Päihdepolitiikka

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Tuo ei tosin ole se mistä Joakim puhui.

Tai siis luettuaan tuon sun postin, tietysti tarkoitti juuri tuota...muotoili vain hieman huonosti.

Eikö morfiinia ja kokaiiniakin tuoteta ihan normaalisti laboratoriossa?

Tarkoitin että kannabista ei tarvitse syntetisoida/jalostaa millään tavalla lääkekäyttöön. Tietääkseni THC-pitoisuus (vaikuttava aine) saadaan korkeammaksi kun sitä kasvatetaan kasvihuoneissa joten luonnollisesti sisällä se olisi parempi.

Kyllä on keskustelun taso suorastaan noususssa täällä.

Posti postin perään hienoja ja aina tilanteeseen sopivia vertauksia eri aineiden/asioiden välillä, hienosti perusteltuja mielipiteitä toinen toisensa perään, käsittämättömän kekseliäitä sarkastisia heittoja sekä suorastaan ilahduttavaa luetun ymmärtämistä vastauksista päätellen.

Ihan helmi ketju, ilo seurata jatkossakin.

Pajari on kyl jees. Ikinä ole tuottanut mitään ongelmia mulle. Ihmisillä kenellä ei ole mahdollista nauttia kyseistä kasvia tutun tutun koiran serkun omistajan veljen kautta tai kasvattaa ja haluaa silti kokeilla on ainoa mahdollisuus ostaa rikollisilta. Siinä taas on vaarallisen suuri riski saada köniinsä, ryöstetyks, kusetetuks, nistiks(pitemmällä tähtäimellä), rikolliseks + loppujen lopuksi saada paskaa jatkettua kamaa millä saa pään kipeeksi. Harmittavaa ja toisaalta naurettavaa että Cannabis propagandaa uskoo niin moni. Täytyy vielä loppukaneettina myöntää etten niin paljon tiedä kannabiksen lääkekäytöstä yms. legalize!!

Viimeksi muokattu:
mites Lsd se aiheuttaa vissiinkin vähemmän vieroitusoireita...?

Psykedeelit eivät kuulemma aiheuta fyysistä riippuvuutta.

Lisään vielä tähän viestiin etten kannata ketään rikoksen tekoon ja olen itse nauttinut kyseistä yrttiä vain Amsterdamissa.

Viimeksi muokattu:
Kirjotinkin OIKEIN KÄYTETTYNÄ! Oikein käytettynä kuulemma niitä päihteitä pitää käyttää, niin ei jää koukkuun.. Jokaisen myös tulisi tietää omat rajansa ym.. Eli ei ole päihteen syy..

Köysijutusta voit kysyä enemmän esim. peakz nimimerkiltä..

Kannattaa selata vähän tätä treadiä, löytyy jos jonkinmoista argumenttia kannabiksen puolesta.. Noi kaikki edellämainitut on juuri niitä, siks ei kauheesti kiinnosta niitä perustella..

taas palaat tähän. pelle. jo kertaalleen vai kahdesti käyty asia? linkitä nyt sitä tekstiä tämän kerran.

en suostu uskomaan että olette oikeasti miettineet noita teidän argumenttejanne :/

taas palaat tähän. pelle. jo kertaalleen vai kahdesti käyty asia? linkitä nyt sitä tekstiä tämän kerran.

en suostu uskomaan että olette oikeasti miettineet noita teidän argumenttejanne :/

No peakz, saako unikosta valmistettua köyttä?

Ei suostu haku toimimaan, voit testata vaikka ihaan itee.. Eli siis en pääse hyppäämään noihin viesteihin, vaan menee aina ekalle sivulle..

vittu tää ketju on paska

olet oikeassa.

No peakz, saako unikosta valmistettua köyttä?

irrelevanttia

Ei suostu haku toimimaan, voit testata vaikka ihaan itee.. Eli siis en pääse hyppäämään noihin viesteihin, vaan menee aina ekalle sivulle..

ok eli et vieläkään siis löydä mitään. kysyn uudelleen sitten kun otat sivulla 82. asian uudelleen esille.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Köysijutusta voit kysyä enemmän esim. peakz nimimerkiltä..

Kannattaa selata vähän tätä treadiä, löytyy jos jonkinmoista argumenttia kannabiksen puolesta.. Noi kaikki edellämainitut on juuri niitä, siks ei kauheesti kiinnosta niitä perustella..

peakz ei vahvistanut väitettäsi oopiumista ja köydestä, joten argumenttisi on invalidi. Jos kannabiksen vapauttamista perustellaan argumentilla X, ei se automaattisesti tarkoita että oopiumin laillistamista voi perustella samalla argumentilla. Kysynkin sinula herramukavajätkä, että miten sinä muuttaisit nykyistä päihdepolitiikkaa vai muuttaisitko ollenkaa, ts. onko nykyinen päihdepolitiikka ideaalinen?

peakz ei vahvistanut väitettäsi oopiumista ja köydestä, joten argumenttisi on invalidi.
Mielenkiintoinen väite.

peakz ei vahvistanut väitettäsi oopiumista ja köydestä, joten argumenttisi on invalidi. Jos kannabiksen vapauttamista perustellaan argumentilla X, ei se automaattisesti tarkoita että oopiumin laillistamista voi perustella samalla argumentilla. Kysynkin sinula herramukavajätkä, että miten sinä muuttaisit nykyistä päihdepolitiikkaa vai muuttaisitko ollenkaa, ts. onko nykyinen päihdepolitiikka ideaalinen?

No voiko minkään huumaisaineen laillistamista perustella sillä, että siitä saa tehtyä köysiä?!

Kyllä mä ennemmin lähtisin rajottamaan pitkällä aikavälillä alkoholin ja tupakan saantia(niinkun tupakan osalta nyt tunnutaan tekevänkin), kuin laillistamaan uusia päihteitä..

Yllättävää kuinka koko ajan saa lukea kuinka kieltolaki ei toimi, silti ollaan 100% varmoja että dekriminalisoiminen toimii.. Ja kyllähän se kieltolaki toimi, esim. 1930-> pula-ajan aikana kun morfiini ja heroiini ym. laillistettiin.. Sillon meni vahvasti ja käyttäjämäärä nousi räjähdysmäisesti, mutta yllättäen tilanne taas rauhottui kieltolain ansiosta..

Välillä saa lukea niin ihme argumentteja laillistamisen puolesta, ja ennenkaikkea kannabiksen laillistamisen puolesta, että ei voi ymmärtää.. Ekaksi puhuttiin mistä lie vapaudenriistosta, sitten esiin nousi kuinka kannabis on todella hyödyllinen kasvi ja siitä saa tehtyä köysiäkin! Josta jatkettiin, kuinka päihteitä pitää osata käyttää oikein, oli se sitten LSDtä, Heroiiniä tai kannabista.. Nyt esillä on, kuinka kieltolaki ei toimi ja meidän pitää laillistaa kannabis, koska muita keinoja ei enää ole!

Kyllä mä tiedän että se kannabis on mieto päihde, mutta kun sitä puolustellaan kaikin järjettömin keinoinkin, antaa se vähän "pakko saada huumeita" kuvan(etenkin nimimerkki PEAKZ, jonka elämä on pilalla panacodeista, ja tahtoisi niin kovin kannabista selkävaivoihinsa).. Fyysisiä sivareita ei juuri ole, mutta psyykkisiä sivareita on vähän vaikeampi havaita, varsinkin kun päihde on meille "uusi".. Ja nuppiinhan toi vaikuttaakin..

Välillä saa lukea niin ihme argumentteja laillistamisen puolesta, ja ennenkaikkea kannabiksen laillistamisen puolesta, että ei voi ymmärtää.. Ekaksi puhuttiin mistä lie vapaudenriistosta, sitten esiin nousi kuinka kannabis on todella hyödyllinen kasvi ja siitä saa tehtyä köysiäkin! Josta jatkettiin, kuinka päihteitä pitää osata käyttää oikein, oli se sitten LSDtä, Heroiiniä tai kannabista.. Nyt esillä on, kuinka kieltolaki ei toimi ja meidän pitää laillistaa kannabis, koska muita keinoja ei enää ole!

Unohtamatta tietenkään sitä, että kannabistahan käytetään lääkkeenäkin eli ei voi olla haitallista ja sit mun suosikki eli tappaahan alkoholikin-perustelu.

Olisi mukava kuulla välillä niitä fiksuja perusteluita kannabiksen vastustajiltakin. Viimeiset pari sivua tässä on nähty lähinnä yllä olevan kaltaista löpinää tai sitten idiotismia lähentelevää "kannabis pilaa kaikkien elämän" vauhkoamista.

On lienee ihan todenmukaista sanoa, ettei nykyinen lainsäädäntö ole ajan tasalla niin kannabiksen hyötykäytön kuin päihdekäytönkään osalta, joten miten kannabikseen pitäisi lainsäädännön ja yhteiskunnan tasolla suhtautua? Pidetäänkö tänä päivänä vallitseva tietynlainen kaksinaismoralismi, jossa lainsäädännöllä kielletään mutta käytännössä hyväksytään vai muutetaanko lainsäädäntöä vastaamaan nykytilannetta paremmin? Rangaistuksia kannabiksen päihdekäytön osalta tuskin ollaan nostamassa, ja tokkopa myöskään lääkekäyttöä tehdään tätä vaikeammaksi.

Ja vaikka tuossa itsekin niputin nuo kaksi asiaa samaan, niin keskustelu päihdekäytöstä ja lääke- ym. hyötykäytöstä pitäisi pitää erillään, koska kyse on ihan eri asioista.

mrNICEGUY sanoi:
Kyllä mä ennemmin lähtisin rajottamaan pitkällä aikavälillä alkoholin ja tupakan saantia(niinkun tupakan osalta nyt tunnutaan tekevänkin), kuin laillistamaan uusia päihteitä..
Haluuksää nyt oikeasti jeesustella jonkun kokonaan päihteettömän valtion puolesta? Minä en ainakaan sellaisessa halua elää.

Haluuksää nyt oikeasti jeesustella jonkun kokonaan päihteettömän valtion puolesta? Minä en ainakaan sellaisessa halua elää.

En! Mun mielestä alkoholijuomien myynti pitäis olla vaan jossain muualla kuin ruokakaupoissa..

Se, mitä sä touhuat ei luonnollisesti kuulu mulle millään tavalla, mutta mun on oikeasti todella vaikea ymmärtää sun motiivejas. Sun kirjoitustesi perusteella jätkä ilmeisesti työntää itseensä jos jonkinlaista tavaraa penkkienkan tms. vuoksi, mutta haluaa keskioluen pois ruokakaupoista. Miksi?

Se, mitä sä touhuat ei luonnollisesti kuulu mulle millään tavalla, mutta mun on oikeasti todella vaikea ymmärtää sun motiivejas. Sun kirjoitustesi perusteella jätkä ilmeisesti työntää itseensä jos jonkinlaista tavaraa penkkienkan tms. vuoksi, mutta haluaa keskioluen pois ruokakaupoista. Miksi?

Käytänhän mä alkoholiakin? Enkä mä ole tainnut puhua missään vaiheessa muidenkaan aineiden puolesta.. Ja kyllä on tullut käytettyä jos jonkinlaista päihdettäkin, enkä ymmärrä miksi mun pitäis sen takia niiden laillistamista kannattaakkaan..

Olisi mukava kuulla välillä niitä fiksuja perusteluita kannabiksen vastustajiltakin. Viimeiset pari sivua tässä on nähty lähinnä yllä olevan kaltaista löpinää tai sitten idiotismia lähentelevää "kannabis pilaa kaikkien elämän" vauhkoamista.

On lienee ihan todenmukaista sanoa, ettei nykyinen lainsäädäntö ole ajan tasalla niin kannabiksen hyötykäytön kuin päihdekäytönkään osalta, joten miten kannabikseen pitäisi lainsäädännön ja yhteiskunnan tasolla suhtautua? Pidetäänkö tänä päivänä vallitseva tietynlainen kaksinaismoralismi, jossa lainsäädännöllä kielletään mutta käytännössä hyväksytään vai muutetaanko lainsäädäntöä vastaamaan nykytilannetta paremmin? Rangaistuksia kannabiksen päihdekäytön osalta tuskin ollaan nostamassa, ja tokkopa myöskään lääkekäyttöä tehdään tätä vaikeammaksi.

Ja vaikka tuossa itsekin niputin nuo kaksi asiaa samaan, niin keskustelu päihdekäytöstä ja lääke- ym. hyötykäytöstä pitäisi pitää erillään, koska kyse on ihan eri asioista.

Tuot esille että lääkekäyttö ja viihdekäyttö on pidettävä erillään mutta jos sen jättää puolestapuhujien puheista pois jäljelle jää enää vain "mutku portugali" ja "amsterdamissakin" ei noi puolustajien puheet sen järkevämpiä ole. Hauskaa oli että ennen kuin uusi tupakka laki tuli käytettiin myös tupakkaa verukkeena miksi kannabis pitäisi laillistaa kun tupakkaakin saa ja se on pahempi aine, mutta nyt kun tupakkaa hankitaan suomesta pois, sitä ei voi käyttääkkään verrokkina kannabikseen ja sen laillistamatta jättämiseen.. Tupakkaa ei saa myydä alaikäisille, heittäkää joku arvio moniko alaikäinen suomessa polttaa... tästä aasinsilta kannabikseen moniko alaikäinen käyttäisi sitä jos se sallittaisiin? Ja siitä vielä eteenpäin, kannabis on moninverroin pahempaa alaikäiselle kuin tupakka.

Ja siitä vielä eteenpäin, kannabis on moninverroin pahempaa alaikäiselle kuin tupakka.

Totta. Tupakan haitat tulevat vasta pitkän käytön seurauksena, kun taas kannabiksen haitat voivat tulla jo kovin lyhyessäkin ajassa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom