Ottelijan vastuu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Diego
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ja minkä helvetin takia sä edes liikut semmosessa porukassa, joka tommosta tekee, jos et kerran ite ole mukana? Eikö sua vituta noitten sun kavereitten touhut? Minkä takia sä olet tommosten ihmisten kaveri ylipäätään?

Tämähän haiskahtaa hieman selittelyltä. Tai sitten kyseessä on alemmuuden tunnosta kärsivä kaveri, joka myötäelää 'ystäviensä' hienoa elämää.

onpas mielenkiinntosta keskustelua ja perskele kun ovat nuo videot otettu pois youtuubista niin ei näe mitä tässä on tapahtunu. vaikuttaa kuitenki kaveri ihan asialliselta noiden tekstien perusteelta, ite luulen että ei ole tarkottanu mitää pahaa!

voi kyllä johtua siitä etten nähy niitä videoita :D

onpas mielenkiinntosta keskustelua ja perskele kun ovat nuo videot otettu pois youtuubista niin ei näe mitä tässä on tapahtunu. vaikuttaa kuitenki kaveri ihan asialliselta noiden tekstien perusteelta, ite luulen että ei ole tarkottanu mitää pahaa!

voi kyllä johtua siitä etten nähy niitä videoita :D
Juuri sitä kaveri varmaan haluaakin sinun luulevan, vaikka totuus voi olla jotain ihan muuta.
En voi tosin kommentoida tapahtunutta sillä en nähnyt ensimmäistä videota. Toisella videolla on kyllä täysin naurettavaa menoa.

Videot kylla loytyvat. Katsokaa pari sivua taakseppain foorumilta. Vielakin haluan korostaa etten itse ollut mukana muutakuin tuassa selittelyssa noista kaiken maailman uhkauksista. Tilanne oli mielestani silloin huvittava joten innostuin kaikke selittamaan. Kavereistani sen verran etta humala saa aikaan ihmeita. Eivat ole normaalisti aivan tuollaisia.

So called reilu meininki on. Mutta kun pikkupoika lyo mua seka omia kavereitaanki ni kyl siin menee hermot. En satuttanu hanta kuitenkaan millaan tavalla vaan pyrin vaa saamaa sen rauhoittumaan. (en kuristanut, pidin vaan hanesta kiinni)

Toisen (pidemman) videon alussa kun kehuskelemme niin sanotuilla tappeluilla ei mitaan tappeluita ole ollut. Periaatteessa suurin osa jutuista mita videolla sanotaan on taytta paskaa. Vappujuttua. Ja riidan haastamisessakaan, jota ei niinkaan tapahtunut vaa pikemminkin kaverini pyysivat joltain ihmiselta kaljan, en ollut mukana.

Ja kylla kyse oli siis oikeasta rystysestani.

Juuri sitä kaveri varmaan haluaakin sinun luulevan, vaikka totuus voi olla jotain ihan muuta.

Jos olisin tehnyt jotain niin pahaa kuin ihmiset luulevat en puolustelisi itseani vaan ottaisin vastaan seuraukset etta paastaisiin eteenpain, se etta yritan selittaa mita sina iltana tapahtui ei tarkoita sita etta yrittaisin jotenkin kikkailla itteni ulos tasta sotkusta. Haluan vaan etta ennen kun minut tuomitaan ihmiset tietavat mita oikeasti on tapahtunut. Ongelmana onkin etta kahden editoidun nettivideon perusteella saa hieman vaaran kasityksen tapahtumien todellisesta kulusta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jos tarkoitukseni olisi ollut tehdä pojalle jotain pahaa en olisi vain ottanut hänestä kiinni. Hän pystyi kokoajan minua pitäessä kiinni hengittämään. En tiedä kavereistani mutta en tajua mitä minä henkilökohtaisesti olen tehnyt väärin.

Niin olet kuitenkin sen verran kova jätkä, että voisit halutessasi tehdä, ja ehkä oletkin tehnyt jotain pahaa "pikkupojille".

En ollut 4 euron ja 3 bissen viemisessä millään muotoa mukana en edes katsomassa ja tietenkin se sillä hetkellä kuulosti hauskalta kun siitä minulle kerrottiin.

Että "heh heh, ai jätkät kävi pelottelemassa jotain pikkupoikia ja veitte niiden rahat ja kaljat" - millä ihmeen hetkellä tuollainen kuulostaa hauskalta? Se vaan ei ole hauskaa tai oikein.

Et siis suorittanut "hedaria" ?
Videot kylla loytyvat. Katsokaa pari sivua taakseppain foorumilta. Vielakin haluan korostaa etten itse ollut mukana muutakuin tuassa selittelyssa noista kaiken maailman uhkauksista. Tilanne oli mielestani silloin huvittava joten innostuin kaikke selittamaan. Kavereistani sen verran etta humala saa aikaan ihmeita. Eivat ole normaalisti aivan tuollaisia.

So called reilu meininki on. Mutta kun pikkupoika lyo mua seka omia kavereitaanki ni kyl siin menee hermot. En satuttanu sita kuitenkaan millaan tavalla vaan pyrin vaa saamaa sen rauhoittumaan. (en kuristanut, pidin vaan hanesta kiinni)

Toisen (pidemman) videon alussa kun kehuskelemme niin sanotuilla tappeluilla ei mitaan tappeluita ole ollut. Ja riidan haastamisessakaan en ollut mukana.

Ja kylla kyse oli siis oikeasta rystysestani.
Ihan sama mistä tuli rystysiin jälki, kerran netissä, aina netissä. Paska tsägä, lähes yhtä paskaa ku sun seuras ja meininkis. Jumalauta että vajoaisin maan alle jos olisin sinä. Kato nyt noi videot kaikki uudestaan.

nyt nuo videot nähtyäni niin voisin sanoa että.. nuoret pitää hauskaa ja välillä tulee tappelua, ei tuossa mitää semmosta tapahtunu mitä ajattelin, esim. nyrkkiä naamaan?

piti siinä kuristusotteessa pari sekunttia ja kuten sanoi niin rauhoitti..

muuten vaikutti kyllä ihan hauskoilta videoilta :D

Jos olisin tehnyt jotain niin pahaa kuin ihmiset luulevat en puolustelisi itseani vaan ottaisin vastaan seuraukset etta paastaisiin eteenpain, se etta yritan selittaa mita sina iltana tapahtui ei tarkoita sita etta yrittaisin jotenkin kikkailla itteni ulos tasta sotkusta. Haluan vaan etta ennen kun minut tuomitaan ihmiset tietavat mita oikeasti on tapahtunut. Ongelmana onkin etta kahden editoidun nettivideon perusteella saa hieman vaaran kasityksen tapahtumien todellisesta kulusta.

Editoijilla on siis opettelemista vielä...

nyt nuo videot nähtyäni niin voisin sanoa että.. nuoret pitää hauskaa ja välillä tulee tappelua, ei tuossa mitää semmosta tapahtunu mitä ajattelin, esim. nyrkkiä naamaan?

piti siinä kuristusotteessa pari sekunttia ja kuten sanoi niin rauhoitti..

muuten vaikutti kyllä ihan hauskoilta videoilta :D

Olet löytänyt seuraa. Ota yhteyttä tohon blues-reppuseen apinaan. :)
Toivottavasti ei ikinä tavata. Vai johtuiko tuo kommentti promilleista?

Pelle. Tai idiootti. Monesti noi kaksi edellämainittua tosin kulkee käsikädessä.

Ihan sama mistä tuli rystysiin jälki, kerran netissä, aina netissä. Paska tsägä, lähes yhtä paskaa ku sun seuras ja meininkis. Jumalauta että vajoaisin maan alle jos olisin sinä. Kato nyt noi videot kaikki uudestaan.

Et uskoskaa kui moneen kertaan oon kattonu.

Olet löytänyt seuraa. Ota yhteyttä tohon blues-reppuseen apinaan. :)
Toivottavasti ei ikinä tavata. Vai johtuiko tuo kommentti promilleista?

Pelle. Tai idiootti. Monesti noi kaksi edellämainittua tosin kulkee käsikädessä.
voisin melkee ottaakki, miksen?? pitäskö sen kaverin ny hävetä nurkassa loppuelämä!??

oikeesti enkö mä kattonu noita videoita tarpeeksi tarkkaan vai miksi niissä on jotain niin kauheeta??
vai onkohan mulla niitä romilleja oikeasti liikaa veressä:curs:

Niin olet kuitenkin sen verran kova jätkä, että voisit halutessasi tehdä, ja ehkä oletkin tehnyt jotain pahaa "pikkupojille".

Että "heh heh, ai jätkät kävi pelottelemassa jotain pikkupoikia ja veitte niiden rahat ja kaljat" - millä ihmeen hetkellä tuollainen kuulostaa hauskalta? Se vaan ei ole hauskaa tai oikein.

Olen sen verran "kova jatka" etta noin paljon minua pienemmalle olisin voinut esimerkiksi lyoda, mutta koska tarkoitukseni ei ollu missaan nimessa satuttaa en lyonyt. Enka tarkoita sita etta missaan nimessa myoskaan haluisin ketaan lyoda.

Ja koska bisset oli saatu joiltakin paljon meita vanhemmilta niin oli se hieman huvittavaa. Tosin en ole varma olivatko kyseiset tyypit vaan paattaneet yksinkertaisesti tarjota kaljat.

Et uskoskaa kui moneen kertaan oon kattonu.

Emmä voi sulle muuta sanoo sit ku et hyvät jatkot ja hei hei ja toivottavasti sä tai kukaan sunlaises ei tuu naurattamaan mua ykskään ilta. Mä oikeasti säälin teitä. Usko pois että tiedän mistä puhun. Vaihda seuraa ennemmin kuin selittelet. Ja känni ei puolusta mitään tekoja. Maailma on täynnä ihmisiä eri fiiliksissä ja silti ne vastaa aina teoistaan. Et sä pysty tota pellemeininkiä mitenkään puolustelemaan.
Kiittäkää onnea että olette vielä elossa. Jos teillä on järjen hiventäkään kellään, te lopetatte ton pelleilyn, otatte iisisti, pidätte turpanne kiinni ja ulkona ollessanne keskitytte hauskanpitoon, ette vittuiluun ja provosointiin.
Nimittäin teillä ei ole pitkä ennuste tolla tyylillä vaikka luulot olis mitä. Edelleen en voi kuin sääliä. Tosin hiukan joudun antaa anteeksi iän takia, mutta aika näyttää, perkele käyttäytykää.

voisin melkee ottaakki, miksen?? pitäskö sen kaverin ny hävetä nurkassa loppuelämä!??

oikeesti enkö mä kattonu noita videoita tarpeeksi tarkkaan vai miksi niissä on jotain niin kauheeta??
vai onkohan mulla niitä romilleja oikeasti liikaa veressä:curs:

No can do. Juntti.
Ei mulla muuta. Ei tarvi vastata, mä en tule sulle vastaamaan, enkä koko threadiin, ei kiinnosta tämän enempää.
Mulle riittää että edes pitää hauskana tota meininkiä. Mulle riittää että lapsuuden ystäviä on kuolleena tommosen meiningin takia. Tosin mulla ei ollu mitään tekemistä enää niiden kanssa siinä vaiheessa.
Mulle riittää että tuonlaisia vitun apinoita tulee vastaan ja on pakko ottaa tilanteita vastaan niin että tulee satojen ja tuhansien eurojen laskuja. Sen takia että apinat tulee joukolla päälle kun ensimmäinen ottaa pataan. Ja kaikki puhuu sua vastaan oikeudessa.
Mulle riittää perkele se että saan rauhassa liikkua kaupungissa missä ikinä haluan ja ilman että mun tarvii käydä kyttiksellä tai sairaalassa ennen kuin pääsen himaani.
Et taida ymmärtää että tuo meininki(paska meininki) on se juttu mitä vastaan nykyään olen?

Suositut

Back
Ylös Bottom