Olen kyseinen nuori vapaaottelija joka videossa näkyy. Teemu Päivinen -91 Espoon Kehähailta. En tiennyt koko videon olemassaolosta ennen kuin vasta tänään. Videon otti kaverini joka ei kertonut kuvanneensa eikä laittaneensa videoa nettiin. Joten haluaisin kertoa mitä minun "tappelussani" tapahtui. Poika joka videossa painii jonkun kanssa jonka otan rnc otteeseen on riehunut jo noin puoli tuntia. Lyönyt minua sekä kaveriani ja muita ihmisiä. Hän videon kuvaamis hetkellä paini oman kaverinsa kanssa ja yritti nostaa kiveä maasta. Tässä vaiheessa päätin mennä väliin ottamalla rnc:en. En kuristanut häntä. TOISTAN en kuristanut häntä. Pidin hänestä kiinni kunnes hän hieman rauhoittui ja pidin juuri tällä tavalla jottei hän pääsisi huitomaan minua. Jos tarkoitukseni olisi ollut kuristaa häntä kunnolla hän olisi muutamassa sekunnissa menettänyt tajuntansa. Hänelle ei kuitenkaan käynyt mitään enkä häntä millään muulla tavallakaan satuttanut missään vaiheessa. Poliisin tultua paikalle pyysin pojalta anteeksi jos olin ollut liian kovakourainen. Mielestäni en tehnyt mitään väärää enkä mitenkään käyttänyt hyväkseni kamppailu-urheilu "taitojani" tehdäkseni toiselle pahaa. Jos joku on toista mieltä kuuntelen mielelläni ajatuksia tapahtuneesta.