Ottelijan vastuu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Diego
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Emmä voi sulle muuta sanoo sit ku et hyvät jatkot ja hei hei ja toivottavasti sä tai kukaan sunlaises ei tuu naurattamaan mua ykskään ilta. Mä oikeasti säälin teitä. Usko pois että tiedän mistä puhun. Vaihda seuraa ennemmin kuin selittelet. Ja känni ei puolusta mitään tekoja. Maailma on täynnä ihmisiä eri fiiliksissä ja silti ne vastaa aina teoistaan. Et sä pysty tota pellemeininkiä mitenkään puolustelemaan.
Kiittäkää onnea että olette vielä elossa. Jos teillä on järjen hiventäkään kellään, te lopetatte ton pelleilyn, otatte iisisti, pidätte turpanne kiinni ja ulkona ollessanne keskitytte hauskanpitoon, ette vittuiluun ja provosointiin.
Nimittäin teillä ei ole pitkä ennuste tolla tyylillä vaikka luulot olis mitä. Edelleen en voi kuin sääliä. Tosin hiukan joudun antaa anteeksi iän takia, mutta aika näyttää, perkele käyttäytykää.

Taisin tossa just sanoa vastaan kylla seurauksist mut haluun ensiks et mut tuomitaan sen perusteel mita oikeesti tapahtu eika sen perusteel mita jotku on paatelly jonki vappuvideon perusteella. Enka missaan vaihees puolustellu mun tekoja humalalla. Ja miks vaihtasin seuraa. Mitaha se auttais? On ihme et oon viel elos. Katsoen etta provosointii harrastivat paaasiassa mun kaverit se ei oo must ollenkaa outoo. Ja jos se sua suuresti tyydyttaa ni toi "paahenkilo" nois videois otti huolel turpaa myohemmi just ton pelleilyn takia.

No can do. Juntti.
Ei mulla muuta. Ei tarvi vastata, mä en tule sulle vastaamaan, enkä koko threadiin, ei kiinnosta tämän enempää.
Mulle riittää että edes pitää hauskana tota meininkiä. Mulle riittää että lapsuuden ystäviä on kuolleena tommosen meiningin takia. Tosin mulla ei ollu mitään tekemistä enää niiden kanssa siinä vaiheessa.
Mulle riittää että tuonlaisia vitun apinoita tulee vastaan ja on pakko ottaa tilanteita vastaan niin että tulee satojen ja tuhansien eurojen laskuja. Sen takia että apinat tulee joukolla päälle kun ensimmäinen ottaa pataan. Ja kaikki puhuu sua vastaan oikeudessa.
Mulle riittää perkele se että saan rauhassa liikkua kaupungissa missä ikinä haluan ja ilman että mun tarvii käydä kyttiksellä tai sairaalassa ennen kuin pääsen himaani.
Et taida ymmärtää että tuo meininki(paska meininki) on se juttu mitä vastaan nykyään olen?
siis olen aivan 150% samaa mieltä tästä asiasta, jengi lähtee kännipäissään etsimään tappelua ja aivan ilman syytä -tyyli on perseestä! mutta ei mun mielestä näistä videoista sellaista tilannetta näy.. tässä tilanteessa molemmat olivat mukana tappelussa tai valmiina ainakin siihen. perseestä sekin :(

No can do. Juntti.
Ei mulla muuta. Ei tarvi vastata, mä en tule sulle vastaamaan, enkä koko threadiin, ei kiinnosta tämän enempää.
Mulle riittää että edes pitää hauskana tota meininkiä. Mulle riittää että lapsuuden ystäviä on kuolleena tommosen meiningin takia. Tosin mulla ei ollu mitään tekemistä enää niiden kanssa siinä vaiheessa.
Mulle riittää että tuonlaisia vitun apinoita tulee vastaan ja on pakko ottaa tilanteita vastaan niin että tulee satojen ja tuhansien eurojen laskuja. Sen takia että apinat tulee joukolla päälle kun ensimmäinen ottaa pataan. Ja kaikki puhuu sua vastaan oikeudessa.
Mulle riittää perkele se että saan rauhassa liikkua kaupungissa missä ikinä haluan ja ilman että mun tarvii käydä kyttiksellä tai sairaalassa ennen kuin pääsen himaani.
Et taida ymmärtää että tuo meininki(paska meininki) on se juttu mitä vastaan nykyään olen?

Ihan jarkevaa. Ma oon samaa mielta vaikka se sust oudolt kuulostaiski. Mutta ma henkilokohtaisesti en ollu mukana siin pelleilys muutaku selittamas toho videolle jtn.

Noista videoista tulee kyllä hyvin mieleen kouluaikoina nähtyjä kiusaajia/erikoisluokkaa käyneitä oppilaita. Joka vastaantulijaa täytyy mollata jollain tavalla, saadakseen huomion pois itsestään.

On tosin aika vaikeeta tehdä johtopäätöksiä siitä, mitä noissa ns. tappelutilanteissa kokonaisuudessa tapahtui. Sen tietävät vain ja ainoastaan paikalla olleet.

Noista videoista tulee kyllä hyvin mieleen kouluaikoina nähtyjä kiusaajia/erikoisluokkaa käyneitä oppilaita. Joka vastaantulijaa täytyy mollata jollain tavalla, saadakseen huomion pois itsestään.

No kaverini eivat haastaneet riitaa aivan niin pahasti kun videot voivat antaa ymmartaa. Mutta videolle tietenkin selitetaan kaikki hyvin paisutellusti. Todellisuudessahan yksikaan meista ei lyonyt ketaan kertaakaan yon aikana tai muutenkaa satuttanut ketaan. "riidan haastaminen" meinasi videolla monesti pikemminkin vaan pummimista. Kaljat sun muuta ihan annettiin kavereilleni eika niita otettu mitenkaan vakivalloin tai uhkailemmalla. (2 neljasta kaljast oli alle puolillaan)

Perus-teiniperseilyä tuo mun mielestä on. Kyllä sitä maailmaan mahtuu, kaikki ei vain päädy videolle. Mitä tuohon kuristukseen tulee niin sitä pitäisi kysyä siltä tyypiltä jota rnc:llä kiinni pidettiin.

Perus-teiniperseilyä tuo mun mielestä on. Kyllä sitä maailmaan mahtuu, kaikki ei vain päädy videolle. Mitä tuohon kuristukseen tulee niin sitä pitäisi kysyä siltä tyypiltä jota rnc:llä kiinni pidettiin.

Han oli iha kunnos. Ja itseasias yritti hetken pistaa poliisille vastaa ennenku rauhottu ja sit se roudattii veks.

:david: Ei tuota millään olankohautuksella voi sivuuttaa.. "perusteiniperseilyä" tai ei, niin tuollainen käytös johtaa lähes aina siihen, että joku ottaa haasteen vastaan ja sitten alkaa tapahtua.

Sen lisäksi, että joku voi oikeasti satuttaa itsensä kunnolla on kyseessä myös nousevan urheilulajin maine ja mitään selittelyjä en ottaisi seuran päättäjinä vastaan - pelkkä tuollainen asenne riittää viemään seuran ja lajin maineen. Tuollaiset urpoilijat jäähylle tai pihalle seurasta tai vievät hyvän seuran maineen nopeasti mennessään. Samalla välittyy viesti, että vapari ja muut vastaavat lajit ovat urheilua, missä moista torspoilua ei hyväksytä.

Videoilla näkyi vain yksi hedari ja lässytystä.
Ihan turha puhua mistään kuristamisesta. Aivan selvästi otetta käytettiin vain kuljettamiseen.

iflw:llä on varmaan morkkis ja eiköhän se ottanut opikseen.
Valitettavasti sinusta tuli tod.näk. varoittava esimerkki muille.
Kannattaisi miettiä mitä touhuaa ja seurauksia.

Ja kivoja treenejä, jos vielä kehtaat/uskallat näyttää naamaasi salilla.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kaksi videota nähneenä en voi ymmärtää miks tästä tämmöinen haloo nousi. Näkyikö yhdelläkään videolla että pojat OIKEASTI kiristivät kaljaa? Ei. Tuntuu siltä että kiristysyritykset on päättyneet selkääntaputtelemiseen ja "vittu sä oot hyvä jätkä" lässytykseen ja "kiristettävät" on tarjonneet olutta pojille.

Pääpuskusta turha edes keskustella, ei ollut sama tyyppi.

Hirveää uhoamista nauhalla on mut ei siinä sit näy mitään tuohon uhoamiseen liittyvää varsinaista toimintaa. Ei haukkuva koira pure :)

Typerää kännisekoilua tossa videolla kyllä riittää ja vituttais olla tolleen netissä mut ei tästä nyt enää tarttis hirveää haloota nostaa.

EDIT: Niin ja se RNC... no mitä siitä? Hyvin sai rauhoitettua kaverin. Parempi vaihtoehtohan toi oli kun se että ois viskannu kenttään ja antanut tennaria. Puhuminen ei satavarmasti ois auttanu, oli sen verran kännissä ja tohkeissaan se pikkukaveri.

Kännissä tai ei, puhu apinat lämpimikseen videolla kui hakkaa jengii bissen takii tai ei, turha puolustella näitä apinoita.

Ihan sama mistä tuli rystysiin jälki, kerran netissä, aina netissä. Paska tsägä, lähes yhtä paskaa ku sun seuras ja meininkis. Jumalauta että vajoaisin maan alle jos olisin sinä. Kato nyt noi videot kaikki uudestaan.
No tää kaveri nyt kuitenkin tuli ilmottamaan oman näkökantansa asiasta... se saattaa kuitenkin olla lähempänä totuutta kun tuo video. Kaveri on vaan paskassa asemassa siinä mielessä että hänet tunnistettii jonkun vapaa ottelu seuran jäseneks. Mut mun silmään tää nyt ei ihan kauheesti eroo muista känni sekoiluista ja. no videoo en pysty arvioimaan koska oli niin helvetin tylsää katottavaa että kattelin sieltä täältä mut ei toi nyt ole pahimmasta päästä känni sekoiluja ole

Typerää touhua, mutta lähinnä kai tästä tekee extratyperän se, että tapahtumat kuvattiiin ja yksi osallinen harrastaa vapaaottelua.

Päiviselle propsit, että ottaa osaa keskusteluun. Tosin ne propsit lähti noista puheista videoilla. :whip:

Noi ryöstöjuttelut toki toivois olevan tuubaa. Puhetta ja uhoahan tähän maailmaan mahtuu. Jos noissa jutuissa oli perää, ja jos Päivinen et noihin ollut osallinen, niin ehkä olisi syytä harkita porukanvaihtoa.

Pyhimys heittäköön ensimmäisen kiven. Multa se jäis heittämättä. Ja objektiivisesti etenkin tota kuristusvideota katsellen pitää todeta että mitähän ihmettä tossa tilanteessa 17-kesäsenä joku meikäläisistä olisi tehnyt toisin?
Moni olisi varmasti leiponut lättyyn riitaa haastavaa pelleä tossa tilanteessa. Musta treenattu tekniikka, tässä tapauksessa toi rear naked choke, kevyesti tehtynä on paljon parempi vaihtoehto. Ja sehän näytti kovasti rauhoittavan kaveria, ilman että kundi otti vahinkoa. Nyt tietysti joku keksii että tohon tekniikkaanhan voi kuolla. Niin voi, jos sen tekee loppuun. Mutta kuten videosta näkee, Päivinen päästää kaverin irti nopeasti ja omaehtoisesti.

Ja näkeehän tosta pätkästä jokainen että Päivinen on tossa tilanteessa rauhottelemassa sitä lyhyenläntää riitapukaria.

Tarjoan ilmaisen näöntarkastuksen sille, joka väittää että Päivinen on sama, joka tota päähänpuskua harrastaa. Ainiin, sillä hedarijätkälllä oli reppu! Senhän on pakko olla toi vapaaottelija!!!:hyper:

Kaivarissa tapahtuu aina ja lätty lätisee etenkin vappuna. Kuitenkin ehkä hieman on nyt lynkkauksen makua, kun nyt sattui vapaaottelija kuvaan.

En tunne, enkä edes tiedä tätä Päivistä, ja niinkuin mun edellisistä posteista voi lukea, suhtaudun erittäin kriittisesti suomen vapaaotteluskeneen muutamine entisine ja nykyisine rikollisineen. Kuitenkin nyt pitää puolustaa jannua, joka nyt sattui väärään paikkaan, väärään aikaan ja etenkin, väärässä seurassa.

Noita videoissa kuultuja lesotteluita ja ryöstöjuttuja pidän idioottimaisuuden huippuna, jos ne siis olivat vain juttuja. Jos niihin liittyi tekoja, epäilyn ja syyttelyn hoitanee ne, joille siitä maksetaan.

No nettiin joutuminen tietinkin ottaa aika pahasti päähän. Erityisesti sen takia etten itse oikeastaan ollut niinkään osallisena uhkailuissa tai muutenkaan missään tappelussa. Ja eräs kaverini otti kunnolla turpaan (6 tikkiä silmäkulmaan) mutta koska en ollut kuin sivuista katsoja näissä tilanteissa kukaan ei katsoniut tarpeelliseksi minulle tehdä mitään.

Rystyseni vasemmassa kädessä aukesi pulloa avatessa sytkärillä korkinreunan raapaistessa. Ja "hedari" osuuden kuvasi kaverini mutta en tiedä ketään tilanteessa mukana olevista.

Ensinäkin pikkupoika oli oman kaverinsa päällä ja yritti nostaa kiveä maasta ja siks otin hänestä kiinni.

Niin tossa videossa on kyllä sun OIKEA käsi mihin korkinreuna raapaisi. On muuten aika hyvin turvonnut kolme rystystä, tosta pikku naarmusta. Oon kyllä itekkin muutaman oluen korkannu sytkärillä, mutta en silti pysty millään käsittään et miten saat ne rystyset korkkiin osumaan. Käytetään varmaan eri tekniikoita. Jotain pätkää tuosta tekniikasta tubeen ois kiva saada.

http://www.dailymotion.com/video/x5afxv_vappu_travel

15 sekunnin kohdalle ku pysäyttää näkee miten voi rystysille käydä kun availee pulloja sytkärillä.

http://www.dailymotion.com/video/x5afxv_vappu_travel

15 sekunnin kohdalle ku pysäyttää näkee miten voi rystysille käydä kun availee pulloja sytkärillä.
kolmas rystynen näyttäs olevan auki kahessa ekassa ei näyttäs olevan mitään vikaa... nää kaks ensimmäistä kuitenkin kohoaa korkeimmallle kun käsi laitetaan nyrkkiin ja lyödessä yleensä nää rystyset osuu ensimmäisenä, tai no mistäs mä tietäsin mut en usko että noi on ainakaan lyödessä auennu?

Eiköhän se ole paras, että kaveri selvittää valmentajansa (ja tarivttaesa poliisin) kanssa, mitä tuli tehtyä ja mitä ei. Netissä arvailemalla asia ei varmaan tästä enempää selviä. Toivottavasti ketään ei ole oikeasti ryöstetty, koska se on sitä luokkaa vakava rikos, että siitä ei sakoilla selviä.

Jatkossa suosittelisin juhlistamaan vappua rauhallisemmin.

kolmas rystynen näyttäs olevan auki kahessa ekassa ei näyttäs olevan mitään vikaa... nää kaks ensimmäistä kuitenkin kohoaa korkeimmallle kun käsi laitetaan nyrkkiin ja lyödessä yleensä nää rystyset osuu ensimmäisenä, tai no mistäs mä tietäsin mut en usko että noi on ainakaan lyödessä auennu?

Mikä tahansa rystynen voi osua ensimmäisenä, ei tappelussa kaikki suju puhtaasti varsinkaan kännissä.

Onkohan kaveri tullu esille teksteineen seuran painostuksesta? Epäilen, että omasta aloitteestaan on tullu.. No enivei, hyvä jos saanu seuralta noottia. Oli sitten rikosnimikkeet mitkä hyvänsä tuossa, niin ihan vitun älytöntä pelleilyä ja turvan aukomista, joka voi johtaa vaikka mihin jos oikeen sopiva kaveri sattuu vastaan.

Vinkkinä Päiviselle: ota vähemmän ens kerralla tai lopeta vapaaottelu.

Suositut

Back
Ylös Bottom