Tännehän on turha mitään luettoa pistää haitoista (HUOM! Mahdollisista haitoista, kuten on myös hyödyt mahdollisia - eivät kumpikaan varmoja. Ja nämä siis koskevat laillistamista, eivät itse aineita), koska nekin lytätään lauseella: "Koska viina on vaarallisempaa". Toimii myös toiseen suuntaan samalla tavalla.
Kuitenkin minua kiinnostaa tietää mihin sitä päihdettä tarvitsee. Eli miksi sitä sitten pitää pössytellä? Eiks irtoo ajatus selvinpäin?
Kyllä mä sen voin myöntää, että kännissähän on ihan vitun kivaa. :D Ja se seuraava aamu kertoo aina, jos meni yli. Tietysti, kun ei ole millään sorttia agressiivinen kännissä tms. niin helppoahan tää elämä on. Onneks ei tartte pössytellä sen takia että pitää saada ajatus juoksemaan. Eikä juodakaan. Voi teitä, joiden elämää hallitsee mikään päihde. Ja voi teitä, jotka raukat pössyttelyä puolustatte. Buhahaa sanon minä.
Tää oli taas näitä viestejä :D Puolustelijat pössyttelijät ovat tyhmiä raukkoja jotka eivät pysty elämään ilman. Nimenomaan niitä mahdollisia haittoja olen tässä kysellytkin, niitä ei vaan tunnu olevan. Tämän jälkeen unohdetaan itse asia ja aloitetaan hyökkäys ja haukkuminen. "Koska viina" -väitteet tulevat sen takia kun vastapuoli (Japi) on monesti sanonut että alkoholi riittää päihteeksi eikä muita tarvita. Ja alkoholilla saadaan vähän vastakkainasettelua laittoman ja laillisen päihteen välillä.
Ajatus irtoo ihan mainiosti 28 päivää kuukaudessa ja 2 päivää kun "pössytellään" niin on ehkä hivenen hauskempaa Ei se ole niin dramaattinen aine. Miksi sitä pitää pössytellä? Ei sitä PIDÄ pössytellä, enkä sitä TARVITSE. Ihmiset nyt kuitenkin välillä haluaa päihtyä niin miksi laillisena vaihtoehtona pitää olla vain alkoholi? Pari kertaa kuukaudessa juon alkoholia ja se on mukavaa, en ole koskaan väittänytkään olevan sitä vastaan. Miksi se olisi silti joltain muulta pois jos välillä haluan täysin erilaista päihdettä, joka ei ole niin vaarallinen? Selvin päin edelleen paras, kuten olen sanonut aikaisemmin.
Ja olen samaa mieltä siitä että onneks ei tarvii pössytellä että sais ajatuksen juoksemaan! Helppoahan tämä on ja kannabiksen kanssa vähän mielenkiintoisempaa välillä.