Pointti tais olla se, ettei LSD-25:ssä addiktioherkkyys ole se suurin riski vaan voimakas psykoaktiivisuus.Suurin osa huumeista koukuttaa nimenomaan henkisella tasolla, silla ihminen jaa kaipaamaan sita energiaa ja hyvanolon tunnetta.
http://www.youtube.com/watch?v=O2aN26ZCf70Mika on tamppari ?
Yates, varmaan tarkoitti osaa konemusiikkitapahtumissa kävijöistä.
Hassua miten erilainen huumekulttuuri on Suomessa, silla taalla Damissa pillereita popsitaan yokerhoissa (yleisempaa olla huumeissa kuin kannissa), metamfetamiinia kayttaa moni tiukan ja raskaan aikataulun omaava (esim. mun frendi joka tekee yorespaa, toista vakituista tyota ja pelaa korkealla tasolla korista)Tietysti tama on yhta laitonta kuin Suomessakin, mutta jengi ei vaan tunnu valittavan. Huumeet eivat myoskaan ole mikaan big deal tai tabu, vaan osa varsinkin tekno/tranceskenea.
Taalla ollessani oon oppinut, etteivat huumeet aina ole niin kamala asia kuin mita koulussa vaitettiin. En sano etta ne olisivat hyvaksikaan, mutta mua ei haittaa vaikka mun kaverit kayttavat huumeita. Tai ainakaan niin kauan ei haittaa, kun homma pysyy hanskassa...
Melko erikoista on myös perustella metamfetamiinin käyttöä kiireellisellä työllä, mun mielestä. Kyllähän se varmasti piristää, mutta on myös aika saatanan epäterveellistä ja ei ole ihme miksi noita nuoria urheilijoita tavataan aika ajoin pelikentälle sydänkohtaukseen tuupertuneena. Todella monesti noissa tapauksissa on kyse piristeistä eli tuota riskiä kannattaa noiden käyttäjien miettiä,vaikka epäsäännölliesti tuota virkeyttä stimuloisivat. Kannattais varmaan vaihtaa alaa jos ei muuten jaksa kuin metan voimalla. Kyllä terve ihminen jaksaa tehdä pitkää työpäivää ilman piristeitäkin. Eri asia on sitten nämä pommikone/hävittäjälentäjät joiden pitää pysty tilapäisesti ylläpitämään esim. yli 20h kunnollinen suorituskyky vaativilla lennoilla. Nekään tuskin mitään katukaupasta saatavaa epäpuhdasta paskaa vetävät.