Mitäs tuolloin tapahtui? Suklaapeikko opetti ikävän leikin jonka jälkeen oli outo, likainen olo? :D *tukahdutettu trauma*Originally posted by Tikari
Suklaaseen en koske, not since year 1992, :urjo: .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitäs tuolloin tapahtui? Suklaapeikko opetti ikävän leikin jonka jälkeen oli outo, likainen olo? :D *tukahdutettu trauma*Originally posted by Tikari
Suklaaseen en koske, not since year 1992, :urjo: .
Tai itseasiassa olen saanut sen aika hyvin hallintaan. Niin hyvin, että pystyn suorittamaan aamulenkit lähtemällä jo ennen kahdeksaa aamulla, ja unta on ehtinyt kertynyä 8h...tai no ei se ihan joka aamu vielä onnistu. Jos en ole päässyt nukkumaan niin aikaisin, että tulisi se 8 tuntia unta, niin turha toivo lähteä lenkille ennen aamiaista! Täysin riippuvainen yön unituntien määrästä!...
addiktio joulusta! En ole semmonen joulukrääsähössöttäjä, tai mitään semmosta todellakaan. Vaan olen ihan sekaisin siitä tunnelmasta, ja kaikesta siitä ympäröivästä jolun hengestä. Sitä on vähän vaikea yrittää sanoin kuvailla...Eikä sitä juuri kukaan ole oikein ymmärtänyt tähän asti. Joulu on minulle vuoden kauneinta ja nautinnollisinta aikaa! :haart:Heehee ! :DOriginally posted by Phat
Mitäs tuolloin tapahtui? Suklaapeikko opetti ikävän leikin jonka jälkeen oli outo, likainen olo? :D *tukahdutettu trauma*