Deleted member 20129
Pähkinänkuoressa, suomeen ei päde tutkimukset ja muiden maiden kokemukset koska ne maat eivät ole suomi. Koska suomesta ei ole kokemuksia kannabiksen laillistamisesta, koska kannabis on laitonta, tulee sen myös pysyä laittomana. Makes perfect sense!
Taidatkin olla päättelyn maailmanmestari.
Suomeen ei todellakaan päde tutkimukset mitkä tehty jossain muualla. Suomeen voidaan soveltaa näitä tutkimuksia ja tehdä päätelmiä miten Suomessa nämä asiat voisivat mennä. Niin kauan, kuin tähän on saatu joku käytännönläheinen teoria ei kannabista tulla laillistamaan - mun mielestä tämä on niin selvää kuin mahdollista. Se on aivan sama mitä mieltä kukin on, kun voidaan tehdä johtopäätös että kannabis on laitonta niin pitkään kunnes tullaan saamaan joku selkeä vastaus tähän aiheeseen, jonka perusteella voidaan alkaa suunnittelemaan sitä laillisuuden astetta millä lähdetään tätä aihetta käsittelemään.
Asia ei ikinä tule menemään niin, että: "Naps- ny se on laillista - kaikki on hyvin ja rullaa helposti". Tai voihan se noin mennä, mutta minä olen sitä mieltä että se ei niin mene.