Päänsärky selkätreeneissä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ipe-88
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ikä
36
Elikkäs...Mulla ilmeni sellainen ongelma,että kun salilla tein ylätaljaa ja väänsin sarjan aivan loppuun asti,niin vasempaan ohimoon iski saatanallinen kipu joka helpotti pienen levon jälkeen ja ajattelin että se ei ollut mitään ja jatkoin treenejä mutta kipu toistui VAIN ylätaljassa.Sitten äsken se toistui kun kiskaisin huvikseni 10 leukaa myötäotteella,samanlainen kipu.
Tätä ei tapahtunut ennenkuin pidin viikon tauon treeneistä ja palasin taas salille...Kipu ei tule siis muissa liikkeissä kun ylätaljassa ja leuanvedossa.Tietääkö kukaan mistä tämä voisi johtua tai onko jollain ollut samanlainen ongelma? Itse tuli mieleen että onko yläselän lihakset/hermosto jotenkin tukossa ja kun sitä rasitetaan niin se ilmoittaa siitä?

maxmussel sanoi:
Lopeta niskan jännääminen. :D

Tämä minullakin tuli ekana mieleen, eli vissiin jotain verenkiertojuttuja vois olla. Nimenomaan tosta jännityksestä johtuvia.

Timba79 sanoi:
Tämä minullakin tuli ekana mieleen, eli vissiin jotain verenkiertojuttuja vois olla. Nimenomaan tosta jännityksestä johtuvia.
Mutta kun ei sitä päänsärkyä ole ollut ikinä ennen vaikka olen tehnyt aivan samanlailla ylätaljaa ja leuanvetoa...

ipe-88 sanoi:
Mutta kun ei sitä päänsärkyä ole ollut ikinä ennen vaikka olen tehnyt aivan samanlailla ylätaljaa ja leuanvetoa...

Meneppäs käymään urheiluhierojalla, saattaa olla että alkaa olemaan toi niskaosasto vaan senverran tukossa reeneistä. Kannattaa ainakin kokeilla.

Timba79 sanoi:
Meneppäs käymään urheiluhierojalla, saattaa olla että alkaa olemaan toi niskaosasto vaan senverran tukossa reeneistä. Kannattaa ainakin kokeilla.
Auttoi ainakin minulla "ponnistuspäänsärkyyn". Mulla meni aikoinaan niin tukkoon, että kaikissa liikkeissä oli tota jomotusta. Hieronta auttoi ja nykyään muistan lämmitellä niskankin erittäin huolellisesti ennen jokaista treeniä.

ei helkkari! mulla on ylätaljassa just samaa päänsärkyä, vasemmalal puolella päätä, mutta ei ohimoon vaan tonne niskaan..pistää ja tuikkii niin vimmatusti että pitää sarjat melkein kesken lopettaa :curs:

Tauon jälkeen saan päänsäryn aloittaessani uudestaan maastavetotreenit. Kyseessä on ponnistuspäänsärky, verenpaineen muutokset aiheuttavat. Vaiva häviää kuitenkin parissa viikossa.

Mulla on ollu samanlaista vaivaa ihan viime aikoihin asti. Mulla se johtui siitä, että syntyessäni oli vasemman puolen niskalihakset jotenkin surkastuneet, ja niska on ollut sen takia aina vähän jäykkä. Venyttelin niskaa paljon ja kävin hierojalla. Nyt ei ole vaivannut enää viime kesän jälkeen yhtään. Sanoisin, että jos kyse ei ole ponnistuspäänsärystä (mistä useimmiten näissä tapauksissa on kyse) auttaa hieronta ja venyttely tuohon vaivaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom