- Ikä
- 47
eli,olen nyt kokeillut 2-jakoista ja se ei tunnu mieleiseltä ollenkaan,aikaisemmin olen paukutellu 4-jakoisella mega duty tyyliin useamman vuoden,olen jättänyt tehokeinot pois (pudotussarjat) kokonaan ja tarkoitus olisi nyt kokeilla tällaista:
Maanantai: Rinta,hauis+kyynärvarret (kovaa) ja olkapäät,ojentaja (kevyesti)
Tiistai: Lepo
Keskiviikko:Reidet,pohkeet (kovaa) ja Selkä (kevyesti)
Torstai: Lepo
Perjantai: Olat,ojentaja (kovaa) Rinta,hauis+kyynärvarret (kevyesti)
Lauantai: Selkä (kovaa) Reidet,pohkeet (kevyesti)
Sunnuntai:Lepo
Kevyesti tarkoittaa ihan vaan muutamaa pumppaavaa sarjaa per lihasryhmä eli tavallaan ikäänkuin palautellaan parin päivän takaisten kovien treenien jälkeen pumppaavilla sarjoilla lihasta,
en takerru nyt sarja tai toistomääriin,enkä toivo kenenkään muunkaan niistä alkavan jankkaamaan,kyse on nyt tästä:Onko kukaan kokeillut moista jakoa?tuntuu että kerran viikkoon ei riitä treeni per lihas suorilla sarjoilla,liekkö johtuu taustasta kun aikaisemmin tehokeinoja on käytetty niin nyt palautuu ihan 3 päivässä kokonaan.ja tuon 2-jakoisten fanaattisten kannattajien on turha alkaa ylistämään sitä taas yli maan rajojen,en tule sitä ottamaan käyttöön!
Maanantai: Rinta,hauis+kyynärvarret (kovaa) ja olkapäät,ojentaja (kevyesti)
Tiistai: Lepo
Keskiviikko:Reidet,pohkeet (kovaa) ja Selkä (kevyesti)
Torstai: Lepo
Perjantai: Olat,ojentaja (kovaa) Rinta,hauis+kyynärvarret (kevyesti)
Lauantai: Selkä (kovaa) Reidet,pohkeet (kevyesti)
Sunnuntai:Lepo
Kevyesti tarkoittaa ihan vaan muutamaa pumppaavaa sarjaa per lihasryhmä eli tavallaan ikäänkuin palautellaan parin päivän takaisten kovien treenien jälkeen pumppaavilla sarjoilla lihasta,
en takerru nyt sarja tai toistomääriin,enkä toivo kenenkään muunkaan niistä alkavan jankkaamaan,kyse on nyt tästä:Onko kukaan kokeillut moista jakoa?tuntuu että kerran viikkoon ei riitä treeni per lihas suorilla sarjoilla,liekkö johtuu taustasta kun aikaisemmin tehokeinoja on käytetty niin nyt palautuu ihan 3 päivässä kokonaan.ja tuon 2-jakoisten fanaattisten kannattajien on turha alkaa ylistämään sitä taas yli maan rajojen,en tule sitä ottamaan käyttöön!