No mä en nyt vertais homoilua ja päihteiden käyttöä muutenkaan. Asiayhteyshän sen ratkaisee mikä laki ny on edes hiukan järkevä. Ja siis homoiluhan ois ihan turvallisuus ja säästösyistä parempi pitää laittomana - tarpeeks ku takarööriä ruuvataan, niin ei pysy vanhana tavara sisällä ja se nostaa vanhustenhoitokuluja. (hoh hoh - välikevennys)
Tietyt asiat voidaan siis pitää kiellettyjen listalla, eikä sitä tarvitse sen enempää pohtia. Mä en esim. tartte sen enempää selittelyjä liikennelaille - enkä kyseenalaista sitä miksi ei saa ajaa 150:ä vaan on rajotettu 120:n vaikka autolla pääsis 250km/h.
Tässä pilviasiassa siis perusteluiksi, kun ei riitä esim. että Suomi ei ole valmis tms. Ja siis mä luulen, että ihmiset sitäpaitti käyttäs ihan väärin sitä "vapautta" mikä niille annettas. Disgust on täällä sen todistanut ainakin omalta osaltaa (no hard feelings).
Koska täältä saa sen kuvan osan kirjotuksista, että he alkaa pössyttelee missä tykkäävät - eli heille tämä muutos olisi 10 kertaa portugaliakin edellä (tai siis erilainen ny vähintään).
"Portugalissa dekriminalisointi koskee kaikkien huumeiden käyttöä, niin mietojen kuin vahvojenkin. Huumeiden välittäminen ja kauppa ovat edelleen rangaistavaa toimintaa."
lainaus:
Kiellettyä muttei rikollista | Maailman Kuvalehti