Ottelijan vastuu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Diego
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Pyhimys heittäköön ensimmäisen kiven. Multa se jäis heittämättä. Ja objektiivisesti etenkin tota kuristusvideota katsellen pitää todeta että mitähän ihmettä tossa tilanteessa 17-kesäsenä joku meikäläisistä olisi tehnyt toisin?
Moni olisi varmasti leiponut lättyyn riitaa haastavaa pelleä tossa tilanteessa. Musta treenattu tekniikka, tässä tapauksessa toi rear naked choke, kevyesti tehtynä on paljon parempi vaihtoehto. Ja sehän näytti kovasti rauhoittavan kaveria, ilman että kundi otti vahinkoa. Nyt tietysti joku keksii että tohon tekniikkaanhan voi kuolla. Niin voi, jos sen tekee loppuun. Mutta kuten videosta näkee, Päivinen päästää kaverin irti nopeasti ja omaehtoisesti.

Ja minä kun luulin että puhuminen on se kaikista paras vaihtoehto :D

Tulin kyllä ihan omasta aloitteesta tänne heti kun tajusin videoiden ja keskustelun olevan olemassa. Rystyseni eivät ole turvoksissa ja ainoa rystynen jolle on käynyt mitään on oikean käden 3 rystynen vasemmalta. Tämä aukesi aikasemmin jotain pullon korkkien kanssa säätäessä eikä jossain tappelussa. Mutta koska on vain minä tiedän missä rystyseni aukesi on tätä osa-aluetta hieman turha spekuloida.

Suurin ongelma videon kanssa on se että sekä minä että videon "päähenkilö" luulivat videon olevan vain henkilökohtaisesti meidän huviksemme kuvattu. Joten tietenkin juttua irtosi aivan eri tavalla (josta suurin osa täyttä paskaa) kuin jos olisimme tienneet videon päätyvän nettiin koska emme tienneet muidenki näkevän sen ja joutuvan tulkitsemaan sitä ulkopuolisen silmin. Missään vaiheessa en uhkailut ketään enkä ottanut keneltäkään mitään. Kaverini saivat muutaman bissen ja pari euroa hajalle menneistä laseista. En saanut/ottanut yhtäkään saaduista bisseistä enkä rahoista. Painotan edelleen että en ollut mukana muussa kuin huutamassa videolle ja ne jotka ovat videon katselleet huomaavat että minä hädin tuskin sanon sanaakaa videon aikana vaan pikemminkin vaan seison vieressä ja nauran toisten jutuille.

Juttelen Petteri Maunun kanssa asiasta heti kun tulee tilaisuus ja hän päättäköön mitä tehdään.

Tulin kylla ihan omasta aloitteesta tänne heti kun tajusin videoiden ja keskustelun olevan olemassa. Rystyseni eivät ole turvoksissa ja ainoa rystynen jolle on käynyt mitään on oikean käden 3 rystynen vasemmalta. Tämä aukesi aikasemmin jotain pullon korkkien kanssa säätäessä eikä jossain tappelussa. Mutta koska on vain minä tiedän missä rystyseni aukesi on tätä osa-aluetta hieman turha spekuloida.

Suurin ongelma videon kanssa on se että sekä minä että videon "päähenkilö" luulivat videon olevan vain henkilökohtaisesti meidän huviksemme kuvattu. Joten tietenkin juttua irtosi aivan eri tavalla (josta suurin osa täyttä paskaa) kuin jos olisimme tienneet videon päätyvän nettiin. Missään vaiheessa en uhkailut ketään enkä ottanut keneltäkään mitään. Kaverini saivat muutaman bissen ja pari euroa hajalle menneistä laseista. Painotan edelleen että en ollut mukana muussa kuin huutamassa videolle ja ne jotka ovat videon katselleet huomaavat että minä hädin tuskin sanon sanaakaa videon aikana vaan pikemminkin vaan seison vieressä ja nauran toisten jutuille.
Miks helvetissä puolustelet noin kovin itteäs. Jos et ole mitään tehnyt niin homma on sillä selvä eihän sun sitten tartte murehtia mitä muut ajattelee ja puhuu. Pääasia et ite tiedät jos et mitään oo tehny, eli mitä turhaan puolustelet itteäs jos oot täysin syytön:rolleyes:

En halua joutua rangaistavaksi asioista joita en ole tehnyt, enkä leimatuksi vapaaottelupiirissä joksikin tappelupukariksi. Kun muut kuin sinä itse päättävät mitä sinulle käy niin tottakai kannattaa puolustella itseään.

http://www.dailymotion.com/relevance/search/fights+of+vappu/video/x5agut_fights-of-vappu_people

"kuristus" sekä pusku video

Juu ei toi nyt mikään paha ollut. Ei siinä rnc:ssä kyllä mitään voimaa käytetty, se olisi tossa ajassa mennyt untenmaille jos olis oikein hapettanut kunnolla..ainakin mitä tohon fight-videoon tulee..

Hedari tuli joltain mini-me:lta ja jos oikein ymmärsin, te olitte siinä välissä jne. Oliko toi jälkimmäinen setti jatkotilanne siitä edellisestä vai ihan oma lukunsa?

En tiedä kuinka pitkä olet,mutta kun katsoo tuota pikku kaveria,joka aiheuttaa ongelmia niin miksi ette vaan kävelleet pois tilaanteesta?? Jos ton kokoinen kaveri tulee aukomaan mulle niin en jaksa jäädä edes kinaamaan tuollaisen takia. Jos kaverit on niin tyhmiä,että jaksavat jäädä vääntämään 160cm kaverin kanssa joka on juuri saannut mopo kortin niin siitä vaan. Mä jatkaisin matkaani. Kuinka vanha muuten olet??

, enkä leimatuksi vapaaottelupiirissä joksikin tappelupukariksi.

Tottahan tuo on, että sinun osuus videossa on sangen minimaalinen, mutta leima on jo otsassa, kun on onnistunut pääsemään vappuna "hyvään seuraan" ja siitä on vielä videokin netissä.

Jos tästä episodista pitää jotain hyvää hakea, niin ainakin hyvän kehänimen tästä saa...

Teemu "The MayDay" Päivinen :D

Eihän tuossa videossa ollut mitään pahaa. Enkä huomannut iflw:n syyllistyneen mihinkään *rikokseen*. Toki tuo oli melko säälittävää touhua,mutta mitää pahaa siinä ei ollut.

Ja iflw erittäin fiksusti toimi tullessaa tähän keskusteluun asiallisesti kertomaa tapahtuneesta.
Jättäkää nyt jo iflw:n syyllitäminen . Tuommosta se kännissä on.

Iflw:lle suosittelen kyllä kaveripiirin vaihtoa. Sinulla ei ole mitään leimaa otsassasi.

Ps. En tunne kyseistä iflw:Tä ,ja itse käyttäydyn sivistyneesti :)

Toivottavasti Teemu otat opiksesi. Toivon että selviät asiasta kunnon nuhtelulla vanhempiesi ja seurasi taholta. Varmaankin seuraavalla kerralla ymmärrät, että kovin pienestä syystä ihmisiin ei kannata käydä käsiksi. Jokainenhan meistä on tehnyt tyhmyyksiä, ja toiset oppivat niistä ja toiset ei. Minusta voisi olla fiksu veto (jos siis tunnet kuristamasi/kiinnipitämäsi/whatever tyypin) soittaa tyypille, ja pyytää anteeksi ja pahoitella. Vaikka pyysitkin jo paikan päällä anteeksi, niin on se ihan eri asia kuitenkin vielä jälkikäteen pahoitella, kuin kännihöyryinen anteeksipyyntö.

