Pahanmakuista proteiinia...?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Yököttävät palautumis juomat

Ite en ole ollu koskaa kova kokkailemaan noita litkuja joten olen ostanut aina valmiita palautumisjuoma pöniköitä. ongelma on siinä vaan että ku örkkä lentää jo ku ensimmäisen hörpän on nielassu. "käytin" ennen united feelingsin recovery drinkkiä mutta se oli ni perkeleen pahaa ettei siitä tullu oikein hommasta mitää. Heitin sit ne roskien sekaan ja ostin fastin reco kakkosta, mutta sama homma hei. Siinä on jotenki niin etova haju sekä maku ettei sitä voi koko annosta niellä. Siis mua ihan konkreettisesti oksettaa. Vaikka mä kuinka päätän että ny mä tän juon, ni kohta yökkäyttää ja kovaa. Ideoita? Olen aina sekottanut ne veteen...

Re: Yököttävät palautumis juomat

Originally posted by Annie Stark
Heitin sit ne roskien sekaan ja ostin fastin reco kakkosta, mutta sama homma hei. Siinä on jotenki niin etova haju sekä maku ettei sitä voi koko annosta niellä. Siis mua ihan konkreettisesti oksettaa. Vaikka mä kuinka päätän että ny mä tän juon, ni kohta yökkäyttää ja kovaa. Ideoita? Olen aina sekottanut ne veteen...

Kaakaojauhe kruunaa Reco2:den...eli veteen edelleen mutta perään ruokalusikallinen O'boyta...

hydr.fast whey

fastin hydr. heran hydralysointi aste on 10,kun jossain mainostettiin että hydralysoinnin pitäis olla vähintään 15.joten mahtaako fasti olla tarpeeks pitkälle hydralysoitu...?

Annie Stark: Reippaasti kaakaojauhetta + nestemäinen Hermesetas (kartiomainen pullo). Soseuta vielä sauvasekoittimella banaani joukkoon niin paremmaksi ei itsemaustettu proteiinijuoma tule. Vaihtoehtoisesti voit kokeilla Fastin makeuttajaa.

...ja liian yököttävänmakuiset lisäravinteet voi mieluusti lahjoittaa (vaikka mulle :) ) ennenmmin kuin heittää pois.

Annie, mulla on Fastin whey+ proteiinia ja se ainakin on HUOMATTAVASTI parempaa kaakaon kera..sitä voi helposti juoda! tosin nyt mulla on maustettua proteiinia ja laitan sitä&whey+:ssaa sekaisin..

mulla on wrangen prime whey-81 heraa 4kg purkki, ihan hyvin se alas menee kun laittaa kaakaojauhoo sekaan, sit maidon kanssa se on paljon parempaa kun veden. ja sit on evolutionin Immediate Actionia, se on kyllä ihmeen hyvää veden kanssa, maidon kanssa en ole ees kokeillut.

Kyllähän puhdas Arginiinijauhe vie voiton tuossa hirveässä maussa,ainoa mikä voittaa sen on Hevosvoima TMG(Hyi Helvetti)

Nyt en ymmärrä, mun mielestä esim. reco 2 ja recovery drink on kumpikin tosi hyvän makuisia proteiinijuomiksi, mutta ei näköjään kaikkien mielestä.

Originally posted by Salikeiju
Fastin Whey nyt ainakin maistuu ihan paskalta. Eikä se lisäksi sekotu ollenkaan.. Taidan siirtyä fastin tuotteista johonkin muuhun... :mad:

No nyt ollaan kyllä syöty eri Fastin Wheytä, sillä mun maistuu tähän mennessä parhaalta heralta ja sekoittuukin ihan hyvin.

Originally posted by Sepa
Mun mielestä esim. toi wrangen: prime soy-90, on ihan hyvää (no ei hyvää mutta ei maistu juuri miltään,ja voi kiskoa vaikka veden kanssa) no tykkäänhän mä yskänlääkkeestäkin
:)

mulla oli sama juttu pienenä ku sulla ja ikävintä oli se ku yskänlääke loppu:(

Mitä hyvää suklaan makuista protskua suosittelisitte iltapalaksi (ennen nukkumaan menoa)?
Olisiko tuo Bull's Basic suklaa kelpo tavaraa yötä vasten?
Sehän sisältää myös maitoproteiinia sekä soijaa, joten ajattelin, että olisi nimenomaan yötä vasten käypä proteiini.

Originally posted by karvajoki
mulla oli sama juttu pienenä ku sulla ja ikävintä oli se ku yskänlääke loppu:(

Nostit sitte vuoden vanhan threadin uumenista että pääsit sanomaan ton. Ei se mitään, hyvä vaan että vanhat threadit pidetään elossa :kippis1:

Kaikki protskut menee turpavärkistä alas, mutta kerran sekoitin sf-glutamiinihappoa palautumisjuomaan ja sitä en pystyny juomaan. Muuten onko toi liquid amino litku mistään kotoisin?

Kauheinta ever

Fastin Protein 95 tms.
Mahtava maku, kaupanpäälle turvotus:urjo:

Joku mainitsi tuolla fastin reco kakkosen... Ostin äsken sitä ekan pussin(suklaa) ja täytyy sanoa että se on tosi hyvän makuista! Sekotan sen haaleaseen/kylmään veteen ja hyvää on. Mulla ainakin on semmonen taktiikka juoda sitä, että en jää turhaan maistelemaan vaan otan sen muutamalla isolla kulauksella niin, että maku ei häiritse. Helposti menee alas. Kehtaisko joku muuten sanoa että onko bull's recovery(suklaa) suunnilleen saman makuista kuin fastin reco2(suklaa)? Vois seuraavaksi ostaa sitä kun siinä ois krea ja gluta samassa...

Originally posted by Mike
Ei sitä liquid aminoa pysty kukaan irvistelemättä vetämään, ei edes veden kanssa. Siinä tulee paha olo jo kun tietää että huomenna pitää ottaa liquid aminoa ruokalusikallinen.

No eikö ne just veden kanssa yleensä paskalta maistukin?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom