- Ikä
- 35
Miksi pitää vetää yhtään mitään !Joopa joo. Kannabiksen väitetyistä harmeista verrattuna alkoholiin saisi aika pitkän keskustelun. Itse en ymmärrä miksi pitää vetää kaatokännit.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miksi pitää vetää yhtään mitään !Joopa joo. Kannabiksen väitetyistä harmeista verrattuna alkoholiin saisi aika pitkän keskustelun. Itse en ymmärrä miksi pitää vetää kaatokännit.
Miksi pitää vetää yhtään mitään !
Miksi pitää vetää yhtään mitään !
Oisko vaikka siks viisaampaa, että se on laillista, mutta kannabis katsotaan huumausaineeksi?Joopa joo. Kannabiksen väitetyistä harmeista verrattuna alkoholiin saisi aika pitkän keskustelun. Itse en ymmärrä miksi pitää vetää kaatokännit.
Taas puolustamassa , valot päälle. Huumeista on vain harmia.Joopa joo. Kannabiksen väitetyistä harmeista verrattuna alkoholiin saisi aika pitkän keskustelun. Itse en ymmärrä miksi pitää vetää kaatokännit.
Kannabiksen käyttö lääkkeenä on kyllä tosin todettu toimivan aika moneen. Ja omasta mielestäni sen käyttö tulisi muutenkin sallia. Ja vielä sen verran että tekoa en puolustele koska lakien mukaan mennään vaikka mitä mieltä ollaan.Taas puolustamassa , valot päälle. Huumeista on vain harmia.
Joo, no Suomi tulee varmasti olemaan ikuisesti takapajula tämän asian suhteen, vaikkakin isot propsit päättäjille lääkekannabiksen sallimiselle. Monessa muussa maassa on ymmärretty kohdentaa poliisien rajatut resurssit oikean rikollisuuden torjumiseen ja kerätty siinä sivussa miljardiluokan verotulot.Oisko vaikka siks viisaampaa, että se on laillista, mutta kannabis katsotaan huumausaineeksi?
Olen aina kannabiksen puolella, kun sitä verrataan alkoholiin, joka aiheuttaa vuosittain Suomessakin tuhansia kuolemia, pahoinpitelyitä, onnettomuuksia, sairauksia, kuolonkolareita ja-mitä-näitä-nyt-oli.Taas puolustamassa , valot päälle. Huumeista on vain harmia.
Eli aina kun harrastat seksiä, yrität saada kumppanin raskaaksi? Ootko lesta vai muuten vain erityinen yksilö?Huumeiden vetäminen on vähän kuin nussiminen ilman tarkoitusta lisääntyä, ei mitään järkee.
Just näin. Ja miksi harrastaa mitään. Miksi käydä salilla? Elämän isoja kysymyksiä.Nii eli kannabis on huume mutta alkoholi ei, koska poliitikot on niin päättäneet?
Miks vetää mitään? nii miks ei vaa istuis kotona 247 neljän seinän sisällä, koska hauskanpitohan on yliarvostettua ja jointti vaarallista
Eli aina kun harrastat seksiä, yrität saada kumppanin raskaaksi? Ootko lesta vai muuten vain erityinen yksilö?
Ja tässä onkin tärkein syy sille, miksi kannabis tulisi laillistaa myös Suomessa.Ongelmahan tässä ei ole Kannabis tai sen haitat verrattuna alkoholiin yms. Ihan sama itelle, mutta ne rahat millä kannabista ostetaan niin tuskin verojen kautta tuetaan lasten sairaalaan vaan ehkä mene osttain sellaisten henkilöiden käsiin jotka tekevät näitä "oikeita" rikoksia suomessa.
lasten sairaalaan vaan ehkä mene osttain sellaisten henkilöiden käsiin jotka tekevät näitä "oikeita" rikoksia suomessa.
Enpä ole verrannut alkoholiin, joten vastaus oli vähän outo. Lähtökohtaisesti huumeet on pahasta.Olen aina kannabiksen puolella, kun sitä verrataan alkoholiin, joka aiheuttaa vuosittain Suomessakin tuhansia kuolemia, pahoinpitelyitä, onnettomuuksia, sairauksia, kuolonkolareita ja-mitä-näitä-nyt-oli.
Nyt kun kerran tässä keskustellaan kannabiksesta niin oma mielipide on se että kannabis madaltaa kynnystä kokeilemaan muita huumeita.
Kaikki kaverit ketä tunnen niin ovat kannabiksen jälkeen kokeilleet vahvempia huumeita. Tämän takia olen sitä mieltä että kannabista ei tulisi koskaan laillistaa.
Tähän voitte nyt kaikki tulla inisee, ei nimittäin kiinnosta.