kolikoita taskusta ja sanoin vaa et ei ookkaa heittää nyt kolikkoo. Sitte jossai vaihees kaveri soitti et tuu nyt sisään tänne. Sitte se luuli et heitän vaa läppää ku puhuin jotai virojuttuu. Jossai vaihees luulin jopa et siitä baarin ovesta pääsee suomen puolelle. sitte yritin mennä sinne mut en päässy sisään. Sitte ku yritin myöhemmin mennä sinne ni en löytäny passii mistään vaikka se oli mun housujen taskussa. Sitte aattelin et miten mä nyt oikein pääsen takas Suomeen pitääks mun nyt jäädä tänne pitkäks aikaa. Jossai vaihees tajusin et mun reppu on hävinny vaikka mulla ei ees ollu reppuu mukana. Sitte raivosin joilleki tyypeille et saatanan virolaiset on pölliny mun repun. Lopulta onnistuin pääsee takas juna-asemalle ku satuin törmäämään yhteen tuttuun ja menin sen kaa asemalle. Sitte oottelin siellä toisii ja sitte mentii taksilla. Himaan tultua sitte laattasin tiskialtaaseen. :urjo: Yhes vaihees ku yks kaveri meni johonki toiseen baariin ja menin kohta perässä ni poke heitti mut samantien ulos ku mul oli kossupullo kädessä. Sitte meinasin mennä takasin näyttää sille pokelle mut kaveri esti. Sitte jossai vaihees heitin sikarilla selkään jotain tyyppii jolla oli varmaa kallis puku päällä. Se ei onneks huomannu. Ihme etten saanu keltään turpiin tai joutunu putkaan ku vittuilin ja uhosin monille tyypeille. Lompakko tosin hävis jonneki sillä reissulla. Huomasin sen vasta seuraavana päivänä ja sitte rupes vituttaa aika rankasti. :wall:

Sähkösellä kärpäslätkällä slerssiin ja kiveksiin. Se sattu. Etenki toi muniin laittaminen tuntu selkärankaaki pitkin. Vittu et huusin.

Tänä kesänä olis tarkotuksena ampuu kaasutoimisella clockilla yks lipas sarjana perseeseen. Öfköös jurrissa :rock:

popkorn sanoi:
- yks ryyppyilta olin lähteny jatkoille jonku naisen kaa joka väitti olevansa 21 vuotias, ja tietenki ku olin kännissä ku käki ni arvostelukyky oli heikentyny erittäin pahasti, ja aamulla herätessä kävi ilmi että nainen oli 40 vuoden paremmalla puolen ja ite sillon 18v(en nyt tiiä oliko kauheen noloa) mut kummiski tuli aikamoinen kiire, ja kotona tunsin oloni tosi kummalliseksi ku edellis illan nainen oli vanhempi ku mun oma mutsi.

beergoggles.jpg

:D

tommih sanoi:
Sähkösellä kärpäslätkällä slerssiin ja kiveksiin. Se sattu. Etenki toi muniin laittaminen tuntu selkärankaaki pitkin. Vittu et huusin.

Tänä kesänä olis tarkotuksena ampuu kaasutoimisella clockilla yks lipas sarjana perseeseen. Öfköös jurrissa :rock:

Taidatkin olla niitä älykköjä.

Join pirtua ja menin ihan kummalliseen känniin. En pystynyt puhumaan enkä liikkumaan, en ollut mitenkään sekavassa hiprakassa vaan ihan tajuissani...? onneksi tajusin lähteä baarista pois ennenku häpäisin itteni. 4 kilometrin kotimatkan kuljin KONTATEN... Ja fillaria raahasin perässä.

Missukka sanoi:
Join pirtua ja menin ihan kummalliseen känniin. En pystynyt puhumaan enkä liikkumaan, en ollut mitenkään sekavassa hiprakassa vaan ihan tajuissani...? onneksi tajusin lähteä baarista pois ennenku häpäisin itteni. 4 kilometrin kotimatkan kuljin KONTATEN... Ja fillaria raahasin perässä.

Oliskohan joku laittanut silmätippoja lasiin???

Tätä threadia lukiessa mieleen tulee ainostaan yksi pakkiksen sääntö:

"Keskustelut huumeista eivät kuulu Pakkotoisto -forumille." :)

Pari viikkoo sitten tuli oltua isolla jätkäporukalla kaverin kotona, joka on sen verran sivussa että naapurit ovat mökkiläisiä. Saunottiin siinä ja otettiin huolella viinaa, katseltiin aikuisviihdettä ja grillailtiin. No sitten saunastahan lähdettiin uimaan ja mä olin jo oikein kunnolla kännissä. Alasti sitten juostiin saunalta pari sataa metriä lampeen ja siinähän oli naapurimökin eukko puutarhaansa hoitaas. No mähän viisaana äijänä menin heiluttaan siihen tontin rajalle helikopteria ja kyselin että haluaako muori nähä mun**. Ehtoolla sitten lähdettiin baariin ja valomerkin jälkeen mentiin dj-loossiin, jossa yritettiin saada rokkivehkeitä uudelleen päälle ja saatiinki jo jotain aikaan kunnes portsarisetä tuli ja lähettiin kuulaaseen aamuilmaan. Vieraalla paikkakunnalla kun oltiin niin aika kului vittuillessa paikkakuntalaisille, kun kaverit oli grillijonossa(dieetti päällä). Aamuyöllä tajusin olevani jossain ihme mökkikylässä jonne joku kaveri samasta kyydistä oli halunnu käymään ja yritin kusta jotain nuotiota sammuksiin jossain grillikatoksessa ja kusasin jonkun makkaroillekin, vaikka ei ollut tarkoitus.

Sellainen retki. Maanantaina viikoksi kalajoelle ryyppään ja rannalle.

Seuraavista tapahtumista on jo aikaa vuosikymmen ja vähän ylikin. Ensimmäinen sattui, kun nojasin kotona hyvässä humalassa lasitasoisen kettiön pöydän läpi. Verta tuli kuin sian kurkusta, ja muija soittamaan terveyskeskukseen, josta kuitenkaan ei apuvoimia lähetetty, käskivät vaan tyrehdyttää veren tulon. Muija soitti naapurin äijälle, joka lähti, kännissä sekin, kuskaamaan Raision sairaalaan. Sieltä ambulanssilla TYKS:iin, ja lisäverta ja tikkejä ym. Lääkäri sanoi seuraavana päivänä, että ei olis tarvinnu hirveesti myöhemmin enää tullakkaan. Tuosta käden jo parannuttua tempaisin kunnon suomalaiskansalliset omatekoisesta pontikasta ja menin taloyhtiön saunaan. Ponu kihahti löylyn suosiollisella avustuksella kunnolla kajuuttaan ja tipahdin lauteilta lyöden nuppini kiukaaseen. Seuraavat saunavuorolaiset (naisia tietenkin mukana) löysivät sieltä kiukaan vierestä munasillaan loikoilemasta taju kankaalla. Sitten taas tilattiin ambulanssia ja tikkeja otsaan jne. Jumalauta että hävetti ja pitkään jälkeenpäin kun tuota porukkaa tuli rappukäytävässä vastaan. :nolo:

Voi helevatan helevatta Counania :lol2:

Counani sanoi:
...Tuosta käden jo parannuttua tempaisin kunnon suomalaiskansalliset omatekoisesta pontikasta ja menin taloyhtiön saunaan. Ponu kihahti löylyn suosiollisella avustuksella kunnolla kajuuttaan ja tipahdin lauteilta lyöden nuppini kiukaaseen. Seuraavat saunavuorolaiset (naisia tietenkin mukana) löysivät sieltä kiukaan vierestä munasillaan loikoilemasta taju kankaalla. Sitten taas tilattiin ambulanssia ja tikkeja otsaan jne. Jumalauta että hävetti ja pitkään jälkeenpäin kun tuota porukkaa tuli rappukäytävässä vastaan. :nolo:

Ehheei vittu... :lol2:

Vähän repesin.

Toissa viikonloppuna oltii kaveriporukalla ryypiskelemässä, no siinä autossa sitten yksi sankari oksensi päälleen, ei muuta kun kaveri himaan vaihtamaan vaatteita. No me muut ootettiin siinä pihassa ja kusihätä yllätti no jostain helvetin syystä päätin kusta keskelle tietä, jonkun aikaa kustuani käännyin kaverin talolle päin, oho kaverin mutsi kattoo ikkunasta minua ja minä seison muna kädessä keskellä tietä :nolo: , no sellasta sattuu.

Perkele, taidan olla aloittelija näissä hommissa. Nuorenpana tuli oksenneltua sinne tänne mutta mihinkään ei liity mitään dramatiikkaa. Vappuna onnistuin sähläämään kohtalaisesti. Oli toinen päivä menossa ja aloitimme dokaamisen joskus ennen kello 12.00. Olimme Hakaniemen Punakoneessa (Juttutupa), loppuillasta kun menin kännissä kuin käki kuselle niin kusin jalalleni. Nojasin seinään ja lorottelin kunnen tunsin, että jotain on vialla ja huomasin, että suihku oli siinä polven korkeudella ja osui vasenpaan jalkaan. Oli aika noloa mennä takaisin kapakkaan...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom