Pahanmakuista proteiinia...?

Originally posted by andor
Kehtaisko joku muuten sanoa että onko bull's recovery(suklaa) suunnilleen saman makuista kuin fastin reco2(suklaa)? Vois seuraavaksi ostaa sitä kun siinä ois krea ja gluta samassa...

Tuntuisi että tuo Bull's ei ihan niin hyvää ole kun Reco suklaa, mutta ei siinäkään pahemmin valittamista ole.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Fastin Massa. Kaakaon kanssa irvistelin puoli pussia.Sitten luovutin ja annoin loput veljelle ja ostin NutriPlussan Massgaineria,vaniljan makuista. Helvetin hyvää kun maitoon sekoittaa,veteenkin sekoitettuna oikein hyvä.Ja hyvin toimiikin.
Olen kai vain kranttu noissa makujutuissa,olenhan nainen :)

Vitun hauskaa luettavaa..... Yeah.

Mutta minun mielestäni kamalinta mitä on; Wrangen HMB jauhe.
Pistin kerran 2g sitä litraan maitoa ja hirmuiseen määrään mansikka proteiinijauhetta. Meni koko satsi niin kamalan makuiseksi että oksennus oli valehtelematta millin päässä.

Jos sitä pari ´hitusta maistoi paljaaltaan (jauhetta) niin katapultti efekti alkoi tökkiä sapuskaa ylös ruokatorveen.

HYI VITUN VITUN VITTU mitä kamaa!

hyvää

mul on jotain sellasta mlo:n mus-l blast 2000+ boby building formula merkkistä suklaanmakuista massanlisääjää se maistuu hyvälle kaakauolle kun sen sekottaa maitoon. sitä juo ihan mielellään.:kippis1:

Originally posted by Jimmy
Protein 95? Sehän on vielä taivaallisen herkullista nektaria, on kuin pinácoladaa kookospähkinästä joisi.

Nami-nami, kuten Marco asian ilmaisisi! Tosi herkkua, mutta ainakaan mulla ei vatsa tahdo kestää kaseiinia.

Kaikkein hirveimmästä päästä ovat sen sijaan kaikki maustetut proteiinit, suklaa etunenässä. :urjo:

Joskus tuli syötyä tota proteiini 95 5kg säkki... ja ei kyllä hääviä ollut... tein vain kaikkia outoja drinksuja joihin aina laiton joko marjoja,kaakoa jauhetta,eri mehuja ja joskus jotain jäätelöä ja hyvää oli... mutta ei ikinä enää 95:down:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom