Päihdepolitiikka

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Nyt pitäs sit kuitenki muistaa, et lääkinnällinen käyttö ja päihtyminen ovat aivan eri asioita. Oishan se kiva vedellä pameja ta xanoreita päivät pitkät. Niistä tulee rento ja huoleton olo ja niilläkin on positiivisia vaikutuksia. NEkin ovat silti ja ihan syystä reseptilääke ja sulla pitää olla ihan oikeesti joku vaiva johon niitä tarvitaan. Lääkettähän ei yleensä oteta ilman vaivoja.

Nyt pitäs sit kuitenki muistaa, et lääkinnällinen käyttö ja päihtyminen ovat aivan eri asioita. Oishan se kiva vedellä pameja ta xanoreita päivät pitkät. Niistä tulee rento ja huoleton olo ja niilläkin on positiivisia vaikutuksia. NEkin ovat silti ja ihan syystä reseptilääke ja sulla pitää olla ihan oikeesti joku vaiva johon niitä tarvitaan. Lääkettähän ei yleensä oteta ilman vaivoja.

Älä nyt rupea noihin vertaamaan sentään :D Hiukan eri kaliiberin ongelmat seuraa noista napeista ja niiden väärinkäytöstä.
Ja vaivan joihin noita saa on oltava vähintään tasoa "no vähän nyt tuntu siltä että jotkut napit ois jees" suomessa. Eli mikä tahansa keksittykkin käy. Tiedän ihmisiä joille lääkäri on itse antanut kirjan ja sanonut että lueskele tuosta mitä kirjoitetaan... Noilla osittain myös hoidetaan samoja vaivoja joita voisi kannabikella lääkitä, mutta arvaa kumman käyttö on helpompi lopettaa noiden vai kannan, sekä kumpi on patentoitu ja kumpaa ei voi patentoida... Sitten lopuksi voit arvata miksi sinullekkin on tuollaista valhetta opetettu mitä paasaat täällä.

Miksi muuten et vastannut edes mitään siitä kun kerroin että ne sun lähteesi eivät tosiaan olleet kovin todellisuuspohjaisia etkä ilmeisesti itse edes vaivautunut tarkistamaan mitä väität lähteiksesi ns. "tiedoillesi", ne eivät tosiaan toimineet kuin harva ja toimivista 2 esitti keskenään eriäviä tuloksia, ja sitten oli vielä se yksi joka oli jo kirjoitusasuaan myöten kieliposkessa tehty :D

Minua on aina ihmetyttänyt että miksi kukaan vaivautuu huutamaan sivusta toiseen pysyvällä nimimerkillä älyttömyyksiä jotka kumoutuvat kerta toisensa perään ja sitten ne huudetaan uusiksi. Minun on pakko vetää johtopäätös siitä että oikeasti uskot kannabiksen vastaiseen propagandaan ja uskovaisten kanssa on muistaakseni melko turha keskustella asioista jotka ovat fakta vs usko... Trollausta en laske vaihtoehdoksi kun on kuitenkin pidempiaikainen nick.

Oletan, että olet lääkäri, psykiatri, psykologi tai jonkin sortin terveydenalan ammattilainen kun osaat tehdä diagnoosin tätä tapahtumasta. Vai oliko vaan veikkaus?

En ole mikään noista. Mutta sinä ilmeisesti olet, koska minä en voi mielestäsi tehdä diagnoosia mutta sinä voit?
Mutta vaikken olekkaan mikään noista niin tuntemusta löytyy tähän aiheeseen liittyen kemiasta, biologiasta, psykologiasta, historiasta, yhteiskuntatietoutta ja taloudellista näkökulmaakin on sekä empiirisia havaintoja ko. aineesta ja käyttäjistä. Mutta kaikki sehän on ihan bullshittiä, koska sinä et siitä tykkää?

Älä nyt rupea noihin vertaamaan sentään :D Hiukan eri kaliiberin ongelmat seuraa noista napeista ja niiden väärinkäytöstä.
Ja vaivan joihin noita saa on oltava vähintään tasoa "no vähän nyt tuntu siltä että jotkut napit ois jees" suomessa. Eli mikä tahansa keksittykkin käy. Tiedän ihmisiä joille lääkäri on itse antanut kirjan ja sanonut että lueskele tuosta mitä kirjoitetaan... Noilla osittain myös hoidetaan samoja vaivoja joita voisi kannabikella lääkitä, mutta arvaa kumman käyttö on helpompi lopettaa noiden vai kannan, sekä kumpi on patentoitu ja kumpaa ei voi patentoida... Sitten lopuksi voit arvata miksi sinullekkin on tuollaista valhetta opetettu mitä paasaat täällä.
Sä voit arvailla ihan mitä sä haluat. Oon varmaan kertonu jo miten paljon olen ollut tekemisissä ihan oiekesti ko tuotteen kanssa. Suunnilleen sen aikaa ku sä olet elänyt.
Ammut helvetin hienosti täysin ohi asian. Jälleen kerran, vai koitatko provota vaan noin helvetin huonosti?? Kyse oli esimerkistä. Eli jos puhutaan lääkekäytötä niin se on aivan toinen asia kuin päihtyminen. Koitin vaan kiinnittää huomiota siihen, että päihdekeskustelu ja lääkinnällisen hoidon keskustelu ovat kaksi eri asiaa. Nyt oli kyse siitä päihdekeskustelusta. Joko menee ymmärrykseen.
Vertaus kuvani oli varmaankin huono, mutta on vaan yksinkertaisesti vitun hölmöä lähteä nussimaan pilkkua siitä vertauksesta.

Miksi muuten et vastannut edes mitään siitä kun kerroin että ne sun lähteesi eivät tosiaan olleet kovin todellisuuspohjaisia etkä ilmeisesti itse edes vaivautunut tarkistamaan mitä väität lähteiksesi ns. "tiedoillesi", ne eivät tosiaan toimineet kuin harva ja toimivista 2 esitti keskenään eriäviä tuloksia, ja sitten oli vielä se yksi joka oli jo kirjoitusasuaan myöten kieliposkessa tehty :D
Copy paste ei toiminut. Kyse oli MrNaiskain laittamista linkeistä, Mikäli huomasit niin laitoin linkin siihen postaukseen jossa ne toimivat.

Minua on aina ihmetyttänyt että miksi kukaan vaivautuu huutamaan sivusta toiseen pysyvällä nimimerkillä älyttömyyksiä jotka kumoutuvat kerta toisensa perään ja sitten ne huudetaan uusiksi. Minun on pakko vetää johtopäätös siitä että oikeasti uskot kannabiksen vastaiseen propagandaan ja uskovaisten kanssa on muistaakseni melko turha keskustella asioista jotka ovat fakta vs usko... Trollausta en laske vaihtoehdoksi kun on kuitenkin pidempiaikainen nick.
Mä uskon tosiaan, että on paljonki asioita joita et tajua, tai tule ikinä ymmärtämään. :) Tämä ei varmaan ole ainoa asia, eikä varmaan kannata ihmetellä jos useemman kerran ihmiset selittävät asioita jotka ovat sinulle vaikeita ymmärtää.
Voit kyllä puhua, kuuntelen kyllä. Paistaa noista sun kirjoituksista sellanen kiihko läpi et mitäs jos tsillaisit hetken ja laitat bongin pörisemään.
Laitan sulle linkin kivaan musiikkin ja voit siinä rentoutua ja päästää pahan olon pois
http://www.youtube.com/watch?v=HXnWzw7Zdo0 :piis:

Olet ihan oikeassa, fakta vs usko tosiaan on, en vaan tiedä kumpaa sinä edustat.

Se että tutkimuksesta saatiin eri prosenttiluku psykoottisia oireita (vai mitälie saatiinkaan) tekee ilmeisesti kannabiksesta terveellisen ja turvallisen käyttää, sekä todistaa vaan että tutkimukset olivat paskaa... Tutkimuksessa käytettävien kannabiskasvien laaduissahan ei tietenkään ollut eroja...

Kai sä nyt kuitenkin luit kahlis noista mun viesteistä sen, että kannabista voi käyttää lääkinnällisesti ilman että se päihdyttää?

Kannabiksen laillistaminen päihteeksi on kuintekin eri asia kuin sen laillistaminen lääkeaineeksi, vai pitäisikö kaikki steroitkin laillistaa, koska eivät aiheuta sivuvaikutuksia pienillä annoksilla?

Kai sä nyt kuitenkin luit kahlis noista mun viesteistä sen, että kannabista voi käyttää lääkinnällisesti ilman että se päihdyttää?

Toki luin ja halusinkin eritellä sen lääkinnällisen käytön ja päihteenä käytön. Ne ovat kaksi eri asiaa. Tässä tredissä oli käsittääkseni tarkoitus puhua päihdepolitiikasta.

Mää nyt luulin että tässä ketjussa käsitellään hieman lääkekannabistakin. Lääkekannabiksen täydellinen laillistaminen olis mun mielestä ihan tarpeeksi.
Tietty väärinkäyttöä tapahtuisi, mutta tapahtuu sitä nykyäänkin muitten reseptilääkkeitten kanssa.

Jä liittyyhän lääkekannabis jollakin tapaa päihdepolitiikkaan, koska kannabis on päihde ja lääkekannabis vielä aika pienessä asemassa, vaikkakin noustamassa koko ajan jenkeissä päätään osavaltio kerrallaan.

Joo, en ajatellut että täällä puhellaan vain narkomaniudesta. En oo koko ketjua seurannu, koska suurin osa väittelijöistä on niin pihalla kaikesta.

Mää nyt luulin että tässä ketjussa käsitellään hieman lääkekannabistakin. Lääkekannabiksen täydellinen laillistaminen olis mun mielestä ihan tarpeeksi.
Tietty väärinkäyttöä tapahtuisi, mutta tapahtuu sitä nykyäänkin muitten reseptilääkkeitten kanssa.

Jä liittyyhän lääkekannabis jollakin tapaa päihdepolitiikkaan, koska kannabis on päihde ja lääkekannabis vielä aika pienessä asemassa, vaikkakin noustamassa koko ajan jenkeissä päätään osavaltio kerrallaan.

Joo, en ajatellut että täällä puhellaan vain narkomaniudesta. En oo koko ketjua seurannu, koska suurin osa väittelijöistä on niin pihalla kaikesta.

Eikai tässä oo ollut tarkotus puhua vaan narkomaaneista.

Halusin vaan erotella noi kaksi asiaa. Ihan yhtä lailla olen huolissani lääkkeiden käytöstä suomessa. Lapset pääsevät kohtuu helposti käsiksi bentsoihin yms lääkkeisiin. Lääkkeitä käytetään paljon väärin.
Miten sä käsität ton täysin laillistamisen lääkinnälliseen käyttöön??? Onhan meillä amfetamiiniakin saatavilla lääkinnälliseen tarkoitukseen, mutta sekin on aika tiukasti valvottua. Näin ainakin olen käsittänyt asian.
Mä näkisin ton asian sillä tavalla, että sinulla on selkeä vaiva. Tähän vaivaan saat kannabista lääkkeeksi. Sitten se on sitä lääkinnälistä käyttöä. En miellä esmes flunssaa tälläiseksi vaivaksi.
Kaikki muu käyttöhän on sitten väärinkäyttöä jo.

Päihdepolitiikkaan kuuluu paljon muutakin kuin kannabis. Jostain syystä siitä saatiin kiistakapula aikaseksi tälläkin foorumilla. Viinasta sentään ollaan yhtä mieltä. Kovien huumeiden kohdalla osa olisi niitäkin dekriminalisoimassa, mutta taitaa olla aika pieni osa joka sitä kannattaa.

Kannabiksesta on jo löydetty apua todella moneen sairauteen ja sen lääkinnälinen hyöty on melko iso. Ainetta ei ole tutkittu loppuun asti, eli hyötyjä tulisi varmasti vaan lisempää. Sillä voisi korvata ison osan apteekin lääkkeistä, joilla on vakaviakin sivuvaikutuksia.
Alkuun nyt vaikka sellanen laillistaminen, että ne ketkä sitä oikeasti tarvitsevat, olisivat asemassa, jossa heillä olisi siihen mahdollisuus. Esim syöpäpotilaat. Maailmassa on liikaa ihmisiä ketkä kärsivät jonkin sairauden takia. Heidän oloaan voisin helpottaa lääkekannabiksella mutta laillisen statuksen takia eivät se sitä voi käyttää rikkomatta lakia.

Eli täydellinen laillistaminen minulle näin alkuun (ennekuin on kunnolla pystytty tutkimaan aineen täydellinen potentiaali lääkinnälisessä käytössä), olisi se, että ne ketkä sitä tarvitsevat, saisivat sitä lääkkeeksi.

edit. Ja mä kyllä laillistaisin käytön, tai siis dekriminalisoisin käytön, kaikkiin huumausaineisiin. Sekä pienimuotoisen hallussapidon. Kuten nyt esmerkiks mehikossa tehtiin.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Siksihän se onkin salittu lääkinnälliseen käyttöön. Niin on moni muukin raju aine. Oxy mm syöpäpotilaille, mutta varmaan paremmin tunnettu kehoilun puolesta.

Sekotatko ny tuossa oksikodonin (Oxycontin/Oxynorm) ja anabolisen steroidin, oksimetolonin toisiinsa?

Hieromisesta aiheeseen, kaikki yleisesti saatavilla olevat lääkkeet, mukaanlukien varsinaiset huumausaineet, pitäs olla jokaisen täysi-ikäisen vapaasti saatavilla apteekista. Siinä alkas evoluution pyörät rullaa vauhdikkaammin eli nk. paskat tippuis rattailta. Nykysysteemissä järkevien ihmisten oikeuksia rajotetaan paskahousujen takia ja käräjäoikeudet pistää ihmisiä vankilaan omasta käytöstä.

Lääkekäytössä kannabiksen määrät ovat moninkertaisia viihdekäyttöön nähden. Ihan vain tiedoksi;)

Se että tutkimuksesta saatiin eri prosenttiluku psykoottisia oireita (vai mitälie saatiinkaan) tekee ilmeisesti kannabiksesta terveellisen ja turvallisen käyttää, sekä todistaa vaan että tutkimukset olivat paskaa... Tutkimuksessa käytettävien kannabiskasvien laaduissahan ei tietenkään ollut eroja...

Ei SAA olla eroja, jos niitä "tutkimuksiksi" kutsuu.

vai pitäisikö kaikki steroitkin laillistaa, koska eivät aiheuta sivuvaikutuksia pienillä annoksilla?

Mielestäni kyllä pitäisi.

Aika jännää tuo kahlaajan vääntö. Yleensä minun kanssani asiasta keskustelvat käskevät ottaa bongin pois huulilta kun tällaisia sekavuuksia kirjoittelen ja huuumetta puolustelen, myös nistiksi väittävät joskus jälkimmäisen takia. Sä taas käsket sytyttää bongin ja relaamaan :wtf: ? Onko siis kyse siitä että yrität perustella luulosi oikeaksi faktojen yli sillä että kehut käyttäneesi kannabista jo 9-10 vuotiaasta lähtien, samalla kun yrität jotenkin poistaa sen mahdollisuuden että minulla olisi empiirisiä havaintoja ko. aineesta kun en kerro täällä omasta käytöstäni/käyttämättömyydestäni enkä läheisteni päihdeongelmista sen tarkemmin?

Lääkekäytössä kannabiksen määrät ovat moninkertaisia viihdekäyttöön nähden. Ihan vain tiedoksi;)

Ihan vain tiedoksi, riippuu lääkittävästä sairaudesta ja nautintatavasta ";)"

Sekotatko ny tuossa oksikodonin (Oxycontin/Oxynorm) ja anabolisen steroidin, oksimetolonin toisiinsa?
http://www.domesticgear.com/anadrol.html oxymetholone

Hieromisesta aiheeseen, kaikki yleisesti saatavilla olevat lääkkeet, mukaanlukien varsinaiset huumausaineet, pitäs olla jokaisen täysi-ikäisen vapaasti saatavilla apteekista. Siinä alkas evoluution pyörät rullaa vauhdikkaammin eli nk. paskat tippuis rattailta. Nykysysteemissä järkevien ihmisten oikeuksia rajotetaan paskahousujen takia ja käräjäoikeudet pistää ihmisiä vankilaan omasta käytöstä.
ja aseet pitäs niiQ kans olla kaikille saatavilla. Vituttaa sellaset rajoitukset. Haluaisin myös 6 vaimoa ja pohdin et onks toi seksuaalinen suojaikäkään niin hyvä juttu kuitenkaan......
Varmuuden vuoks (http://fi.wikipedia.org)/wiki/Sarkasmi

Aika jännää tuo kahlaajan vääntö. Yleensä minun kanssani asiasta keskustelvat käskevät ottaa bongin pois huulilta kun tällaisia sekavuuksia kirjoittelen ja huuumetta puolustelen, myös nistiksi väittävät joskus jälkimmäisen takia. Sä taas käsket sytyttää bongin ja relaamaan :wtf: ? Onko siis kyse siitä että yrität perustella luulosi oikeaksi faktojen yli sillä että kehut käyttäneesi kannabista jo 9-10 vuotiaasta lähtien, samalla kun yrität jotenkin poistaa sen mahdollisuuden että minulla olisi empiirisiä havaintoja ko. aineesta kun en kerro täällä omasta käytöstäni/käyttämättömyydestäni enkä läheisteni päihdeongelmista sen tarkemmin?
Ei ole pakko kertoa mitään omistaan jos ei halua. Mä kerroin ja ne tekstit löytyy kyllä tästä tredistä. En ole itse käyttänyt ainetta ton ikäsenä, mutta olen vierestä seurannut sitä jo tuon ikäisenä. Eiköhän tässä näitä faktoja ole tullut ihan riittämiin, myös niistä olemattomista vieroitusoireista. Sinä et vaan sisäistä lukemaasi. Et halua lukea mitään negatiivista tästä asiasta.
Emmä tota pidä minään kehumisen arvoisena asiana. Kerroin sen siksi, että käsität ettei minun mielipiteeni muodustu niiden koulun valistusten pohjalta. Olen nähnyt sitä vierestä ihan tarpeeksi ja itsekkin ainetta kokeillut.

Mitäs veikkaat et saattoiko siinä olla huumoria mukana, kun "käskin" sinua sytyttämään bongin ja soittelemaan sitä musiikkia....
Tulis paljonkin asiaa mieleen tässä, mut musta tuntuu et menee aika ihan hukkaan kun näpytän sulle mitään replyä. Sä et ensinnäkään keskustele asiasta. Sä väität ja väität etkä osaa sitten poimia mitään tästä keskustelusta. Sinun osaltasi tästä keskustelusta ei ole mitään hyötyä. Sä et kykene poimimaan tästä mitään infoa tai muuttamaan mielipiteistäsi mihinkään suuntaan vaikka ne faktat olisivat ihan sinun edessä. Siinä näytöllä kun klikkaat linkkiä.

Eilen itseasiassa puhuin yhden kaverin kanssa joka on entinen addikti. Kysyin samaa kysymystä häneltä, että laillistaisiko hän kannabiksen tai muita huumeita. Hänen vastaus oli, ettei. Siihen aikaan kun käytti tuotteita olisi ehdottomasti ollut sitä mieltä, että laillistaminen on hyvä asia. Kuosi piireissä aika paljon puolustellaan sitä omaa käyttöä sillä et "seki vetää ja seki vetää". Tulee mieleen tämä sama ilmiö nyt.

Ei SAA olla eroja, jos niitä "tutkimuksiksi" kutsuu.

Eli kahdessa eri tutkimuksessa pitäisi käyttää täysin samoja THC & OBD pitoisuuksia omaavia kasveja... ?...

Suomessa tuota ei käytetä mihinkään, Yhdysvalloissa anemioihin ja johonki muuhun, ei syöpäpotilaille http://dailymed.nlm.nih.gov/dailymed/archives/fdaDrugInfo.cfm?archiveid=3865. Käyttö kyllä ilmeisesti voi aiheuttaa monenlaista kasvainta. Oxycontinia syöpäpotilaat syö.

ja aseet pitäs niiQ kans olla kaikille saatavilla. Vituttaa sellaset rajoitukset. Haluaisin myös 6 vaimoa ja pohdin et onks toi seksuaalinen suojaikäkään niin hyvä juttu kuitenkaan......
Varmuuden vuoks (http://fi.wikipedia.org)/wiki/Sarkasmi

Niille jotka ei hallitse itseään ja tekemisiään, edellä mainitsemani valinnavapaus ja päätösvalta omista tekemisistään on varmasti utopiaa...

Suomessa tuota ei käytetä mihinkään, Yhdysvalloissa anemioihin ja johonki muuhun, ei syöpäpotilaille http://dailymed.nlm.nih.gov/dailymed/archives/fdaDrugInfo.cfm?archiveid=3865. Käyttö kyllä ilmeisesti voi aiheuttaa monenlaista kasvainta. Oxycontinia syöpäpotilaat syö.

Käytetty leukemian hoidossa
"HORMONAL THERAPY
Androgens have been used for the treatment of HCL with
some success. One study showed that three of six patients
who did not benefit from splenectomy responded to androgen
therapy, with correction of cytopenia.2#{176} The responses
occurred 1 to 20 weeks after the initiation of therapy and
lasted for at least I 7 months. A second study24 concerned a
single patient who required an RBC and platelet transfusion
after splenectomy. Within 2 months after the beginning of
oxymetholone therapy (50 mg orally three times a day), the
patient’s platelet count had normalized, and improvement in
erythocyte and leukocyte counts followed.
"

Lähde: http://bloodjournal.hematologylibrary.org/cgi/reprint/69/4/979.pdf

Niille jotka ei hallitse itseään ja tekemisiään, edellä mainitsemani valinnavapaus ja päätösvalta omista tekemisistään on varmasti utopiaa...
Varmaan siitä syystä meillä on poliisi ja vankilat. Käsittääkseni aika työlistettyjä molemmat kun on olemassa paljonkin ihmisiä, jotka eivät hallitse itseään tarpeeksi hyvin. Aika suuri osa rikoksita muuten tehdään päihtyneenä.

Varmaan siitä syystä meillä on poliisi ja vankilat. Käsittääkseni aika työlistettyjä molemmat kun on olemassa paljonkin ihmisiä, jotka eivät hallitse itseään tarpeeksi hyvin. Aika suuri osa rikoksita muuten tehdään päihtyneenä.

Argumentisi ei oikein päde, mikäli jokin aine todellakin aina ja väistämättä aiheuttaa tämän. Näin ei kuitenkaan ole, mikään huume ei käsittääkseni aina ja väistämättä aiheuta aggressioita (alkoholikaan). Ja vaikka aiheuttaisikin, se ei edelleenkään ole peruste miksi joku ei voisi omassa yksityisyydessään tätä ainetta käyttää jos niin jostain syystä haluaisi.
Mikäli hän sitten päättäisi lähteä kadulle riehumaan kyse on normaalista rikosoikeudesta. Aivan samoin mikäli joku sekoaa ja ajaa autolla ihmisten yli kadulla, kyseeseen tulee rikosoikeudellinen vastuu, ei autojen kriminalisointi.

On se kyllä hyvä, että meillä on aina joitain korkeampi moraalisia, jotka voivat sanoa toisille mitä he saavat omassa yksityisyydessä tehdä ja ajatella ja miten uskoa.
Jos ihminen saisi vapaasti olla ja ajatella, olisihan se hirveää fasismia;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom