Pahanmakuista proteiinia...?

Mitä se semmoinen on? Moni kehuu jotain ultrakiihdytettyä ja ionisoitua täyshydrolysoitua superproteiinia mm. sen hyvän maun vuoksi. Omasta mielestäni näissä asiossa ei maulla ole hevonperseen väliä. Ainakaan en ole vielä onnistunut löytämään proteiinijauhoa (soijaa, heraa tai muutakaan...), jota pitäisi irvistellen särpiä pelkän veden kanssa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
mulla oli joskus harrastuksen alkuvaiheessa 3kg:n pönttö soijaa..noh, en väitä,että se hyvää olisi ollut ja siksi puolet lojuu edellenkin nurkassa..ja taitaa joutaa tuo purnukka roskiin.. :mad: eikös sitä sanota,että tuo hydrolisointi tuo sellasen sivumaun proteiiniin..mutta itse olen lähes aina ostanut valmiiksi maustettua heraa,koska se on saman hintaista kuin maustamaton..(mulla on toi laktoosi-vammaisuus)

Olet oikeassa Hannibal että proteiinin maulla ei loppujenlopuksi ole hevonperseen väliä. Kunhan ei nyt ihan hevonperseeltä maistu. Siinä menee mielestäni raja että jos väkisin laatta lentää proteiinijuomaa juodessa, niin sillä alkaa olla väliä. Sellasta juomaa ei ole vielä tosin tullut vastaan. Kyllä, Fastin whey on kokeiltu. Ja tähän tietysti kymmenen nirppanokkaa vastaa että jimmy se juo vaikka hevosen kusta jos jostain kuulee että sillä kasvaa...

No joo, ei munkaan mielestä sillä maulla ole merkitystä, toiminta on tärkeämpää. Ja fastin wheytäkin on mennyt useampi pussi mutta kyllä se silti pahanmakuista on! Maut kestää kun tietää miten hyvää se tekee :D

Toinen on aminopörssin amino aktiv liquid, siis ihan yhtä hirveen makusta, mutta ne taitaakin olla lähes samaa tavaraa ja kummankin maaginen toimivuus perustuu L-argiiniin

ostin jotain saksalaista Prolact nimistä proteiinijauhoa, suklaan makuista. Jumalaut se oli paremman makusta kun tavallinen kaakao, siis oikeesti pirun hyvää (heitin siihen sitte puolet ihan perusheraa, tuli hyvää tavaraa) :D

Malto+Fastin Whey 3 ja tippa appelsiinmehutiivistettä ja loput vettä ei ainakaan mun mielestä ole pahanmakuista. Mä sekoitan ennen treeniä palautusjuoman valmiiksi niin se ehtii liueta kunnolla. Kerran kokeilin jotain soijaprotskua:( se jäi syömättä!!

Jos hydroloimisaste on tarpeeksi korkea, pitäisi proteiinin maistua pistävältä ja erittäin korkeilla hydroloimisasteilla melkoista myrkkyä maultaan. Käytännössä kuitenkin ainakin oma Fastin hydr. hera on paremman makuista kuin perus ultrasuodatettu(=ei meinaa paskaakaan) hera. Mutta ei hintakaan päätä huimaa joten mahtaako olla kovinkaan korkea hydr.aste.

Originally posted by Hannibal
...
Ainakaan en ole vielä onnistunut löytämään proteiinijauhoa (soijaa, heraa tai muutakaan...), jota pitäisi irvistellen särpiä pelkän veden kanssa.

voin lyödä vasemman pakarani vetoa, ettet ole maistanut Wrangen Prime Whey-84H:ta

Fastin Whey3 on tosi jees, sitä nappaillut duunissa kahvitauoilla kun ei pysty pitää huolta säännöllisestä aterioinnista.

EDIT: quote oli unohtunut

Viimeksi muokattu:
eiköhän ne kaikki mee alas, kerrala nasuun jos pahanmakusta on. purukumi vaikka lopuks jos jää paha maku suuhun...ja kaikkeen tottuu, jopa makuihin.

Originally posted by kattila

voin lyödä vasemman pakarani vetoa, ettet ole maistanut Wrangen Prime Whey-84H:ta

En muista, miltä Prime Whey maistui, mutta ainakin se haisee kissankuselle. Vaan eihän se toimivuutta haittaa...

Huh. Nyt osuit kyllä kattila naulan kantaan. Tuli joskus ostettua moista tavaraa puolivahingossa, ja kyllä se vaati melkein 1,5 dl kaakaojauhetta puoleen litraan vettä että sai 30g kyseistä kilinkusen hajuista ja -makuista herkkua alas :p

Joku FASTIN Hera/maito protsku se oli. Olikohan vihreet tekstit.

Se meni sellaseks puuromaiseks mönjäks ja maistu todellakin vehkeeltä. Ekaa kertaa meinas laatata lähtee protskun juonnissa. En tiedä onko sitä enää myynnissä.

Fastin Whey3 on tosi jees, sitä nappaillut duunissa kahvitauoilla kun ei pysty pitää huolta säännöllisestä aterioinnista.

EDIT: quote oli unohtunut

Makuja on näköjään yhtä monta kuin maistajaakin.

Täytyy myöntää, että ovat jääneet Liquid Aminot ja Wrangen Prime Whey-84 Hoot maistamatta, mutta lyön pääni vetoa, että menevät tarvittaessa irvistelemättä alas pelkän veden kanssa :).

Hurjin makuelämykseni tähän saakka taitaa olla Spirulina-jauhe veden kanssa. Spirulina on siis vihreää merilevää ja maailman ravintorikkaimpia kasveja, joka sisältää runsaasti vitamiineja ja hivenaineita ja sen sisältämä proteiini on hyväksikäyttöasteeltaan varsin korkea. Värjää suurinpiirtein kaiken tummanvihreäksi (hampaat, ikenet, lusikat, lautaset) ja tuoksuu - hmm, merilevältä? Mutta siihenkin tottuu.

Eikös tuo Fastin Whey3 ole turhan hinnakasta ja hydrolysoitua proteiinia noin niinkuin välipalaksi ja ateriankorvikkeeksi? Ainakin minun mielestäni. Itse ottaisin ateriankorvikkeena ihan jotain hitaampaa perusperusheraa ja palautusjuomassa hydrolysoidumpaa.

Se liquid amino juodaan sellaisenaan eikä sitä juoda kuin tilkka mutta kyllä siinä jonkinmoiset irvistykset tahtoo tulla

Mun mielestä esim. toi wrangen: prime soy-90, on ihan hyvää (no ei hyvää mutta ei maistu juuri miltään,ja voi kiskoa vaikka veden kanssa) no tykkäänhän mä yskänlääkkeestäkin ja pienempänä oikein odotin että kun pääse hamppu lääkäriin nii laitetaan taas sitä banaani jutskaa hampaisiin
:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom