Päihdepolitiikka

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Tasapainoisen ihmisen ei tarvitse käyttää mitään kannabista. Mielialahäiriöisille ja psyykkisesti sairaille aine sopii huonosti. Ketähän ainetta sitten tarvitsee... Itse uskon, että jollain tavalla epävakaa ihminen kaipaa pössyttelyä, jolla rauhoittaa oloaan. Aina vedotaan, että joku professori tai muu älykkökin polttelee. Ei se sitä kuitenkaan tarkoita, että psyyke olisi ihan tasapainossa jos thc: a itseensä imuroi. Toki se täytyy sano, että ei pössyttelijät yleensä pahaa tee muuta kun itselleen. Harmittomia ihmisiä. En kuitenkaan oman lapsen haluaisi sellasta harrastusta aloittavan.

Eli valtaosa suomalaisista on epätasapainoisia koska he käyttävät alkoholia?

Jokainen joka tuntee pitkään pilveä pössytellen. Vaikkakin ihan vaan viikonloppuisin. Niin ymmärtää kuinka sumussa nämä ovat. Ihan kujalla. Vähän niinku vanha boxaaja jolla tyhmä lehmän katse.

Armeijasta sain vapautuksen kolmen alimman välilevyn kuivumisen takia ja sen myötä tulleista selkäongelmista mitkä voimailun ansiosta ovat tosin historiaa. Myös treenaus kiinnosti kovasti enemmän ja sen jälkeen olenkin hakenut muutamat sm-mitalit. Pitääkö lääkärin lausunnot ja magneettikuvat pastea vielä esille?

Mutta ei ollut uniongelmia ja masennusta, mistä taisit joskus chatissäkin kirjotella, kö?

Tasapainoisen ihmisen ei tarvitse käyttää mitään kannabista. .

Ei varmasti tarvitse. Ei tarvitse muitakaan päihteitä. Ihmiset kuitenkin hakevat hupia ja irtiottoja arjesta. Myös tasapainoiset. Kuka viinalla, kuka kannabiksella ja joku vaikkapa juoksemalla maratonin. Sellaisia me ollaan. Tässäkin keskustelussa pitäisi molempien osapuolien ymmärtää tietyt faktat eikä elää haavemaailmassa (toiset täysin päihteettömässä ja toiset siellä, jossa vedetään yhtä hamppuköyttä).

Jokainen joka tuntee pitkään pilveä pössytellen. Vaikkakin ihan vaan viikonloppuisin. Niin ymmärtää kuinka sumussa nämä ovat. Ihan kujalla. Vähän niinku vanha boxaaja jolla tyhmä lehmän katse.

Viikonloppupolttelijoista en tunne yhtään tuollaista. Mutta kuten kirjoitinkin, niin lähestulkoon päivittäin ja reiluja määriä käyttävistä tulee usein näitä perus surffidudeja. Mutta kuten jo sataan kertaan sanottua, niin ei kukaan fiksu ihminen päihdytä itseään päivittäin. Kannabikseen voi soveltaa samaa sanontaa kuin viinaankin: ... viisasten juoma. Ongelmayksilöt, jotka ovat syystä tai toisesta ajautuneet ahdinkoon ja ovat päihteisiin taipuvaisia, vetävät joka tapauksessa päänsä sekaisin. Tällaisissa tapauksissa toivon hartaasti, että se päihde on kannabis. Tietysti kaikin keinoin pitää ennalta ehkäistä tätä ojaan ajautumista. Nuorisotyöt sun muut, joista sie taidat tietää enemmän.

Jos haluaisin vetästä yhet jointit kaverin kans ku aurinkoisella ilmalla ollaan ulkona soittamassa kitaraa, olen henkisesti epätasapainoinen? Entä onko kieltolaki onnistunut, kun tiedän todella monta ihmistä, jolta saisin kannabista muutaman tunnin varoitusajalla, vaikka en todellakaan pyöri "pilviporukoissa"?

eikös tämä wääntäjä ollu omien puheiden mukaan joku päihdeasiantuntija? hienosti on oppi menny perille!

vielä palatakseni tuohon "unisavu" keskusteluun. minulla loppui tammikuussa armeija 5 päivää harmaissa olon jälkeen järjettömiin selkäkipuihin. nämä kivut ovat erittäin harmillisia ottaen huomioon että olen aina ollut erittäin aktiivinen ja liikunnallinen, joten ne rajoittaa elämää erittäin paljon. mm. vapaaottelu ja voimannosto oli pakko lopettaa kokonaan. n 1-3 kertaa viikossa kärsin vastustamattomista uniongelmista selän takia, kivut ovat niin kovia/häiritseviä että uni ei tule luonnollisesti mitenkään, joten olen turvautunut Panacod nimiseen hermokipulääkkeeseen. se auttaa n 15-30 minuuttia ottamisen jälkeen niin että periaatteessa kipu ei tunnu häviävän mutta nukahdan samantien, koska kuuppa menee aivan sekaisin jo yhdestä pilleristä. ilman panacodia olisin todennäköisesti tulemassa mielisairaaksi unettomuuden takia, joten näen panacodin tällä hetkellä pelastavana asiana elämässäni.

mutta jos saisin valita kannabiksen ja panacodin väliltä ns. lääkinnällisessä käytössä, ei olisi MITÄÄN epäilystäkään ettenkö valitsisi kannabista. panacodin aiheuttama olotila on aivan järkyttävä, kroppa lopettaa toimintansa viimeistään 30 minuuttia lääkkeen ottamisen jälkeen, ja pian tuon jälkeen alan "sekoilla" pääni sisällä. koen kannabiksen paljon turvallisempana ja mielyttävämpänä kipulääkkeenä kuin panacodin.

PS. jos haluaisin kivut pois peruskipulääkkeillä(burana, panadol, tramalin, paramax jnejne..) joutuisin vetämään yliannostuksen että menisin tiedottomaan tilaan. kannabis on tähänastisista "aineista" ainoa joka on helpottanut kipuihin eikä ole aiheuttanut vaarallista tai epämiellyttävää olotilaa, päinvastoin siitä tulee miellyttävä olotila ilman minkäänlaisia hourailuja tai sekoiluja.

sallisitko vaikka japi minunlaisilleni ihmisille kannabiksen käytön lääkinnällisessä mielessä? vai pakottaisitko vetämään panacodia turpaan niin kauan että se ei enää toimi ja olisi siirryttävä heroiini johdannaisiin?
- jos et, miksi? yritä vaikka itsellesi perustella se että synteettiset hermostolääkkeet ovat parempia kuin kannabis.

ainiin mutta eihän minun sanalla ole mitään väliä kun olen käyttänyt kannabista, eikö?

Kieltolain poistamisen puolestapuhuminen päihteiden käytön vähentämiseksi kuulostaa todella mielenkiintoselta yhtälöltä, varsinkin henkilöiltä jotka haluaisivat poltella päihdettä (kannabis)..

eikös tämä wääntäjä ollu omien puheiden mukaan joku päihdeasiantuntija? hienosti on oppi menny perille!

vielä palatakseni tuohon "unisavu" keskusteluun. minulla loppui tammikuussa armeija 5 päivää harmaissa olon jälkeen järjettömiin selkäkipuihin. nämä kivut ovat erittäin harmillisia ottaen huomioon että olen aina ollut erittäin aktiivinen ja liikunnallinen, joten ne rajoittaa elämää erittäin paljon. mm. vapaaottelu ja voimannosto oli pakko lopettaa kokonaan. n 1-3 kertaa viikossa kärsin vastustamattomista uniongelmista selän takia, kivut ovat niin kovia/häiritseviä että uni ei tule luonnollisesti mitenkään, joten olen turvautunut Panacod nimiseen hermokipulääkkeeseen. se auttaa n 15-30 minuuttia ottamisen jälkeen niin että periaatteessa kipu ei tunnu häviävän mutta nukahdan samantien, koska kuuppa menee aivan sekaisin jo yhdestä pilleristä. ilman panacodia olisin todennäköisesti tulemassa mielisairaaksi unettomuuden takia, joten näen panacodin tällä hetkellä pelastavana asiana elämässäni.

mutta jos saisin valita kannabiksen ja panacodin väliltä ns. lääkinnällisessä käytössä, ei olisi MITÄÄN epäilystäkään ettenkö valitsisi kannabista. panacodin aiheuttama olotila on aivan järkyttävä, kroppa lopettaa toimintansa viimeistään 30 minuuttia lääkkeen ottamisen jälkeen, ja pian tuon jälkeen alan "sekoilla" pääni sisällä. koen kannabiksen paljon turvallisempana ja mielyttävämpänä kipulääkkeenä kuin panacodin.

