Älä nyt rupea noihin vertaamaan sentään :D Hiukan eri kaliiberin ongelmat seuraa noista napeista ja niiden väärinkäytöstä.
Ja vaivan joihin noita saa on oltava vähintään tasoa "no vähän nyt tuntu siltä että jotkut napit ois jees" suomessa. Eli mikä tahansa keksittykkin käy. Tiedän ihmisiä joille lääkäri on itse antanut kirjan ja sanonut että lueskele tuosta mitä kirjoitetaan... Noilla osittain myös hoidetaan samoja vaivoja joita voisi kannabikella lääkitä, mutta arvaa kumman käyttö on helpompi lopettaa noiden vai kannan, sekä kumpi on patentoitu ja kumpaa ei voi patentoida... Sitten lopuksi voit arvata miksi sinullekkin on tuollaista valhetta opetettu mitä paasaat täällä.
Sä voit arvailla ihan mitä sä haluat. Oon varmaan kertonu jo miten paljon olen ollut tekemisissä ihan oiekesti ko tuotteen kanssa. Suunnilleen sen aikaa ku sä olet elänyt.
Ammut helvetin hienosti täysin ohi asian. Jälleen kerran, vai koitatko provota vaan noin helvetin huonosti?? Kyse oli esimerkistä. Eli jos puhutaan lääkekäytötä niin se on aivan toinen asia kuin päihtyminen. Koitin vaan kiinnittää huomiota siihen, että päihdekeskustelu ja lääkinnällisen hoidon keskustelu ovat kaksi eri asiaa. Nyt oli kyse siitä päihdekeskustelusta. Joko menee ymmärrykseen.
Vertaus kuvani oli varmaankin huono, mutta on vaan yksinkertaisesti vitun hölmöä lähteä nussimaan pilkkua siitä vertauksesta.
Miksi muuten et vastannut edes mitään siitä kun kerroin että ne sun lähteesi eivät tosiaan olleet kovin todellisuuspohjaisia etkä ilmeisesti itse edes vaivautunut tarkistamaan mitä väität lähteiksesi ns. "tiedoillesi", ne eivät tosiaan toimineet kuin harva ja toimivista 2 esitti keskenään eriäviä tuloksia, ja sitten oli vielä se yksi joka oli jo kirjoitusasuaan myöten kieliposkessa tehty :D
Copy paste ei toiminut. Kyse oli MrNaiskain laittamista linkeistä, Mikäli huomasit niin laitoin linkin siihen postaukseen jossa ne toimivat.
Minua on aina ihmetyttänyt että miksi kukaan vaivautuu huutamaan sivusta toiseen pysyvällä nimimerkillä älyttömyyksiä jotka kumoutuvat kerta toisensa perään ja sitten ne huudetaan uusiksi. Minun on pakko vetää johtopäätös siitä että oikeasti uskot kannabiksen vastaiseen propagandaan ja uskovaisten kanssa on muistaakseni melko turha keskustella asioista jotka ovat fakta vs usko... Trollausta en laske vaihtoehdoksi kun on kuitenkin pidempiaikainen nick.
Mä uskon tosiaan, että on paljonki asioita joita et tajua, tai tule ikinä ymmärtämään.
![Smile :) :)](/smilies/smile.png)
Tämä ei varmaan ole ainoa asia, eikä varmaan kannata ihmetellä jos useemman kerran ihmiset selittävät asioita jotka ovat sinulle vaikeita ymmärtää.
Voit kyllä puhua, kuuntelen kyllä. Paistaa noista sun kirjoituksista sellanen kiihko läpi et mitäs jos tsillaisit hetken ja laitat bongin pörisemään.
Laitan sulle linkin kivaan musiikkin ja voit siinä rentoutua ja päästää pahan olon pois
http://www.youtube.com/watch?v=HXnWzw7Zdo0 :piis:
Olet ihan oikeassa, fakta vs usko tosiaan on, en vaan tiedä kumpaa sinä edustat.