Kun kannabis on laitonta olisi tietenkin vähempi huumeturisteja. Eli vähempi kysyntää ganjalle. Eli kovempi kysyntä kovemmille aineille.
Siis mitä hittoa? Mitenkä kannabiksen vähäinen kysyntä kasvattaa kovien aineiden kysyntää. Tarkoitatko sitä, että kun damissa ei käy turisteja ostamassa "laillista pilveä", paikallisten alkaa tekee mieli enempi herskaa? Whatte...
Jos en oo ihan väärässä, niin kannabis on maailman käytetyin huume.. Huume-statuksesta voi olla mitä mieltä tahansa, mutta nykyluokituksilla asia on näin. Sä kuitenkin pokalla väität, että kun kannabis on huonommin saatavaa (ja vähemmän kysyttyä, kun ei ole kannabisturisteja) paikaliset alkaa ostamaan enemmän kovia aineita, (vaikka saisivat kuitenkin kannabista ihan samalla tavalla miten sitä saavat hamputtelijat esim suomessa) joten diilerien määrä lisääntyy?
Mietitkö sä tota ihan loppuun?
edit. Joo Alyssa näin mäkin olen kuullut että suht omissa oloissaan diilerit on eikä kauheesti "käy päälle." Kohan nyt vaan ajattelin laittaa kovien aineiden kysynnän vähäisyyden vaarallisuuden vähennukseksi. Mietin vaan, että millä periaatteella laittomuus tekisi kaduista vaarallisempia.. Känniläisten määrän lisääntyminen vai?
edit2. Mitä mä oon hollantilaisten kanssa jutellut, niin paikalliset ei polta niin paljoa pilveä, kun yleinen käsitys on.. Ja se "aika" ajoittuisi enempi teini-iälle. Vai miten on Alyssa, kun sä oot sielä tilannetta omatoimisesti seurannut? Tarkoitettiinko tällä nyt sitä, että turistit pakotettaisiin vetämään kännejä kun ei "laillista pilveä saa?" Veikkaisin, ettei Dami olisi enää ihan niin haluttu turistikohde, kun ei kannabista vapaasti saa.