Outoa!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja msj81
  • Aloitettu Aloitettu
Numero jonka veikkasin. oli 11... poikkeava
Vihannes jonka sanoin: Kurkku... poikkeava
Työkalu ja väri: Saha ja vihreä... poikkeava
F kirjainten määrä: Laskin 6... poikkeava

Onko enää mitään tehtävissä että pääsen pois hullujen kirjoista?
:worship:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aivan. Sori vaan Ankka, et sittenkään ole nero vaan insinööriopiskelija.

Numero jonka valitsin: 7
Vihannes: Hevonen WTF:confused:
Työkalu ja väri: Saha ja vihreä
Löysin 4 f-kirjainta

:lol2: Tää oli kyl sairaan hyvä... 7, porkkana, punainen ja vasara. Tosin äffät (6) laskin ihan oikein.

Oli kyllä löyly testi! 11, peruna, punainen ja vasara, 3 äffää.. 3 viidestä höö.

Peruna muuten ei oo vihannes :)...

äffiä laskin 7 ja työkaluiksin mietin eka punainen ja meisseli sitten kuitenkin ajattelin jos kuitenkin on se vasara.

Ei jummarra. Vastaukseni: 7, porkkana (oikeastaan ei vihannes vaan juures), punainen ja vasara, f:iä 3.

Uusintalaskennankin tulokseksi äffiä 3. Kun olin lukenut selityksen ja laskin taas, sain 5 ennen kuin huomasin sen viimeisenkin ohvin. Näin englanninope. Tuo 'of' on nimittäin sinänsä mitätön prepositio, joka puhuttaessa jää usein epämääräiseksi [ö]-äänteeksi.

Nyt lähtee mimmi sähläämään!!!:whip:

Mä oon aina menny näihin tästeihin,,,mut ai että ku panee kiukuttaa, ku hehkuttaa frendeille ja testaa ne niin johan menee eri tavalla!!!!!!!:curs:

;)

Hämyä :) Meni niinkuin 'pitikin'...

Originally posted by Metri
(oikeastaan ei vihannes vaan juures)

Anteeksi, että puutun asiaan, mutta kyllä juurekset ovat vihannesten 100%:nen osajoukko :)

10, peruna, punainen vasara, 6.. Toimi ja ei toiminu...

Originally posted by Nat_Ural
Anteeksi, että puutun asiaan, mutta kyllä juurekset ovat vihannesten 100%:nen osajoukko :)
Tsori, näin ainakin seisoo miun kotitalouden kirjassa:
"Juureksiksi nimitetään juuri- ja mukulakasvien maanpinnan alapuolella kasvaneita syötäväksi kelpaavia osia."
"Vihanneksia ovat ne kasvikset, joista käytetään ruoka-aineina jokin maanpinnan yläpuolella kasvava osa."(Levanto, Jolma Enqvist: Koululaisen kotitalous)
Eli juurekset ovat kasvisten 100%:nen osajoukko kuten myös vihannekset. Mutta juurekset eivät ole vihanneksia.

Tehtävänannossa olisi siis kai pitänyt lukea, että ajattele jotain kasvista. Tai en tiedä, ovathan määritelmät voineet muuttua sitten meikäläisen kouluaikojen. Jospa nykyisin nuo ylä- ja alakäsitteet menevät toisin.

Originally posted by geg
Ihan hämy toi testi. Tosin en ny mikään kovin viisas oo ku piti ajatella vihannesta niin ajattelin appelsiinia :lol2: , muuten noi sattu ihan oikeen mun kohdalle.
-
-------------------------------------------------------------------
Me ollaan näemmä yhtä tyhmiä appelsiini tuli täältäkin.

Oon tehny ton testin aikaisemminkin ja silloin meni kaikki niin kuin siinä arvattiinkin. F-testi oli uusi ja sain laskettua 3 äffää. Tuo testi piti nimenomaan tehdä nopeasti. Ei ole tullut luettua kunnolla ohjeita jos on saanut 7.

Muuten meni kuten pitikii... mutta vihanneksista tuli mieleen banaani:rolleyes: oliskohan syy siihen että juuri mutustelin banaania;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom