Outoa!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja msj81
  • Aloitettu Aloitettu
Siis ei helvetti tein ton ja alun jälkeen ajatteli että ei nyt voi tulla sitä mitä ne "haluu" ja mietittyäni hetken päädyin punaiseen ja vasaraan. Tuli ihmeellinen fiilis, en oo enne kokenut, pientä pelon ja hämmästyksen sakaista fiilistä.

Niin mulla muuten meni kaikki kohdalleen. Tosin kun kävin ekaa ketaa lukemassa uudestaan sen tekstin pätkän niin löysin edelleen 3 F kirjainta ( en lukenut sitä vielä, että offia ei ihmiset löydä )

Kiitos tämän threadin aloittajalle. Tässä oli taas yksi uusi kokemus!!!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by kekexx
Tosi outoa! Kun piti ajatella vihannesta, ajattelin lehmää. Tosi outoa. :eek:
No, lehmä -> lihaa -> makkara = vihannes :rolleyes:

Itselläni testi meni pelottavan paljon "putkeen" ainoastaan vihanneksessa ajattelin kurkkua.

onkohan mussa jotain :david: vikaa kun mieleen tuli paprika, sitten ajattelin vihreää ja kumisaapasta(työkalu???), ja lopuksi laskin vielä viisi F-kirjainta...

ei osunu eikä uponnu, 6 - tomaatti - vihreä saha, ja f kirjaimiakiin löyty se 6 kpl

7 - porkkana - sininen vasara - 6 kpl f-kirjaimia, eli ei ihan "nappiin". Kai mä sit oon sen verran pikkutarkka, että jos kirjaimet pyydetään laskemaan, niin mä myös lasken ne yksitellen enkä vaan silmäile.

Re: Re: Outoa!

Originally posted by Ankka
8, peruna, sininen, meisseli ja 6 F-kirjainta.

Ja tämä todistaa mitä? :jahas:
Aivan samallalailla ajattelin itekki! Hmm....:joulu1:

Meinasin kyllä pudota penkiltä,kun toi punainen vasara osu kohdalleen.F-kirjaimia löysin pikasesti eka vaan4,mut toisella kertaa sen6...kurkkukaan ei iha osunu...

:eek: Huu ! 7, porkkana ja punainen vasara... ja 6 äffää...

Originally posted by Hemppa

Mietiskelin tässä mistä nämä ennalta arvattavat vastaukset mahtavat johtua, ja päädyin seuraavaan:
*klips*
kolmanteen tehtävään mulla tuli vihreä ja vasara. En yhtäkkiä
keksi mikä pointti tässä jutussa on että tulis punainen ja vasara,
mutta vakaasti luulen että jotain alitajuntaa ohjaavaa siinäkin on.

Voipi olla että menin aivan metsään näiden pohdintojen kanssa,
mitä mieltä muut on?
*klips*

Jotain tämäntapaista saattaapi aivoissa tapahtua. Olisko vasara tullut "hakkaavasta" toistosta, 3, 33, 333, ... Mistä punainen ?

Ei persetti..työkalupakki,juusto ja keltainen :lol2:
Täytyy tosiaan aloittaa tipaton tammikuu ja dietata fläsät myös aivoista:D

Uskomaton testi. Vastaukset meni muuten "oikein" mutta vasara oli musta ja äffiä löytyi kuusi.

Vasara on mielestäni aina mustavartinen(nojuu on kyllä yhdellä keltavartisella fiskarsilla joutunut paukuttamaan mutta onneksi ei kauan)...ja äffiä löytyi kuusi kun menin hiirellä tekstiä pitkin hitaasti ja laskin ääneen.

Muuten meni 'normaalisti' mutta peruna porkkanan kohdalle.Toisella kerralla laskin neljä f ja kolmannella kerralla vasta kuusi

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom