Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Olbe
On vähän vaikea arvioida paljonko saisi ammattilaisryjillä lisää yhteistulokseen, mutta sinne minä ainakin noilla tuloksilla suunnistaisin...
Originally posted by KyntöSika
Tosta ammattilaisiin lähöstä voi olla montaa mieltä
Originally posted by KyntöSika
Se tienaaminen noissa ammatilaiskisoissa on hieman eri luokkaa kuin esimerkiksi tennismaailmassa. Häviäjille tai keskinkertaisille nostajille ei paljoa heru pätäkkää.
Myös wpo, wpc yms. liittojen arvostus on aika surkea, eikä valtio varmasti muista sinua vaikka muutamat maailmanennätykset kävisitkin vääntämässä.
Ajattelin vain,että Anolla on näköjään +64kg viimeisen amatöörikisan ja wpc-kisan kokonaistulos-ero....Onhan tuo varmasti varusteistakin kiinni,mutta ei silti lähelläkään tuhatta kiloa "Wanhan" liiton varusteilla.
Originally posted by mtk77
Minä pidän ihan mahdollisena, että Ove on natikka,
Originally posted by Menopaussi
tarvis veikata Anon raaka kyykky niin luulisin että se olis siinä 300-330kg.
Kun esitän näin kovia väitteitä, niin varmaan paikallaan, että selitän tarkemmin vaikken aiokkaan alkaa väittelemään.
Ove painoi 127 kiloa eli sarja oli +125 kg. Siinä sarjassa Kyykyn ME IPF:ssä on 457,5 ja 125-sarjassakin 455. Ove kyykkäsi 365 ja varusteet eivät ole ainakaan huonontuneet. Penkki ME sarja +125 IPF 321 kiloa tehty ilman paitaa. Ove penkkasi 280 kg, joten tiedän Oven haastattelun perusteella ilman paitaa nousevan enintään 250 kg. Maastavedon ME +125 IPF 407,5 kg. Myös 125 kilosiin on vedetty yli 400 kg. Ove veti 365 kg. Verratkaa noita tuloseroja ja jos oletetaan, että ME tulokset ovat doupattuja, niin nuot Oven tulokset ovat MINUN MIELESTÄNI vielä mahdollisia natuna. Tosin lisään vielä, että mikään ei ole näissä asioissa varmaa ja toivon ettei kukaan provosoidu näistä minun mielipiteistäni.
Originally posted by Menopaussi
Jos tarvis veikata Anon raaka kyykky niin luulisin että se olis siinä 300-330kg.
No eipä tuo ipf:n arvostus ole sinänsä pätkääkään parempi. Tuo on kyllä totta,että jos olet keskinkertaisuus ei uuden divisioonajaon myötä helppoa hilloa ole tarjolla. Ajattelin vain,että Anolla on näköjään +64kg viimeisen amatöörikisan ja wpc-kisan kokonaistulos-ero....Onhan tuo varmasti varusteistakin kiinni,mutta ei silti lähelläkään tuhatta kiloa "Wanhan" liiton varusteilla.
jos oletetaan, että ME tulokset ovat doupattuja, niin nuot Oven tulokset ovat MINUN MIELESTÄNI vielä mahdollisia natuna.
Originally posted by Mike
Raven, voitko sä mitenkään järjellä verrata boxikyykkytulosta kuminauhoilla raw kyykkytulokseen?
Originally posted by Raven
Eli siis sun mielestä ainoastaan ME:n haltijat douppaavat tuon mukaan?? Olisikin niin helppoa, että douppaa ja tee uusi ME.
Ja höpö höpö.. Menepäs lukemaan Anon treenipäiväkirjaa ja kato niitä tuloksia. Jos sulla on raaka kyykky 300-330kg, niin silloin ei oteta nopeus boxi kyykkyä 305kg+kovimmat vetokumit, joista tulee noin 100kg lisää.. Ja nämä tehdään ilman varusteita.