Ottelijan vastuu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Diego
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
No en mä sanos että siinä rnc:ssä olis mitään vikaa, eikö se ole just asiallista että mennään suhteellisen väkivallattomalla hallintaotteella väliin kun tyypit tappelee? Onhan se mukava että joku pistää riehujan kuriin, ei se ohikulkeminen / paikalta poistuminenkaan aina niin hieno juttu ole.. Ja olin havaitsevavani että se gameness(?)-hupparimiekkonenkin (eli se äänekkäin) oli rauhottelemassa siinä alkurähinässä.. Oliko tällä sitten myös se xyience-paita? En ole koskaan kuullutkaan sellasesta rätistä, joten en moista osannut videolta bongata..

En mää noita jaksanut yhtä kertaa useammin katsoa ja vähän kelasin välillä kun ei niin kiinnostanut, niin missasin puheet ryöstöistä ja kiristyksistä, en kyllä ite nähnyt oikein muuta kuin pari äänekästä ihmistä kännissä. Ja vaikuttivathan ne aika ärsyttäviltä mutta siltähän moni känninen tuntuu, kun on ite selvinpäin.

En mää noita jaksanut yhtä kertaa useammin katsoa ja vähän kelasin välillä kun ei niin kiinnostanut, niin missasin puheet ryöstöistä ja kiristyksistä, en kyllä ite nähnyt oikein muuta kuin pari äänekästä ihmistä kännissä. Ja vaikuttivathan ne aika ärsyttäviltä mutta siltähän moni känninen tuntuu, kun on ite selvinpäin.
Jep. IMO eipä tuossa juurikaan ollut muuta kuin parin humalaisen pientä rähinää ja suunsoittoa, mutta iso haloo syntyy koska yksi osallinen sattuu olemaan vapaaottelija joka menee nujakkaan väliin. Tuollaisia "tapahtumiahan" löytyy joka vkl? :arvi:

Jep. IMO eipä tuossa juurikaan ollut muuta kuin parin humalaisen pientä rähinää ja suunsoittoa, mutta iso haloo syntyy koska yksi osallinen sattuu olemaan vapaaottelija joka menee nujakkaan väliin. Tuollaisia "tapahtumiahan" löytyy joka vkl? :arvi:
Tottahan tuo on. Aivan sama asia kuin julkkis kusisi julkisille paikoille ja päätyis videolle. Tässä ei tosin ole kyseessä mikään julkkis, vaan jonkin verran tunnettu nuori vapaaottelija.

No olipa tosi ihmeellisiä videoita. Hui kauheata.

No ei ne nyt mitään elämää mullistavia ollut, mutta on tuo aivan idioottimaista touhua. Kuitenkin tämä vapaaottelija joka täällä on miehen lailla ihan omalla nimellään esiintynyt, on minun mielestäni synninpäästön ansainnut, koska vaikuttaa siltä, että oikeasti kaduttaa tuo perseily. Sitä kaveriporukkaa, missä liikut, kannattaa kuitenkin harkita jatkossa ehkä vähän tarkemmin, ainakin jos on tiedossa, että ovat tuommoisella tuulella.

No en tiedä minkälaisissa porukoissa te pyöritte, mutta ei mun viikonloput ihan tolta näytä. Jos teillä näyttää, niin suosittelen vähän miettimään sen homman järkevyyttä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Muista että kaverit oli jotain 16 vuotiaita ainaki kyseinen vapaa-ottelija kuulemma, niin ei oo ehkä ihan samalla tasolla ajatusmaailmat!

[OT]Itteäni en noihin kuvoihin sotke, mutta se mitä Turun yössä on näkynyt on huomattavasti pahempaa kuin tuo. Varmasti myös hesassa jne samaa näkee kun viettää yön ulkona esim vappuna tai UV:na, mutta siitä ei tässä ole kyse.[/OT]

En tiedä oikeesti pitäiskö minun sääliä tuota puollustelua vai muutenvaan nauraa? Ensinnäkin eikö teillä yksinkertaisesti ole munaa tapella 1on1 vai miksi siihen päälle pitää mennä useampi? Sitten vielä leuhkitte videolla miten ootte vieny joltain lapsilta kaljaa. Uskomatonta porukkaa kyllä. Ei voi kyllä muuta sanoa ku että toivottavasti päädytte oikeussaliin. Vai että rystynen aukes ku sytkärillä aukasit pullon :D joko oot uskomaton amatööri tai sitten en muutenvaan ymmärrä miten saat rystysen auki pullonkorkkiin kun rystynen osoittaa ihan toiseen suuntaan kokoajan.

Joo-o, yleensäkin kamppailulajiharrastajan pitää muistaa vastuunsa kadulla. Siinä on kyseessä oman seuran maine, oman lajin maine ja kaikkien muidenkin kamppailulajiharrastajien maine. Jopa tuon videon perusteella joku iltalööppilehti vetää heti otsikon "Vapaaottelijat pahoinpitelevät nuoria kadulla" ja varmasti nimeltä mainitaan laji ja seura. Se ei pelkästään vaikuta seuran maineeseen, mutta myös jos seura ja liitto saavat esim. nuorisotyöhön ohjattuja varoja niin nekin voidaan perua huonon maineen nojalla. Pahimmassa tapauksessa yksittäisen törttöilijän takia koko seuran toiminta voi mennä vituiksi.

Toiseksi, nuo kännitappelut ovat juuri niitä missä vahinkoja sattuu. Tällä kertaa ei ollut kummempaa, mutta ensi kerralla voi harkinta olla huonompaa ja hapetus mennä pitkäksi tai kaveri kolhauttaa päänsä kiveen. Siinä sitten on kiva istua oikeussalissa setvimässä tapposyytettä, ei taida enää selitykseksi kelvata että "koskaan ennen ei ole kukaan kuollut ku olen kännissä tapellut".

Eli, kannattaa pari kertaa miettiä ennen kuin kännissä menee tekemään tyhmyyksiä. Jos ei voi tappelematta olla, niin kannattaako edes lähteä liikenteeseen?

No en tiedä minkälaisissa porukoissa te pyöritte, mutta ei mun viikonloput ihan tolta näytä. Jos teillä näyttää, niin suosittelen vähän miettimään sen homman järkevyyttä.

Aivan, eikä minun viikonloput näyttäneet tuolta edes hamassa nuoruudessa, että sikäli...

On juttu vähä paisunu, ehkä ihan hyvä niin. Taitaa pojalla olla vähä morkkis asian suhteen, vieläkin parempi niin. Mutta ajattelin nyt vaan lisätä tähän kun kaikki sanoo kuinka normaalia tämmönen toiminta on jne. että mä olin kerran 15v tappelussa, ja sekin ihan sen takia että mun kimppuun käytiin "puun takaa". Joten en mä nyt tiedä kuinka hyväksyttävää ja normaalia tommonen käytös on. Ihmetyttää kuinka huonosti asiat on jos tommoseen pitää mennä osalliseks. Huono itsetunto? Mikä siinä oikeen on että pitää saada se helvetin kovan jätkän leima?

Musta henkinen väkivalta on pahempaa kun fyysinen, eli just tässä videossa toi kiristäminen. Vaikka mun pinna voi mennä helpolla monesti, ni mä tajuan poistua paikalta sen sijaan kun että jään tappelemaan.

no huh mitäs skeidaa, mut kyllä toi rnc oli mun mielestä ihan hyvään paikkaan.
Toi isompi kundi ei näyttäny oikeen tappelun haluselta. JOtenn miks tappelua ei sais lopettaa??

Parempi vaan mennä väliin ennen kuin sattuu oikeesti.
En ymmärrä mitä Päivisen pitäsi pyydellä anteeksi pikkukaverilta`?
Pikkukaverin pitäs kiittii Päivistä ettei saanu selkäsaunaa.

Nyt on kyllä tehty kärpäsestä härkänen.

no huh mitäs skeidaa, mut kyllä toi rnc oli mun mielestä ihan hyvään paikkaan.
Toi isompi kundi ei näyttäny oikeen tappelun haluselta. JOtenn miks tappelua ei sais lopettaa??

Parempi vaan mennä väliin ennen kuin sattuu oikeesti.
En ymmärrä mitä Päivisen pitäsi pyydellä anteeksi pikkukaverilta`?
Pikkukaverin pitäs kiittii Päivistä ettei saanu selkäsaunaa.

Nyt on kyllä tehty kärpäsestä härkänen.
oishan se varmaan ollu hyvä jos olis ollut pakkotilanne, mutta tuossa mentiin ihan turhaan koska tilanne olisi varmasti ratkennut myös ilman väkivaltaa.

ja jos tahtoo harrastaa itsepuolustuslajeja tai vastaavia niin itse on tiensä valinnut ja noita tilanteita pitäis jo oletuksena välttää eikä hakeutua niihin.

Suositut

Back
Ylös Bottom