PS. jos haluaisin kivut pois peruskipulääkkeillä(burana, panadol, tramalin, paramax jnejne..) joutuisin vetämään yliannostuksen että menisin tiedottomaan tilaan. kannabis on tähänastisista "aineista" ainoa joka on helpottanut kipuihin eikä ole aiheuttanut vaarallista tai epämiellyttävää olotilaa, päinvastoin siitä tulee miellyttävä olotila ilman minkäänlaisia hourailuja tai sekoiluja.

sallisitko vaikka japi minunlaisilleni ihmisille kannabiksen käytön lääkinnällisessä mielessä? vai pakottaisitko vetämään panacodia turpaan niin kauan että se ei enää toimi ja olisi siirryttävä heroiini johdannaisiin?
- jos et, miksi? yritä vaikka itsellesi perustella se että synteettiset hermostolääkkeet ovat parempia kuin kannabis.

ainiin mutta eihän minun sanalla ole mitään väliä kun olen käyttänyt kannabista, eikö?

Mitäs veikkaat, jos panacodi toimi tolleen, niin miten hyvin se kannabis olisi helpottanut?

Entä onko kieltolaki onnistunut, kun tiedän todella monta ihmistä, jolta saisin kannabista muutaman tunnin varoitusajalla, vaikka en todellakaan pyöri "pilviporukoissa"?

Nii, mitäpä sitä laillistamaan kun tilanne tosiaan on tämä. Monessa sallitussakin maassa pössyttely on itse asiassa laitonta mutta käytöstä ei rangaista mitenkään vrt. suomen pyöräkypärä laki.

Enkä jaksa uskoa että kannabisen laillistamisella on rikollisesti mitään suuria merkityksiä. Kyllä rikosliigojen rahat taitaa valtaosittain tulla muista aineista kuin kannabiksesta, ja kuten todettu että kannabis ei aiheuta minkäänlaista riippuvuutta niin tuskimpa kannabiksen käyttäjistä löytyy niitä automankka -varkaita jotka rahoittaa käyttöä rikoksilla...

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€

Eikö se sit vaan ois helpompaa poltella kannabista kipulääkkeenä kuin ottaa panacodia?? Tuntuis olevan helppo ratkasu jos olet itsekkin sitä mieltä. Jätät ne pacodit pois ja polttelet vaan.

Eikö se sit vaan ois helpompaa poltella kannabista kipulääkkeenä kuin ottaa panacodia?? Tuntuis olevan helppo ratkasu jos olet itsekkin sitä mieltä. Jätät ne pacodit pois ja polttelet vaan.

Panacod laillinen ja kannabis laiton. Noita kipulääkkeitä popsitaan muuten ihan vitusti ja sitten niihin addiktoidutaan. Mut eihän sillon puhuta huume-, vaan lääkeriippuvuudesta ja noissahan ei todellisuudessa oo mitään muuta eroa ku se mistä huumaava aine on saatu.

Jotenkin kummallista et neljästä suurimmasta tähän threadiin kirjoittavasta kannabiksen vastustajasta ainakin puolet on pumpannu ittensä täyteen laittomia lääkkeitä lihaksiansa kasvattaakseen. Sitte kehdataan vielä moralisoida kuitenkin suht harmittoman kasvin polttelusta. Vai onko niistä ajoista opittu ja nyt sitä oppia sovelletaan kaikkiin aineisiin minkä käyttöä laki ei salli?

edit. ja peakzille suosittelisin kuntoutusta. Eiköhän joku asiansa osaava fysioterapeutti yhdessä lääkärin kanssa laita sun selän siihen kuntoon ettei tartte käyttää mitään aineita kivun poistamiseks..

Kunnes jää viranomaisille kiinni ja tienaa itselleen sakot, ehdollista kakkua, ja mahdollisen H-merkinnän.

Mitäs veikkaat, jos panacodi toimi tolleen, niin miten hyvin se kannabis olisi helpottanut?

jaa.. et sitten viitsinyt edes lukea postaustani. eipä ole ensimmäinen kerta.

"kannabis on tähänastisista "aineista" ainoa joka on helpottanut kipuihin eikä ole aiheuttanut vaarallista tai epämiellyttävää olotilaa, päinvastoin siitä tulee miellyttävä olotila ilman minkäänlaisia hourailuja tai sekoiluja."

Kieltolain poistamisen puolestapuhuminen päihteiden käytön vähentämiseksi kuulostaa todella mielenkiintoselta yhtälöltä, varsinkin henkilöiltä jotka haluaisivat poltella päihdettä (kannabis)..

olet oikeassa, kuulostaa varmasti jokaisen korvaan erikoiselta. varsinkin niiden jotka eivät ole ko. asiaan perehtyneet (yhtään). minustakin se kuulosti alussa oudolle kun löysin tämän "kannabis" aiheen netistä, että muka laillistamisella saadaan vähennettyä käyttäjämääriä.

mitäpä tuohon voi muuta sanoa kuin että face the facts ja katso tilastoja ja tutkimuksia.

Panacod laillinen ja kannabis laiton. Noita kipulääkkeitä popsitaan muuten ihan vitusti ja sitten niihin addiktoidutaan. Mut eihän sillon puhuta huume-, vaan lääkeriippuvuudesta ja noissahan ei todellisuudessa oo mitään muuta eroa ku se mistä huumaava aine on saatu.

minä olen jo panacodiin tavallaan riippuvainen. ilman sitä tulisin todennäköisesti hulluksi. olenko siis sairas panacod riippuvainen narkkaripaskahiki? - e

kyl!! legalize it =)

Kunnes jää viranomaisille kiinni ja tienaa itselleen sakot, ehdollista kakkua, ja mahdollisen H-merkinnän.

jeps.... No sitte ei auta ku tyytyä itkemään täällä siitä kuinka panocodi saa olosi sekavaksi. Helpompaa olisi kun polttelisit pilveä ja olisit ilman kipuja sillä riskillä, että voisit jäädä kiinni. Suomessa tosin se riski, että jäisit käyttörikoksesta kiinni on hyvin minimaalinen.

p.s jos kivut pahenee myös amfetamiinia ja heroiinia voi käyttää tehokkaasti kipulääkkenä. Ovat todella tehokkaita siihen

minä olen jo panacodiin tavallaan riippuvainen. ilman sitä tulisin todennäköisesti hulluksi. olenko siis sairas panacod riippuvainen narkkaripaskahiki? - e
)

Et ole, mutta tosta kierteestä olis parempi päästä eroon. Ei se selkä lääkkeillä parane ja oot about 20v. Itellä oli ton ikäsenä välilevynpullistuma ja nyt pystyn elää täysin normaalia elämää. Tietysti huono ergonomia, liian rankat harrastukset jne. välillä jumittaa selän pahastikin, mut eipä tuo liiemmin haittaa enää. Viimeks keväällä ollu vaikeeta ku alotin lenkkeilyn eikä selkä tykännykään siitä ajatuksesta. Meni pari viikkoa totuttaa se ajatukseen tunnin lenkeistä hiekkatiellä.

En sallisi, en näe perusteluita tuollaiselle kivuille poltella sätkiä. Hoidata se selkä kuntoon, joku osaa varmasti kertoa mikä on vialla, ei sitä panacodiakaan ikuisesti sulle määrätä, kuten ei Kannabistakaan määrättäisi, ja tiedän paljon selkäkivuista olen ollut niiden kanssa tekemisissä teini iästä lähtien vähän väliä, ja olen myös syönyt noita lääkkeitä mitä sinä syöt, jos ne lääkkeet tuntuvat sopimattomilta sinulle, käy lääkärille kertomassa siitä ja varmasti määrää muuta. Näen kannabiksen käytön lääkeaineena ainoastaan silloin järkevänä kun se on ainut vaihtoehto lievittääkseen kipuja, kuten esimerkiksi ilmeisesti joillain syöpäpotilailla näin on, mutta en näe mitään järkeä vaatia kannabista hoitokeinoksi sen takia että joku paikka on kipeä.

Myönnä pois että tykkäät vaan pössytellä ja keksit tekosyitä miksi voisit, ei tarvitse kierrellä ja kaarrella sitä.

mitäpä tuohon voi muuta sanoa kuin että face the facts ja katso tilastoja ja tutkimuksia.

Muiden maiden tilastojen kattominen ja miettinen mitä Suomessa tuli samalla mallilla käymää on yhtä älyvapaata, kuin että kehitetään lääke jota testataan porsaalla ja sitten hoidetaan sillä norsuja..

Muiden maiden tilastojen kattominen ja miettinen mitä Suomessa tuli samalla mallilla käymää on yhtä älyvapaata, kuin että kehitetään lääke jota testataan porsaalla ja sitten hoidetaan sillä norsuja..

Ja vielä jos tukeudutaan tutkimuksiin jotka on myöhemmin todettu epä tieteellisiksi spekulaatioksi. Ei nostata luottamusta :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom