Tais olla kiirus kuskilla, oikaisee meinaan aika lahjakkaasti tuo manööveri.
Se väitti vielä et oli iha oikee reitti. (Venäläine naiskuski)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tais olla kiirus kuskilla, oikaisee meinaan aika lahjakkaasti tuo manööveri.
Missä laissa sellanen pykälä sitten on? Voi ollakin mutta kuulostaa kyllä vähän keksityltä jutulta moinen laki. Linkkiä?ei, mutta on sellainen pykälä että jos ajat lätäköstä, olet velvollinen korvaamaan jalankulkijan/kevyen liikenteen pesulakustannukset jne.
kukas sitä autoa ajaa jos ei kuski? ja kuinka vaikeaa on hidastaa lätäkön sattuessa kohdalle? vähän niinkuin sanoisi että "emmä pysty ajaa neljääkymppii taajamassa/yli viittäkymppiä motarilla. saati pysy omalla kaistalla!!! liian vaikeeta!"
Tosta on vielä mun mielestä aika pitkä matka siihen että alkaisi olemaan jotain laillisia perusteita johonkin pesulalaskujen maksattamiseen olemaan.Pariin edellä mainittuun kohtaan omia kommentteja.
-Lätäköihin ja niiden väistelyyn taitaa tieliikennelaki ottaa kantaa sen verran, että ajoneuvon käsittely ei saa aiheuttaa kohtuutonta haittaa ympäristölle jne. Eli mikä määrä vettä jalankulkijan päälle sitten on kohtuutonta, jää jokaisen henk.koht. mietittäväksi.
Meille autokoulussa maikka sanoi, edellä käsitellystä tilanteesta, että siitä voi rapsahtaa autoilijalle sakko ja pesulalasku. Opettajan mukaan ihan laissa määrätty sanktiot tuosta.Tosta on vielä mun mielestä aika pitkä matka siihen että alkaisi olemaan jotain laillisia perusteita johonkin pesulalaskujen maksattamiseen olemaan.
Ja näkövammaistenkin paikka on siinä ihan edessä :PTohon ekaan postiin. Jos ei kerta etuovista saisi poistua bussista niin minkä takia etupenkit on pää-asiassa vanhuksille? Jotta he voivat sitte kömytä kävelykepin, kauppakassin ja kantolaukussa olevan kissansa kanssa sinne takaoville kun ollaan pysäkillä?
Tosta on vielä mun mielestä aika pitkä matka siihen että alkaisi olemaan jotain laillisia perusteita johonkin pesulalaskujen maksattamiseen olemaan.
lähetäänkö rosikseen selvittämään? jos lopputulos on jotain muuta kuin pari pisaraa lahkeella, niin saathan sinä uskoa ihan mitä uskot mutta perusteet korvauksille on olemassa.Tosta on vielä mun mielestä aika pitkä matka siihen että alkaisi olemaan jotain laillisia perusteita johonkin pesulalaskujen maksattamiseen olemaan.
lol, just joo. Eli koititte päästä koko matkan maksamalla ovelasti vain osasta. Eiköhän maksuhetkellä ole aika selkeästi ymmärretty mihin asti on rahaa annettu, varsinkin jos ette maksimihintaa eli päättärille asti ole maksanut. Miksi v*tussa kuskin pitäisi sallia loppumatkan maksu erikseen sen jälkeen kun narahditte.hah kaverin kanssa myös annettiin kenkää dösälle ku meidät pistettiin ulos ku oltiin muka maksettu vaan tähän asti eli johonki helvetin peräkuuseen, ei kelvannu sekään että oltaisiin maksettu sitten se muka loppusummakin, halus meidät kuulemma vaan pihalle, ei meinattu lähteä mutta kusipäinen hiekkapilluinen naiskuski alkoi soittamaan poliisia niin oli sitten lähdettävä, monoa sai dösä kuitenki.
Joo no lakitekstiä odottelin ja tuolla joku jotain löysikin joka asiaa käsitteli. Sakkoja näköjään napsahtaa. Tosin sakkoja ei kaiketi voi jakaa ellei sitä ole poliisi todistamassa. Luulen että aika heikoilla siinä on kun menee poliisiasemalle takki kurassa sanomaan että hei tuolla valkonen civic roiskutti kuraa mun päälle ja se saa luvan maksaa. Näyttökysymykset jne.lähetäänkö rosikseen selvittämään? jos lopputulos on jotain muuta kuin pari pisaraa lahkeella, niin saathan sinä uskoa ihan mitä uskot mutta perusteet korvauksille on olemassa.
itse sain kerran kertalippuja bussiin kun soittelin bussifirmaan yhden mulkvistin lätäkköroiskuttelun jälkeen ja kuitenkin sain itse puhdistettua takin about entiselleen. esimies soitteli takaisin ja kertoi kuskilta anteeksipyyntöterveiset jne. jos yksityisen firman käytännöt ovat nuo, mitäs veikkaisit kenen kannalle rosiksessa päädytään?
matkustajan palvelemista, sillä palveluammatissahan he ovat?
Turvallisuuspuolella ovat myös esim. vartijat aikuiskoulutuskeskuksissa, vaikka palvelualalla ovatkin. Mutta missä ovat konduktöörit?Logistiikka puolella on myös esim. aikuiskoulutuskeskuksissa bussikuskit.