Ove rikkoi tonnin IPF:n alaisissa kisoissa!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Originally posted by Menopaussi
Pistätkö pääs pantiks ettei käytä mitään varusteita..luullakseni alustrikoot on aina päällä, otti sitten nopeus-boxia tai max-boxsia ja toisekseen luitkohan ihan oikein että teki 305kg+kumit nopeutta..tais kuitenkin ottaa ihan maximi reenin.Kuinka paljon sulla on kokemusta varusteitten kanssa vai heitätkö ihan kuulopuheitten perusteella noita juttujas?

Sarjoja oli vähän, mutta liike oli nimenomaan nopeus boxi.. Ja on varusteista kokemusta ihan riittämiin..
Onko sulla varusteista kokemusta, kun väität että kyykkyyn jopa n.200kg lisää?

Oli miten vain, niin kyllä 300-330kg on aivan alakanttiin.. Siitä laitan vaikka pääni pantiksi.

Originally posted by Raven
Ja höpö höpö.. Menepäs lukemaan Anon treenipäiväkirjaa ja kato niitä tuloksia. Jos sulla on raaka kyykky 300-330kg, niin silloin ei oteta nopeus boxi kyykkyä 305kg+kovimmat vetokumit, joista tulee noin 100kg lisää.. Ja nämä tehdään ilman varusteita.

Minun arvaus Anon raw-kyykystä on 380-420 kg. Kun kyseessä on nopeus boxi, niin oletettavasti maximi on vielä enempi ja kun se vielä muutetaan normaali kyykyksi, niin kiloja pitäisi taas tulla lisää. Minkälaiset nuo extra strong -kumit on. Salilla missä käyn on siniset jäykimmät ja sen perusteella noiden pitäisi olla paljon jäykemmät, jos sata kiloa vaikuttaa.

Varusteista ihan riittävästi kokemusta ja Anolle on heitetty haaste todistaa raw voimansa mutta ei ole miestä näkyny..eikä ole mikään selitys ettei kerkiä tai on muita kisoja lähellä..ottais vakka reenin kannalta..mutta en usko että paljon tuo ylös.

Niin ja ettekö vieläkään tajua että Ano käyttä alustrikoita noissa box-kyykyissä ja jullessa..ne auttaa aika helvetisti..ite olen ottanu 15" boxista 340 alustrikoilla ja raw kyykky on kuitenkin vähemmän.

Niin ja ettekö vieläkään tajua että Ano käyttä alustrikoita noissa box-kyykyissä ja jullessa..

Jos tuo on totta, niin se kyllä vaikuttaa asiaan. Mutta jos 490 on kisatulos, niin kyllä raw tulos pitäisi olla myös melko kova. Ainakin mitä olen kuullut huhuja ammattilais varusteiden hyödystä(ei yleensä yli 100 kg), niin ei ne niin paljoa vaikuta, että raw-tulos putoaisi alle 330 kilon. Mutta eihän sitä koskaan varma voi olla.

Jaa ei hyödy varusteista yli sataa kiloa..saanen olla eri mieltä.Samalla salilla nostaa muutama ammattiliiton nostaja ja näiden kavereitten hyöty on reilusti yli 100kg.Kumpikin ovat sarjansa MM.Ovat myös käyneet hesassa reenaamaassa ja todistaneet mitä apuvälineitä reeneissä käytetään.Aika poikeuksetta ammattiliiton nostajilla on box-kyykky parempi kuin raw-kyykky, sekun on ihan toinen nostomuoto.

OK, sinulla taitaa olla varmempaa tietoa, ei sillä että minun tietoni olisi vättämättä vääriä(eihän kaikki saa varusteista täyttä hyötyä), mutta jos kerran sanot niin kait niistä sitten saa enempi hyötyä. Kuinka paljon yli sadan kilon hyödystä puhutaan. Olisin kiinnostunut tietämään tarkemmin.

Ja jos kerran tietoa löytyy, niin osaatko yksilöidä eri varusteiden hyötyjä. En tarkoita merkkejä vaan paljonko siteet vaikuttaa, trikoot ja alustrikoot. Uskoisin, että muitakin kuin minua kiinnostaa nämät tiedot.

EDIT: Varsinkin siksi olisi mielenkiintoista tietää, kun täällä on ollut aikaisemmin paljon spekulointia noista hyödyistä.

Jaa ei hyödy varusteista yli sataa kiloa..saanen olla eri mieltä.Samalla salilla nostaa muutama ammattiliiton nostaja ja näiden kavereitten hyöty on reilusti yli 100kg.Kumpikin ovat sarjansa MM.Ovat myös käyneet hesassa reenaamaassa ja todistaneet mitä apuvälineitä reeneissä käytetään.Aika poikeuksetta ammattiliiton nostajilla on box-kyykky parempi kuin raw-kyykky, sekun on ihan toinen nostomuoto.

En mä ainakaan lähde väittelemään mitä sä tiedät jne... Saattaa olla hyvinkin totta. Mutta itsekin tunnen ja olen nähnyt omin silmin täysin päinvastaisia tapauksia ja kyseessä on myös MM tason miehiä. Tässä voidaan sitten taas todeta se sanonta, että kaikki ovat yksilöitä. Joillain auttaa varusteet enemmän kuin toisilla. Tiedän monia jotka saavat penkki paidastakin n.60kg hyötyä, mutta itse en saa lähelläkään tota. En saa edes puoltakaan tuosta.

Originally posted by mtk77
Minun arvaus Anon raw-kyykystä on 380-420 kg. Kun kyseessä on nopeus boxi, niin oletettavasti maximi on vielä enempi ja kun se vielä muutetaan normaali kyykyksi, niin kiloja pitäisi taas tulla lisää. Minkälaiset nuo extra strong -kumit on. Salilla missä käyn on siniset jäykimmät ja sen perusteella noiden pitäisi olla paljon jäykemmät, jos sata kiloa vaikuttaa.

Itse oletan noiden extra strongien olevan Mustia kumeja. Siniset olivat ennen jäykympia, mutta mustat (monsterit) ovat vielä paljon paljon jäykemmät. Muistaisin lukeneeni, että noin 100kg tulee lisää..

anon kovin virallinentulos on 917.5kg sarjassa 110kg ja kovin kyykky on 350kg eli oven tulos on lähes sata kiloa kovempi kuin anon.oven tulokset olisi höpö-höpö kisoissa 415kg 300kg 380kg,parin vuoden päästä kun opettelisi tekemään ultra leveää vajaata kyykkyä ja saisi ojentajat kuntoon tulokset olisi n.480-500kg 310-330kg 390-400kg yht.1100-1170kg

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by markku sutinen
anon kovin virallinentulos on 917.5kg sarjassa 110kg ja kovin kyykky on 350kg eli oven tulos on lähes sata kiloa kovempi kuin anon.oven tulokset olisi höpö-höpö kisoissa 415kg 300kg 380kg,parin vuoden päästä kun opettelisi tekemään ultra leveää vajaata kyykkyä ja saisi ojentajat kuntoon tulokset olisi n.480-500kg 310-330kg 390-400kg yht.1100-1170kg

Katsopas täälläkin sivulla ollutta 500kg kyykkyä ja tule puhumaan vajaasta. Kyllä täälläkin monella mieli muuttui. Kyllä Fpo:ssa vajaita kyykkyjä menee läpi, mutta kyllä niitä ipf:ssäkin menee.
Miten sä voit verrata tolla tavalla tuloksia, kun ne on tehty eri sarjoissakin.

Ja siinä samaa mieltä, että Ovella toki penkki ja kyykky voisivat nousta, mutta kuten monesti sanottu että vedossa ei varusteet auta. Joten en usko tuon vedon tolla tavalla nousevan. Esimerkiksi Ano vetää ihan tavallisella ipf vetopuvulla. Ja monet isot äijät käyttää pelkkiä painitrikoita.

Kyllä se on niin ,että mulla ainakin meni ne MM kisat mitkä telkussa näyttivät ihan sivu suun sen takia kun ei viittinyt edes kattoa kyykkyä loppuun. Anolla oli omasta mielestäni syvimmät ,mutta valkeeta tuli aivan vajaista kyykyistä joillekkin. Tää nyt oli vaan ,että yleisesti ottaen menee useammin läpi kun IPF. Sotkamon MM kisoista ei jäänyt mieleen niistä mitä itse katsoin yhtään vajaata kyykkyä läpi valkosilla. Moni voi olla eri mieltä ja tämmösten liitto erojen takiahan tää voimanosto on mennyt pelleilyks ja monen mielestä mauttomaks.

Tottahantoki kaikki ollaan yksilöitä ja hyödytään eri asiosta eri tavalla..nämä kaksi herraa ovat sitten niitä jotka hyötyvät aikas paljon siinä, 130-140kg kyykky varusteista jotka käsittävät:tupla alusustrikoot,tuplakyykkytrikoot ja jäykimmät 2.5m siteet..näistä toi hyöty koostuu..penkkipaidasta samoin toiset hyötyy sen 60-70kg ja toiset ei.Mutta niin kauan olen epäileväinen kunnes nään esim. Anon raaka kyykyn, jos kerran on pokkaa huutaa sitä toisella forumilla että kyykkää eniten maailmassa varusteitta, niin sillon pitäis lunastaa puheet.

Originally posted by markku sutinen

Lottona päätit sitten heittää hieman tuloksia...

Ano on aivan varmasti helvetin kova raw-kyykkääjä, mutta yhtä leveän asennon säilyttäminen ilman varusteita voi tuoda ongelmia. Raw-kisoihin osallistumallahan Ano voisi nuo lupaukset osoittaa mahdollisesti oikeiksi.

Vertailun vuoksi: yksi tuttu ipf-nostaja otti helpon 220kg box-kyykkyä ilman mitään varusteita, kisatuloksen ollessa 297.5kg. Kyykky meni vielä normaalia kisasyvyyttä alemmas.

Itekkin kumeja käyttävänä voin kertoa, ettei kumit ainakaan kyykkäämistä helpota. Yläasennossa tuntuu kuin miestä yritettäis väkisin vetää maan alle. Saati sitten, kun on reilut 300 kiloa niskassa.

Joo Ove teki kovan tuloksen ja on tehnyt tasaisen kovia tuloksia jo pitkän aikaan ,Se kaveri osaa treenata hyvin järkevästi koska vuodesta toiseen kehittyy kuitenkin ja muutenkin hyvä kilpailija ei ole jäänyt ilman tulostakaan vissiin kertaakaan ,en ole varma ?.Mun mielestä hänellä on paljon enemmän annettavaa IFP kuin WPO liitossa!! ja Anon kyykyistä sanoisin että vahva onkin niin vaikea uskoa että kyykkäisi lähellekään 400kg Raw kisassa ehkä tuollainen 340-360 max ajattelen sen sillä että ensinnäkin hänen tekniikka on täysin tehty varustenostajaksi koska jalat on tosi leveällä niin täytyy olla mahdottomat voimat ja (välitykset) että pääsisi raw syvyydestä ylös koska sillä tyyliillä saadaan just se paras hyöty trikoista +alustrikoista kun ne antaa sen tarvittavan potkun ylös niin raw kyykyssä ei voi käyttää kyseistä tekniikkaa koska sit rytkyy tyrät ja kumppanit tai kyykky jää ainakin korkeeksi !

Olen tosi yllättynyt,jos Ano käyttää briefsejä treeneissä, mutta koska mulla ei ole asiasta harmainta haisuakaan en ota kantaa. Jotenkin vain tuntuu omituiselta minkä takia käyttäisi,jos haluaa egoilla niin miksei samalla trioita?:confused: 300-330 on kyllä varmasti alakanttiin muutenhan noita 490kg kyykkääjiä olisi maailmalla pilvin pimein. Tuo on varmasti totta,että tekniikka on hiottu varustenostamista silmälläpitäin ja raw-kyykystä ei tuolla tavalla ylös tulla. Wpo- liittokin on liannut typerästi oman pesänsä jenkkien "maailmanennätyspenkit" ovat aivan naurettavuuden huippu ja Selsamin kyykyt olivat pesäpalloilijoillekkin vajaita Helsingissä. Silti Gogginssin 500 ja Mikesellin 500,5 ovat mielestäni riittävän syviä liittoo kun liittoon tai ainakin videolta siltä näyttävät.Patteri teki raw-kisoissa viime kuussa 805kg ,paljonkohan miehen viimeinen ammattilaiskisa toi? Vaikka kyykkäsi kolmesataa ei tainnut olla ammattilaishaarniskalla 490kg kyykkääjä?

Patteri tais kyykätä tän vuoden sm:ssä 360kg. Paras yhteistulos miehellä on 965kg.

Patteri kyykkäsi toisellaan 280kg. Koivuniemi vastasi kyykkäämällä 305kg. Vaikka varaakin jäi, Kusti ei käyttänyt kolmatta yritystään. Kolmannella kierroksella voittajasuosikeista jäljellä oli siis enää Patteri. Huhtikuun alussa FPO:n SM-kisoissa tullut reisivamma ei näyttänyt enää haittaavan, sillä 300kg nousi helposti ylös.

Ei kannata huudella asioista mitään jos ei ole varma..Patteri olisi kyykänny SM-kisoissa yli 400kg jos jalkaan ei olisi tullut pientä repeämää ja toisekseen hän otti aloituksen ilman alustrikoita ja siteitä ja jokainen voi kattoa sen toiselta forumilta kuinka helppo se oli.Tämän miehen raw-kyykky on ollut parhaimmillaan 320-330kg.

Ei kannata huudella asioista mitään jos ei ole varma..Patteri olisi kyykänny SM-kisoissa yli 400kg jos jalkaan ei olisi tullut pientä repeämää ja toisekseen hän otti aloituksen ilman alustrikoita ja siteitä ja jokainen voi kattoa sen toiselta forumilta kuinka helppo se oli.Tämän miehen raw-kyykky on ollut parhaimmillaan 320-330kg.

Huutelemisesta viis,mutta on tuo sun arviosi Anon raw-kyykystä melkoisen alimitoitettu.

Suositut

Back
Ylös Bottom