Mutta ei siinä, toivottavasti pääset "kuiville" ja viisastut tapauksesta. Myös alkkiksen kanssa varovaisemmin :kippis1:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jos toi asia on niinkun tää kyseinen henkilö sanoo niin ei toi nyt niin paha oo, mutta silti toivottavasti ottaa vähä opikseen. Suurista voimista tulee suuri vastuu niin ben setäkin sano hämähäkkimiehelle, eli jos porukka tietää että harrastaa vapaa-ottelua tai muuta vääntöä ja toimii idioottimaisesti on seuraukset vähä eri kun mitä jos joku random känniääliö ääliöi. Noh varmaan jo parin vuoden päästä aika eri ihminen..kyllä mä itekkin 17 kesäsenä aika vitun epäkypsä olin (ja oon vieläkin).

Eiköhän tämä kuitenkin ole Teemun ja Petterin välinen asia. toi RNC ei ollu mitenkään liian raju. itse olisinn tehnyt saman asian jos tollanen vaahtosammutin ei olisi rauhoittunut. ja meikäläisen mielestä me KAIKKI ollaan nuorempana tehty tyhmyyksiä. muistetaan vielä että Teemu "The MayDay" päivinen on VASTA 16-vuotias! ei 16v. jannun viinapäätä voi verrata nykäseen! ja mitä tuli kiristykseen erittäin tyhmää ja vielä tyhmempää on se että jannut ei saanu pillua!

P.S tunnen teemun ja nähdään reeneissä!

Aika normaalia viikonlopun teini sekoilua, ongelma taitaa vaan olla että heppu harrastaa vaparia, muut vaparin harrastajat kun ei tuommoista missään olosuhteissa tee.

Kiristykset yms. on tottakai tuomittavaa, jos mitään sellaista on oikeasti tapahtunut, näistähän varmaan tehtäisiin rikosilmoituskin. Hepuilla on varmaan mahti morkkis ja Päivinen on saanu tästä jo enemmän runtua kuin 560 teiniä yhteensä vastaavista hommista. Eiköhän ihan riittävä rangaistus.

Jotenkin musta tuntuu, että koko poppoo ottaa opikseen. Tuolta videolta kuitenkin tunnistettaan aika iso osa porukkaa ja sitä kautta saattaa tota painetta olla tuolla "kehän" ulkopuolellakin ihan riittävästi.

Suurista voimista tulee suuri vastuu niin ben setäkin sano hämähäkkimiehelle, eli jos porukka tietää että harrastaa vapaa-ottelua tai muuta vääntöä ja toimii idioottimaisesti on seuraukset vähä eri kun mitä jos joku random känniääliö ääliöi.

Joo keksin seuraavalla kerralla paremman ratkasun ku toi RNC. Ei vaa tullu just sil hetkel muuta mielee...

Kuka siellä videolla heitti sen "kerran jo tiputettu tuo kaveri, kohta tiputetaan uudestaan"?
Siis tästä vaahtosammuttimen kokoisesta oli kyse.

Joo keksin seuraavalla kerralla paremman ratkasun ku toi RNC. Ei vaa tullu just sil hetkel muuta mielee...
onnea :david:

et siis oppinut mitään?

sovittaisko että ens kerralla vaikka juoksette karkuun koko porukka jos puhe ei auta?

ja jätät ne voimannäytöt sinne treenisalille..

muista että kadulla ei ole sääntöjä ja 9mm lyijy pysäyttää sut kyllä näköetäisyydeltä ja mora keuhkoon lähietäisyydeltä viilentää tunteet..jos nyt oli helppo mopopoika vastuksena niin seuraava voi laskea susta veret nurtsille ennen kuin tajuatkaan vaikka ois kuinka hyvä kuristusote.. eli vieläkin jätä voimannäytöt treenisalille.

En ole varma. Enkuks oli ni joko mä tai mun kaveri. Siinä tuli sanottuu kyl vaik mitä josta suurin osa mitä todennäköisemmin aivan turhaa. En kylläkää ollu sille mitään tehny aikasemminkaan.

Annetaan jo asian olla!! Eikohan oo saanu opikseen!
Tollasta tapahtuu joka ikinen paiva jossain pain suomea, kaikki ei vaan mee videolle.
Joten ens kerralla vaa pois tilanteesta ja matala profiili eiks jeh?:kippis1:

Suositut

Back
Ylös Bottom