Ottiko Mike dopperin?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Primo
  • Aloitettu Aloitettu
Originally posted by Tomi
Älä paljasta hei kuitenkaan Rintafileen vipeistä mitään yksityiskohtia, ok? :nolo:

Eikös tuo suolihuuhtelu ja rektaalihieronta ollut ihan vakiona mukana vippeydessä, kusetitko sä filettä sanomalla että se on extraa? Kiero mies, kierompi kuin Mixu.:jahas:
(tässä tapauksessa file on lahjottu liittymään)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Meidän perheessä ollut kaksi bokseria. Eka karkasi teille tietämättömille aikoinaan uudenvuoden aattona ja seuraavana kesänä löytyi parin sadan metrin päästä kotoa kaulapanta + epämääräinen kasa koiran luita ja pääkallo. Toinen oli 12 vuotta kunnes sai selkärankaansa jonkinlaisen luupiikin ja alkoi halvaantua. Lopettamispäätös oli mulle kova paikka. Oli pimeä syksyinen sunnuntai-ilta ja kannoin :haart: Nikon :haart: auton takakonttiin, kun isä lähti viemään sitä eläinlääkärille. Itse olin intistä lomilla ja piti lähteä kaverin kyydillä takaisin lomilta. Puolessa matkassa isä soitti ja kysyin mun mielipidettä asiaan. Lopettamisen vaihtoehtona oli kallis ja epävarma leikkaus joka parhaassa tapauksessa lisäisi koiran elinikää parilla kuukaudella. Oli suht vittumaista intissä tuon jälkeen...:itku: :itku: :itku: :itku:

Tämän episodin jälkeen päätin etten ota koskaan mitään eläintä, koska niistä luopuminen on helvetin vaikeata...

Originally posted by Neuvostoliitto
Meidän perheessä ollut kaksi bokseria. Eka karkasi teille tietämättömille aikoinaan uudenvuoden aattona ja seuraavana kesänä löytyi parin sadan metrin päästä kotoa kaulapanta + epämääräinen kasa koiran luita ja pääkallo. Toinen oli 12 vuotta kunnes sai selkärankaansa jonkinlaisen luupiikin ja alkoi halvaantua. Lopettamispäätös oli mulle kova paikka. Oli pimeä syksyinen sunnuntai-ilta ja kannoin :haart: Nikon :haart: auton takakonttiin, kun isä lähti viemään sitä eläinlääkärille. Itse olin intistä lomilla ja piti lähteä kaverin kyydillä takaisin lomilta. Puolessa matkassa isä soitti ja kysyin mun mielipidettä asiaan. Lopettamisen vaihtoehtona oli kallis ja epävarma leikkaus joka parhaassa tapauksessa lisäisi koiran elinikää parilla kuukaudella. Oli suht vittumaista intissä tuon jälkeen...:itku: :itku: :itku: :itku:

Tämän episodin jälkeen päätin etten ota koskaan mitään eläintä, koska niistä luopuminen on helvetin vaikeata...

No koeppa eka ihmisestä luopuminen, evioero tai jms. Koira on kuitenkin koira, vaikka onkin suloinen, niin semmoisen hankkiminen uudestaan on nips naps juttu.

Voi.... otan todellakin osaa... *yrittää lohduttaa*...
meillä oli ennen Pörröä toinen samanmoinen koira (tosin narttu) ja se jouduttiin lopettamaan. Onnesta mä olin sen verran pieni pentu vielä etten muista sitä. Kyllä siis koiran muistan mutta en lopettamista. Meillä on olkkarin seinällä ISO taulu jossa keskellä on Pepi (siis ex-sammari) vasemmalla veljeni ja oikealla minä. Olin ehkä kolme-neljä...
Mutta meiän Pörrökin alkaa olemaan jo vanhentumaan päin... Mutta onnesta se on vielä innokas leikkimään ja pirteä. Pelkkä ajatuskin sen menettämisestä pistää itkuttamaan.. :itku:
pois tollaset ajatukset..

Originally posted by Mike
No koeppa eka ihmisestä luopuminen, evioero tai jms.

Just, miten tuo liittyy asiaan?

Kyllä sellaiseen ruttuturpaan kiintyy aikalailla jos sen kanssa touhuaa joka päivä 6-vuotiaasta 18-vuotiaaksi.

Originally posted by [ZannaZ]

Hei, siitä on aikaa kohta 8 vuotta...:thumbs:

Kyllä siihen varmaan kiintyykin, en sitä epäile, mutta että ei enää koskaan koiraa ottaisi yhden menettämisen jälkeen. Get over it!!

Kahden...eikä mulla nykyään olisi aikaa dogille. On se niin työlästä hommaa...

Hei, siitä on aikaa kohta 8 vuotta...:thumbs:

Mitä sitten... luulis sen vieläkin olevan arka paikka. No osoitin vaan myötä tuntoni.... et voi väittää että siinä jotain pahaa olisi? :D Ja toisaalta onhan Pepinkin kuolemast jo *öö* tosi monta vuotta, mutta siltikin unohdun ikävöimään joskus... (sen verran mitä nyt siitä lutusesta koirasta muistan)...

On muuten menny vähä :offtopic: tääki thread, mutta koirista puhutaan edelleenki, joten antaa mennä...

Originally posted by [ZannaZ]
meillä oli ennen Pörröä toinen samanmoinen koira (tosin narttu) ja se jouduttiin lopettamaan. Onnesta mä olin sen verran pieni pentu vielä etten muista sitä. Kyllä siis koiran muistan mutta en lopettamista. Meillä on olkkarin seinällä ISO taulu jossa keskellä on Pepi (siis ex-sammari) vasemmalla veljeni ja oikealla minä. Olin ehkä kolme-neljä...
Mutta meiän Pörrökin alkaa olemaan jo vanhentumaan päin... Mutta onnesta se on vielä innokas leikkimään ja pirteä. Pelkkä ajatuskin sen menettämisestä pistää itkuttamaan.. :itku:
pois tollaset ajatukset..
:( Meilläkin oli ennen tätä sammaria narttusamanmoinen... Se eli 11 vuotiaaksi ja sitten jouduttiin lopettamaan. Olin ite silloin 13 ja oli kyllä paha paikka... Otettiin sitten aika lailla heti perään tämä nykyinen mutta eihän se korvannut entistä eikä ollut tarkoituskaan. Nyt kun koira on jo 8 vuotias ja toinen silmäkin sokea niin alkaa vähän tulla jo mieleen että ei se enää kauan tuossa ole. Nyt se nukkua röhnöttää tuossa vanhempieni sängyllä. Tuli uusi (täysikäinen)kissa taloon niin ei voi pitää samassa paikassa...

Tämmönen meillä siis
mv-pate.jpg

Originally posted by Tomi
Grrreat. Nyt saadaan sitten kuvia Zannasta, Zannan pörröstä sekä hänen koirastaan.

Niin ja huomautuksena, tämä maksujärjestely ei ole ihan tavaton käytäntö, esim Hannibal sai vipit etukäteen, mies vain maksoi vipin sitten moppaamalla meillä ja Tomilla pari viikkoa / asunto. Ja vittu tuli muuten sitten puhdasta, lattia kiiltää vieläkin kuin muna, rock on Lecter!!

:D :5: :arvi:

Tässä meidän nuorimmainen, nykyään hurrrja n.10kg pihavahti kun päästiin vihdoin kerrostalolähiöbetoniperslävestä rivitaloon.

susuriekkuu.jpg

Toinenkin punapää löytyy perheestä, viiden lapsen äiti jonka pennuista yksi jäi meille. Vuoden ikäisenä todettiin pennulla sitten pahanlaatuinen melanooma ja vähän ennen 2vee synttäreitä nukutettiin. Ikävä siitäkin oli luopua vaikka ei ollut perheessä kuin pari vuotta, mutta kun oli itse toiminut kätilönä ja semmoisesta nyrkinkokoisesta kasvattanut niin kyllähän sitä kiintyy. Äiti on sitten reilun neljä vuotta ja voi ottaa koville kun sen aika tulee, mutta elämä on laiffia ja plussat voittaa kyllä kevyesti miinukset; Enemmän iloa näistä hurtista on kuin haittaa.

- JjP

Täs mun Dobberi, joka kuoli vuosi sitten. Tää koira ei turhia valittanu. Asennetta riitti vaikka mihin ja silti sosiaalinen ja kiltti. Koki elämänsä aikana kovia kaiken laisissa onnettomuuksissa, silti aina 110 lasissa kun jotain tehtiin. Ihmisen paras ystävä tosiaan..

Originally posted by GymMan
Täs mun Dobberi, joka kuoli vuosi sitten. Tää koira ei turhia valittanu. Asennetta riitti vaikka mihin ja silti sosiaalinen ja kiltti. Koki elämänsä aikana kovia kaiken laisissa onnettomuuksissa, silti aina 110 lasissa kun jotain tehtiin. Ihmisen paras ystävä tosiaan..

Sairas sikaniska!:eek: :lol2:

Hemmetin komee koira..:worship:

Meillä koiran kanssa treenataan viikossa 5-6 kertaa, eli purut,tottis ja jälkitreenit (tätä se suojelutreeni teettää). Lisäksi allekirjoittanut treenaa nykykierrolla kolme treeniä viikossa. Hyvin on aika riittänyt ja ainakin koira on kehittynyt...

Normaali päivärytmi on treenipäivinä seuraava
-Herätys
-koiran kanssa aamulenkki
-Aamupala
-Duuni (sisältäen lounaan)
-Ruokailu
-Koiran treeni
-Oma treeni
-Iltalenkki
-Iltapala
-Nukkumaan

Tälläistä kiertoo mennään meillä, ja sellainen ruttukuono jota myös bokseriksi kutsutaan asustelee meillä...

Jeah, sikaniska dobberiksi.

Hemmetin komee koira..:worship:

Niinpä. Tuollainen uljas ja rotevan näköinen koira on mun mieleen :thumbs: Voi kun en olisi allerginen koirille niin hankkisin itselleni oman ruttukuonon :haart:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom