Oulun raw-kisat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mtk77
  • Aloitettu Aloitettu
Tuskinpa kukaaan alkaa järjestään, pieni muotoiset penkki kisat saattaa tulla tuossa keväällä ja siellä saa pukata paidalla tai ilman, paikkaa en tiedä, viimeksi penkkiskabat olivat oulunpanimolla.

Joku asiasta heti tietävä vois heittää tulevista sotilaspena kisoista oulun alueella kun olen itse niin saamaton söörtsättäjä etten jaksa etsiä intter netistä :kippis1:

keijo s sanoi:
Joku asiasta heti tietävä vois heittää tulevista sotilaspena kisoista oulun alueella kun olen itse niin saamaton söörtsättäjä etten jaksa etsiä intter netistä :kippis1:
Tuonne ne aina tulee(kilpailukalenteri kohdasta näät tulevat kisat), rovaniemellä näyttäis olevan 11päivä tätä kuuta sotilaspena maksimi x1 kisa. Keväällä varmaan zeppelinissä on sp kisat, muistaakseni ne on ollut jo 2vuonna peräkkäin.

http://www.sppojat.com

Oho nehän kireellä aikataululla tulee. Tuota zeppeliniä mietinkin että jatkuuko perinne siis tänäkin vuonna.. Pitääpä katsella edellisen vuoden tuloslistoja kehtaako naamaa käydä näyttämässä paikalla ollenkaan. Kiitti tiedosta, neturaali

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom