Päihdepolitiikka

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Mutta edes enemmistöllä, ei ole oikeutta rikkoa toisten ihmisten ihmisoikeuksia.

Eikös tätä kaikki linnassa istuvat toistele. Että heidän ihmisoikeuksiaan rikotaan, kun pidetään lukittuina selleihin sen sijaan, että saisi kirmailla ulkona vapaudessa pitkin katuja :D

Eikös tätä kaikki linnassa istuvat toistele. Että heidän ihmisoikeuksiaan rikotaan, kun pidetään lukittuina selleihin sen sijaan, että saisi kirmailla ulkona vapaudessa pitkin katuja :D

Varmasti toistelevatkin:). Toiset lait, ovat vaan rationalisesti perusteltuja. Demokratia määrää.
Mutta kuka antaakaan ideat moisille kielloille (=saa enemmistön äänen puolelleen) ja kuinka pitkä onkaan sen kiellon historia alati muuttuvassa maailmassa.

KH_Clarence_Thomas.jpg

Lisää:
http://www.release.org.uk/nicepeopletakedrugs/deck-of-cards/

Ne, ketkä väittävät, että miedot huumeet ovat täysin vaarattomia eivät tiedä mistä puhuvat. Olen nähnyt mitä satunainen pössyttely ja pitempi aikainen päivittäinen käyttö voi aiheuttaa. Psykooseita, mielenterveysongelmia, syrjäytymistä jne. Myöskin riippuvuuden vaara on olemassa, niin henkinen kuin fyysinenkin, ihan samalla tavalla kuin lääkkeissä, alkoholissa ja missä tahansa nautinto/päihdeaineissa.

Olen nähnyt mitä satunainen pössyttely ja pitempi aikainen päivittäinen käyttö voi aiheuttaa. Psykooseita......
huhhuh. niinpä niin.. kierrätkö kouluissa kertomassa huumeista? oletko ns. valistaja?
"liisa 20v piikitti niinku kannabista suoneen ja oli 20v psykoosissa.. siis joojoo!"

huhhuh. niinpä niin.. kierrätkö kouluissa kertomassa huumeista? oletko ns. valistaja?
"liisa 20v piikitti niinku kannabista suoneen ja oli 20v psykoosissa.. siis joojoo!"

No sanotaan nyt näin, että oman kokemuksen lisäksi, tunnen jonkin verran alan ammattilaisia, psykiatreja, päihdehuollon/vierottaumisklinikoiden työntekijöitä jne. Olen sivusta seurannut saman ikäisteni henkilöiden jatkuvaa polttelua, jota tosin on kestänyt vuosikausia, joka on viimein johtanut ns. lataamoon, mm. psykoosien vuoksi. Näitä ihmisraunioita silloin tällöin näkee kadulla, ovat aika surkeaa katsottavaa. Mutta tämähän on sinun mielestä vain jotain propagandaa eikö vain?

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
alkaa mennä kyllä niin häröilyksi että on aivan pakko linkittää varmaan suomen kattavin/asiallisin/perustelluin/keskustelluin ja asiantuntevin kannabiskeskustelu tänne. olen lukenut henkilökohtaisesti tämän lähes kokonaan ja tutustunut suureen osaan siinä esiintyvistä tutkimuksista, minulle ei jää mitään epäselvyyksiä tuon jälkeen. "http://www.tiede.fi/keskustelut/historia-kulttuurit-ja-yhteiskunta-f13/pitaisiko-kannabis-laillistaa-t6398.html"
anteeksi en ole varma onko tämä sallittua, jos ei ole niin poistakaa modet heti, jos on niin please lukekaa tuo.

alkaa mennä kyllä niin häröilyksi että on aivan pakko linkittää varmaan suomen kattavin/asiallisin/perustelluin/keskustelluin ja asiantuntevin kannabiskeskustelu tänne. olen lukenut henkilökohtaisesti tämän lähes kokonaan ja tutustunut suureen osaan siinä esiintyvistä tutkimuksista, minulle ei jää mitään epäselvyyksiä tuon jälkeen. "http://www.tiede.fi/keskustelut/historia-kulttuurit-ja-yhteiskunta-f13/pitaisiko-kannabis-laillistaa-t6398.html"
anteeksi en ole varma onko tämä sallittua, jos ei ole niin poistakaa modet heti, jos on niin please lukekaa tuo.

Kysyn varmaan tyhmiä, mutta olen käsitttänyt, että asia on hieman ristiriitainen tutkimustulostenkin puolesta. On pultavia ja kieltäviä tutkimuksia. Kumpaa sitten uskoa??

Kysyn varmaan tyhmiä, mutta olen käsitttänyt, että asia on hieman ristiriitainen tutkimustulostenkin puolesta. On pultavia ja kieltäviä tutkimuksia. Kumpaa sitten uskoa??

tottakai, ymmärrän lähdekritiikin täysin enkä ikinä muodosta mielipidettäni pelkästään yhden tai edes kahden väitteen nojalle. se että minun mieleni kääntyi 100% kannabis/HUUMEvastaisesta kannabis"myönteiseksi" tapahtui pitemmällä aikavälillä pitkän tutkimisprosessin seurauksena. tähän pitää lisätä nyt että esim. yksi suurista kannabistutkijoista jäi kiinni esittäessään valheellisia tutkimustuloksia kannabiksen haitoista, en tähän hätään löydä kyseistä kohua kovinkaan helposti.
- en ole tyhmä.

tottakai, ymmärrän lähdekritiikin täysin enkä ikinä muodosta mielipidettäni pelkästään yhden tai edes kahden väitteen nojalle. se että minun mieleni kääntyi 100% kannabis/HUUMEvastaisesta kannabis"myönteiseksi" tapahtui pitemmällä aikavälillä pitkän tutkimisprosessin seurauksena. tähän pitää lisätä nyt että esim. yksi suurista kannabistutkijoista jäi kiinni esittäessään valheellisia tutkimustuloksia kannabiksen haitoista, en tähän hätään löydä kyseistä kohua kovinkaan helposti.
- en ole tyhmä.

Emmä pidäkkään sua tyhmänä. Ihmettelen edelleen, että kuinka noin ristiriitaisilla tutkimus tuloksilla kannattaisi lähteä sallimaan ainetta???
Oletko muuten itse kokeillut ainetta?? Perustuuko kokemuksesi vaan noihin tutkimuksiin??

- en ole tyhmä.

Niin, että ne kaikki negatiiviset haitat ovatkin keksittyjä?

Emmä pidäkkään sua tyhmänä. Ihmettelen edelleen, että kuinka noin ristiriitaisilla tutkimus tuloksilla kannattaisi lähteä sallimaan ainetta???
Oletko muuten itse kokeillut ainetta?? Perustuuko kokemuksesi vaan noihin tutkimuksiin??

ymmärrät varmaan että jopa netissä sen myöntäminen voi aiheuttaa epämielyttäviä asioita.. muttakun kerta olet myöntänyt itsekin käyttäneesi huumeita ja steroideja niin tasapuolisuuden nimissä myönnän että olen (maistanut) kannabista. mm. tupakkaa en ikinä enkä halua maistaakkaan.

Niin, että ne kaikki negatiiviset haitat ovatkin keksittyjä?

ei, olen sanonut ehkä 100 kertaa jo tässä ketjussa että mm. vedellä, hunajalla, spermalla, kusella, kananmunilla, maksalaatikolla ja vessaharjalla on negatiivisia vaikutuksia. kannabiksellakin on (varmasti) negatiivisia vaikutuksia, mutta ne (taitavat) olla lievempiä kansanterveydellisesti kuin esimerkiksi ystävämme fruktoosi ja ovat (varmasti) lievempiä kuin esim tupakalla ja alkoholilla.. miksi tinneri on muuten laillista?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom