Ottelijan vastuu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Diego
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
mafi- sanoi:
http://rapidshare.com/files/112252436/Vappu_Retards_3_Vids.rar.html pw: muropaketti

Nappasin eilen talteen myös ne pari muuta videota mitä noilla jampoilla oli vappumenosta (tossa on ne ja se tappeluvideo)... Fiksua väkeä.

^^ Murosta...

Toi saatanan sirkus apina siitä alusta joka pökkii hedarii sitä ihan tuubas olevaa jantterii pitäis ampua saunan takana tai laittaa vaikka 5 minuutiks mehmetin kanssa samaan häkkiin ja sanoa että nyt kuikka kaikki peliin, hedarit on just paskahousujen hommaa oli kovaa vedetty tai ei.

Ja sit nää lontoota heittävät ääliöt vastuuseen kans, varsinki tää xyence dorka,kilpailu kieltoon.
Kyllä noista kuvista selviää nimi ihan hyvin, tai sit toivottavasti seuraava oikea matsi kehäs sit on miesten säännöillä kerran on noin kova poju hapettaa porukkaa kylillä.

Espoolaisia muksuja tuossa ainakin taustalla pyörii. Lisää näitä xyence-juntteja vaan peruskursseille niin jopa päästään lajissa taas takaisin jonnekkin 90-luvulle.

Näyttää samalta kaverilta. En osaa varmasti sanoa. Jos on sama kaveri niin ei hyvin mene. Joku kaunis päivä tapahtuu se jota toi kaveri kerjää jos ei muuta tapojaan.

Nyt on homma taas nousussa! lltapäivälehdistö voi kohta päivittää terminologiaansa. Ei tarvitse viikonlopun pahoinpitely uutisia raportoidessa käyttää iänikuisia karatepotkuja, vapaaottelukuristukset ja ultimate fighting hedarit ovat nykyaikaa. Vaikka Xyiencekin on kai kohta konkassa, niin kai ne vielä yhden warrior sponssisopimuksen voivat tehdä noin näyttävälle markkinointiprojektille.

Olen kyseinen nuori vapaaottelija joka videossa näkyy. Teemu Päivinen -91 Espoon Kehähailta. En tiennyt koko videon olemassaolosta ennen kuin vasta tänään. Videon otti kaverini joka ei kertonut kuvanneensa eikä laittaneensa videoa nettiin. Joten haluaisin kertoa mitä minun "tappelussani" tapahtui. Poika joka videossa painii jonkun kanssa jonka otan rnc otteeseen on riehunut jo noin puoli tuntia. Lyönyt minua sekä kaveriani ja muita ihmisiä. Hän videon kuvaamis hetkellä paini oman kaverinsa kanssa ja yritti nostaa kiveä maasta. Tässä vaiheessa päätin mennä väliin ottamalla rnc:en. En kuristanut häntä. TOISTAN en kuristanut häntä. Pidin hänestä kiinni kunnes hän hieman rauhoittui ja pidin juuri tällä tavalla jottei hän pääsisi huitomaan minua. Jos tarkoitukseni olisi ollut kuristaa häntä kunnolla hän olisi muutamassa sekunnissa menettänyt tajuntansa. Hänelle ei kuitenkaan käynyt mitään enkä häntä millään muulla tavallakaan satuttanut missään vaiheessa. Poliisin tultua paikalle pyysin pojalta anteeksi jos olin ollut liian kovakourainen. Mielestäni en tehnyt mitään väärää enkä mitenkään käyttänyt hyväkseni kamppailu-urheilu "taitojani" tehdäkseni toiselle pahaa. Jos joku on toista mieltä kuuntelen mielelläni ajatuksia tapahtuneesta.

P.S. kommentoidakseni myös toista videota: en ollut muuta kuin mukana kaverieni kanssa. En uhkaillut muita ihmisiä tai muutenkaan käyttäytynyt mielestäni anteeksiantamattoman tyhmästi.

Olen kyseinen nuori vapaaottelija joka videossa näkyy. En tiennyt koko videon olemassaolosta ennen kuin vasta tänään. Videon otti kaverini joka ei kertonut kuvanneensa eikä laittaneensa videon nettiin. Joten haluaisin kertoa mitä minun "tappelussani" tapahtui. Poika joka videossa painii jonkun kanssa jonka otan rnc otteeseen on riehunut jo noin puoli tuntia. Lyönyt minua sekä kaveriani ja muita ihmisiä. Hän videon kuvaamis hetkellä paini oman kaverinsa kanssa ja yritti nostaa kiveä maasta. Tässä vaiheessa päätin mennä väliin ottamalla rnc:en. En kuristanut häntä. TOISTAN en kuristanut häntä. Pidin hänestä kiinni kunnes hän hieman rauhoittui ja pidin juuri tällä tavalla jottei hän pääsisi huitomaan minua. Jos tarkoitukseni olisi ollut kuristaa häntä kunnolla hän olisi muutamassa sekunnissa menettänyt tajuntansa. Hänelle ei kuitenkaan käynyt mitään enkä häntä millään muulla tavallakaan satuttanut missään vaiheessa. Poliisin tultua paikalle pyysin pojalta anteeksi jos olin ollut liian kovakourainen. Mielestäni en tehnyt mitään väärää enkä mitenkään käyttänyt hyväkseni kamppailu-urheilu "taitojani" tehdäkseni toiselle pahaa. Jos joku on toista mieltä kuuntelen mielelläni ajatuksia tapahtuneesta.
No miltä tuntuu näin jälkikäteen katsoa tuota mekkalointia? Varmaan morkkikset ihan kohtuulliset, kännissähän aina jengi sekoilee jos on sekoillakseen, mutta harvoin sitä ihan nettiin pääsee. Aika likellähän tuo alkaa olemaan laitonta uhkausta jne tuo rahoista puhuminen jne, joten lienee lähtenyt lapasesta oikein huolella.

Miten sitten kävi tuon videon jälkeen? Tuliko myllyä kenenkään kanssa, sillä aikamoisesti voi joku provosoitua tuommoisesta uhoamisesta?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Olen kyseinen nuori vapaaottelija joka videossa näkyy. Teemu Päivinen -91 Espoon Kehähailta. En tiennyt koko videon olemassaolosta ennen kuin vasta tänään. Videon otti kaverini joka ei kertonut kuvanneensa eikä laittaneensa videoa nettiin. Joten haluaisin kertoa mitä minun "tappelussani" tapahtui. Poika joka videossa painii jonkun kanssa jonka otan rnc otteeseen on riehunut jo noin puoli tuntia. Lyönyt minua sekä kaveriani ja muita ihmisiä. Hän videon kuvaamis hetkellä paini oman kaverinsa kanssa ja yritti nostaa kiveä maasta. Tässä vaiheessa päätin mennä väliin ottamalla rnc:en. En kuristanut häntä. TOISTAN en kuristanut häntä. Pidin hänestä kiinni kunnes hän hieman rauhoittui ja pidin juuri tällä tavalla jottei hän pääsisi huitomaan minua. Jos tarkoitukseni olisi ollut kuristaa häntä kunnolla hän olisi muutamassa sekunnissa menettänyt tajuntansa. Hänelle ei kuitenkaan käynyt mitään enkä häntä millään muulla tavallakaan satuttanut missään vaiheessa. Poliisin tultua paikalle pyysin pojalta anteeksi jos olin ollut liian kovakourainen. Mielestäni en tehnyt mitään väärää enkä mitenkään käyttänyt hyväkseni kamppailu-urheilu "taitojani" tehdäkseni toiselle pahaa. Jos joku on toista mieltä kuuntelen mielelläni ajatuksia tapahtuneesta.

Taidat olla trolli:)

Miksi rystysesi olivat niin verillä? Teitkö kenties asvaltilla rystyspunnerruksia;)

Kuka sen headshotin teki puolustuskyvyttömälle?

-Miksi kävit sen pikkupojan kimppuun kun pääsi sen isomman kaverisi päälle? Ja aika avoimesti kyllä esiinnyit tuolle videolle, joten en voi uskoa tarinaasi tietämättömyydestäsi videon olemassaolosta.

Sitä saa mitä tilaa, vanha sanonta joka pätee yllättävän hyvin nykyäänkin.

No nettiin joutuminen tietinkin ottaa aika pahasti päähän. Erityisesti sen takia etten itse oikeastaan ollut niinkään osallisena uhkailuissa tai muutenkaan missään tappelussa. Ja eräs kaverini otti kunnolla turpaan (6 tikkiä silmäkulmaan) mutta koska en ollut kuin sivuista katsoja näissä tilanteissa kukaan ei katsoniut tarpeelliseksi minulle tehdä mitään.

Rystyseni vasemmassa kädessä aukesi pulloa avatessa sytkärillä korkinreunan raapaistessa. Ja "hedari" osuuden kuvasi kaverini mutta en tiedä ketään tilanteessa mukana olevista.

Ensinäkin pikkupoika oli oman kaverinsa päällä ja yritti nostaa kiveä maasta ja siks otin hänestä kiinni.

iflw: älä viitsi lässyttää, selityksesi haisee niin kuralta ettei mitään järkeä. Edes pikkulapsi ei noita uskoisi.

Jos tarkoitukseni olisi ollut tehdä pojalle jotain pahaa en olisi vain ottanut hänestä kiinni. Hän pystyi kokoajan minua pitäessä kiinni hengittämään. En tiedä kavereistani mutta en tajua mitä minä henkilökohtaisesti olen tehnyt väärin. En ollut 4 euron ja 3 bissen viemisessä millään muotoa mukana en edes katsomassa ja tietenkin se sillä hetkellä kuulosti hauskalta kun siitä minulle kerrottiin.

Jos tarkoitukseni olisi ollut tehdä pojalle jotain pahaa en olisi vain ottanut hänestä kiinni. Hän pystyi kokoajan minua pitäessä kiinni hengittämään. En tiedä kavereistani mutta en tajua mitä minä henkilökohtaisesti olen tehnyt väärin. En ollut 4 euron ja 3 bissen viemisessä millään muotoa mukana en edes katsomassa ja tietenkin se sillä hetkellä kuulosti hauskalta kun siitä minulle kerrottiin.

Katsopas uudestaan nuo esiintymisesi videoissa, ja kommentoi sitten:hyvä:

Olet virallisesti vuoden:david:useammallakin forumilla.

Nojoo ei voi täysin tyrmätä kun ei tiedä noita muita tapahtumia, oliko äijä tosiaan riehunut puoli tuntia jo jne.

En tietenkään! Kyseinen henkilö on ensinäkin eri vaatteissa kun minä ja aivan eri näköinen. En missään vaiheessa satuttanut sen illan aikana ketään. Ja katsoin uudestaan videon en siltikään ole mukana missään uhkailussa vaan selitän tilanteesta jälkeenpäin. Tämä ei tarkoita että olin juuri sen tapahtuessa mukana. Ja poika oli riehunut kauan ja lyönyt vaikka ketä minua mukaanlukien.

Rystyseni vasemmassa kädessä aukesi pulloa avatessa sytkärillä korkinreunan raapaistessa. Ja "hedari" osuuden kuvasi kaverini mutta en tiedä ketään tilanteessa mukana olevista.

Jaa, mitenkäs tuon oikean käden rystyset tuossa videolla? 'fight fight' hrrr.

http://www.dailymotion.com/video/x5afxv_vappu_travel

Saitteko muuten pinppiä?

Ja siinä toisessa videossa, vastahan se metriä lyhyempi pääsi niskan päälle, miksi menit sitä repimään pois. Eikö meillä Suomessa ole enää sitä "so called reilu meininkiä" ?

Nyt voisi se syyn sälyttäminen muiden niskoille, eli vasikointi kannattaa.

Ja minkä helvetin takia sä edes liikut semmosessa porukassa, joka tommosta tekee, jos et kerran ite ole mukana? Eikö sua vituta noitten sun kavereitten touhut? Minkä takia sä olet tommosten ihmisten kaveri ylipäätään?

Suositut

Back
Ylös Bottom