Emmä voi sulle muuta sanoo sit ku et hyvät jatkot ja hei hei ja toivottavasti sä tai kukaan sunlaises ei tuu naurattamaan mua ykskään ilta. Mä oikeasti säälin teitä. Usko pois että tiedän mistä puhun. Vaihda seuraa ennemmin kuin selittelet. Ja känni ei puolusta mitään tekoja. Maailma on täynnä ihmisiä eri fiiliksissä ja silti ne vastaa aina teoistaan. Et sä pysty tota pellemeininkiä mitenkään puolustelemaan.
Kiittäkää onnea että olette vielä elossa. Jos teillä on järjen hiventäkään kellään, te lopetatte ton pelleilyn, otatte iisisti, pidätte turpanne kiinni ja ulkona ollessanne keskitytte hauskanpitoon, ette vittuiluun ja provosointiin.
Nimittäin teillä ei ole pitkä ennuste tolla tyylillä vaikka luulot olis mitä. Edelleen en voi kuin sääliä. Tosin hiukan joudun antaa anteeksi iän takia, mutta aika näyttää, perkele käyttäytykää.
Taisin tossa just sanoa vastaan kylla seurauksist mut haluun ensiks et mut tuomitaan sen perusteel mita oikeesti tapahtu eika sen perusteel mita jotku on paatelly jonki vappuvideon perusteella. Enka missaan vaihees puolustellu mun tekoja humalalla. Ja miks vaihtasin seuraa. Mitaha se auttais? On ihme et oon viel elos. Katsoen etta provosointii harrastivat paaasiassa mun kaverit se ei oo must ollenkaa outoo. Ja jos se sua suuresti tyydyttaa ni toi "paahenkilo" nois videois otti huolel turpaa myohemmi just ton pelleilyn takia.