olin salilla perinteiseen tapaan ähertämässä (ranskalaista punnerrusta tehdessä) kun yhtäkkiä päässä poksahti.aivan järkyttävä kipu jonka seurauksena alkoi näkö kenttä heilua ja olo oli miltei kauhea.ja saman tien iski armoton väsymys ja sekainen olotila.tapaus tapahtui aivan yhtäkkiä kesken painonnosto sarjan mutta EI siten että jokin olisi kolahtanut päähän.kävin sairaalassa ja kun kaikki testit(selkäydinnäyte,kallonviipalekuvaus) oli tehty ei lääkärit nähneet tuloksissa mitään pahaa (mikä voi johtua lääkärien taidoista) ja kehoitti piettämään muutaman päivän taukoa nyrkkeilystä ja punttisali reenistä.sairaalasta lähdettyä en enää pystynyt nousemaan sängystä ettei päätä olisi alkanut särkemään aivan tajuttomasti.kun menin takaisin sairaalaan tehtiin minulle selkäydintestin paikkaamis operaatio ja pään kivut loppuivat suurimmilta osin.mutta sen jälkeen ovat pään säryt jatkuneet lyhyinä pistoina aina välillä ja olen huomannut olevani tosi väsynyt miltei koko ajan ja välillä tulevan heikotus kohtauksia jolloin meinaan oksentaa.reenaamaan en ole uskaltanut vielä mennä.jos joku tietää asiasta tai ees on tietoa vastaavanlaisista tapahtumista niin olisi kiva kuulla. ?????