- Ikä
- 36
Elikkäs...Mulla ilmeni sellainen ongelma,että kun salilla tein ylätaljaa ja väänsin sarjan aivan loppuun asti,niin vasempaan ohimoon iski saatanallinen kipu joka helpotti pienen levon jälkeen ja ajattelin että se ei ollut mitään ja jatkoin treenejä mutta kipu toistui VAIN ylätaljassa.Sitten äsken se toistui kun kiskaisin huvikseni 10 leukaa myötäotteella,samanlainen kipu.
Tätä ei tapahtunut ennenkuin pidin viikon tauon treeneistä ja palasin taas salille...Kipu ei tule siis muissa liikkeissä kun ylätaljassa ja leuanvedossa.Tietääkö kukaan mistä tämä voisi johtua tai onko jollain ollut samanlainen ongelma? Itse tuli mieleen että onko yläselän lihakset/hermosto jotenkin tukossa ja kun sitä rasitetaan niin se ilmoittaa siitä?
Tätä ei tapahtunut ennenkuin pidin viikon tauon treeneistä ja palasin taas salille...Kipu ei tule siis muissa liikkeissä kun ylätaljassa ja leuanvedossa.Tietääkö kukaan mistä tämä voisi johtua tai onko jollain ollut samanlainen ongelma? Itse tuli mieleen että onko yläselän lihakset/hermosto jotenkin tukossa ja kun sitä rasitetaan niin se ilmoittaa siitä?