Saitteko muuten pinppiä?
Tärkein kysymys ja näin myöhään, miten Mikellä ei tullut mieleen kysyä?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Saitteko muuten pinppiä?
Ja minkä helvetin takia sä edes liikut semmosessa porukassa, joka tommosta tekee, jos et kerran ite ole mukana? Eikö sua vituta noitten sun kavereitten touhut? Minkä takia sä olet tommosten ihmisten kaveri ylipäätään?
Tärkein kysymys ja näin myöhään, miten Mikellä ei tullut mieleen kysyä?!
Katsopas kun on muitakin aikavyöhykkeitä kuin GMT +2 Helsinki.
Juuri sitä kaveri varmaan haluaakin sinun luulevan, vaikka totuus voi olla jotain ihan muuta.onpas mielenkiinntosta keskustelua ja perskele kun ovat nuo videot otettu pois youtuubista niin ei näe mitä tässä on tapahtunu. vaikuttaa kuitenki kaveri ihan asialliselta noiden tekstien perusteelta, ite luulen että ei ole tarkottanu mitää pahaa!
voi kyllä johtua siitä etten nähy niitä videoita :D
Juuri sitä kaveri varmaan haluaakin sinun luulevan, vaikka totuus voi olla jotain ihan muuta.
Juu kiitos, löysin pari minuuttia sitte. En vaan huomannut tuota quotea murosta.http://rapidshare.com/files/112252436/Vappu_Retards_3_Vids.rar.html
Siinä on muistaakseni 3 videota. Salasana on: muropaketti
Jos tarkoitukseni olisi ollut tehdä pojalle jotain pahaa en olisi vain ottanut hänestä kiinni. Hän pystyi kokoajan minua pitäessä kiinni hengittämään. En tiedä kavereistani mutta en tajua mitä minä henkilökohtaisesti olen tehnyt väärin.
En ollut 4 euron ja 3 bissen viemisessä millään muotoa mukana en edes katsomassa ja tietenkin se sillä hetkellä kuulosti hauskalta kun siitä minulle kerrottiin.
Et siis suorittanut "hedaria" ?
Ihan sama mistä tuli rystysiin jälki, kerran netissä, aina netissä. Paska tsägä, lähes yhtä paskaa ku sun seuras ja meininkis. Jumalauta että vajoaisin maan alle jos olisin sinä. Kato nyt noi videot kaikki uudestaan.Videot kylla loytyvat. Katsokaa pari sivua taakseppain foorumilta. Vielakin haluan korostaa etten itse ollut mukana muutakuin tuassa selittelyssa noista kaiken maailman uhkauksista. Tilanne oli mielestani silloin huvittava joten innostuin kaikke selittamaan. Kavereistani sen verran etta humala saa aikaan ihmeita. Eivat ole normaalisti aivan tuollaisia.
So called reilu meininki on. Mutta kun pikkupoika lyo mua seka omia kavereitaanki ni kyl siin menee hermot. En satuttanu sita kuitenkaan millaan tavalla vaan pyrin vaa saamaa sen rauhoittumaan. (en kuristanut, pidin vaan hanesta kiinni)
Toisen (pidemman) videon alussa kun kehuskelemme niin sanotuilla tappeluilla ei mitaan tappeluita ole ollut. Ja riidan haastamisessakaan en ollut mukana.
Ja kylla kyse oli siis oikeasta rystysestani.
Jos olisin tehnyt jotain niin pahaa kuin ihmiset luulevat en puolustelisi itseani vaan ottaisin vastaan seuraukset etta paastaisiin eteenpain, se etta yritan selittaa mita sina iltana tapahtui ei tarkoita sita etta yrittaisin jotenkin kikkailla itteni ulos tasta sotkusta. Haluan vaan etta ennen kun minut tuomitaan ihmiset tietavat mita oikeasti on tapahtunut. Ongelmana onkin etta kahden editoidun nettivideon perusteella saa hieman vaaran kasityksen tapahtumien todellisesta kulusta.
nyt nuo videot nähtyäni niin voisin sanoa että.. nuoret pitää hauskaa ja välillä tulee tappelua, ei tuossa mitää semmosta tapahtunu mitä ajattelin, esim. nyrkkiä naamaan?
piti siinä kuristusotteessa pari sekunttia ja kuten sanoi niin rauhoitti..
muuten vaikutti kyllä ihan hauskoilta videoilta :D
Ihan sama mistä tuli rystysiin jälki, kerran netissä, aina netissä. Paska tsägä, lähes yhtä paskaa ku sun seuras ja meininkis. Jumalauta että vajoaisin maan alle jos olisin sinä. Kato nyt noi videot kaikki uudestaan.
voisin melkee ottaakki, miksen?? pitäskö sen kaverin ny hävetä nurkassa loppuelämä!??Olet löytänyt seuraa. Ota yhteyttä tohon blues-reppuseen apinaan.
Toivottavasti ei ikinä tavata. Vai johtuiko tuo kommentti promilleista?
Pelle. Tai idiootti. Monesti noi kaksi edellämainittua tosin kulkee käsikädessä.
Niin olet kuitenkin sen verran kova jätkä, että voisit halutessasi tehdä, ja ehkä oletkin tehnyt jotain pahaa "pikkupojille".
Että "heh heh, ai jätkät kävi pelottelemassa jotain pikkupoikia ja veitte niiden rahat ja kaljat" - millä ihmeen hetkellä tuollainen kuulostaa hauskalta? Se vaan ei ole hauskaa tai oikein.
Et uskoskaa kui moneen kertaan oon kattonu.
voisin melkee ottaakki, miksen?? pitäskö sen kaverin ny hävetä nurkassa loppuelämä!??
oikeesti enkö mä kattonu noita videoita tarpeeksi tarkkaan vai miksi niissä on jotain niin kauheeta??
vai onkohan mulla niitä romilleja oikeasti liikaa veressä:curs: