Pahimmat kännisekoilut

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Iso-I
  • Aloitettu Aloitettu
Joona sanoi:
Aamulla huomasin myös käsivarressa pieniä verinaarmuja. Toinen kaveri oli voittanut kilpailussa ruoskan ja minä olin kova jätkä, joka ei tunne kipua. Olin pyytänyt lyömään käsivarteen oikein kunnolla.
:lol2:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pitääki kertoo oma tarina.
Juhlin tossa vähän aikaa sitten 21- vuotis synttäreitä ja oli aika railakas meno päällä. Noh, sitten kovan alottelun ja monen snapsin jälkeen tuli baariin lähtön aika. Äidillä ja mulla on samanlaiset saappaat (äidillä tosin vain paria numeroa isommat). Ja puin siinä kengät jalkaan ja nappasin laukun ja ei kun menoksi! Baarissa kaveri huomasi, että ompas sulla iso ja outo laukku. Huomasin, että olin kännipäissäni ottanut äidin työlaukun, joka oli täynnä tärkeitä papereita ja työpaikan avaimet. :) ! Eikä se siihen jäänyt...olin laittanu vasempaan jalkaan äidin oikeen jalan saappaan...eli tanssin koko illan oikean jalan kengät kummassakin jalassa! Huomasin tämän kenkähäsmingin vasta aamulla, ku talsin kaverilta kotiin päin...kyllä kaverit kuittaili, että tuliko vähän otettua! :D

Mulle kyllä usein sattuu ja tapahtuu niin paljon että en kaikkia muista/viitsi kertoa :nolo:

Sammuin kaverin luo ja kaverit heitti sit sellasen sangon siihen mun viereen mihin oisin voinu oksennella.. Kyllähän mä osittain siihen oksentelinkin, mutta aamulla heräsin ja pää löyty sieltä sangon sisältä jossa tietenkin oli oksennusta sisällä, no fiksuna miehenä heitin sangon pois ja jatkoin pyörimistäni siinä sängyssä.. Samaan aikaan n.06:00 toinen kaveri tulee kämpille nukkumaan ja alkaa nauraan ihan vitusti.. Heräsin siinä sitten että mitä nyt ja olin oksennellu sit sen patjankin ihan paskaseks ja sellasta vihreetä/keltasta kamaa siinä patjalla ja ite pyöriny siinä päällä koko yön.. Tulos : Paita piti lyödä biojäteastiaan, koska sitä ei kehdannu enää kotiin viedä pestäväksi, tukka, naama ja farkut myös ihan kuivaneessa oksennuksessa.. Samalla reissulla laatattiin/kustiin 4. kerroksen parvekkeelta alas ja aamulla sitten siivoilemaan kolmen kerroksen parvekkeet/ikkunat ja naapurin pojan polkupyörä, joka oli sopivasti parkissa siinä alapuolella.. Vähän hävetti..

Toinen vielä nolompi on se kun penkkaripäivänä esitin Village Peoplen raksamiestä ja kännissä kuin etana.. No siinäpä sitten ilman paitaa ihan tajuttomassa kännissä pyörin lukiolla, ylä- ja ala-asteella. Vetelin sitten yläkropan (lähinnä nännit) täyteen kermavaahtoa ja jengi kirjotteli kaikke huulipunalla mun rintaan/selkään.. Rehtori ja pari opettajaa huomautti asiasta ja mut puhallutettiin ja puhalsin mittarin tappiin asti ja sitten sanottiin, että jos Mige lähtee penkkariajelulle niin koko penkkaripäivä keskeytetään, arvatkaa hävettikö tämän veivaamisen jälkeen nähdä noita opettajia :david:

Nämä ei edes ole pahimpia tapauksia.. Mutta jätämpä kertomatta, koska niitä on ihan helvetisti, oon siis tyriny itteni joka paikassa ihan huolella :jahas:

Kaverini oli muutama vuosi sitten pyyhkäissyt silloisen tyttöystävänsä luokse kunnon tuubassa kostean baari-illan jälkeen.
Siinä sitten aamuyöstä tyttöystävä oli herännyt kauheaan koluamiseen ja kiroiluun...Kaveri oli juuri kussut pyödän kulmaan ja istunut paskantamassa pöytälaatikkoon, noituminen johtui siitä että ei kuulemma pystynyt vetämään "pönttöä"... :worship:

huhu eipä ole pitkään aikaan tullu naurettua näin paljoo mitä noita lukiessa :D
no pitää se minunki joku stoori heittää:
Kaveri oli ekoja kertoja juomassa ja se koko ajan pyyteli vettä kaikilta, luullen että se vähentäis humalaa...lähdin sitten pois paikan päältä ja myöhemmin tulee soitto "auttakaa minua", lähdinpä sitten takasin ja tämä heppu löytyy sellasen kentän huoltokopin edestä syömästä lunta, se oli vetäny sitä jonkun 45 minuuttia niin paljon kuin oli kerenny. Tietty siinä huoltokopin edessä oikein mukavasti hiekkaa ja kissankusia jne. Sitten myöhemmin illalla kaikki tuli siltä ulos, ei ees arviota uskalla heittää montako litraa liekkään :P, oksennuksesta löyty puolikas pullonkorkki ja muuta mielenkiintoista.

Sekalaisia sekoiluja

- kaverilla kaantyi kyynarpaa kannissa kaatuessa ympari -> kipsiin. Mutta seuraavana aamuna se sai tilaamansa tietokoneen, eika nappista voinut kayttaa kipsin kanssa -> kipsi pois. Kaden paranemiseen meni n. vuosi

- kannissa tuli sekoiltua ja verta valui jostain, ja vaatteet oli aika tylyn nakoisia. Menin Hesburgeriin ja kysyin invavessan avainta tyyliin "oonks tarpeeks inva?". No, olin ilmeisesti koska sain avaimen etta paasin pesemaan veria pois

- umpikannissa mentiin kaverin kanssa pizzalle ravintolaan. Ruokajuomaksi tuplatequilat. Sitten odoteltiin laskua, ja lopulta hermostuttiin, etta missa se lasku oikein viipyy ja vittuiltiin tarjoilijalle. Se ilmoitti, etta olimme jo maksaneet aiemmin

- eksyin jotenkin kasittamattomasta syysta jonkin savitaitelijan ateljeehen umpikannissa ja yritin tehda savitaidetta. Jotenkin matkalla taskuun jai sakset. Menin baariin, ja kadotin narikkalappuni. Yritin sita etsia, ja tyhjentelin taskuja tiskille poken edessa, ja poke vahan katsoi kun mulla oli mm. sakset haalareitten taskussa

- kaveri meni espanjaan ja sammui ekana iltana baarin eteen. Oli tosi hyva idea ottaa koko matkakassa mukaan, se oli tietty kadonnut ja silmalasit oli bonuksena rikki

- kannissa paatin tehda kuperkeikan ja pudotin helvetin ison telkkarin ruutu edella lattialle. Telkkari hajosi niin, etta se lisasi itse silloin aanenvoimakkuuden taysille (tosi kiva feature keskella yota). Telkkarin paalla ollut kukkaruukku putosi maton paalle, ja se meni ihan multaseks ja meni mattoa puhditelemaan parvekkeelle. Se lipesi kasistani ja putosi 5 kerrosta helvetin isoon mutalatakkoon. Kaverin vanhemmat ei tykanneet.

- tuttava lukiossa sammui ja muut sain ideaksi tyontaa tavaroita sen perseeseen, mm. kokispullon kaula ja tiskiharja. Bileitten jalkeen koko koulu kutsui sita selan takana harjaperseeksi. Se vaihtoi piakkoin toiseen lukioon.

Onhan naita, mutta kaikkia ei muista.. kivahan niita on muistella kavereitten kanssa nyt vahan vanhempana, ja IHME etta ei mitaan pysyvaa fyysista vammaa jaanyt noista sekoiluista.

Memento sanoi:
..Kaveri oli juuri kussut pyödän kulmaan ja istunut paskantamassa pöytälaatikkoon, noituminen johtui siitä että ei kuulemma pystynyt vetämään "pönttöä"... :worship:

Tästä tulikin mieleen vanhan naispuoleisen luokkakaverin seikkailut viitisen vuotta sitten. Hänen silloinen suhde oli kai aikalailla tuuliajolla, ja oli sitten raahannut baarista jonkun vieraan miehen kotiinsa yöseuraksi.
Nooh, kyseinen ukkeli oli ollut niin kännissä, että oli sammunut luokkakaverin päälle saman tien, kun oli saanut vehkeen sisään.... Ja muutama hetki myöhemmin kusi unissaan siihen sänkyyn.. luokkakaveri meni sitten hieman happana sohvalle nukkumaan, kun ei saanut äijää hereille.

Aamulla jannu oli muina miehinä kysellyt, että hänkö oli sängyn kastellut, kun kaveri raahasi patjaa parvekkeelle kuivumaan ja tunki lakanoita pesukoneeseen... ja kaiken huipuksi jätkä yritti ehdotella aamunaiskentelua tai edes uutta tapaamista. :rolleyes:

Ja mitä tästä opimme? Emme niin yhtään mitään... :D

vilma-liina sanoi:
Ja mitä tästä opimme?

Ihminen on oksettava. :urjo:

Tuli itellä mieleen noin vuoden takainen homma, ku kaverin kans saatiin keskellä viikkoa kingi-idea et ruvetaanpa ryyppään.... no siinä ku oli sopiva huppeli nii löysin kirveen, ja rupesin pätkiin kaverin supparikoteloa jossa oli kaks kymppiä paikallaan..... Aikani pätkittyä tuli kaveriki pätkiin ja justa ku olin lyömässä nii eiköhän kaveri tuu kurkkaa olan yli ja kirveen hamarapuoli suoraan poskeen....... :eek:

vilma-liina sanoi:
kaiken huipuksi jätkä yritti ehdotella aamunaiskentelua tai edes uutta tapaamista. :rolleyes:

Ja mitä tästä opimme?
Sen että tosimies ei pienistä lannistu :lol2: Vakavammin ottaen, ei helvetti mikä idiootti.

Nyt tulee hyvä. Isäni 50-vuotispäivillä 5 vuotta sitten menin juhliin isältä lainatussa paidassa ja kravatissa. Pikkuveljen kanssa oltiin ihan mehuissa, että päästään vetämään isän piikkiin oikein kunnon tuubat ja että tulee varmaan kivat kekkerit.
No tunnelma olikin ihan tautisen jäykkä ja väkinäinen, jouduttiin heti kättelyssä narikkaan ottamaan takkeja vastaan ja muutenkin apupojiksi. Ruoka kun tuli niin ruvettiin kiskomaan vitutukseen olutta kaksin käsin. Setä piti puhetta ja velipoika röyhtäili kuuluvasti päälle.
Siirryttiin booliin ja velipoika siirtyi keittiöön iskemään tarjoilijoita. Sitten äiti lähti viemään sitä pois. Innostuin soittamaan omia kavereitakin paikalle, kun kaikki muut oli yli 40- vuotiaita. Yhteislaulujen aikaan olin niin kännissä, että huusin ihan vitusti ja keksin omia sanoja mm. "vitun kuivat vieraat" ym. Sitten kun isä käski rauhoittua pillahdin itkuun ja karjuin hakkaavani kaikki.
No lensin siitä sitten ulos. Ravintolassa kävin vielä avaamassa jonkun hepun alahuulen ja isiukkelin paita ihan veressä kotiin. Aamulla itkunsekainen anteeksipyyntöpuhelu oli pakollinen.

denniszeims sanoi:
Sekalaisia sekoiluja
- tuttava lukiossa sammui ja muut sain ideaksi tyontaa tavaroita sen perseeseen, mm. kokispullon kaula ja tiskiharja. Bileitten jalkeen koko koulu kutsui sita selan takana harjaperseeksi. Se vaihtoi piakkoin toiseen lukioon.
Toi on niinku ihan saatanan fiksua. Mä voisin luvata että sillä ei oo kaikki luut ehjinä joka mulle tekis noin. (Onneks en enää juokaan juurikaan) Pitäisin myös huolen siitä et seuraavan 10v aikana sillä ei oo autossa renkaat ehjiä.
:evil:

+tappaisin sen tulevat lapset

+vaimon
+koiran

Sen jälkeen raastaisin sen terskasta puolet pois juustoraastimella ja laittaisin sitruunamehua ja suolaa siihen. Sitte tökkisin bambutikkuja sen kynsien alle.

Odu sanoi:
Toi on niinku ihan saatanan fiksua. Mä voisin luvata että sillä ei oo kaikki luut ehjinä joka mulle tekis noin. (Onneks en enää juokaan juurikaan) Pitäisin myös huolen siitä et seuraavan 10v aikana sillä ei oo autossa renkaat ehjiä.

+tappaisin sen tulevat lapset

+vaimon
+koiran

Sen jälkeen raastaisin sen terskasta puolet pois juustoraastimella ja laittaisin sitruunamehua ja suolaa siihen. Sitte tökkisin bambutikkuja sen kynsien alle.

Tarkoitatko että olisit vihainen?

:whip:

Syitä miksei Sterpuska ryyppää..
Joskus 18-19 vuotiaana hapetin isän työnantajan isäni ollessa kyseisessä paikassa "vahtimestarina".

Muutamia kertoja tullut oltua alasti milloin missäkin.

Piti valita tämä tai tuo julkkis threadi, kun kaveri veti legendaarisen keikan. Oltiin viettämässä juhannusta eräällä mökkialueella ja olisko ollut toinen päivä tinaamista menossa. Katottiin siinä vähän aikaa jalkapallokisoja, kun tämä kaveri "pikku hiljaa" päihty yhä voimakkaammin. Kaverilla oli jutut jo tässä vaiheessa sitä luokkaa, että osa porukasta hiippaili ulos mökistä.

Välillä joku tuli ulos antamaan väliaika tietoja kaverimme sekoilusta... Minäkin kävin katsomassa ja jannu hyppi paraikaa pöydällä pelkkä pyyhe ympärillä. Kello rupesi olemaan jo 23.00 ja muu porukka oli valmiina lähtemään baariin. Huikattiin sitten kaverillemme, että alahan tulla sitten perästä me lähdetään nyt. No kaverilla ei kauaa lähdössä nokka tuhissut. Purkkarit jalkaan ja menoksi (vaatetuksena siis purkkarit pyyhe ja alla kalsarit). Kaiken huipuksi tämä keksi, että pitää esittää englantilaista jalkapallohuligaania loppuilta!

Saavuimme baarille kaveri etunenässä. Kaveri tökkäsi suoraan jonojen ohi, kun poke alkoi kyselemään mikä juttu tää on. Kaveri ölisi jotain ja poke taisi olla jo päästämässä sisäänkin, kun luuli joksikin polttarihepuksi. No ei kuitenkaan loppupelistä onnistunut... mutta ennenkuin muu porukkamme pääsi sisälle baariin niin näimme ikkunasta kuinka kaverimme oli tällä välin jostain hotellin takaovesta päässyt sisään ja tallusti paraikaa lipunmyyjän ohi huomaamatta (muut maksoimme 10€ liput).

Baarissa vähän aikaa sitten ihmeteltiin menoa ja pyöriteltiin päitä, että missäs jannu? No löytyhän se siitä vierestä tanssilattialta pyyhe kiedottuna ympärille. Ja ketäs muita kuulu seurueeseen. Pari helvetin hyvän näköistä muijaa ja vielä kolmas, KARITA TUOMOLA! Ei vittu... Kaiken huipennus oli, kun biisin päättyessä kaveri vetäs vielä pyyhkeen ympäriltään. Vihdoin osa seurueestamme sai kaverin järkiinsä ja houkuteltua takaisin mökille hakemaan vaatteita. Ei onneksi sinä iltana enää tullut takaisin, kun sammui sitten mökille.

Aamulla oli vielä naurussa pitelemistä, kun heräsin tämän kaverin kanssa yhtäaikaa vierekkäisiltä paikoilta sohvalla ja kaveri rupeaa miettimään mitä ihmettä eilen tapahtui ja MITÄS NÄMÄ ON? Jätkä oli ottanut baariin lähtiessä henkkarit ja pankkikortin mukaan, jotka löytyivät aamulla kalsarin resoreista :)

Ainut asia minkä kaveri (ainakaan myönsi muistavansa) muisti oli, että vielä paluureissulla meinasi tulla turpaan paikallisilta.

No pakko kai näihin eritethreadeihin on osallistua:

eli olin saanut kutsun silloin ns. lämmittelyssä olevan naisen ulkolaisille tutuille puolivirallisiin illanviettoihin, joissa sitten tarjoiltiin jotain ziljoonavolttista Puolalaista vodkaa, jota piti oikein miehekkäästi kiskoa menemään ja kutsut tuntuivatkin sitten menneen ihan mukavasti.

Tai niin ainakin kuvittelin vielä kun heräsin ko. naisen vierestä hänen asunnoltaan aamusella, vaikka loppuillan kuviot olivatkin pahasti päässeet nollautumaan. No siinä sitten tietysti krapulaseksiä oli kova hinku ja yritin heittäytyä aamupuhteiksi tiukkaan suuteloon. Hiukka ihmetytti miksi nainen ei oikein tuntunut lämpenevän. Ajattelin että antaa nyt sitten olla ja siirryimme pikkuhiljaa aamupalapöytään keittiöön, josta on ikkuna parvekkeelle ja meikäläinen samalla kovin ihmetteli mimmin nyrpeähköä fiilistä.

Corn Flakeseita lusikoidessani satuin sitten vilkaisemaan parvekkeelle ja rekisteröin etuoikealla riippuvat laatan kuorruttamat pyykit, sekä seinän. Tuo näköhavainto taas palautti salamaniskun lailla mieleeni edellisen illan huippuhetket: ryntäämisen kesken kutsujen laattaamaan pihapuskaan, jonka jälkeen nainen oli katsonut että nyt on paras lähteä kärräämään minua pois. Paluumatkalla sitten olin haukannut happea auton ikkunasta ja onnistunut rysäyttämään repsikan ikkunan emännän työkaverilta lainatusta autosta oven sisään.

Kämpillä sitten olin alkajaisiksi kompuroinut parvekkeen oven tuuletushakamekanismin rikkoen pyykkejä kuorruttamaan ja siitä sitten vielä laattaamaan kylppärin lavuaarin (ja lavuaarin vierustan) tukkoon.

Vieläkin puistattaa ja hävettää kun ajattelee kuinka olen sitten vielä aamutuimaan alkanut onnellisen muistamattomana yrjönhönkäisellä suullani hamuamaan naisen suuntaan. :nolo: :itku:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom