Oteleveys penkkipunnerruksessa

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Keskisormet merkeissä. En sitten tiiä mikä tuo merkkien väli on kun ainakin yhdessä tangossa paikallisella salilla niiden väli on leveämpi. Itsellä tuntuu toimivan tuo leveys parhaiten.

nimetön/pikkurilli siin merkis
Hieno nosto taas. :thumbs:
Mielestänihän se paras ykkösen nostoleveys on suurinpiirtein olkapäästä nyrkin verran ulospäin... näin itse olen kuullut.
Eiköhän se paras oteleveys riipu ihan nostajasta. Paras leveys on varmaan se millä on tottunut nostamaan?
Keskisormet merkeissä. En sitten tiiä mikä tuo merkkien väli on kun ainakin yhdessä tangossa paikallisella salilla niiden väli on leveämpi. Itsellä tuntuu toimivan tuo leveys parhaiten.
Se yksi tanko saattaa olla painonnostotanko, siinä on merkit leveämmällä kuin voimanostotangossa.

Itse nostelen etusormet merkeillä. Nostelin kauan pikkurillit merkeillä, mutta sormi sormelta se on tuohon päätynyt.

Mulla on suht lyhyet kädet mitä ny ollaan kavereiden kans mittailtu :D mutta IMO keskarit merkeis, sillä nousee 50-75% maxista helpommin ja useammin ,mutta sitte ku laittaa pikkulillit merkeille niin taas suuretpainot nousee paremmin mutta kevyemmät vähä kankeemmin :david:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Keskari merkissä. Ja olen vain 169cm pitkä ja omaan lyhyet kädet, kai. Kai se paras leveys on juuri se millä on tottunut nosteleen.

Onko se sitten leveä ote? Voi olla painonnostotangolla, mutta kun penkistä puhutaan niin kaiketi kyse pitäisi olla voimanostotangosta.

Paidalla sääntöjen sallima maksimi leveys. Raakana suurinpiirtein sellanen, että olkavarren ja kyynärvarren välinen kulma on alhaalla 90 astetta (eli minulla nimettömät merkeissä). Näin ainakin mulla.

Jos vasen ojentaja jumittelee (jäljessä) niin oikealla yhtä sormea kapeampi ote (vain maksimeita yrittäessä siis).

Itellä keskarit merkeissä. mutta meijän salilla on 5 tankoa ja yhessä merkit on selväti leveemmällä! onko voimanosto tangolla eroa painonnosto tankoon! karheus ero taitaa olla.

Itellä keskarit merkeissä. mutta meijän salilla on 5 tankoa ja yhessä merkit on selväti leveemmällä! onko voimanosto tangolla eroa painonnosto tankoon! karheus ero taitaa olla.
On eroa, juuri muutama posti taaksepäin selitin asiaa. Painonnostotangossa on merkit leveämmällä ja se on millin ohuempi kuin voimanostotanko.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom