Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuli tässä taas mieleen tuossa kun konjakkia maisteli toissailtana...
Alkoholiahan itse ainakin nautin sen humalan takia ei tästä kiistäminen. Kuitenkin se itse juoma maistuu aina erilaiselta. Eli on viskiä, konjakkia, viinaa, olutta, siideriä, kuohuviiniä, viinejä ja sitä rataa. Eli minulle tämä viina on nautintoaine sen päihdeaineen lisäksi. Mitenkäs sitten pilvi? Onko se joka kerta samanlaista vai saako siihen jotain aivoille haasteellista makuelämystä?
Koska jos ei saa, niin sittenhän se on vain ja ainoastaan päihde toisinkuin viinakset. ->jolloinka en järkeä näe sitä liiemmin puolustella, saatika vapauttaa käyttöä.
J
Olisi muuten kiva nähdä kylmiä lukuja, että kuinka iso osa terveydenhuoltokuluista koostuu alkoholin aiheuttamista haitoista / sairauksista.
Kuinkahan monta henkilöä käy ensiavussa joka viikonloppu koko Suomessa kännissä tapahtuneiden hölmöilyjen takia.. tähän lisätään vielä osastoilla makaavat pitkäaikaissairaat ym muut viinalla läträävät sankarit.
Tää maa on täynnä juoppoja, mutta marisätkän polttaminen on laitonta sakon uhalla. Muutaman hassun kasvin kasvattaminen on laitonta, jopa tuomion uhalla. Ei voi muuta kun sanoa, että..
Eli siis jos viina vaihtuisi pilveen, jäisi tämmöinen törttöily ja itsensä telominen täysin pois? hahahah. EI kyllä tää teidän puolustelukaan nyt aina niin aukotonta taida olla. :D
Tietysti jos pilvi aiheuttaa sen, että istutaan sohvalla töttöröö yssikseen niin sitten ok. Mutta se toisaalta aiheuttaa yksinäisyyttä ja eristäytyneisyyttä jne. :D Aijai. Kyllä menee vaikeaksi.
Tietysti jos pilvi aiheuttaa sen, että istutaan sohvalla töttöröö yssikseen niin sitten ok. Mutta se toisaalta aiheuttaa yksinäisyyttä ja eristäytyneisyyttä jne. :D Aijai. Kyllä menee vaikeaksi.
Budi pörhöissään saattaa myös riisua vaatteet yhtäkkiä pois ja lähteä syömään ohikulkijoiden naamoja..
Budi pörhöissään saattaa myös riisua vaatteet yhtäkkiä pois ja lähteä syömään ohikulkijoiden naamoja..
Mulla oli sama sillon aikanaan ku poltti ni hädin tuskin pysty polttaa spliffiä loppuun ku meinas lentää laatta ku maistu niin paskalle, mut nykyään voi jopa väittää että nauttii siitä mausta :DPahalta se maistuu aina. Eikä tarvitse tulla kertomaan, että olen polttanut paskaa kukkaa. Olen polttanut sitäkin.
http://www.savonsanomat.fi/uutiset/kotimaa/huumetuomion-sijaan-hoitoonohjaus/1222806
Olisikohan niin, että tosiaan tämän asian suhteen tapahtuisi jotain lähitulevaisuudessa?
Lienee turha toivo, mutta kyllä uutisoinnissa ja julkisuudessa on erilaisia asenteita ollut nyt näkyvissä.
Ai miksi veikkaat etteivät lääkeyhtiöt alkaisi sitäkin myymään? Niillä kuitenkin löytyy listoilta niin heroiini kuin kokaiinikin, jos sulla vain on riittävät ostoluvat.Raha se vaa merkittee. Iso siivu pois lääketeollisuudelta, kun ihmiset ostasivat budhaa buranan sijasta.
Ai miksi veikkaat etteivät lääkeyhtiöt alkaisi sitäkin myymään? Niillä kuitenkin löytyy listoilta niin heroiini kuin kokaiinikin, jos sulla vain on riittävät ostoluvat.