Deleted member 20129
Kyllä mä olen tietoinen että jotain haittoja lailistamisesta voisi tulla, mutta pointti onkin että laittomana pitämisen haitat ovat suuremmat. Sen takia joka puolella maailmaa kasvava osa kaduntallaajasta lääkäreihin ja tutkijoihin ja poliitikkoihin haluavat kannabiksen lailliseksi. Ne on tätä tutkineet ja tulleet siihen päätökseen että laillistaminen olisi vähemmän haitallista.
Korostan että mä en halua kannabista lailliseksi koska haluisin ite pari kertaa kuukaudessa olla pilvessä ja tykkään siitä. Siinä ei vaan ole mitään järkeä! Vaikka täällä nyt ei ole saman luokan huumesotaa kuin jenkeissä, niin samat haitat paljon pienemmässä mittakaavassa vain. Se ettei kannabis ole suurin ongelma meillä täällä Suomessa ei oikeuta sen tosiasian sivuuttamiseen että kieltolaki on väärin ja se aiheuttaa vain haittaa.
Noniin. Ja siinä vaiheessa, kun se joka sen lailliseksi haluaa missään määrin ja sillä on esittää ihan Suomeen perustuvia lukuja niin päästään lähemmäs sitä teidän maalia.
Minun joka elää tässä maassa eikä minua haittaa se, että se on laitonta ja vielä kuulun tämän mielipiteeni kanssa enemmistöön ei tarvitse lukuja esittää. Se on teidän tehtävänne jotka muutosta haluatte.