Oulun salit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kraveg
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
Xedra: en oo ite uusitussa Raksilan uimahallikompleksissa (vieläkään) käyny, mutta juorua oon kuullut, että kuntosalinsa olisi semmonen kiiltävä, hieno laitesali nykyään, matkittu näitä uusia viihtymiskeskuksia, joissa hikoilu, puuskutus ja tosissaan reenaaminen on kielletty. Mutta eipä tuomita ennalta, käy kattomassa ja raportoi tännekin! Jos tykkää uimisesta, niin onhan siellä plussana se tasokas uimahalli, voi hoitaa aerooppiset uimalla.

Oulussa ainakin tään threadin perusteella pääsee taatusti laatusalille, jos menee PT-gymille tai Kunnon Paikkaan. Varmaan Välkkylän Wellness (Kuntopalatsi) on ihan ok, ja kai niitä muitakin on, riippuu vähän minkälaista salia haet.

Tuonne Kunnon Paikkaan näytti eilen eli perjantaina tulevan uusia laitteita. Tarkemmin en viittisinyt katsella kun Saksio ja kumppanit asenteli niitä paikoilleen niin ei viittinyt mennä siihen sekaan ihmetteleen mutta uusi jalkaprässi sinne ainakin tuli. Odotakin mielenkiinnolla sen koeajoa kun se vanhempi prässi on vähän surkea tai sitten on vaan liian heikko sitä tekemään.

Jaha, no ei auta muu kuin lähtee kohta reenaamaan ja katastamaan uusia värkkejä! :D

Mun reenit pyörii aika pitkälti vapaat painot/leuanvetotanko/dippiteline akselilla, joten uusista laitteista en niin paljoo välitä. No, eipä ne haittaakaan.

Re: Re: Näin se homma etenee

Originally posted by aabo
Siirry PT-GYM:lle !! :kippis1:

Tällä hetkellä sanoisin että näin taitaa käydä. Vuosikortti umpeutuu kohta ja sitä en kyllä uusi Welns38:lle. Toppila on taas ihan väärässä suunnassa.

Pitääkö nuo hinnat paikkansa:
http://www.kuntosali.com/pt-gym/pthinnasto.htm
, kun ei noita sivuja ole kai vähään aikaan päivitetty. Jos pitää niin tuohan vetää hinnoissakin wellnessketjun kölin alta tosta vaan.

Ja utelua jollekin ptgymillä treenaavista; Ne ruuhka-ajat taitaa olla pitkälti ne tavalliset 16-20, vai kui? Joutuuko paikoille tällöin jonottamaan? Onko viikonloppuna tungosta? Aamuvuorot (mitä tähän asti olen suosinut) on varmaan avaraa aikaa, mutta nyt tuntuu siltä ettei viitsis kolmea kertaa viikossa jo prkl kuuden aikaan könytä ylös.

eiköhän nuo PT:n hinnat vielä ole voimassa.
En ole vielä mitään suunnattomia ruuhkia PT:llä tavannut; yllättäen se 16-20 on suosittu aikahaarukka. Viikonloppuisin ainakin 12-16 välillä on ollut aika hiljaista. Aamuvuoroista ei tietoa, kun v-käyrä on turhan korkealla aamuisin kävelylenkkienkin kannalta.

Uus uimahalli on ihan suolesta, tangotki kuulemma painaa siellä vaan 15 kiloa. Se on täytetty sellasilla sihisevilla ilmanpaine vehkeillä jotka on tarkoitettu iäkkäämmälle väelle. Ehdottomasti hinta-laatu-suhteeltaan paran paikka on Pyrinnön urheilutalo, 1,5 € opiskelijalta ja levytavaraa löytyy perkeleesti, tosin tangoista uusin melkee yhtä vanha ku mun auto!

Originally posted by Olakinte
Uus uimahalli on ihan suolesta, tangotki kuulemma painaa siellä vaan 15 kiloa. Se on täytetty sellasilla sihisevilla ilmanpaine vehkeillä jotka on tarkoitettu iäkkäämmälle väelle. Ehdottomasti hinta-laatu-suhteeltaan paran paikka on Pyrinnön urheilutalo, 1,5 € opiskelijalta ja levytavaraa löytyy perkeleesti, tosin tangoista uusin melkee yhtä vanha ku mun auto!

Tangot painaa 17,5kg. Tuli ennätyssarjoja aika nopeesti, kun aloin käymään siellä salilla, kunnes kuulin mitä ne tangot painaa. Se sihinä on kuulunut sinusta tai Concept?-soutulaitteista (2kpl). Muuta sihisevää siellä ei ole.
Uudistetun salin paras ostos oli SCOTT-penkki, johon hankittiin halkaisijaltaan kolmen millin tanko, joka oli päistään yhtä paksu(laakeroimaton). Levypainot olivat tietenkin normaaleja halk. 50mm(?). Aikaa kuluikin kuukausi kaupalla, kunnes ne hoksasivat tällaiseen kokonaisuuteen kuuluvan laakeroidun tangon. Noh, mutkatanko tuli, mutta se oli ko. SCOTT-penkkiin hieman liian kapea. Tanko sopiikin S-penkin koukkuihin hieman vinottain :D
Ala- ja ylätalja sieltä puuttuu kokonaan. On vaan jotain hienoja Technogymin vastaavia vipuvarsi-vaijeria15m-laitteita, jotka on aika ykstoikkosia. Pitää muistaa myöskin hiljattain hommattu nyrkkeilysäkki, joka on ripustettu keskelle "käsipainoaluetta" siten ettei sillä viitsi kukaan kaikkien keskipisteessä treenata, ja joka samalla tyhjän panttina vie tilaa "käsipainoalueelta".
Lisäksi yleisövuoroja todella vähän -> ruuhkat.

Jep, kävin ite sattumalta viime viikon ma Raksilan uimahallin "salilla" pienen reenin tapaisen tekasemassa. Hirvee ruuhka, laitteet ja telineet vähän hepposen näkösiä. Hanttelit loppuivat muistaakseni 24kg:hen, joka ei riitä edes mulle :mad: (saatikka sitten jollekin oikeesti vahvalle ja isolle jampalle) "Kyykkyhäkki" oli tod. matala (ei pystyisi pystypunnertamaan) ja hennon oloinen. Ainut pikkusen myönteinen puoli oli peräti kaksi leuanvetotankoa. Olivat vielä tod. ohuita, joten pitkiä sarjoja tuli vedeltyä tuosta vaan -> huomaa, kuinka paljon on merkitystä tangon paksuudella. Suurin osa ihmisistä näkyi olevan siellä "reenaamassa", eli oleilemassa. Harva hikoili ja/tai puuskutti. En voi suositella.

Uintikin oli pettymys, koska 50m radat eivät ole suuren kävijämäärän takia käytössä, on siis jaettu ne kahtia, jotta saadaan lisää tilaa. Taisi olla ensimmäinen ja (ainakin pitkään aikaan) viimeinen kerta mulla Raksilan uimahallilla.

kuin myös kävin kokeilemassa raksilan uutuutta, tosin uimahallin puolta. Todella perseestä, vähän tilaa (25/50m radat yms.) "monitoimi-allas" oli ainoa ,missä oleskella..mutta ei uida :mad2: Hintakin perseestä ....mikään ei ole hyvin :lol2:

Saleja; PT-gym todellakin "älä tee sitä/tätä sali" ja iänikuinen ylimainostettu. Paras kunto ykkönen. käytyä tulee kunnon paikassa (mega pro center) vaikkakin kallis, paljon tilaa ,mutta kaikenlaista haista paska laitetta liikaa...mutta koska matkaa ko.salille vähiten...

Entisenä oululaisena voisin kommentoida, että nyt kun oon nähnyt millaisia saleja täällä etelässä on, niin ymmärrän miks pohjoisessa asuu kitukasvuista porukkaa:D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by Iceman
Entisenä oululaisena voisin kommentoida, että nyt kun oon nähnyt millaisia saleja täällä etelässä on, niin ymmärrän miks pohjoisessa asuu kitukasvuista porukkaa:D

:mad2: Jurvansuu,Herranen,Savolainen? :D

Re: Re: Oulun salit

Originally posted by mutteriukko

Uudistetun salin paras ostos oli SCOTT-penkki, johon hankittiin halkaisijaltaan kolmen millin tanko, joka oli päistään yhtä paksu(laakeroimaton). Levypainot olivat tietenkin normaaleja halk. 50mm(?). Aikaa kuluikin kuukausi kaupalla, kunnes ne hoksasivat tällaiseen kokonaisuuteen kuuluvan laakeroidun tangon. Noh, mutkatanko tuli, mutta se oli ko. SCOTT-penkkiin hieman liian kapea. Tanko sopiikin S-penkin koukkuihin hieman vinottain :D

LOL! Totta!!!

Itsekkin kävin muutama viikko sitten Raksilan tyttökerhon tiloissa"reenaamasa" ja ette arvaa minkälaiset oli ilmeet ku porukka tavas mitä selässä lukee www.pakkotoisto.com(tämä liha ei tottele kuria)...:D :D Sali oli sen verran fittness,että ei toiminu mulle.

Uimahallissa on kyllä aivan helkutinmoiset ruuhkat. Laitteisiin joutuu odottamaan parhaimmillaan 10-15 min ku jotkut 65 vuotiaat mummot istuu torttu penkissä ja juttelee toisten kans :curs: ...

Jos täälä on kerta näin paljo oululaisia nii joku voi varmaan kertoo et mistä oulussa saa voimapyöriä ja paljonko maksaa ?

Originally posted by Iivili
Hirvee ruuhka, Taisi olla ensimmäinen ja (ainakin pitkään aikaan) viimeinen kerta mulla Raksilan uimahallilla.

Oiskohan tuo ruuhka, johtuen hyvin pienestä osasta viikottaisesta käyttöajasta yleisessä käytössä, ja kaikki kävijät pakkaavat sitten yhtäaikaa. Tuolla salilla jos käy useammin kuin kerran, niin voi lopettaa treenit kokonaan johtuen tuosta Iivilinkin mainitsemasta treenit hoidetaan istumalla. Lisään vielä yhden positiivisen paikasta, eli valvonta kamerat, tummut kattelee monitoreista väreissä treenaajia ja joskus kun olen erehtynyt käymään kyseisellä salilla ilmeet ovat sitä luokaa rouvilla pois lähtiessä että on katsottu treenit tarkalla silmällä.

Millainen tuo linnanmaan sali on? Kenelläkään kokemuksia?

Originally posted by otsio

Millainen tuo linnanmaan sali on? Kenelläkään kokemuksia?

Linnanmaan liikuntahallin sali? Treenailin siellä aika pitkään, vaikka on aika pieni sali niin perustreenit pystyy tekemään. Painot laadukkaita ja riittää jos ei kahta tai useampaa kovaa nostajaa satu samaan aikaan salille ;]

Maastanosto ja kyykky paikka löytyy samoin penkki, käsipainot vain 30kg asti, prässi löytyy, ylä-ja alataljoissa muistaakseni 150kg asti pakat, lueanvetotanko, dippiteline, jalkavimputtimia ihan ok mallia, vahvemmille miehille tosin liian pienet pakat.

Halpahan se on kuin mikä olikohan opiskelijalle sarjalipulla 1,20e kerta. Ainut asia on että siellä on aivan järjetön tungos melkeinpä aina, en tiedä tosin näin kesäisin. Tila ei ole todellakaan iso ja treenaajia saattaa olla parhaillaan (pahimmillaan) 20-30. Penkissä, maastanostossa ja kyykyssä parhaimmilaan tainnut olla 2-4 tekijää kussakin vuorottelemassa. Tosin joskus on saanut ihan yksinkin treenata.

Urheilutalon salilla käyn nykyään kun säänkin sen verran lämmin että pyörällä ajelee ihan ilokseen.

Niin ja jos joku tietää mistä niitä voimapyöriä saa niin voi kertoa

Originally posted by huuliharpisti
Jos täälä on kerta näin paljo oululaisia nii joku voi varmaan kertoo et mistä oulussa saa voimapyöriä ja paljonko maksaa ?

Rintamäellä oli ainakin myynnissä, alakerrassa. Hintaa en muista.
Eikö kukaan Oululainen reenaa OYS:in Vaparilla? :D se on loistava paikka :worship:

Originally posted by hash pipe
Kävin just rintamäellä, ei näkyny voimapyöriä.. Siellä oli vaan jotain jääkiekko kamppeita koko alakerta täynnä ja muutenki ahdistava meininki:curs: Kait se pitää ymmärtää jos siellä on omistaja vaihtumassa tai jotain sellasta.

jaa.. no siellä mä oon niitä nähny, missä pitävät niitä voimailulaitteita muitakin. varmaan loppuneet kesken... ;)

Originally posted by hash pipe
Eikö kukaan Oululainen reenaa OYS:in Vaparilla? :D se on loistava paikka :worship:

Kerran kävin, toista kertaa en mene.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom