Pahimmat kännisekoilut

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Iso-I
  • Aloitettu Aloitettu
Tässä tuli mieleen yks kova juttu, tosin ei itselleni sattunut.

Tämä on oikeastaan jo urbaanitarina tuosta tapauksesta joten annan kuulua. :)

Tämä tuttuni Mikko oli jälleen kerran kotonaan vetänyt aivan huikeat kiljukännit ja jotain muutakin sekaan, ja olo oli sen mukainen...
Noh ilta sujui muuten rauhallisesti, kunnes kaikkien istuessa keittiössä Mikko sanoi menevänsä vessaan ja lähti laahustamaan ovelta.
Me katelttin eka kun se lähti väärään suuntaan ja meni olohuoneeseensa.
Juostiin perässä kattomaan mitä se oikein meinas, ja tää tyyppi meni ja nosti nojatuolin pehmusteen kylmästi ylös ja kusi siihen tuolin päälle. Laski pehmusteen takaisin ja löi sormella tuolin selkänojaa (yrittäen vetää sen)
:hyper: Kyllä oli Mikolla aamulla ihmettelemistä, miksi olohuoneessa haisi niin perkeleesti :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kaverin olohuoneen pöytä levisi, kun vähän painittiin kännissä.
Se sai nostettua mut ilmaan vyötäröstä ja "junttasi" taaksepäin.
Pää jysähti pöytään, mutta mulle ei käynyt mitään. :lol2:

Olimpa kerran vähän laivalla hirveessä tuubassa ja about ylimmissä kerroksissa. No siinähän tulee paha olo mutta hätä ei ole tämä näköinen: Tuossa on ovi kannelle, siitä siis. Taistelu kansiportaikon ohi, pää laidan yli ja värillistä haukoitusta aalloille. No, ainakin niin luulin. Kuitenkin laivan seinä oli ikäänkuin kallellaan ulospäin joten kaikki osui siihen seinään, ja eiköhän siinä kohti ole kokokerroksen ikkuna. No, ei muutakun loput tavarasta matkaan ja sitten äkkiä pois, kerros alaspäin ja vahingon tarkastus. Sattuipa niin, että alemmassa kerroksessa oli ravintola ja siinähän ravintolan ikkunassa meikän ulosanti tekee hitaasti matkaansa alaspäin suuren mielenkiinnon kohteena. Otin jalat alle vähän äkkiä enkä jäänyt edes kiinni, mutta on mahtanut olla järkytys jos siinä juuri ikkunan kohdalla on ollut joku pariskunta romanttisella illallisella katselemassa yöllistä merta.

Yks työpaikan jätkäporukan laivareissu meni mun osalta vähän perseelleen. Oli alla ensin jotain reilun 20 päivän työputki ja olin siis helvetin väsynyt. Kuningasidea oli lähteä kymppi-iltaan torstaina ja siellä tietysti tappiin asti ja vielä kotona kaverin kanssa muuta lisää. N. 3 tunnin yöunien jälkeen herätys ja ilman aamupalaa kohti kaupunkia ja baaria jossa oli kokoontuminen ennen bussin lähtöä. Siellä sitten aamupalaksi pari olutta ja kaupasta viel sikspäkki mukaan. Bussissa oli kaikenmaailman viinaksia ja meikäläinen tuhannen päissään jo ennenkuin oli 100 km ajettu Jkl:stä hesaa kohti. Jollakin huoltsikalla kuulemma pysättiin ja siellä olin lähdössä väärään bussiin, sitten matkan jatkuttua otinkin jo lepoa ja laattasin pari kertaa vessassa...kuulemma. No tarminaaliin mennessä olin jo hieman selvinnyt, mutta laiva myöhässä pari tuntia ja eikun kalkaa koneeseen, sitten laatat terminaalissa kukkapurkkiin ja laivalla suoraan hytiin ja nukkumaan. Sitä sitten häräilen aamulla 5.00, että tälleen tämä reissu. Ei muutakun seikkailemaan pitkin laivaa jos ois vielä joku hereillä...aikalailla perseelleen meni reissu...

Edellis uutenavuotena kokeilin ensin alkosta valmiita kossukolasekoituksia ja joinkin niitä 3 pulloa ennen laivalle lähtöä. Siinä terminaalissa ensin kaikkien jonojen ohi vitullisella mölinällä ja rehvastelulla.
Hytissä potkin paskaksi mankkani, jonka olin raahannut mukaan. Tax freestä kaverin kanssa jegeripullo naamaan, kiusauksia vieraitten naisten muodossa ja lopuksi baarissa itkukohtaus. Tässä vaiheessa kaverit veivät minut hyttiin.Sitten hengasin pelkissä pitkissä kalsareissa koko yön, vetelin kaljaa, eksyinkin pari kertaa ja aamulla pullo kossua naamaan.
En jaksanut jäädä kavereiden kanssa turkuun, mutta kun mikään bussi ei ottanut kyytiin terminaalin edestä (ihme), niin nappasin taksin raumalle(100 euroa). Mynämäen kohdalla yrjösin pipooni. Raumalla kävin vielä paukuilla.
Kotosalla vielä muijan kanssa kauhea riita ja aivan hirvittävä krapula seuraavat päivät.

Jallis sanoi:
Edellis uutenavuotena kokeilin ensin alkosta valmiita kossukolasekoituksia ja joinkin niitä 3 pulloa ennen laivalle lähtöä. Siinä terminaalissa ensin kaikkien jonojen ohi vitullisella mölinällä ja rehvastelulla.
Hytissä potkin paskaksi mankkani, jonka olin raahannut mukaan. Tax freestä kaverin kanssa jegeripullo naamaan, kiusauksia vieraitten naisten muodossa ja lopuksi baarissa itkukohtaus. Tässä vaiheessa kaverit veivät minut hyttiin.Sitten hengasin pelkissä pitkissä kalsareissa koko yön, vetelin kaljaa, eksyinkin pari kertaa ja aamulla pullo kossua naamaan.
En jaksanut jäädä kavereiden kanssa turkuun, mutta kun mikään bussi ei ottanut kyytiin terminaalin edestä (ihme), niin nappasin taksin raumalle(100 euroa). Mynämäen kohdalla yrjösin pipooni. Raumalla kävin vielä paukuilla.
Kotosalla vielä muijan kanssa kauhea riita ja aivan hirvittävä krapula seuraavat päivät.

Elämä on laiffii :)

Jallis sanoi:

Voi helvetti... :hyper: Mun aivot varmaan unohtaisi koko jutun koska se vituttaisi muuten niin paljon, etten pystyisi tekemään muuta kuin hakata päätäni seinään ainakaan vuoteen tuollaisen keikan jälkeen. eih...

Tässä pari :urjo: täyteistä reissua.

Ensimmäinen luku:
Kahdeksantoistavuotis synttärit
Olin juuri täyttänyt 18, ja eka kertaa piti kaverin kanssa lähteä baariin. No aloiteltiin jo hyvissä ajoin, eväänä kossupullo. Pullo tyhjeni ilmeisesti liian rivakasti ja olin todella saatanan päissäni. Kello 22.00 kuului suustani seuraavat sanat jotka sittemmin on päässyt unohtumaan :rolleyes: : Tää ei sovi mulle, mä en ryyppää enää ikinä, viekää mut himaan!! Kotiin päästyäni suoraan nukkumaan. Ensimmäinen herätys klo 2.00 ja vessaan oksentamaan, vessan ovelle päästyäni vauhti oli kova ja leuka edellä suoraan vessan pönttöä päin, pieni värikäs haukotus ja takasin nukkumaan. Seuraava herätys n. klo 4.00, tyyny aivan oksennuksessa, alempi tyyny toiseen päätyyn ja unta palloon. Aamuherätys klo 9.00, suorinta tietä vessaan oksentamaan, nousen ylös ja katson peiliin, hyi vittu että oli karu näky, leuka aivan veressä ja naama täynnä kuivunutta oksennusta. Ette usko kuinka hävetti kun aamulla mutsi tuli huoneeseen katsomaan.

Toinen luku:
Riikassa
Oltiin nyt pääsiäisenä lätkä joukkueeni kanssa Loppu reissulla Latviassa. Ensimmäisenä iltana lähdimme katsastamaan paikallista yöelämää(jos olet menossa riikaan niin men helvetissä La Rocca nimiseen yökerhoon, aivan saatanan iso ja hyvä paikka), baarista lähdettyämme menimme hotelille arviolta kello viisi aamulla, hotellin sisään käynti tapahtui isosta pyöröovesta, tai siis ainakin päivällä näin oli, yöllä oven edessä oli ollut kyltti jossa nuoli osoitti sellaista pientä ovea josta olisi pitänyt kulkea. No me olimme menneet(en itse muista hotellille saapumisesta mitään) yhden toisen kaverin kanssa väkisin tästä pyöröovesta sisään, olimme kuulemma oikein helvetinmoisella ryminällä mennyt siitä "läpi". Oli kuulemmma poket kattonut hyvinkin pitkään että WTF!?, ihme että päästiin sisään. No aamulla sitten heräsin jonkun huoneen lattialta, sängyn vierestä, aivan karmivaan hajuun, hetken pähkäiltyäni huomasin olevani yltä päältä laatassa, katse viereiseen sänkyyn siinä nukkuu kaverini, johtopäätös: kaveri perkele on oksentanut mun päälle, no minä siinä sitten huutamaan: voi vitun jätkä, oot laatannut mun päälle. Tuli ihan vähäsen äkäset sanat vastaukseksi syytöksiini. Olinkin hieman erehtynyt, tapahtumat oli mennyt kutakuinkin näin: olimme menneet isommalla lössillä ryyppäämään huoneeseen mutta minä olin sammunut sängylle, yhtä äkkiä oli :urjo: lentänyt kuulemma aika röyhkeessä kaaressa lattialle, itseni päälle ja aamulla sängyssä nukkuneen matkatavara kassiin :evil: , olipahan jätkät joutuneet vetämään mut kylkiasentoon etten tukehtuisi siihen yrjöön. :down: Jossain vaiheessa olin siirtynyt nukkumaan oksennuksieni päälle, josta aamulla heräsin.

Noi on kyllä oikeesti kummatkin ollu aiika vaarallisia tilanteita, olisin ihan hyvin voinnut tukehtua. Mutta enpähän tukehtunut joten on noista saatu monet aika makoisat naurut.

Sitten pari "kusista" juttua. Ku ei mahtunut samaan.
-kusin baarissa vajaaseen tuoppiin, tulos näytti aivan siideriltä, vein tuopin tyhjään pöytään ja jatkoin iltaani. En tiedä joiko kukaan siitä, toivottavasti ei.
-vappuna kusimme kaverini kanssa baarissa vessan lattialle/lattiakaivoon.
Tiedän, tiedän todella idioottimaista toimintaa, ei tarvitse ripittää. :david: :nolo:

demoni sanoi:
Kaverin olohuoneen pöytä levisi, kun vähän painittiin kännissä.
Se sai nostettua mut ilmaan vyötäröstä ja "junttasi" taaksepäin.
Pää jysähti pöytään, mutta mulle ei käynyt mitään. :lol2:

Meillä päin painittiin kanssa, kaveri nosti kännissä ilmaan ja horjahti samalla kaatuen selälleen sängynkulmaan. Selkä sanoi riks poks ja murtui kahdesta kohtaa.

Samaisen kaverin kanssa kännätessä jokunen vuosi sitten ammuttiin kerrostalossa hirvikiväärillä lämpöpatterin läpi, vettä tuli ihan alakertaan asti ja itselle pysyvä kuulovaurio.

Strappado sanoi:
Meillä päin painittiin kanssa, kaveri nosti kännissä ilmaan ja horjahti samalla kaatuen selälleen sängynkulmaan. Selkä sanoi riks poks ja murtui kahdesta kohtaa.

Samaisen kaverin kanssa kännätessä jokunen vuosi sitten ammuttiin kerrostalossa hirvikiväärillä lämpöpatterin läpi, vettä tuli ihan alakertaan asti ja itselle pysyvä kuulovaurio.

No tuo on jo aika HC kännisekoilua.... :eek:

Strappado sanoi:

Älkää ryypätkö enää yhdessä, ette selvästikään sovi silloin samaan paikkaan..

Oltiin tuossa muutama viikko sitten yhden kaverin mökillä ja otettiin sitten oikein tosissaan viinaksia. No kun alko oleen aamu niin juhliat alkoi oleen jo vähän väsyneitä. Sitten ku porukka alkoi tippuun eikä ollut hereillä enään kun minä ja pari muuta tyyppiä niin joku meistä järkipankeista sai sitten idean että sotketaan joku jätkä hammastahnalla ku siinä lattialla oli hammastahnatuubi. No valittiin uhri(mies) ja alettiin sotkea sen naamaa sillä tahnalla. Sitten löydettiin kortsu sieltä lattialta ja päätettiin vähä leikkiä sillä. Kortsu laitettiin uhrin jalkaan ja kortsupaketti "liimattiin" hammastahnalla perhekalleuksiin. Siinä sitten naurettiin oikein urakalla ja saatiin vielä parempi idea. Haettiin sakset,leikeltiin vähän munakarvoja ja tehtiin kaverille hienot viikset :D ..

Rapatessa roiskuu... Muutama vuos takaperin DBTL:ssä menin hyppäämään Aura jokeen alasti sillalta....2kertaa. 1 kerta oli päähäpisto 2 kerta oli kun Wallu Walpio tuli Moon TV porukan kanssa että ne haluis sen filmille. 1 kerran jälkeen poliisit tuli sanomaan että jos vielä teet sen niin putka heilahtaa.....no silti hyppäsin ja siinähän alasti uitiin poliiseja pakoon aurajokea pitkin saatanasti ihmisiä hurraamassa...Oli kiva munasiltaan lähteä etsimään kavereita joilla oli mun vaatteet. NO pääasia että en jäänyt poliisejen haaviin. Mahto vituttaa poliiseja kun vetelin selkää siellä aivan muina miehinä eikä ne voinu muuta kuin huudella rannalta...

Muista sekoiluista voisi tehdä 1000 ja 1yön tarinat... :rock:

Tämä juttu jaksaa aina naurattaa:

Pari kaveria olivat viettämässä pari kesää sitten kosteaa iltaa. Yömyöhällä poijaat palasvat kämpille (pieni yksiö) ja menivät nukkumaan. Joskus aamuyöstä toiselle ("Petteri") iski paskahätä ja hän lähti hivuttautumaan kohti eteistä ja vessaa... No mutta mites kävi? Vessan ovi vasemmalla, naulakkosyvennys ja lämpöpatteri oikealla. No eikös "Petteri" valinnut sen väärän puolen, istui patterin päälle ja rysäytti kunnon sheisset patterin päälle, seinän väliin, kengille,yms... Siittä lähtien on kaveripiireissä on kunnon humalasta käytetty nimeä "Petteri"... :D

No, mulla ei onneksi ole mitään pahempia sekoiluja. esim. housuihin paskomista tms.
Intistä päästessä menin sitten Ruisrockiin ja kiskaisin putelin Leijonaa naamaan hieman liian nopeasti. Hävisin joskus kahden aikaan päivällä ja kaverit löysin uudestaan puolen yön aikoihin. Itse festari alueelle olin tullut joskus kymmenen aikoihin. Päivän aikana olin haukkunut yhden armeija kaverin ja hävittänyt takin ja silmälasit. Silmälasien hävittämisestä tekee hauskan se, että lasit ovat voimakkuutta -5.00, eli en tunnista ihmisiä toisistaan metriä kauempaa. En oikeastaan muista mitään koko reissusta.

Skillan pubirundi viime syksynä sujui melko hienosti. Oksensin loppujen lopuksi Crazy Horsen vessan eteen kaverin kanssa jutellessa. Jossain vaiheessa pöydässä istuessa sovitin jonkun muijan rintaliivejä päälleni ja ilta päättyi siihen, että lähdin n. viisi minuuttia viimeisen bussin lähdön jälkeen kävelemään kaverin kanssa Hervantaan. Kävelimme hieman vikasuuntaan, enkä oikeastaan tiedä vieläkään missä olimme käyneet. Kaveri lähti etsimään Lukonmäkeä ja minä omaa kotiani. Matkalla tapasin vielä poliisisetiä, jotka pyysivät minua siirtymään pois kävelemästä Hervannan Valtaväylältä. Loppujen lopuksi olisin ollut perillä suunnilleen samaan aikaan, jos vain olisin jäänyt odottamaan baarin sulkeutumista ja hypännyt ensimmäiseen bussiin joka lähtee.

Kerran yritin nousta baarissa tuolin käsinojien varaan käsinseisontaan. Ongelmana oli vain se, että saan kyllä punnerrettua itseni pystyyn käsien avulla, mutta en pysy pystyssä selvinpäinkään. Kaaduin yhden armeijakaverin päälle. Aamulla huomasin myös käsivarressa pieniä verinaarmuja. Toinen kaveri oli voittanut kilpailussa ruoskan ja minä olin kova jätkä, joka ei tunne kipua. Olin pyytänyt lyömään käsivarteen oikein kunnolla.

edit. Yksi työkaveri (n. tuplasti minua vanhempi) oli nuorempana ampunut kännispäissään haulikolla itseltään sormen irti, kun oli alkanut putsaamaan piippua. Oli vaan ollut paukut sisällä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom