Ottiko Mike dopperin?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Primo
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla on kääpiöbullterrieri, eikä aikaa valitettavasti sille jää koulun, työn ja harrastusten ohella. Siksi se asuukin äidin ja isin luona... Muuten maailman kiltein koira. Kuvassa jonkun ihana bullterrieri, omani on taskukokoa. :haart:

2478573915.jpg

Ylläoleva koira ei ole oikein minun makuuni (no maku-asioista ei voi kiistellä :) )
Meillä on tällainen vanhempien luona
jessica2001.jpg

Tämä koira on ikiliikkujan kennelistä.
Oma koira kiltti ja laiska 8-vuotias uros ja kova lenkkeilemään.

Originally posted by PepsiGirl
Kuvassa jonkun ihana bullterrieri, omani on taskukokoa. :haart:

2478573915.jpg

On muuten vitun ruma koira.

Originally posted by Hannibal
On muuten vitun ruma koira.

Hannibal, hyi, ei saa haukkua noin!!

Juu, en ole vielä hommannut koiruutta kun on tässä nyt säätöjä senverran. Eräs ystävällinen forumilainen laittoi mailia, että olisi tulossa vuoden päästä pari pentuetta dobbereita, siinä on varmaan sitten parempi sauma ottaa se otus.

Äläs nyt :david:-Hannibaali... Se on hiton upea koira luonteensa puolesta. Virtaviivainen, vahva, lihaksikas... Sellanen bodari-lookki hain päällä ja sian silmillä. Vaikka se on tosi pienikokoinen, niin se ei pahemmin horjahtele, jos sitä tönäisee. :D

Originally posted by PepsiGirl
Äläs nyt :david:-Hannibaali... Se on hiton upea koira luonteensa puolesta. Virtaviivainen, vahva, lihaksikas... Sellanen bodari-lookki hain päällä ja sian silmillä. Vaikka se on tosi pienikokoinen, niin se ei pahemmin horjahtele, jos sitä tönäisee. :D

Koirat on kivoja, vaikka jotkin koirat on vitun rumia. :haart: :) :haart:

Originally posted by Missukka
Meillä on tällainen vanhempien luona
jessica2001.jpg

Hei! Onks toi samojedi? Jos on niin olemme"kohtalotoverit" sillä mullakin on sammari . tossa muutama kuva v.

porro.jpg

ja
ma.jpg

Noi kuvat on kyl vähä luvattoman vanhoja. Lupaan että kun vippydyn lisää tuoreita kuvia on luvassa ;)

Samojedit on :haart:

Originally posted by Tomi
Omg hi 2 u!!!1 :haart: ja lisää :kuvia:

*hih* kummalle kuolaat mulle vai meiän iki-ihanalle Pörrölle? :lol2: ... no kiitos kuitenkin (molempien puolesta)..

Joo, tosiaan kun vippydyn tulee noita kuvia lisaa ja PALJON. On noita digikuvia sen verran kone pullollaan. Eikä Pörröstä kaikkein vähiten... :kippis1:

Originally posted by [ZannaZ]
Joo, tosiaan kun vippydyn tulee noita kuvia lisaa ja PALJON.
Olikos Mike meillä jotain maksusitoumusvaihtoehtoa tuon vip-maksun kanssa? Tämä nuori nainen tarvii vip-oikeudet pian. :) :haart:

Originally posted by Mike
No jos lisätään Zannalle vipit nyt, niin Zanna lupautuu morjestamaan mua salilla sen verta että heittää sen 10€, deal?
Grrreat. Nyt saadaan sitten kuvia Zannasta, Zannan pörröstä sekä hänen koirastaan.

No jos lisätään Zannalle vipit nyt, niin Zanna lupautuu morjestamaan mua salilla sen verta että heittää sen 10€, deal?

Whipii! No joo... deal :kippis1:
:worship: ylläpidolle vaan *hyppii ja pomppii*

Niin ja huomautuksena, tämä maksujärjestely ei ole ihan tavaton käytäntö, esim Hannibal sai vipit etukäteen, mies vain maksoi vipin sitten moppaamalla meillä ja Tomilla pari viikkoa / asunto. Ja vittu tuli muuten sitten puhdasta, lattia kiiltää vieläkin kuin muna, rock on Lecter!!

esim Hannibal sai vipit etukäteen, mies vain maksoi vipin sitten moppaamalla meillä ja Tomilla pari viikkoa / asunto.
Älä paljasta hei kuitenkaan Rintafileen vipeistä mitään yksityiskohtia, ok? :nolo:

Alkaa olla kiimaa ilmassa. Zanna ei sitten lähetä enää yhtään kuvaa ja pojat ei katso tänään pikkukakkosta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom