eikös tämä wääntäjä ollu omien puheiden mukaan joku päihdeasiantuntija? hienosti on oppi menny perille!
vielä palatakseni tuohon "unisavu" keskusteluun. minulla loppui tammikuussa armeija 5 päivää harmaissa olon jälkeen järjettömiin selkäkipuihin. nämä kivut ovat erittäin harmillisia ottaen huomioon että olen aina ollut erittäin aktiivinen ja liikunnallinen, joten ne rajoittaa elämää erittäin paljon. mm. vapaaottelu ja voimannosto oli pakko lopettaa kokonaan. n 1-3 kertaa viikossa kärsin vastustamattomista uniongelmista selän takia, kivut ovat niin kovia/häiritseviä että uni ei tule luonnollisesti mitenkään, joten olen turvautunut Panacod nimiseen hermokipulääkkeeseen. se auttaa n 15-30 minuuttia ottamisen jälkeen niin että periaatteessa kipu ei tunnu häviävän mutta nukahdan samantien, koska kuuppa menee aivan sekaisin jo yhdestä pilleristä. ilman panacodia olisin todennäköisesti tulemassa mielisairaaksi unettomuuden takia, joten näen panacodin tällä hetkellä pelastavana asiana elämässäni.
mutta jos saisin valita kannabiksen ja panacodin väliltä ns. lääkinnällisessä käytössä, ei olisi MITÄÄN epäilystäkään ettenkö valitsisi kannabista. panacodin aiheuttama olotila on aivan järkyttävä, kroppa lopettaa toimintansa viimeistään 30 minuuttia lääkkeen ottamisen jälkeen, ja pian tuon jälkeen alan "sekoilla" pääni sisällä. koen kannabiksen paljon turvallisempana ja mielyttävämpänä kipulääkkeenä kuin panacodin.
PS. jos haluaisin kivut pois peruskipulääkkeillä(burana, panadol, tramalin, paramax jnejne..) joutuisin vetämään yliannostuksen että menisin tiedottomaan tilaan. kannabis on tähänastisista "aineista" ainoa joka on helpottanut kipuihin eikä ole aiheuttanut vaarallista tai epämiellyttävää olotilaa, päinvastoin siitä tulee miellyttävä olotila ilman minkäänlaisia hourailuja tai sekoiluja.
sallisitko vaikka japi minunlaisilleni ihmisille kannabiksen käytön lääkinnällisessä mielessä? vai pakottaisitko vetämään panacodia turpaan niin kauan että se ei enää toimi ja olisi siirryttävä heroiini johdannaisiin?
- jos et, miksi? yritä vaikka itsellesi perustella se että synteettiset hermostolääkkeet ovat parempia kuin kannabis.
ainiin mutta eihän minun sanalla ole mitään väliä kun olen käyttänyt kannabista, eikö?