Päihdepolitiikka

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Muiden maiden tilastojen kattominen ja miettinen mitä Suomessa tuli samalla mallilla käymää on yhtä älyvapaata, kuin että kehitetään lääke jota testataan porsaalla ja sitten hoidetaan sillä norsuja..

Ja vielä jos tukeudutaan tutkimuksiin jotka on myöhemmin todettu epä tieteellisiksi spekulaatioksi. Ei nostata luottamusta :D

Panacod laillinen ja kannabis laiton. Noita kipulääkkeitä popsitaan muuten ihan vitusti ja sitten niihin addiktoidutaan. Mut eihän sillon puhuta huume-, vaan lääkeriippuvuudesta ja noissahan ei todellisuudessa oo mitään muuta eroa ku se mistä huumaava aine on saatu.

Jotenkin kummallista et neljästä suurimmasta tähän threadiin kirjoittavasta kannabiksen vastustajasta ainakin puolet on pumpannu ittensä täyteen laittomia lääkkeitä lihaksiansa kasvattaakseen. Sitte kehdataan vielä moralisoida kuitenkin suht harmittoman kasvin polttelusta. Vai onko niistä ajoista opittu ja nyt sitä oppia sovelletaan kaikkiin aineisiin minkä käyttöä laki ei salli?

No tulihan se siltä. Pitää ihan paikkansa tosiaan, että olen pumpannut itseeni enemmän lääkkeitä kun moni muu täällä ihan kattavasti huumeita,anaboleista, normi lääkkeisiin. Skaala on tosi laaja kun laskee mukaan vielä ihan lailliset ja laittomastikkin saadut reseptilääkkeet. En siltikään suosittele mitään noista kenellekkään.
Mikäli olet yhtään lukenut juttujani niin en suosittele anabolejakaan kenellekkään. Päin vastoin.
Joskus kun olin niin tyhmä, että tein noin ja elin noin. Nyt olen fiksumpi tässäkin asiassa.

Noi reseptiaine koukutkin on ihan tuttuja mulle kipulääkkeiden, rauhottavien ja unilääkkeiden osalta. Onneksi en tarvitse enää mitään noista

En sallisi, en näe perusteluita tuollaiselle kivuille poltella sätkiä. Hoidata se selkä kuntoon, joku osaa varmasti kertoa mikä on vialla, ei sitä panacodiakaan ikuisesti sulle määrätä, kuten ei Kannabistakaan määrättäisi, ja tiedän paljon selkäkivuista olen ollut niiden kanssa tekemisissä teini iästä lähtien vähän väliä, ja olen myös syönyt noita lääkkeitä mitä sinä syöt, jos ne lääkkeet tuntuvat sopimattomilta sinulle, käy lääkärille kertomassa siitä ja varmasti määrää muuta. Näen kannabiksen käytön lääkeaineena ainoastaan silloin järkevänä kun se on ainut vaihtoehto lievittääkseen kipuja, kuten esimerkiksi ilmeisesti joillain syöpäpotilailla näin on, mutta en näe mitään järkeä vaatia kannabista hoitokeinoksi sen takia että joku paikka on kipeä.

Myönnä pois että tykkäät vaan pössytellä ja keksit tekosyitä miksi voisit, ei tarvitse kierrellä ja kaarrella sitä.

myönnän varmasti pois että tykkään pössytellä.. kuka pössytellyt ei siitä tykkäisi? mutta minua loukkaa se että alat välittömästi syyttämään minua narkkariksi joka yrittää saada ainetta kaikin mahdollisin keinoin, jopa valehtelemalla.

olen hoidattamassa selkääni tällä hetkellä, 9.9 magneettikuvat. valitettavasti kivut tuntuvat vain pahenevan, raskaan perustyön tekeminen on minulle täysin mahdotonta, todennäköisesti koko loppuiäksi. onneksi lähden yliopistoon.

PS. eipä nuo lääkärit minulle panacodiakaan määrää, eivät tunnu uskovan että 20 vuotiaalla voisi jonnekkin sattua. käytän panacodia ottamalla niitä isältäni. teenkö moraalisesti väärin?

PS. eipä nuo lääkärit minulle panacodiakaan määrää, eivät tunnu uskovan että 20 vuotiaalla voisi jonnekkin sattua. käytän panacodia ottamalla niitä isältäni. teenkö moraalisesti väärin?
Mikset sitte vaan voi poltella pilveä ja lopettaa ton toisen huumausaineen varastamisen isältäsi?? Ihan yhtä laillista se on.

myönnän varmasti pois että tykkään pössytellä.. kuka pössytellyt ei siitä tykkäisi? mutta minua loukkaa se että alat välittömästi syyttämään minua narkkariksi joka yrittää saada ainetta kaikin mahdollisin keinoin, jopa valehtelemalla.

olen hoidattamassa selkääni tällä hetkellä, 9.9 magneettikuvat. valitettavasti kivut tuntuvat vain pahenevan, raskaan perustyön tekeminen on minulle täysin mahdotonta, todennäköisesti koko loppuiäksi. onneksi lähden yliopistoon.

No ei nyt valehtelemalla välttämättä, todennäköisesti kyllä, mutta varastaminenhan luonnistuu jo kivasti. Ja epäilys nostaa päätään ettei selkäsi ole edes kovin kipeä kun lääkärit eivät sulle lääkkeitä määrää, lisäksi syöt isällesi annostettua lääkettä ja ihmettelet kun on pää sekaisin..

Ihan yhtä laillista se on.

no et usko tuohon itsekkään. moniko poliisin on kiinnostunut siitä että käyn klo 02:00 uskomattomissa selkäkivuissa kotimme vessassa nappaamassa panacodin? entä moniko siitä että kasvattelisin itselläni 1-2 kasvia lääkeaineeksi? mjöh.

yrittäkää nyt helvetti miettiä järjellä näitä asioita. tuo teidän vänkääminen ei perustu mihinkään muuhun kuin ennakkoasenteisiin ja turhaan pelkoon.

No ei nyt valehtelemalla välttämättä, todennäköisesti kyllä, mutta varastaminenhan luonnistuu jo kivasti.

olet kyllä oikeasti säälittävä.. mitä minun pitäisi tehdä kun meinaan tukehtua tuskaan? pitäisikö minun TAPPAA ITSENI MIELUUMMIN KUIN OTTAA YKSI LÄÄKE?? onko teidän jutuissa enää mitään järkeäää??

Ihan oikeesti peakz, ei sun mitään tarvi kasvattaa vaan käyt ostamassa eikä se tosiaan ole sen rikollisempaa ja kärähtämisen vaarakin on täysin olematon. Eihän sitä nyt heti kasvattamaan pidä ruveta joka on paljon rikollisempaakin...

edit: jos itsellä olisi vaihtoehtoina isän lääkkeiden varastaminen tai kannabiksen ostaminen niin valitsisin jo moraalisin perustein jälkimmäisen

Kyllä siihen on vielä toistaiseksi tyydyttävä, että Suomi on Euroopan Kouvola. Täynnä urpoja, jotka eivät osaa käyttää päihteitä ja ovat omien kämmiensä jälkeen valistamassa muita :rolleyes:

Onneksi muualla Euroopassa aletaan tulla tolkkuihin ja voi sitten ajoittain siellä pitää hauskaa ilman darroja ja muita paskamaisuuksia. Ja toisaalta, viinakin on mainio huume jos sitä vaan osaa käyttää. Sitä saa kaiken lisäksi vetää ilman paheksunnan pelkoa miten paljon huvittaa. Single maltit here I come... :rock:

no et usko tuohon itsekkään. moniko poliisin on kiinnostunut siitä että käyn klo 02:00 uskomattomissa selkäkivuissa kotimme vessassa nappaamassa panacodin? entä moniko siitä että kasvattelisin itselläni 1-2 kasvia lääkeaineeksi? mjöh.

yrittäkää nyt helvetti miettiä järjellä näitä asioita. tuo teidän vänkääminen ei perustu mihinkään muuhun kuin ennakkoasenteisiin ja turhaan pelkoon.

olet kyllä oikeasti säälittävä.. mitä minun pitäisi tehdä kun meinaan tukehtua tuskaan? pitäisikö minun TAPPAA ITSENI MIELUUMMIN KUIN OTTAA YKSI LÄÄKE?? onko teidän jutuissa enää mitään järkeäää??

Kukaan ei ekaksikaan sanonut poliisien intresseistä mitään, vaan näiden asioiden laittomuuksista.. Sitten aloit vertaamaan yhtä panacod kimblenappulaa 1-2 kannabiskasviin, mikä on ihan ok, jos tosiaan vedät kerralla sen 1-2 kasvin jojon käkättimees.. Panacodejakaan tuskin menee vaan yhtä päivässä, jos kivut on noin infernaaliset.. Kuka se sekasin on saatana?

panacodeja menee max 1 päivässä 1-3 viikossa. en tarvitse sitä muuhun kuin että saan unta. tälläkin hetkellä on kipuja mutta sinnittelen ilman kemikaaleja, ihan sen takia etten ole idiootti. 1-2 kasvia otin sentakia esille että ne riittäisivät pitämään "lääkevarastot" täysinä. en ymmärrä miksi et ymmärrä perus logiikkaa.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
panacodeja menee max 1 päivässä 1-3 viikossa. en tarvitse sitä muuhun kuin että saan unta. tälläkin hetkellä on kipuja mutta sinnittelen ilman kemikaaleja, ihan sen takia etten ole idiootti. 1-2 kasvia otin sentakia esille että ne riittäisivät pitämään "lääkevarastot" täysinä. en ymmärrä miksi et ymmärrä perus logiikkaa.

Oot kyllä reppana kun et tajunnut taas yhtään.. Koitas vielä kerran.. Voin sen verran avittaa, että 1 kpl panacod ei ole saman arvoinen kuin "lääkevarastot" täysinä.. Vähän ontuu noi sun loogiset aivopierut..

joo ihan vaan sen takia mainitsin ne kasvit että on ehkä järkevämpää kasvattaa itse että tietää mitä käyttää.. katukaupassa liikkuu aika paljon vaikka minkälaista lakkabudia mistä et tiedä yhtään mitä se sisältää. oliko jotain muuta vielä

Ja epäilys nostaa päätään ettei selkäsi ole edes kovin kipeä kun lääkärit eivät sulle lääkkeitä määrää
Mulla nyt ei tähän itse asiaan sen isompaa kantaa ole, mutta tämä logiikka on kyllä loistavaa. Lääkäri on jumala ja tietää tarkalleen mitä kipuja kenelläkin on? Tolla meidän talouden paremmalla puoliskolla on jo monta vuotta ollut selkäongelmia. Päivällä ei välttämättä mitään isompaa, jos ei sitten ole lihakset menneet jumiin, mutta öitä ei pysty nukkumaan, kun vihloo. Lääkärit nosteli käsiään ja määräsi buranaa ja sairaslomaa. Ei parikymppisellä voi olla selkä kipeä. Aika helvetin kauan se sinnitteli vaan fysioterapian ja buranan voimin, kunnes sekin sai vihdoin tarpeekseen ja sanoi lääkärille, että nyt olisi parempi tutkia eikä arvailla. Itsehän tiesin jo kauan sitten, että selkärankareuma sillä on. Ja sehän se on näillä näkymin. Tutkimukset ei ole vielä lopussa, eikä näinollen mitään ihmeellisempiä lääkkeitäkään. Kaikki yöt se pyörii, kun selkää vihloo. Ja ne lääkärit, ne lääkärit... Buranaa buranaa.

Olisi näitä lisääkin, mutta ei kaikkea jaksa kirjoittaa. Yhtenä hyvänä kuitenkin appiukon turvonnut tulipunainen polvi ja 40 asteen kuume. Lääkäri määräsi buranaa, vaikka tyhmempikin ymmärtää, että siinä oli aika vakava tulehdus. Sanoinkin, että huomenna se on antibioottitiputuksessa, ja niinhän se oli.

No joo, mikä oli pointti? Ihan vaan se, että lääkärit ei välttämättä tajua hevon persettä mistään, tai sitten ei kiinnosta. Parikymppisellä voi olla pahoja selkäkipuja, vaikka lääkäri ei määräisi muuta kuin lämmintä kättä. Ja kukaan muu kuin asianomainen itse ei ole kykenevä sitä kipua määrittelemään. Se on jokaisen oma asia tunteeko tarvitsevansa siihen kipuun lievitystä vai ei. Ja kaikki selkävaivat eivät ole sellaisia mitkä vain hoidetaan kuntoon. Ihan niin kuin toi selkärankareuma. Jos se on, niin se on, eikä pois lähde.

Noista sun aikasemmista posteista tosiaan saa hieman erilaisen kuvan siitä määrästä mitä otat sitä lääkettä. Laillisuudeltaan toi lienee sama asia silti. Panacod luokitellaan ilman resptiä huumausaineeksi jota sinulla ei selkeästi ole, joten laillisuus lienee tosiaan ihan sama kuin se, että polttelisit ne paukut.

eikös tämä wääntäjä ollu omien puheiden mukaan joku päihdeasiantuntija? hienosti on oppi menny perille!

vielä palatakseni tuohon "unisavu" keskusteluun. minulla loppui tammikuussa armeija 5 päivää harmaissa olon jälkeen järjettömiin selkäkipuihin.
nämä kivut ovat erittäin harmillisia ottaen huomioon että olen aina ollut erittäin aktiivinen ja liikunnallinen, joten ne rajoittaa elämää erittäin paljon. mm. vapaaottelu ja voimannosto oli pakko lopettaa kokonaan. n 1-3 kertaa viikossa kärsin vastustamattomista uniongelmista selän takia, kivut ovat niin kovia/häiritseviä että uni ei tule luonnollisesti mitenkään, joten olen turvautunut Panacod nimiseen hermokipulääkkeeseen. se auttaa n 15-30 minuuttia ottamisen jälkeen niin että periaatteessa kipu ei tunnu häviävän mutta nukahdan samantien, koska kuuppa menee aivan sekaisin jo yhdestä pilleristä. ilman panacodia olisin todennäköisesti tulemassa mielisairaaksi unettomuuden takia, joten näen panacodin tällä hetkellä pelastavana asiana elämässäni.

mutta jos saisin valita kannabiksen ja panacodin väliltä ns. lääkinnällisessä käytössä, ei olisi MITÄÄN epäilystäkään ettenkö valitsisi kannabista. panacodin aiheuttama olotila on aivan järkyttävä, kroppa lopettaa toimintansa viimeistään 30 minuuttia lääkkeen ottamisen jälkeen, ja pian tuon jälkeen alan "sekoilla" pääni sisällä. koen kannabiksen paljon turvallisempana ja mielyttävämpänä kipulääkkeenä kuin panacodin.

PS. jos haluaisin kivut pois peruskipulääkkeillä(burana, panadol, tramalin, paramax jnejne..) joutuisin vetämään yliannostuksen että menisin tiedottomaan tilaan. kannabis on tähänastisista "aineista" ainoa joka on helpottanut kipuihin eikä ole aiheuttanut vaarallista tai epämiellyttävää olotilaa, päinvastoin siitä tulee miellyttävä olotila ilman minkäänlaisia hourailuja tai sekoiluja.

sallisitko vaikka japi minunlaisilleni ihmisille kannabiksen käytön lääkinnällisessä mielessä? vai pakottaisitko vetämään panacodia turpaan niin kauan että se ei enää toimi ja olisi siirryttävä heroiini johdannaisiin?
- jos et, miksi? yritä vaikka itsellesi perustella se että synteettiset hermostolääkkeet ovat parempia kuin kannabis.

ainiin mutta eihän minun sanalla ole mitään väliä kun olen käyttänyt kannabista, eikö?
:offtopic:

Kivun syyt, oireet ja hoito

Heikkilä on miettinyt wähä eri kulmista "kivun olemusta".
Antin "Siunattu Kipu" kirja on asiallinen teos.

P.S. Toivottavasti peakz selkäkipusi helpottavat.. !

No tulihan se siltä. Pitää ihan paikkansa tosiaan, että olen pumpannut itseeni enemmän lääkkeitä kun moni muu täällä ihan kattavasti huumeita,anaboleista, normi lääkkeisiin. Skaala on tosi laaja kun laskee mukaan vielä ihan lailliset ja laittomastikkin saadut reseptilääkkeet. En siltikään suosittele mitään noista kenellekkään.
Mikäli olet yhtään lukenut juttujani niin en suosittele anabolejakaan kenellekkään. Päin vastoin.
Joskus kun olin niin tyhmä, että tein noin ja elin noin. Nyt olen fiksumpi tässäkin asiassa.

Noi reseptiaine koukutkin on ihan tuttuja mulle kipulääkkeiden, rauhottavien ja unilääkkeiden osalta. Onneksi en tarvitse enää mitään noista

Tarkoitus ei ollu alkaa arvostelee. Lähinnä mietitytti et missä vaiheessa oot tullu ns. uskoon. Ennenhän sua ei selkeestikään kiinnostanu yhtään se mikä on laillista ja nykyään taas laillisuus on sulle selkeesti iso perustelu siihen miten suhtaudut eri päihteisiin. Väittäisin, että sun kokemukset myös vähän kyseenalaistaa sun puolueettomuuden puhua viihdekäytöstä, koska et oo ite siinä onnistunu pysymään. Toisaalta se myös saattaa niiden silmiä, jotka kuvittelee ettei jää mihinkään koukkuun. Ite en pidä ääripäistä missään asioissa, sen takia noi sun, wääntäjän ja etenkin Japin jutut saa välillä käsikarvat pystyyn. Ite tosiaan oon siellä toisessa laidassa, mutten ihan yhtä laidalla ku te, vaikka joskus kaikkien huumausaineiden laillistamisesta oonkin puhunu. Kaikkien laillistaminen kiinnostais nähdä sen takia, et näkis miten se vaikuttais pitkässä juoksussa.

edit. oon uskomattoman huono kokoomaan ajatuksia sanoiks..

Tarkoitus ei ollu alkaa arvostelee. Lähinnä mietitytti et missä vaiheessa oot tullu ns. uskoon. Ennenhän sua ei selkeestikään kiinnostanu yhtään se mikä on laillista ja nykyään taas laillisuus on sulle selkeesti iso perustelu siihen miten suhtaudut eri päihteisiin. Väittäisin, että sun kokemukset myös vähän kyseenalaistaa sun puolueettomuuden puhua viihdekäytöstä, koska et oo ite siinä onnistunu pysymään. Toisaalta se myös saattaa niiden silmiä, jotka kuvittelee ettei jää mihinkään koukkuun. Ite en pidä ääripäistä missään asioissa, sen takia noi sun, wääntäjän ja etenkin Japin jutut saa välillä käsikarvat pystyyn. Ite tosiaan oon siellä toisessa laidassa, mutten ihan yhtä laidalla ku te, vaikka joskus kaikkien huumausaineiden laillistamisesta oonkin puhunu. Kaikkien laillistaminen kiinnostais nähdä sen takia, et näkis miten se vaikuttais pitkässä juoksussa.

edit. oon uskomattoman huono kokoomaan ajatuksia sanoiks..

EIpä kai siinä mitään "uskoon" tuloa tullut sen kummemmin. Riitti se lääkkeiden huuruinen elämä ja paha olo joka siitä tuli. Ilman noita lääkkeitä, laillisia ja laittomia, on huomattavasti parempi ja tasainen olo.

Se miks mä näistä puhun on ehkä se, että jos joku vaikka olis niin fiksu ettei kävis samaa tietä läpi.

Kivun syyt, oireet ja hoito

Heikkilä on miettinyt wähä eri kulmista "kivun olemusta".
Antin "Siunattu Kipu" kirja on asiallinen teos.

P.S. Toivottavasti peakz selkäkipusi helpottavat.. !

kiitos sulle kun laitoit tuon. tällä hetkellä kuntoutus on menossa, tai on itseasiassa ollut jo armeijan päättymisen jälkeen.. eli viimeiset 7 kuukautta eikä homma ole mennyt yhtään parempaan suuntaan. heikkilä on lääkäri jonka vastaanotolle haluaisin, ainakaan kuopion yliopistollisessa sairaalassa minua ei otettu vakavasti :/ pitää vaan toivoa että magneettikuvissa näkyy jotain konkreettista ja se saadaan hoidettua/leikattua.

tänään jouduttiin tyttöystävän kanssa perumaan inception leffailta selkäkipujen takia -.-

PS. pohjoisvirta et usko miten kiva on lukea välillä tekstiä jossa ei haukuta narkkariks ja valehtelijaks. kiitos

:D

Suositut

Back
Ylös Bottom