Oulun salit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kraveg
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
Olisi tässä jossakin vaiheessa tarkotus muutella asumaan tonne Oulun suuntaan ja ajattelin nyt kysästä että minkäslaisia saleja sieltä löytyy? Noi Oulun wellnesit on vissiin aika turhia saleja mutta perkule ku yks niistä olis aika lähellä mun tulevaa asuinpaikkaa. No sen tiedän että PT olis aika ykkönen mutta sinne on pikkasen liikaa matkaa ku ei omista tuota autoa.

PT-GYM, Kunnon paikka, Kuntoykkönen
Ja jotain muita mut ei ne oo hyviä, tai en tiedä, käy tsekkaan!
PT on paras!

Höpön höpö! Kunnonpaikka Toppilassa on paras ja mun isällä on isompi kello kuin sun isällä. :D

Kunnon paikka (Mega-Pro Center) on loistavasti varusteltu ja todella viihtyisä sali Toppilassa. Sali on itseasiassa kiu nkaksi eri salia, sillä sieltä löytyy se raaka-arska -puoli ja sitten tämä vipuvarsi/hilavitkutin -osasto. Kummallakin puolella on omat stereotkin; arskoille heviä ja halutulla volyymillä ja sitten taas hilavitkuille soi joku pop-radio nätin hiljaa.
Salille on tullut paljon voimannostajia viimeisen vuoden aikana, kun jannujen kertoman mukaan PT:ltä ja Wellness:illä (ent. kuntosali-38) on tullut jotain aika- ja painorajoituksia esim. maastavetoon; kolisee liikaa (PT-asuintalon alakerrassa) ja bisnesasiakkaat karttaa hikisiä, huutavia karjuja (Wellness). Sikäli kun tiedän, niin kumpikin edellä mainituista saleista on kuitenkin myös hyvin varusteltuja kuntosaleja ja hyviä treenipaikkoja.

Millä Oulun salilla on halvat kertahinnat?

Pitääpä käydä tutustuun tuohon Kunnon Paikkaan, se ei olis vielä niin kaukana siitä asunnosta. Minkäslaisia hintoja siellä on?

Jos en aivan väärin muista, niin kuukausikortti maksaa 44 Euroa eli aika normaalihintainen.

Originally posted by Jasoni
Jos en aivan väärin muista, niin kuukausikortti maksaa 44 Euroa eli aika normaalihintainen.

Sitten kun salit maksaa mulle noin paljon lopetan treenaamisen :hmmm:

PT-GYM on ehdottomasti paras!
Siellä soi jytä eikä mitkään hitaat biisit!
Sekä laitteet on sen verran jykevät ettei ne taitu alle suuremmillaakaan painoilla...:D

Originally posted by Krusifiksi

Varmaan noilla kaupungin saleilla, esim. Linnanmaan liikuntahallin sali tai Urheilutalon sali. Niissä vaan on aukioloajat paljon köykäsemmät kuin kaupallisissa saleissa (magneettikortilla).

Ja Jasonin mielipide Kunnon Paikasta osui naulan kantaan! Jos mulla ei ois työn puolesta muualla ilmaiset kuntosalikäynnit, niin ehdottomasti kävisin Kunnon Paikassa. Siellä viihtyy ja motivoi kummasti, kun aina on useempikin vahvempi ja isompi ukko reenaamassa. Ite en oo välimatkan takia ikinä PT:llä käyny, mutta oon siitäkin myönteisiä arvioita kuullu.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by geg
Noi Oulun wellnesit on vissiin aika turhia saleja mutta perkule ku yks niistä olis aika lähellä mun tulevaa asuinpaikkaa. No sen tiedän että PT olis aika ykkönen mutta sinne on pikkasen liikaa matkaa ku ei omista tuota autoa.

Itse oon treenaillu välkkylän kuntopalatsilla (wellness) ja ei minulla siitä ole paljoa pahaa sanottavaa. Siellä on kuitenkin ihan kunnon kyykky ja maastaveto paikat ja melko laadukkaita laitteita jos niillä laitteilla tykkää treenata. Pahin puuten omalta kannalta on ollut liian pienet käsipainot, suurimmat ovat vain 45 kiloiset. Se myös vähän häiritsee, että siellä ei käy kovin paljoa isoja kavereita treenaamassa ja voi olla vähän vaikeaa joskus löytää osaavaa varmistajaa jos yksin treenaa.

Tuo sali ainakin kannattaa käydä katsomassa(muistaakseni saa ilmaisen tutustumiskäynnin).

Joo mun valinta on kans PT... Jotenkin ne muut paikat on niin tylsiä basic-kuntosaleja, siis ilmapiiriltään. Mutta PT:n punainen sisustus, vähän rispaantuneet laitteet ja hyvät musat luo siitä sellaisen tosi intensiivisen treenipaikan... ja se on mun mielestä nimenomaan body-sali, ei siellä varmaan käy yhtään puhdasta voimanostajaa puhumattakaan joistain painonnostajista.

Näin se homma etenee

Elikkä voihan pilardo, etten paremmin sanois. Aamulla kun hilpasin wellness-kolmikasille, niin huh, about kolmannes alakerrasta ( =se puntinnostopuoli, yläkerrassa kuntopyörät & sellaset), oli eristetty karsinaksi jota työmiehet parhaillaan rakensivat ja kaikki vehkeet suurinpiirtein kylki kyljessä lopussa tilassa.

Kun kysäisin paikan tytsyltä että mitä että, niin kuten arvata voittekin; spinningille pitää saada lisää tilaa. Noh, joskus myöhemmin on kuulemma tulossa toinen remontti jolla saa punttipuolelle hiukan lisää tilaa.

Kyllähän sitä aamulla vielä tuolla treenaa, mutta miltähän näyttää siinä neljän-viiden aikaan... Pitääkö prkl siirtyä tuonne välkkylään, vaikken siitä niin diggaa. Kun on tuo vuosikortti vielä puolisen vuotta kuitennii.

Re: Näin se homma etenee

Originally posted by newberry
Elikkä voihan pilardo, etten paremmin sanois. Aamulla kun hilpasin wellness-kolmikasille, niin huh, about kolmannes alakerrasta ( =se puntinnostopuoli, yläkerrassa kuntopyörät & sellaset), oli eristetty karsinaksi jota työmiehet parhaillaan rakensivat ja kaikki vehkeet suurinpiirtein kylki kyljessä lopussa tilassa.

Kun kysäisin paikan tytsyltä että mitä että, niin kuten arvata voittekin; spinningille pitää saada lisää tilaa. Noh, joskus myöhemmin on kuulemma tulossa toinen remontti jolla saa punttipuolelle hiukan lisää tilaa.

Kyllähän sitä aamulla vielä tuolla treenaa, mutta miltähän näyttää siinä neljän-viiden aikaan... Pitääkö prkl siirtyä tuonne välkkylään, vaikken siitä niin diggaa. Kun on tuo vuosikortti vielä puolisen vuotta kuitennii.

Siirry PT-GYM:lle !! :kippis1:

Mulla samoin sopimus Wellnesille ja olen hiljalleen siirtymässä palatsin käyttäjäksi. Paremmin siellä tilaa ja mielestäni paremmat laitteet. Davidin vipuvarsi lyö laudalta 100-0 Technoogyyym vehkeet joissa on rullia ja välityksiä enemmän kuin painopakkaa. Ja tosiaan hyvä se "miesten" erillinen huone jossa voi kolistella

Aiemmin kävin pelkästään 38:lla (jo ennen Wellness aikaa), mutta nyt siellä on huonommat laitteet ja silti porukkaa tosi paljon. En käy siellä iltasisin enää, paivällä kyllä ihan hyvin mahtuu.

Kuntopalatsilla myös alkoi remontti, todella tyhmää yhtäaikaa molemmilla saleilla pitää remonttia. Eikö olisi ennemminkin kannattanut tehdä toinen ensin ja sit toinen. Porukka olisi voinut sopivasti käydä ristiin, mutta ei... :confused:

Aikomuksena myös siirtyä PT:lle joskus kun tästä sopimuksesta vaan pääsee irti :mad:

Riippuen siitä, missä päin Oulua asuu, kandee käydä Kunnon Paikkakin katsastamassa. Jos Heinäpäässä tai muualla eteläisemmässä Oulussa asuu, niin PT-gym on varmaan ykkösvaihtoehto, mutta pohjoisemassa asuessa Kunnon Paikka. Ei tuu niin pitkät matkat. Tietysti jos aina ajelee autolla, niin sillä on vähemmän merkitystä. Mä ajan aina ja joka paikkaan polkupyörällä, joten n. 5-10min pyöräilymatka Kunnon Paikkaan ei paljoo ahista, käy alkulämmittelystä hyvin.

Nimimerkillä "Nykyään työläinen ja Kunnon Paikan jäsen" :D Ei tartte enää kärvistellä Teknologiakylän Wellnessillä eikä Linnanmaan punttikommuutissa.

Taidetaanpa Iivili sitten törmäillä tuolla salilla kun siellä tulee sitten itsekkin nykyään käytyä. Eikä voi sanoa muuta kuin että mahtava sali.

Kunnon Paikka kuulostaa vaan jotenkin niin...
...toista se oli Mega-Pro Center. Mutta jokatapauksessa, oli erinomainen sali ainakin pari vuotta sitten ja varmaan vieläkin. Kerrankin sali jossa on kunnon paikat kyykkyyn, vetoon ja penkkiin ja niitä paikkoja on useita. Mikä siellä on nykyisin tilanne maksujen suhteen? Onko mennyt samaan kuin Wellness-salit, eli hinta on kohtuullinen ainoastaan kahden vuoden sopimuksella (tai yrityksien tuella).

Originally posted by Krusifiksi

Urheilutalolla ja Ouluhallilla on taatusti halvemmat kertahinnat verrattuna ns. kaupallisiin saleihin. Tosin moni muu asia on sitten heikommalla tolalla mutta halpaa on.

Millanen sali Raksilan uimahallilla on nykyään? Ei ole tullut käytyä sen remontin jälkeen. Sielläkään ei vissiin oo kauheen pahan hintanen kuukausilippu. Ja eikös sinne tullut uudet laitteet remontin yhteydessä?

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom